Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Waar zijn de Rotties?

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

Hilde
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Aantal honden: 3

Re: Waar zijn de Rotties?

Ongelezen bericht door Hilde »

Er woont aan het eind van de straat een fokker, die honden vallen vanuit hun kennel naar je uit als je op het zandpad achter het huis loopt. Als in... 200 meter achter het huis.

Dan nog een reu en een teef op de club, die zijn vriendelijk op zich, maar de eigenares weet wat ze aan de lijn heeft en laat ze niet in contact komen met andere (onbekende) honden bijvoorbeeld.
In losloopgebied kom ik ze wel tegen. Vorige week nog liet een stel hun reu op aangelijnde Elmo aflopen, dat was geen vriendelijke benadering van de reu. Die wilde zijn punt maken terwijl Elmo alleen aangaf dat hij niets kwaads in de zin had. De reu heb ik dan ook weggestuurd.
Afbeelding
Gos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Gos »

Hier in de buurt zie ik de laatste tijd geen rotties meer. Er was er een die ik in het bos vaak tegenkwam, nogal erg opdringerig type en een eigenaar die dacht dat hij alleen maar wilde spelen.... dus dan sloeg ik rap een ander pad in als ik hen aan zag komen of riep dat ik een teef loops had :wink: Mijn teven vonden het ook een vervelende hond.

Maar bij ons op de KNPV club hebben we er drie, vader, dochter en zoon, alle drie prettige honden.
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Gollum »

De buurman heeft een Rottie, het is de beste vriend van Rani :D
Het is een van de weinige honden waar Rani lekker op haar niveau mee kan beuken :cheer:
Feather__
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Feather__ »

Er loopt hier een gezin met 3 rottweiler. Een reu die zich echt oppompt zodra hij iemand ziet, een teefje die wat relaxter is een een pup. Pupje is nu nog wel vriendelijk maar ik kom ze liever niet tegen.
Nu zoek ik plekken op waar ik amper honden tegen kom en hun doen dat dus ook, ik ga er vanuit dat dat een reden heeft ;)
Pup wordt ook uitgelaten door de kinderen want paps loopt met de reu, moeder met de teef en dan 2 dochters met pup.

Hier trouwens echt heel veel verschillende rassen in t dorp. Schnauzers, springer spaniel, herders, pitbulls en staffords, ridgeback, cane corso, border collies, volgens mij zagen we laatst 2 Duitse staande langhaar.

Die zie ik allemaal voorbij komen als ik naar de plekken rij (of loop met de doggyride) waar al deze mensen niet komen :mrgreen: zo'n 500 meter buiten het dorp kom je helemaal niemand tegen en kan je uren lopen zonder iemand tegen te komen.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”