Hahahaha, ja dat herken ik zeker wel.RRback schreef:Jowy wil mensen die hem aanhalen ook nog wel eens te enthousiast begroeten. Dan heb je voor je het weet een tong in je neus, of een kopstoot als hij nog niet helemaal wakker is.
Vwb het losloopveldje. Ik moet heel eerlijk zeggen dat zodra iemand iets over mijn honden te zeggen heeft, ik vrijwel onmiddelijk explodeer. Terwijl ik normaal toch heel sociaal ben en rekening probeer te houden met iedereen. Zeker met kleine kinderen.
Ik zou ze wel roepen in dit geval maar ook direct vermelden dat het een hondenspeelveldje is en dat ze dan in het vervolg beter een andere route kan kiezen.
Over het algemeen probeer ik dit soort situaties gewoon voor te zijn omdat ik weet dat ik niet altijd even rationeel reageer,...![]()
Het is heel vreemd maar ik bescherm ze altijd. Zijn er meer mensen die dit soort heftige reacties hebben op dat soort geneuzel? (bijv.een jogger in een honden losloopgebied, duh...ga dan ergens anders rennen)
Ik kan normaal gesproken heel veel hebben, ben zelden echt boos of asociaal, maar komt nooit maar dan ook nooit aan mijn honden. Ik ben werkelijk in staat om iemand naar de strot te vliegen dan