Tamara81 schreef:Aah Liza

Ik vind haar zo mooi! Die mooie poten en haar chocolade kleur en haar lijntje... ja, schot in de roos!
Fijn dat het nog steeds goed gaat en dat je de regels duidelijk hebt gemaakt voor de honden. Wel zo fijn dat Liza zo op jou gericht is. Dit maakt alles alvast veel makkelijker.
dankjewel, ze is echt een plaatje om te zien en een geweldig karakter bovendien

. Ze is inderdaad enorm op mij gericht. Met wandelingen loopt ze wel voor 90% met de neus aan de grond, maar houdt me haarscherp in de gaten. Van de week had ik weer een (ver)dwaalwandeling waarbij we zeker een uur door het bos (met muren van braam, varen, brandnetels en omgevallen bomen) moesten klunen. Voor haar natuurlijk nog lastiger dan de groterds, maar ze deed zo dapper mee

. Ondanks dat er geen pad was als richtlijn, en ze soms om moest lopen om haar eigen weg te vinden, hoefde ik haar niet een keer te roepen. Een toppertje is ze! En alleen blijven (met de anderen, binnen of op het terrein) gaat ook prima. Ze sloopt niks en probeert ook niet te ontsnappen

. Echt veel geluk gehad met haar
georges schreef:Wat een knap dametje heb je in huis gehaald

Fijn dat ze zich stilaan voegt, en dat de rest zich niet meer zo laat doen

ceciel schreef:Op de foto's lijkt het net alsof ze er altijd al geweest is. Heerlijk clubje honden heb je

dank jullie wel, het is echt een leuke roedel zo; heel divers en toch een eenheid
Zamunda schreef:Wat heeft ze een zoet koppie
als ze slaapt
Schitterend hondje met flink en vrolijk karakter, ongelofelijk hoe ze in je roedel is opgenomen.
Mooie foto's van de wandeling ook, en die billen van Maf joh!

inderdaad, het is een heerlijk schattig schurkje. Even lief als stout, in de perfecte verhoudingen. Een hele hond in een half formaat; ik ben er blij mee
Ja Maverick is even gespierd als dat ie lui is
Persistence schreef:lucie schreef:Het komt echt doordat die rare chinezen van mij ineens blijkbaar erg onder de indruk waren van de kruimel dat ze niet meer wisten hoe ze moesten reageren

, waardoor Liza bedacht dat ze dan de boel wel eens kon regeren
Chinezen…?
Ze loopt echt heerlijk mee. Ze heeft een mooi tuigje, zelfde als Bella

sorry, ik bedoel Duitser, Française en Hongaar, maar bij elkaar zijn het maar rare chinezen
Grappig dat Bella hetzelfde tuigje heeft; Liza valt met haar 10,5 kg precies tussen S en M in, en daardoor kwam ik bij dit tuigje uit. Hij zit haar ook prima
katerke schreef:Wat is ze leuk
helemaal mee eens