Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Time out

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

nathalie71

Re: Ik ben hier nog...... Time out

Ongelezen bericht door nathalie71 »

.
Laatst gewijzigd door nathalie71 op 06 jul 2014 21:21, 1 keer totaal gewijzigd.
nathalie71

Goed maar Inge bedankt dat je iedereen uit gaat dagen mij nog verder onder uit te halen..Dit is een van de redenen dat ik hier weg ben.Ik wordt behandeld als een crimineel door jou....
Mojuan
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mojuan »

Hilde schreef:
Lunatic schreef:Zolang ze niet tegen het minste beetje kritiek kan, is deze trainer op het moment dat hij wel eens kritiek geeft ook ineens een grote l*l
Ze zal eerst eens naar zichzelf moeten kijken waarom ze zo slecht met kritiek om kan gaan, het meeste was niet eens kritiek, ze flipte al als iemand het niet met haar eens was!
Ik ben het met je eens dat Nathalie niet goed met kritiek van hier om kan gaan, maar om dan met z'n allen er bovenop te duiken.. Nee.
Zo gaat dat hier toch :roll:
:zweep:
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

nathalie71 schreef:Goed maar Inge bedankt dat je iedereen uit gaat dagen mij nog verder onder uit te halen..Dit is een van de redenen dat ik hier weg ben.Ik wordt behandeld als een crimineel door jou....
Nee, zo lees jij het. Wie uitdeelt moet ook kunnen ontvangen...
Tiny
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Tiny »

Machie schreef:
nathalie71 schreef:Goed maar Inge bedankt dat je iedereen uit gaat dagen mij nog verder onder uit te halen..Dit is een van de redenen dat ik hier weg ben.Ik wordt behandeld als een crimineel door jou....
Nee, zo lees jij het. Wie uitdeelt moet ook kunnen ontvangen...
:ok:
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky

voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010

Beau 08-11-2001 - 30-07-2011

&
Akira 16-08-2021
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

nathalie71 schreef:
bouvierpoedel schreef:Beetje gek dat je zegt dat ouders hun kinderen moeten opvoeden die gaan gillen en slaan. Terwijl jouw hond als een debiel tekeer gaat tegen dat kind.
Het lijkt net of de hele wereld maar moet veranderen om het jou te plezieren .

Over je blijven doorhameren vind ik ook jammer Nathalie , iedereen heeft een mening en als jij maar de drama queen blijft uithangen en maar loopt te schreeuwen dan kun je wel nagaan dat niemand kan raden wat er nu precies aan de hand is. Die zien alleen een drama queen .
Zo werkt het toch.!!

Maar mooi dat het weer goed met je gaat en je weer verse moed hebt.
Hij gaat niet als een debiel te keer tegen kinderen.En ja ik vind dat een ouder een kind moet leren hoe deze dieren benadert.

Ik ben geen drama queen.Het was een schreeuw omdat ik me niet begrepen voelde en er even door heen zat,zal het niet meer doen :mrgreen:

En jou oplossing was vreselijk fout geweest,een angstig hondje in een roedel van poedels en bouviers gooien.....

In dit geval,weet ik dat ik het goed heb gedaan.
Weet je dan doe je het toch lekker zelf de volgende keer als je het allemaal zo goed weet... :roll:
zoek het lekker uit, succes met je instructeur die je al welgeteld 1 x gezien heeft!
Ik quote even dit van je maar daar kun je nog 20 dezelfde soort reacties van je onder plakken...
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

nathalie71 schreef:
Ik heb niks aan al deze negativiteit,sommigen van jullie moeten eens na denken hoe je een ander behandeld.Je maakt mensen depressief en dat is nog gevaarlijk ook.
Als je een computerdingetje zo serieus neemt moet je jezelf toch eens achter de oren krabben
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Mojuan
Zeer actief

bouvierpoedel schreef:Weet ik en doe ik ook niet maar wil mijn gal wel effe spuwen. Ben ik het ook zo kwijt en lucht lekker op net als een scheet laten. :engel:
Whahahaha, ja goed, dat kan erg opluchten. Alleen de geur... die is voor anderen wel vervelend :pffff:
Drazic
Zeer actief
Mijn ras(sen): griffon belge,griffon bruxellois,GriffonxPatterdale

Ongelezen bericht door Drazic »

Mojuan schreef:
bouvierpoedel schreef:Weet ik en doe ik ook niet maar wil mijn gal wel effe spuwen. Ben ik het ook zo kwijt en lucht lekker op net als een scheet laten. :engel:
Whahahaha, ja goed, dat kan erg opluchten. Alleen de geur... die is voor anderen wel vervelend :pffff:
Soms wil het ook heel goed op de lachspieren werken, althans bij mij wel. :engel:
Mojuan
Zeer actief

Buddyboy schreef:Als iedereen wel weet dat nathalie de laatste tijd nogal wat voor haar kiezen heeft gehad oa
- verhuizing
- Ferry erbij in gezin
- zoon die moeite heeft met nieuwe situatie
- veel stress

Waarom kunnen jullie dit wel benoemen maar geen rekening houden met haar soms wat ongenuanceerde berichten. We weten allemaal dat Nathalie een leuk mens is die momenteel alles even door een donkere bril waarneemt...
waarom dan zoveel reacties puur op de man gespeeld en niet even nadenken voor je je bericht plaatst dat bovengenoemde aspecten meespelen in haar reactie..

( zeg niet dat Nathalie alles maar kan en mag schrijven maar een beetje meer inlevingsvermogen is wel op z'n plaats)...

Geef haar de ruimte om alles even van zich af te schrijven.... de meesten van ons hebben een inwonend gezinslid waar je je frustratie mee kunt delen...nadenkertje)

Ingrid
Helemaal met je eens :ok:
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Inge O schreef:
lunaquinty schreef:
Zamunda schreef:
lunaquinty schreef:soms moeten mensen dingen eerst zelf ervaren voor ze inzien dat een ander gelijk had. dat had ik met tommy. dagmar(en ik geloof nog wat anderen) vonden dat hij bang was, ik vond dat hij agressief was. nu we een tijdje verder zijn, zie ik in dat ik het fout had.
nathalie denkt nu dat het niet goed zou zijn voor ferry, maar misschien ziet ze ter zijner tijd wel in dat je gelijk had.
Niet om jou te bekritiseren, maar het gaat hier niet om gelijk hebben/krijgen/halen. Het gaat erom dat je elkaar respecteert, ook in geval van verschillende meningen en adviezen. Zoals BP ook zei: er zijn meer wegen die leiden naar Rome.

Ik vind het tenenkrommend hoe Nathalie71 zo om zich heen slaat, gewoon in het wilde weg. Dan kun je begrip hebben voor haar situatie, maar wild om je heenslaan stoot mij in ieder geval af.
ik heb alleen terug gelezen tot aan het bericht van nathalie toen ze terugkwam van de hondenschool.
het bericht is bewerkt, maar onderaan staat dat ze mensen bedankt die tips gaven.
en dat is dus net haar probleem want kijk, dat heeft ze dus toegevoegd ;
Dit bericht is bedoeld voor de mensen die mij aan vielen en zeiden dat ik maar moest aan pakken en dat ik alleen geschikt ben voor Fluffie hondjes.Ik heb al eens eerder daar een discussie over gehad.Een paar met grote honden die Romy en Vlinder geen honden vonden.Dus ik geen verstand van honden kon hebben(ook al heb ik in het verleden ook andere honden gehad)Ik leg een probleem voor en dan ben ik te lief en moet ik Ferry maar herplaatsen?????????????????
nou daag ik iedereen uit om hier in dit topic (of zelfs elders) dit soort negatieve reacties te vinden en zelfs al stond er zo eentje vind ik het nog absurd dat dit het enige lijkt te zijn wat ze steeds oppikt en waarom ze steeds maar om zich heen blijft slaan.

ze lijkt ferry wel.
virusje is ook zo over. :LOL:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
nathalie71

Drazic schreef:
Mojuan schreef:
Soms wil het ook heel goed op de lachspieren werken, althans bij mij wel. :engel:

:(: :(: :(: :(:
nathalie71

malinois schreef:
nathalie71 schreef:
bouvierpoedel schreef:Beetje gek dat je zegt dat ouders hun kinderen moeten opvoeden die gaan gillen en slaan. Terwijl jouw hond als een debiel tekeer gaat tegen dat kind.
Het lijkt net of de hele wereld maar moet veranderen om het jou te plezieren .

Over je blijven doorhameren vind ik ook jammer Nathalie , iedereen heeft een mening en als jij maar de drama queen blijft uithangen en maar loopt te schreeuwen dan kun je wel nagaan dat niemand kan raden wat er nu precies aan de hand is. Die zien alleen een drama queen .
Zo werkt het toch.!!

Maar mooi dat het weer goed met je gaat en je weer verse moed hebt.
Hij gaat niet als een debiel te keer tegen kinderen.En ja ik vind dat een ouder een kind moet leren hoe deze dieren benadert.

Ik ben geen drama queen.Het was een schreeuw omdat ik me niet begrepen voelde en er even door heen zat,zal het niet meer doen :mrgreen:

En jou oplossing was vreselijk fout geweest,een angstig hondje in een roedel van poedels en bouviers gooien.....

In dit geval,weet ik dat ik het goed heb gedaan.
Weet je dan doe je het toch lekker zelf de volgende keer als je het allemaal zo goed weet... :roll:
zoek het lekker uit, succes met je instructeur die je al welgeteld 1 x gezien heeft!
Ik quote even dit van je maar daar kun je nog 20 dezelfde soort reacties van je onder plakken...

:cry: :cry: :19:
TessaThomas
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door TessaThomas »

Het is gewoon erg vervelend dat je een bericht post dat iedereen het fout had. Ja, later heb je het aangepast, nadat er mensen over begonnen. Het was gewoon een bericht met een nare nasmaak. Jij vindt dat je veroordeeld wordt, maar vervolgens doe je eigenlijk precies hetzelfde in jouw berichten.

Volgens mij bedoelt Inge het ook totaal anders dan hoe jij het opvat, maar op dit moment zie je alles als een aanval heb ik het idee.
Drazic
Zeer actief
Mijn ras(sen): griffon belge,griffon bruxellois,GriffonxPatterdale

Ongelezen bericht door Drazic »

nathalie71 schreef:
Drazic schreef:
Mojuan schreef:

:(: :(: :(: :(:
Ik weet niet hoe jij het leest nathalie maar voor mij gaat het over de scheet van bouvierpoedel.
Liesbeth
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Liesbeth »

Op verzoek van Nathalie de quote en mijn reactie verwijderd.
Laatst gewijzigd door Liesbeth op 06 jul 2014 22:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.

Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
Lunatic
Erelid
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix

Ongelezen bericht door Lunatic »

nathalie71 schreef:Goed maar Inge bedankt dat je iedereen uit gaat dagen mij nog verder onder uit te halen..Dit is een van de redenen dat ik hier weg ben. Ik wordt behandeld als een crimineel door jou....
En nou ga je Inge O ook nog van rare dingen beschuldigen, echt ga hulp zoeken en snel!
Iemand die echt weg is blijft niet kinderachtig reageren trouwens :roll:
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
Liesbeth
Zeer actief

Inge daagt anderen uit om reacties op jou te vinden die jou onderuit zouden willen halen.
Net als Inge O ben ik van mening dat niemand jou heeft willen aanvallen of kritiek heeft gegeven m.b.t. jouw aanpak van Ferry.
Mensen hebben ervaringen met je gedeeld en je tips gegeven. Een paar hebben je zelfs daadwerkelijke hulp aangeboden.
Dat JIJ al die (voor jouw gevoel) inmenging ziet als aanval, is toch echt helemaal voor jouw conto.

duitse herder
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie

Ongelezen bericht door duitse herder »

Ik hoop oprecht dat de trainer je goed kan helpen met Ferry. Alleen vind ik het wel flauw hoe je nu reageert. Je zegt nu al meerdere keren dat je weggaat en dat lijkt mij verstandig. Ipv hier alle energie in te stoppen kan je dat het beste in Ferry doen, vooral nu je een goede hondenschool hebt gevonden. En nogmaals ik meen dit oprecht.
Perry en Noah

Afbeelding
nathalie71

[wil je dit alsje blief weg halen de quote>>Ik had hem verwijderd dit moest op veteranen hoekje als je blieft :ugh:
nathalie71

Liesbeth alsje blieft????
nathalie71

ik heb het toegelicht in veteranen hoekje wil je dat bericht verwijderen??? Met mijn quote?/
nathalie71

Liesbeth schreef:Op verzoek van Nathalie de quote en mijn reactie verwijderd.

Gelukkig,dank je wel :ok:
Liesbeth
Zeer actief

nathalie71 schreef:
Liesbeth schreef:Op verzoek van Nathalie de quote en mijn reactie verwijderd.

Gelukkig,dank je wel :ok:
Je hoeft me niet te bedanken. Je weet dat ik het met tegenzin gedaan heb, maar ik respecteer jouw gevoelens.
En nee, dit is geen steek onder water of een aanval. Gewoon een verschil van inzicht :19: .

Ήυs
Zeer actief

Re: Time out

Ongelezen bericht door Ήυs »

Jemig, heb een topic titel nog nooit zo vaak zien veranderen :Q:
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Fafo schreef:Jemig, heb een topic titel nog nooit zo vaak zien veranderen :Q:
:mrgreen: Ach ja, haar naam is nog hetzelfde :lekkerpuh:
Ήυs
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ήυs »

dagmar88 schreef:
Fafo schreef:Jemig, heb een topic titel nog nooit zo vaak zien veranderen :Q:
:mrgreen: Ach ja, haar naam is nog hetzelfde :lekkerpuh:
Gelukkig maar :pffff: Niet iedereen kan zo creatief zijn :mann: Ik vind het wel weer tijd voor een nieuwe trouwens..
nathalie71

:ok: leuk hoor.

Het gaat jullie goed allemaal!

Dag allemaal.
Paisley
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie

Ongelezen bericht door Paisley »

Je lijkt de rolling stones wel! Die roepen net zo vaak te vertrekken om steeds weer terug te komen.
Afbeelding
Liesbeth
Zeer actief

nathalie71 schreef:Het gaat jullie goed allemaal!
Dank je, jou ook!

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”