Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

even voorstellen: Liza! (meer) nieuwe foto's p3

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

lucie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herders (x), Beauceron, Hongaarse windhond, Bodeguero
Aantal honden: 5

Re: even voorstellen: Liza! nieuwe foto's p3

Ongelezen bericht door lucie »

DeDiana schreef:Haha, slimmerik is het, ze heeft goed misbruik gemaakt dus van de situatie dat jouw andere honden even te flabbergasted waren om er adequaat op te reageren :tongue: Mooi dat dat ook weer aan het rechttrekken is :ok:
En superleuk dat zij en Mara echt vriendinnen aan het worden zijn!

Volgens mij geniet ze nu al helemaal met volle teugen van haar nieuwe Franse leven! :cheer:
De dames trekken steeds meer naar elkaar toe . Lekker samen vooruit rennen en ontdekken, en 's avonds liggen ze nu samen tegen mij aan op de bank :love: . Alleen Maverick krijgt nog wel eens een grom, maar da's ook wel een aparte dus ik denk dat ze hem niet zo goed kan peilen.Tussen Mara en Liza is zo'n wederzijds respect ontstaan, dat een heel subtiel geluidje of gebaar al genoeg is om zich uit te spreken en hieruit blijkt wel hoe sociaal vaardig de twee dames zijn. Maverick doet niet aan subtiliteiten, dus ik snap Liza en Mara wel dat ze bij hem wat meer hun tanden laten zien :F: . Kailen houdt zich wat afzijdig. Hij hoort er wel bij, maar heeft zijn eigen plekje. Zijn oude vertrouwde roedel is er helaas niet meer, maar kan gelukkig nog wel genieten van de wandelingen en zijn rust :wink:
Nu met Liza vind ik er weer een mooie nieuwe gebalanceerde roedel ontstaan en ik ben superblij met haar. En inderdaad geniet zij andersom ook enorm van haar nieuwe leven; ze is hier perfect op haar plek :ok:
Afbeelding
lucie
Zeer actief

Tamara81 schreef:Aah Liza :I: Ik vind haar zo mooi! Die mooie poten en haar chocolade kleur en haar lijntje... ja, schot in de roos!

Fijn dat het nog steeds goed gaat en dat je de regels duidelijk hebt gemaakt voor de honden. Wel zo fijn dat Liza zo op jou gericht is. Dit maakt alles alvast veel makkelijker.
dankjewel, ze is echt een plaatje om te zien en een geweldig karakter bovendien :I: . Ze is inderdaad enorm op mij gericht. Met wandelingen loopt ze wel voor 90% met de neus aan de grond, maar houdt me haarscherp in de gaten. Van de week had ik weer een (ver)dwaalwandeling waarbij we zeker een uur door het bos (met muren van braam, varen, brandnetels en omgevallen bomen) moesten klunen. Voor haar natuurlijk nog lastiger dan de groterds, maar ze deed zo dapper mee :lief: . Ondanks dat er geen pad was als richtlijn, en ze soms om moest lopen om haar eigen weg te vinden, hoefde ik haar niet een keer te roepen. Een toppertje is ze! En alleen blijven (met de anderen, binnen of op het terrein) gaat ook prima. Ze sloopt niks en probeert ook niet te ontsnappen :lief: . Echt veel geluk gehad met haar :lol1:
georges schreef:Wat een knap dametje heb je in huis gehaald :I: Fijn dat ze zich stilaan voegt, en dat de rest zich niet meer zo laat doen :mrgreen:
ceciel schreef:Op de foto's lijkt het net alsof ze er altijd al geweest is. Heerlijk clubje honden heb je :I:
dank jullie wel, het is echt een leuke roedel zo; heel divers en toch een eenheid :I:
Zamunda schreef:Wat heeft ze een zoet koppie :I: als ze slaapt :LOL:

Schitterend hondje met flink en vrolijk karakter, ongelofelijk hoe ze in je roedel is opgenomen.

Mooie foto's van de wandeling ook, en die billen van Maf joh!
:engel: inderdaad, het is een heerlijk schattig schurkje. Even lief als stout, in de perfecte verhoudingen. Een hele hond in een half formaat; ik ben er blij mee :E:
Ja Maverick is even gespierd als dat ie lui is :LOL:
Persistence schreef:
lucie schreef:Het komt echt doordat die rare chinezen van mij ineens blijkbaar erg onder de indruk waren van de kruimel dat ze niet meer wisten hoe ze moesten reageren :piew: , waardoor Liza bedacht dat ze dan de boel wel eens kon regeren :LOL:
Chinezen…? :denken:

Ze loopt echt heerlijk mee. Ze heeft een mooi tuigje, zelfde als Bella :wink:
sorry, ik bedoel Duitser, Française en Hongaar, maar bij elkaar zijn het maar rare chinezen :Q:
Grappig dat Bella hetzelfde tuigje heeft; Liza valt met haar 10,5 kg precies tussen S en M in, en daardoor kwam ik bij dit tuigje uit. Hij zit haar ook prima :ok:
katerke schreef:Wat is ze leuk
helemaal mee eens :ok:
Afbeelding
lucie
Zeer actief

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
hakunamatata
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense straatratjes
Aantal honden: 2

Re: even voorstellen: Liza! (meer) nieuwe foto's p3

Ongelezen bericht door hakunamatata »

Wat een fijne berichten zeg!
Er zit wel een kop op, die ondeugende snoet. Maar niks zo mooi als hoe je schrijft hoe goed ze past bij jullie :D
~ Hakuna matata: Ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet! ~
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Wat een leuk ding zeg!
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
nelleke
Zeer actief
Mijn ras(sen): langhaar duitse herder en een kater
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door nelleke »

Echt leuk die foto met haar kop op je hand. Lief die vertrouwdheid.

Verstuurd vanaf mijn SM-A405FN met Tapatalk
Afbeelding
Neeltje
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

is helemaal niet mijn type hond normaal gesproken, maar dat geluk van haar in de roedel is toch echt hartverwarmend :I: super leuk
Lieske_1977
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever

Ongelezen bericht door Lieske_1977 »

Wat een vreselijk leuk, open hondje. Mooi om te zien hoe ze tussen je andere honden loopt alsof ze nooit anders heeft gedaan :)
Afbeelding
DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door DeDiana »

Het ziet er inderdaad uit alsof ze al jaren bij jullie is ;-) Zo op haar gemak en in haar element!
Als het hier ooit zo ver is dat ik ook voor een kleiner hondje wil gaan, ga ik ook op zoek naar een Liza :I:
Alfilillo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising en podenco(kruising)

Ongelezen bericht door Alfilillo »

Wat lief dat kopje in je hand, zo ontspannen en vol vertrouwen. Ze heeft jou ook direct in haar hart gesloten volgens mij :I:
Afbeeldingalfillilo (1) by [url=https://www.flickr.com/photos/157306925@N05/]

Alfil & Lily
mijke
Zeer actief
Mijn ras(sen): krakershondje
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door mijke »

Ah wat een dotje! En het karakter klinkt ook heerlijk, zo leuk hoe ze lekker onverdroten direct meedraait in je roedel.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”