Zo ging het dus bij ons ook toen we nog meerdere honden hadden. Beetje de insteek dat ze onderling niet hoefden te zeiken over elkaars eten want uiteindelijk was het dan op dat moment gewoon allemaal weer van mij. Onderling was er wel eens een heel enkele keer wat onenigheid maar ik heb er nog nooit met welke hond dan ook ruzie over gehad.Tara schreef:Ik maak er nooit een ding van, maar ik wil wel gewoon de bakken weg kunnen nemen, en dat is hier ook nooit een probleem.
Vanmorgen zaten er weer drie van de vier te muizen met het eten, nummer vier houdt dat dan met argusoogjes in de gaatjes zodat zij vervolgens de andere bakken leeg kan eten. Nou, dát dacht de mama toch niet!![]()
Als ik dan ineens zie dat ze met haar bijdehante bek in anderhonds bak duikt, dan pak ik die bak toch echt gewoon weg hoor.
Daar baalt ze dan natuurlijk wel van, maar ik laat haar echt niet de restanten van drie andere honden naar binnen slaan. Dan heb ik straks een landwalvis.
Ezio is periodiek (als er loopse teven in de buurt zijn) zo'n lastige eter dat hij het dan juist erg op prijs stelt als we zijn bak even vasthouden terwijl hij eet