Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Beginnen met fokken

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

shiba
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door shiba »

Dorien80 schreef:Goh, jij trekt wel snel je conclusies zeg! Ik zeg toch dat ik om advies vraag? Ik begin toch niet zomaar? Ik vind 10 jaar alleen wat lang. Het feit dat jij er die tijd over hebt gedaan, betekend toch niet dat iemand anders dat niet sneller kan? Ik kan het misschien wel over 5 jaar ofzo. Kijk, je kan toch pas met een teef gaan fokken als ze een jaar of 2 is, in die tijd kan je ook een heleboel kennis opdoen, of niet soms?

Afbeelding
Als je nu een teef aanschaft bij een goede fokker, en de komende 2 jaar ALLE shows af gaat, om te kijken naar wat voor types er zijn, en wat je zou willen. Wat je wil verbeteren in die teef. Informatie gaat vergaren, er verschrikkelijk veel tijd in gaat steken met cursussen enz. ......Heb je misschien over 2 jaar een basis.......
Wij hebben ook nog geen nest gefokt. Hopelijk het eerste nest in December. Maar er is al zoveel tijd in gaan zitten, dat wil je niet weten....Je moet echt veel om het ras geven om die tijd te willen investeren.
Je moet op slag verliefd zijn op een ras, wil je dit ervoor over kunnen hebben.
Mol
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mol »

shiba schreef:
Dorien80 schreef:Goh, jij trekt wel snel je conclusies zeg! Ik zeg toch dat ik om advies vraag? Ik begin toch niet zomaar? Ik vind 10 jaar alleen wat lang. Het feit dat jij er die tijd over hebt gedaan, betekend toch niet dat iemand anders dat niet sneller kan? Ik kan het misschien wel over 5 jaar ofzo. Kijk, je kan toch pas met een teef gaan fokken als ze een jaar of 2 is, in die tijd kan je ook een heleboel kennis opdoen, of niet soms?

Afbeelding
.
Je moet op slag verliefd zijn op een ras, wil je dit ervoor over kunnen hebben.
gelul je hoef niet verlieft te zijn op een ras om er alles over te weten en het goed te kunnen fokken,je moet gewoon donders goed weten waar je mee bezig bent alleen denken dat je het op je verlieftheid kan maken in dat wereldje nou vergeet het maar.

mol 8)
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”