Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wat is dit voor hond? DNA-test binnen!
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Wij zijn ons nog aan het oriënteren wat voor hond we graag willen hebben.
Re: Wat is dit voor hond? DNA-test binnen!
de bordeauxdog zie ik er qua uiterlijk niet in terug. Die zijn vaak wat gedrongener van postuur. Gelukkig kwijlt hij niet zo als de meeste BD's.
We hebben het bij Wisdom Panel laten doen. Werkt heel makkelijk. Je krijgt een kit opgestuurd. Moet wangslijm op wattenstaafjes doen (meegeleverd) en dan opsturen..
Wel erg leuk dat we het nu weten!
We hebben het bij Wisdom Panel laten doen. Werkt heel makkelijk. Je krijgt een kit opgestuurd. Moet wangslijm op wattenstaafjes doen (meegeleverd) en dan opsturen..
Wel erg leuk dat we het nu weten!
Spike (kruising bordeauxdog/rottweiler) woont sinds vorig jaar maart bij ons, een heerlijke lobbes van 45 kilo!
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Wat leuk!
Moeder is een bordeauxdog of is dat de vader?
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Leuk!!!
Je zou bij deze kruising verwachten dat hij wat zwaarder uit zou pakken, maar Spike is mooi sportief uitgepakt!
Je zou bij deze kruising verwachten dat hij wat zwaarder uit zou pakken, maar Spike is mooi sportief uitgepakt!
- Yara
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
- Aantal honden: 2
Wat een verrassende uitkomst! Dat had ik niet verwacht, ik dacht echt dat er een labrador in zat. Maar een mooie kruising is het zo geworden.

- Sulluna
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse mix en Siberische Husky
- Aantal honden: 3
Wat een leuke uitslag! Ik dacht ook echt een beetje labrador erin te zien.
Leuke mix, vind het een erg mooie hond!
Leuke mix, vind het een erg mooie hond!
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Wij zijn ons nog aan het oriënteren wat voor hond we graag willen hebben.
Er staat niet bij of het de moeder of de vader is.Easy_Rider schreef:Wat leuk!
Spike (kruising bordeauxdog/rottweiler) woont sinds vorig jaar maart bij ons, een heerlijke lobbes van 45 kilo!
-
- Zeer actief
Ja, want er zit ook een overzicht bij van wat de inschatting is hoe groot deze hond wordt en wat hij gaat wegen.Johnny Jones schreef:Leuk!!!
Dan zou hij 44-67 kilo moeten gaan wegen. Spike is natuurlijk al 3 dus is al op zijn gewicht. Hij woog bij de dierenarts vorige week 44.8 en er mocht wel 2 kilo af zei de dierenarts. Dus gelukkig lang geen 67 kilo

-
- Zeer actief
Die van jou heeft echt de kleur van de Bordeaux dog gehouden. Spike zijn kleur komt ook niet van de Stafford denk ik.dagmar88 schreef:Wat een mix, en wat zo'n scheutje stafford doet in zo'n hond he.
Dit was mijn bordeaux x rottweiler kruising.
Ik hoop eigenlijk (en dat lijkt nu ook) dat er weinig Stafford in terug te vinden is.
- dagmar88
- Zeer actief
Bumper69 schreef: Die van jou heeft echt de kleur van de Bordeaux dog gehouden. Spike zijn kleur komt ook niet van de Stafford denk ik.
Ik hoop eigenlijk (en dat lijkt nu ook) dat er weinig Stafford in terug te vinden is.
Ja, en een kortere snuit.

Hoe dat verder zit weet ik niet, marjoleine kan je dat uitleggen.
Bij niko (bordeaux x rottweiler x duitse herder met een beetje setter en terrier) in het nest zaten ook black and tan pups.

Wie weet, geeft die stafford in ieder geval wat diversiteit.
Bordeaux x rottweiler is een notoire broodfokkruising en zo ongeveer alles wat ik ken hangt van ellende aan elkaar; maag-darm problemen, allergie, kanker, agressie.