Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

bijten, speels of toch vals?

Moderator: moderatorteam

BeëlzeBubble
Zeer actief

Ongelezen bericht door BeëlzeBubble »

Mark-fryslan schreef:[
Ga jij maar lekker door met je hond nieuwe dingen leren in die shoarma tent van je. Ik hou het lekker bij een prikkelarme omgeving.

De groeten

Mark
Stel je niet zo aan, drammerige kleuter. Kun je het nou echt niet hebben dat er mensen zijn die dingen op een andere manier oplossen dan de manier die jij in een boekje leest? Dat niet iedereen over zichzelf heenvalt om te roepen dat jouw boekjesmanier de enige echte juiste is? Misschien moet je dan nog wat harder gaan drammen en stampvoeten. :roll:

Ik ga lekker met een jaszak vol lekker mijn honbden uitlaten in een heerlijke dramvrije omgeving :ok: Veel plezier verder.
Groetjes van Bianca en een slobber van Casper en Smekkie.

Afbeelding
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Mark-fryslan schreef:Dan heb je een uitzonderlijke situatie waarbij je achteruit gaat lopen en de hond meetrekt.

Groetjes Mark
Zo uitzonderlijk is die situatie niet;als ik naar het postkantoor loop met de honden kom ik langs 3 drukbezochte haltes,want het stikt hier van de scholen.
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Mark-fryslan
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mark-fryslan »

BeëlzeBubble schreef:
Mark-fryslan schreef:[
Ga jij maar lekker door met je hond nieuwe dingen leren in die shoarma tent van je. Ik hou het lekker bij een prikkelarme omgeving.

De groeten

Mark
Stel je niet zo aan, drammerige kleuter. Kun je het nou echt niet hebben dat er mensen zijn die dingen op een andere manier oplossen dan de manier die jij in een boekje leest? Dat niet iedereen over zichzelf heenvalt om te roepen dat jouw boekjesmanier de enige echte juiste is? Misschien moet je dan nog wat harder gaan drammen en stampvoeten. :roll:

Ik ga lekker met een jaszak vol lekker mijn honbden uitlaten in een heerlijke dramvrije omgeving :ok: Veel plezier verder.
Even kort samengevat. Ik geef een heel normaal advies waar jij lekker tegen in gaat. Je komt met onzin verhalen aanzetten over shoarma op de grond waardoor de hond natuurlijk even niet op jou reageert. Dat is dan een reden om een methode af te doen als een die niet goed werkt. Ik verdedig dan de methode waarop jij mij weer een drammer gaat noemen. Oké duidelijk.

Wat is nu eigenlijk je bijdrage om Pluto te helpen? Of kom je hier alleen maar om je ongenoegens jegens mij te uiten? Omdat jij last hebt van een bepaalde frustratie moet ik zeker veranderen of niet? Ja, ik geef toe dat ik weinig zelf heb bedacht, alles wat ik weet heb ik grotendeels geleerd van anderen. Gelukkig maar kon jij dat ook maar van jezelf zeggen.

Dat had je nu geweten dat je een hond het beste iets nieuws kunt leren in prikkelarme omgeving . Dat je vanuit die basis toewerkt naar steeds moeilijkere omstandigheden. Wie weet had je dan uiteindelijk je hond zover kunnen krijgen dat hij shoarma zou negeren. Maar op dat niveau beginnen werkt niet nee. Met geen enkele methode. Maar goed ik zal stoppen joh. Ik ben weer zo aan het drammen. Mijn excuus hoor.

marian* het toverwoord is voorkomen
Groetjes Mark
"Life is what happens to you while you're busy making other plans" - John Lennon -

In mijn hart nog steeds bij me, Malou 01-06-2000 - 03-11-2005
Mark-fryslan
Zeer actief

marian* schreef:
Mark-fryslan schreef:[ Als de hond een scheet dwars zit dan hollen we wel naar de DA toe maar gedragsproblemen los je zelf op. Want dat is toch wel zo'n afgang om dat toe te moeten geven dat je niet snapt waar iets vandaan komt.

Groetjes Mark
Zal ik eens iets zeggen?
Ik ben met Max bij een GT terecht gekomen.Omdat geen enkele hondenschool in staat was om de problemen die ik met hem had samen op te lossen.Het enige wat men toendertijd in huis had was het vaste programmaatje aflopen tot aan het examen.
Kwam je met specifieke problemen dan had men daar geen antwoord op,en ik heb niet de indruk dat daar veel meer aan veranderd is dan dat je het dan zelf maar moet uitzoeken alhoewel sommigen echt wel hun best doen.
Wat ik echter hoor en lees van hondenscholen en mensen met probleemhonden stemt me niet enthousiast in elk geval.
De GT heeft me geholpen bij de problemen,de hondenschool kon dat niet.
Begrijpend lezen is ook al niet je sterkste kant. Wat wil je dat ik daar aan ga doen dan?
"Life is what happens to you while you're busy making other plans" - John Lennon -

marian*
Erelid
Contacteer:

Mark-fryslan schreef:Wat wil je dat ik daar aan ga doen dan?
Jij hoeft daar niks aan te doen;heb ik al gedaan :wink:
Ik heb dit alles alleen geschreven om aan te geven dat er niet één manier is die voor alle honden werkt,en ik niet het idee heb dat Pluto en de baasjes van alle verschillende tips hier in de war raken.
Afbeelding
marian*
Erelid
Contacteer:

Mark-fryslan schreef:Begrijpend lezen is ook al niet je sterkste kant. Wat wil je dat ik daar aan ga doen dan?
Ik begrijp prima wat je bedoelt,maar verwijs gewoon niet iedereen meteen naar een GT.
Met wat er op internet te vinden is kun je goed uit de voeten namelijk(dit in tegenstelling met toen ik problemen met Max had,want toen was er vrijwel nog geen internet),en als je er niet uit komt kun je een GT inschakelen.
Afbeelding
Roelfien
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Roelfien »

Pluto schreef:goeiemorgen allemaal!

gisteren avond hebben we nog lang gepraat over pluto's opvoeding en de onze :wink: .
we hebben duidelijkere afspraken gemaakt waar iedereen zich aanhoud. als hij weer eens op de bank springt pak ik zijn touw of bot en ga daar mee spelen net zo lang tot dat pluto nieuwschierig word en komt . dan beloon ik hem heel uitgebreid! ook zijn we gisteren avond begonnen met het leren pootje geven en dan 4 keer had hij het al door :eek: het is dus een zeer leergierige hond die we nog goed moeten leren kennen en hij ons.

vanochtend ging ik wandelen met hem en dat ging ook heel goed. nog wel vaak trekken aan de riem maar al veel minder als eerst.
ook willen we in januarie een hondecursus gaan volgen met hem.

we zijn veel positiever geworden dankzij jullie reacties! bedankt!!! :mrgreen: :mrgreen:

dit is echt een top forum!!!!

we blijven ons best doen!!

liefs johanna
Hartstikke goed.
En lekker blijven lezen hier, ook het getruttel tussen de forumleden over wat wel of niet goed is. Er zijn namelijk meer wegen die naar Rome leiden en in al die adviezen kan je dan zelf een beetje je weg zoeken en kijken wat het beste bij Pluto past.
Ik vind het in ieder geval een kanjer om te zien.

En 1 klein tipje van mijn kant: rustig aan, hij is er net. Je moet er zeker 4 tot 6 maanden voor uit trekken voordat je echt het vertrouwen in elkaar gaat krijgen en het gevoel krijgt van: ja, nu heb ik echt het gevoel dat je aan ons gewend bent. :wink:
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
MJ
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door MJ »

Ik heb dan 3 honden...maar bij alle 3 moet ik zowat verschillende methode's gebruiken. Het is toch niet verkeerd om verschillende dingen aan te horen en te kijken wat het best past bij de baas-hond combi?
Wat Roelfien inderdaad al aangaf..er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden. :19:
Als ik met veelvraat Maxi aan de wandel ben en er ligt daar bijv een shoarma-broodje :mrgreen: dan tover ik ook wat uit mijn zak,wat als het goed is nog lekkerder is, en probeer op die manier door zijn aandacht bij mij te houden in combinatie met stem en beloningen langs dat broodje te komen,ook al is het met een omweggetje. Ik heb toch mijn zin en Maxi geniet van zijn (in kleine stukjes gegeven om-maar-langs-dat shoarma-broodje-heen-te-komen)pensstaafje. Allebei blij zonder de nodige stress.
Of het een goede methode is???? :19: Zal best niet,in veler ogen .Maar ...het werkt voor ons en dat is voor mij het belangrijkste. Zoetjesaan leert Maxi...lekkers op straat...snèl naar vrouwtje..daar is nog wat lekkerders te halen :mrgreen:
Zou ik met Maxi stil gaan staan op het moment dat hij onwijs trekt aan de riem dan sta ik daar waarschijnlijk morgen nog daar hij dan nog meer de tijd krijgt om de wereld te bewonderen. En ik krijg écht die aandacht niet,hoor :neenee:
Met lekkers en afleiden wel.

Niet gelijk zo boos doen,Mark.....we zitten nog maar paar daagjes voor kerst! :wink:
Mark-fryslan
Zeer actief

Inge O schreef:
Mark-fryslan schreef:Helemaal mee eens. Maar ik wou een topic als dit juist voorkomen. Deze mensen willen met Pluto aan de slag en krijgen nu een stortvloed aan informatie over zich heen. Als wij hier gaan liggen rollebollen over een juiste aanpak om het trekken te voorkomen dan helpen we Pluto niet.
en dat wil dan zeggen dat we ons in elk topic maar gewoon als één man achter jou moeten scharen om er vooral geen discussie van te maken :roll: ? jij hebt heel veel boekjeskennis - prima hoor :ok: . maar ga die eerst een keer zélf op verschillende honden toepassen, misschien dat je dan toch nog iets genuanceerder leert denken.
Hoe zat dat toch ook alweer met die pot en de ketel. Nou ja kan er ff niet meer opkomen! Goed boekkennis is niet goed, GT aanbevelen mag ook niet, iets genuanceerde denken en uitspraken doen, Nog meer punten die ik aan mezelf moet veranderen? Hoor het wel.

Mark

Eline*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eline* »

Mark-fryslan schreef:
Inge O schreef:
Mark-fryslan schreef:Helemaal mee eens. Maar ik wou een topic als dit juist voorkomen. Deze mensen willen met Pluto aan de slag en krijgen nu een stortvloed aan informatie over zich heen. Als wij hier gaan liggen rollebollen over een juiste aanpak om het trekken te voorkomen dan helpen we Pluto niet.
en dat wil dan zeggen dat we ons in elk topic maar gewoon als één man achter jou moeten scharen om er vooral geen discussie van te maken :roll: ? jij hebt heel veel boekjeskennis - prima hoor :ok: . maar ga die eerst een keer zélf op verschillende honden toepassen, misschien dat je dan toch nog iets genuanceerder leert denken.
Hoe zat dat toch ook alweer met die pot en de ketel. Nou ja kan er ff niet meer opkomen! Goed boekkennis is niet goed, GT aanbevelen mag ook niet, iets genuanceerde denken en uitspraken doen, Nog meer punten die ik aan mezelf moet veranderen? Hoor het wel.

Mark
Ben je een lijstje aan het maken met goede voornemens? :mrgreen:
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...
Afbeelding
Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Baily

Ongelezen bericht door Baily »

Eline* schreef:
Mark-fryslan schreef:
Inge O schreef:

Mark
Ben je een lijstje aan het maken met goede voornemens? :mrgreen:
:smile: :smile:
Mark-fryslan
Zeer actief

:smile: Ja precies! Maar ik wil graag dat het gehele forum een stem mag hebben in mijn uiteindelijke karakter profiel. Het zal toch snijden worden in bepaalde hersendelen dus hoe vollediger de lijst hoe leuker Mark straks is! Dus roep alles maar wat je dwars zit. Het lucht ook nog eens op ook. Mooi verlicht de kerst in. :ok:

Heel erg nieuwsgierig wie ik straks mag worden. Lijkt me ze zalig om door iedereen leuk gevonden te worden!

Dus brand maar los!

Groetjes Mark

Baily

Mark-fryslan schreef::smile: Ja precies! Maar ik wil graag dat het gehele forum een stem mag hebben in mijn uiteindelijke karakter profiel. Het zal toch snijden worden in bepaalde hersendelen dus hoe vollediger de lijst hoe leuker Mark straks is! Dus roep alles maar wat je dwars zit. Het lucht ook nog eens op ook. Mooi verlicht de kerst in. :ok:

Heel erg nieuwsgierig wie ik straks mag worden. Lijkt me ze zalig om door iedereen leuk gevonden te worden!

Dus brand maar los!

Groetjes Mark
Nou, doe voor mij dan maar iets meer geduld, en een ietsje relativeringsvermogen :wink:
Laatst gewijzigd door Baily op 21 dec 2005 17:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Eline*
Zeer actief
Contacteer:

Mark-fryslan schreef::smile: Ja precies! Maar ik wil graag dat het gehele forum een stem mag hebben in mijn uiteindelijke karakter profiel. Het zal toch snijden worden in bepaalde hersendelen dus hoe vollediger de lijst hoe leuker Mark straks is! Dus roep alles maar wat je dwars zit. Het lucht ook nog eens op ook. Mooi verlicht de kerst in. :ok:

Dus brand maar los!

Groetjes Mark
Doe voor mij maar gewoon! :mrgreen: In het begin vond ik je een raar vreemd ventje, maar ik mag je wel en ik vind je inbreng soms wat over-pampert, maar het komt overduidelijk uit een goed hart.
Verder vind ik het leuk dat je de discussie aanwakkert met je "boekentaal". Daar leren mensen van dus laat je er niet door afschrikken. :wink:
Groet Eline,
Juno en Kiki
Afbeelding
Mark-fryslan
Zeer actief

Ik weet heus wel waar ik doordraaf. Oke ik dram af en toe echt te veel. Maar ik was echt even geschokt toen ik de eerste oproep over Pluto las. Niet subtiel maar wel recht uit mijn hart heb ik mijn eerste berichten getypt. Dan geef je een tip over trekken aan de lijn en dan gaan mensen je onderuit halen omdat er ergens shoarma of broodjes kaas op de grond liggen. En dan moet ik genuanceerd, begripvol, geduldig en god mag weten wat al niet meer blijven? We hebben het al lang niet meer over Pluto. We zeuren over hoe lomp Mark toch wel niet uit de hoek kan komen. Nou ja dat snap ik dus niet. Dus dan ga ik ook maar flauw zeuren. Gek he?

Groetjes Mark

marian*
Erelid
Contacteer:

Mark-fryslan schreef:Ik weet heus wel waar ik doordraaf. Oke ik dram af en toe echt te veel. Maar ik was echt even geschokt toen ik de eerste oproep over Pluto las. Niet subtiel maar wel recht uit mijn hart heb ik mijn eerste berichten getypt. Dan geef je een tip over trekken aan de lijn en dan gaan mensen je onderuit halen omdat er ergens shoarma of broodjes kaas op de grond liggen. En dan moet ik genuanceerd, begripvol, geduldig en god mag weten wat al niet meer blijven? We hebben het al lang niet meer over Pluto. We zeuren over hoe lomp Mark toch wel niet uit de hoek kan komen. Nou ja dat snap ik dus niet. Dus dan ga ik ook maar flauw zeuren. Gek he?

Groetjes Mark
Maar ik heb toch nergens gezegd of laten blijken dat ik vond dat je lomp uit de hoek kwam?
Dat vind ik namelijk niet.
Afbeelding
Eline*
Zeer actief
Contacteer:

Inge O schreef:
Eline* schreef:Verder vind ik het leuk dat je de discussie aanwakkert met je "boekentaal". Daar leren mensen van dus laat je er niet door afschrikken. :wink:
nee hoor, ik ook niet, want boeken bevatten vaak hele wijze informatie, en mark dus ook.

maar ik vind het wél moeilijk worden als hij juist vindt dat we niét mogen discussiëren, omdat dat zogenaamd alleen maar verwarring zaait.

tja, als dat niet meer mag heeft een forum geen enkele waarde meer, toch?
Volgens mij schuwt Mark discussie's niet, maar wel het feit dat de info die hij geeft denigrerend wordt afgedaan met boekentaal. Dat is niet aardig. :neenee:
En nou moet je ophouden anders raak ik in de war! :pffff: :wink:
Groet Eline,
Juno en Kiki
Afbeelding
Baily

Eline* schreef:
Inge O schreef:
Eline* schreef:Verder vind ik het leuk dat je de discussie aanwakkert met je "boekentaal". Daar leren mensen van dus laat je er niet door afschrikken. :wink:
nee hoor, ik ook niet, want boeken bevatten vaak hele wijze informatie, en mark dus ook.

maar ik vind het wél moeilijk worden als hij juist vindt dat we niét mogen discussiëren, omdat dat zogenaamd alleen maar verwarring zaait.

Volgens mij schuwt Mark discussie's niet, maar wel het feit dat de info die hij geeft denigrerend wordt afgedaan met boekentaal. Dat is niet aardig. :neenee:
In eerste instantie niet hoor, er werden gewoon andere meningen uitgesproken. En dat werd niet op prijs gesteld. Dat lijkt me een hele andere zaak als dat Marc zijn opmerkingen denigrerend worden afgedaan.

Inge O is nooit zomaar denigrerend trouwens. :wink:
marian*
Erelid
Contacteer:

Eline* schreef:
Inge O schreef:

Het enige dat ik over boeken heb gezegd is dat ze vaak zeer algemene dingen bevatten :wink:
Afbeelding
Eline*
Zeer actief
Contacteer:

Baily schreef:Inge O is nooit zomaar denigrerend trouwens. :wink:
Nee, dat klopt! :wink:
Groet Eline,
Juno en Kiki
Afbeelding
Eline*
Zeer actief
Contacteer:

marian* schreef:
Eline* schreef:
Inge O schreef:

Het enige dat ik over boeken heb gezegd is dat ze vaak zeer algemene dingen bevatten :wink:
hahaha, gaan jullie nou tegenover mij verantwoorden waarom en wat je hebt gezegd? :mrgreen: Tegen mij , die zelf nog wel eens lelijk en ongenuanceerd uit de hoek kan komen? Ik vind dat wel leuk! :mrgreen:
Ik moet zelfs eerlijk bekennen dat ik deze hele discussie niet tot op de letter gelezen heb. Ik heb eerder discussie's met Mark gehad en daarin vond ik het altijd wel leuk inhoudelijk blijven. Daarop baseer ik eigenlijk nu mijn mening en verder zit ik eigenlijk gewoon maar wat te plagen. :oeps:
Groet Eline,
Juno en Kiki
Afbeelding
marian*
Erelid
Contacteer:

Eline* schreef:
marian* schreef:
Eline* schreef:
Inge O schreef: nee hoor, ik ook niet, want boeken bevatten vaak hele wijze informatie, en mark dus ook.

hahaha, gaan jullie nou tegenover mij verantwoorden waarom en wat je hebt gezegd? :mrgreen: Tegen mij , die zelf nog wel eens lelijk en ongenuanceerd uit de hoek kan komen? Ik vind dat wel leuk! :mrgreen:
Ik moet zelfs eerlijk bekennen dat ik deze hele discussie niet tot op de letter gelezen heb. Ik heb eerder discussie's met Mark gehad en daarin vond ik het altijd wel leuk inhoudelijk blijven. Daarop baseer ik eigenlijk nu mijn mening en verder zit ik eigenlijk gewoon maar wat te plagen. :oeps:
Haha,nee,ik verantwoord me niet tegenover je maar wil even duidelijk maken dat mijn boeken-opmerking niet denigrerend bedoeld was :mrgreen:
De meeste boeken bevatten volgens mij namelijk écht alleen maar algemeenheden die redelijk opgaan als je met één hond buiten loopt bijvoorbeeld.Hoe je het moet aanpakken met 2 honden of meer mag je zelf uitfiegelieren.
Hoe moet ik bijvoorbeeld de stilstaanmethode gebruiken als Max verlekkerd naar een stukje brood loopt te kijken en Bente zich keurig gedraagt maar wél heel nodig moet terwijl we op een trottoir staan en mijn honden daar niks mogen doen? :denken:
Afbeelding
Maddy
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maddy »

Ik heb op een Martin Gausschool ook de stilstaan methode gehad. En als een hond daar nog niet op reageert, moesten we simpelweg gewoon ons omdraaien en de andere kant oplopen. Zodra de hond naast je liep, click je hiervoor en geef je een beloning. Loopt de hond je voorbij en trekt hij weer, dan weer hetzelfde verhaal. Binnen 5 minuten hadden ze het door. En gaat de hond naar links en probeert hij je mee te trekken dan ga jij naar rechts en andersom. Dus jij gaat je hond gewoon dwarsliggen. Op een gegeven moment is de hond het zat en zal hij op je letten. Heeft bij al onze honden geholpen. En nu helpt de stilstaan methode zelfs, omdat ze denken dat ik anders al de andere kant op ga. Dan lopen ze al naar me toe, om de spanning van de lijn af te halen. isschien dat mensen je eerst vreemd aankijken, maar het kon mij niks schelen. Het heeft bij mijn honden effect gehad.
Afbeelding
Mark-fryslan
Zeer actief

Hoe gaat het nu eigenlijk met Pluto? Hebben jullie hem nu gehouden of toch maar weer terug gebracht? Laat je niet afschrikken door ons gekibbel hoor. Zo gaat dat nu eenmaal hier. Ik hoop dat je vragen blijft stellen en op zoek blijft naar goede informatie. Lijkt me leuk om te lezen hoe het met Pluto gaat.

Groetjes Mark

Rob*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rob* »

Dus brand maar los!

Groetjes Mark

Ondanks dat je een fries ben, heb je wel veel humor :mrgreen:
Mark-fryslan
Zeer actief

Angel-eyes schreef: Ondanks dat je een fries ben, heb je wel veel humor :mrgreen:
Ik voel me erg Fries maar ik ben eigenlijk een Hagenees :mrgreen: . Op mijn vierde ben ik naar Friesland verscheept. Alleen als ik de Golden Earring op de radio hoor ben ik weer even trots op mijn roots. Maar voor de rest ben ik blij met mij Friese achtergrond (ookal blijf je voor de rest van je leven import) :wink:

Groetjes Mark

Pluto
geregistreerd lid

Ongelezen bericht door Pluto »

jaja het gaat heel erg goed met pluto! en hij blijft gelukkig bij ons :mrgreen: :mrgreen: in januarie gaan we naar een honden school toe en we hebben er veel zin in! hij is nog vresselijk ondeugend maar ook zeeeeer lief!! en het luisteren komt vanzelf wel :D

bedankt voor alle info nogmaals!!
Afbeelding
prettige kerstdagen en een mega goed nieuw(honden) jaar !!
Mark-fryslan
Zeer actief

:ok: Ja erg leuk om te lezen. Ga zo door! Weer een hondje happy!

Groetjes Mark

marian*
Erelid
Contacteer:

Pluto schreef:jaja het gaat heel erg goed met pluto! en hij blijft gelukkig bij ons :mrgreen: :mrgreen: in januarie gaan we naar een honden school toe en we hebben er veel zin in! hij is nog vresselijk ondeugend maar ook zeeeeer lief!! en het luisteren komt vanzelf wel :D

bedankt voor alle info nogmaals!!
Fijn :ok: :ok: :ok:
Afbeelding
Rob*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rob* »

Mark-fryslan schreef:
Angel-eyes schreef: Ondanks dat je een fries ben, heb je wel veel humor :mrgreen:
Ik voel me erg Fries maar ik ben eigenlijk een Hagenees :mrgreen: . Op mijn vierde ben ik naar Friesland verscheept. Alleen als ik de Golden Earring op de radio hoor ben ik weer even trots op mijn roots. Maar voor de rest ben ik blij met mij Friese achtergrond (ookal blijf je voor de rest van je leven import) :wink:

Groetjes Mark

Aha ik dacht al, ergens klopte je gevoel voor humor al niet als je een echte fries was, moest haast wel een hagenees zijn....die hebben altijd dat soort opmerkingen :mrgreen: :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “G&G en Obedience”