Ik hoop het niet, maar ben er wel erg bang voor.renee-uk schreef:ze is zat gewaarschuwd, eerst dat de timing om een jonge hond te nemen niet echt wat je zegt goed was, daarna dat haar aanpak niet deugde en ook dat ze de tijd voor die baby kwam zou moeten besteden aan de opvoeding van darko en dat ze het hebben van een jonge -niet opgevoede- hond en een pasgeboren baby niet moest onderschatten.
maar devel weet alles beter en is te belazerd om ook maar een stap harder te lopen of zich ergens in te verdiepen.
hoe ze een tt moest aanschaffen wist ze dan weer wel
daar komt heus weer een andere hond hoor, met dezelfde insteek en dezelfde waardeloze afloop
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
hond aan baby-baby aan hond voorstellen..
Moderator: moderatorteam
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Re: hond aan baby-baby aan hond voorstellen..

- Tineke
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
En zelfs als durf je het dan toch niet aan ,om wat voor reden dan ook ,dan heb je maar het fatsoen om dat netjes te doen en dat is imo niet dumpen op mp met spoed naar de meest biedende.Elmo/maureen schreef:Náh je kunt er echt wel iets aan doen. Elmo heeft een paar keer een kind gezien (bij ons thuis). Daar snapte hij niks van en liep maar weg. Toen ik zwanger was, had ik zoiets van 'we zien wel, doe maar gewoon rustig aan'. Toen we eindelijk thuis kwamen, was hij zo door het dolle dat hij mij weer zag, dat hij mijn dochtertje nog niet eens had opgemerkt. Toen hij wat kalmer was, zag hij pas Joann. Na een snuffel en lik, was het prima. Dat hij het een paar dagen later nodig vond haar te beschermen voor de kraamhulp was dan weer té. En dat was na 1x ook helemaal duidelijk voor hem.Even ontopic,
Ik vind dat iedereen er erg makkelijk over doet, misschien ook omdat de indruk gewekt wordt dat Darko zo'n makkelijke rustige hond was die goed met kinderen kon. Maar zo iemand maakt geen topic voor niks denk ik, en herplaats het beest ook niet voor niks als hij al zo perfect was in hun ogen.
Mijn hond gaat bijvoorbeeld tongflapperen en blaffen naar kinderen (dus duidelijkere signalen). Ik denk dat als je het niet zeker weet je nooit zomaar een kindje bij een hond moet laten. Ik zelf zou een gedrags therapeut inschakelen als ik zwanger wordt ipv herplaatsen maar goed.
Ik snap wel dat je er misschien niet té moeilijk over moet doen maar ik heb altijd zoiets van , liever té voorzichtig dan dat er iets gebeurd. Dat zou je, jezelf nooit kunnen vergeven denk ik.
In dit geval guntur voor 200,01

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
- Marco88
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): nova scotia duck tolling retriever
Vind ik niet.Romy_ schreef:Even ontopic,
Ik vind dat iedereen er erg makkelijk over doet, misschien ook omdat de indruk gewekt wordt dat Darko zo'n makkelijke rustige hond was die goed met kinderen kon
Ik had al de indruk dat ze darko totaal niet aankon, ze voedde dat beest op met stroomband, en met kinderen lag die in de bench, deur opslot, en stroomband nog om.
Ik gun darko echt van harte dat hij nu een gouden mand vind en een baasje met verstand, maar hij is herplaatst via MP binnen een dag, het zou erg naiëf zijn om te denken dat hij een goed plekje nu heeft, maar goed, die kans is er altijd, alhoewel het nihil is.
en zoals ik al eerder zei:
Marco88 schreef:Volgens mij wilde Darko het kind gewoon opvreten, kan niet anders.
Ze moest hem al onder controle houden/opvoeden met een stroomband lol
Zal uiteindelijk wel als verknipte klapkaak nr. 2872 in het asiel belanden.
Maar goed, zulke mensen zul je altijd houden
Hoe dan ook, een mensen kind is belangrijker dan een hond, maar volgens mij kan ze in de toekomst beter een hamster of goudvis als huisdier nemen.
- Tineke
- Zeer actief
Hij stond al op mp voor baby thuis was , heeft Devel zeker een Jomandagave dat ze dat voorzagMarco88 schreef:Vind ik niet.Romy_ schreef:Even ontopic,
Ik vind dat iedereen er erg makkelijk over doet, misschien ook omdat de indruk gewekt wordt dat Darko zo'n makkelijke rustige hond was die goed met kinderen kon
Ik had al de indruk dat ze darko totaal niet aankon, ze voedde dat beest op met stroomband, en met kinderen lag die in de bench, deur opslot, en stroomband nog om.
Ik gun darko echt van harte dat hij nu een gouden mand vind en een baasje met verstand, maar hij is herplaatst via MP binnen een dag, het zou erg naiëf zijn om te denken dat hij een goed plekje nu heeft, maar goed, die kans is er altijd, alhoewel het nihil is.
en zoals ik al eerder zei:Marco88 schreef:Volgens mij wilde Darko het kind gewoon opvreten, kan niet anders.
Ze moest hem al onder controle houden/opvoeden met een stroomband lol
Zal uiteindelijk wel als verknipte klapkaak nr. 2872 in het asiel belanden.
Maar goed, zulke mensen zul je altijd houden
Hoe dan ook, een mensen kind is belangrijker dan een hond, maar volgens mij kan ze in de toekomst beter een hamster of goudvis als huisdier nemen.

- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
Maar ze is niet over 1 nacht ijs gegaan en heeft er zo'n verdriet van, ze heeft er echt alles aan gedaan, haar eigen woorden gisteren. 

- dagmar88
- Zeer actief
Tineke schreef: Hij stond al op mp voor baby thuis was , heeft Devel zeker een Jomandagave dat ze dat voorzag
De bovenkamer is bij beiden even hol.
Ik hoop écht dat dat dier bij iemand terecht is gekomen die er het beste mee voor heeft
-
duitse herder
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
- Aantal honden: 2
Dat is snel gegaan! Had wel verwacht dat Darko een keer zou moeten wieberen, alleen had ik het niet zo snel verwacht. Hopelijk wel bij bazen die hem hetgeen kunnen bieden wat hij nodig heeft.
-
Luna87
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullterrier
- Aantal honden: 2

- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier
InderdaadTineke schreef: En zelfs als durf je het dan toch niet aan ,om wat voor reden dan ook ,dan heb je maar het fatsoen om dat netjes te doen en dat is imo niet dumpen op mp met spoed naar de meest biedende.
In dit geval guntur voor 200,01
- Frederique
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres
- Contacteer:
Ik mis blijkbaar weer eens vanalles, waar is hier op het forum te lezen dat ze Darko weg heeft gedaan?
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
- Lunatic
- Erelid
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix - Aantal honden: 2
OMG, ik lees het nu pas....dus toch
Tja het verbaasd met helemaal niks, ik hoop echt dat Darko perongeluk bij een goed baasje terecht gekomen is!
Tja het verbaasd met helemaal niks, ik hoop echt dat Darko perongeluk bij een goed baasje terecht gekomen is!
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
-
S@ndr@
- Zeer actief
Hoe kom je aan die info,.......thom schreef:Maar ze is niet over 1 nacht ijs gegaan en heeft er zo'n verdriet van, ze heeft er echt alles aan gedaan, haar eigen woorden gisteren.
ik ben even een paar daagjes weg en dan Darko foetsie
Ik ben geloof ik iets te beschaafd om nu te zeggen wat ik van TS vind, laat ik dat maar wijselijk voor mezelf houden.
Ik hoop dat Darko een goed huis heeft nu, zonder TT en zo,
-
Devel
Ik zal jullie betreft darko op de hoogte brengen. Hij stond niet op marktplaats voor de baby geboren is maar erna. Ik weet niet wie dat verzonnen heeft maar dat klopt dus niet. Ik heb er inderdaad alles aan gedsan maar ik herkende Darko niet meer zodra hij de baby zag. Hij kwam niet rustig kijken en likken helemaal niets van dat. Zijn houding veranderde helemaal hij maakte zich groot zijn ogen donker en werd helemaal gek, niet meer te houden. Zijn spring gedrag was er helemaal uit maar deze keren heeft hij vaker geprobeerd op ons te springen en dat ging niet zachtjes en ik was blij dst vriendlief hem een aantal keer kon tegen houden.
Darko is niet naar de mensen gegaan die geboden hebben. Het bod ben ik namelijk helemaal niet op i gegsan. Darko is naar mensen gegaan die met hem gaa sporten. Zij hebben eerder een hond gehad van dit ras en deze is 13 jaar geworden. Na 2 jaar zochten ze weer een hondje waar ze wat mee konden doen. Zij weten precies hoe de vork in de steel zit alles is gewoon eerlijk verteld.
Misschien ben ik te snel geweest maar ik had mezelf nooit vergeven als er wat was gebeurd. Hij zit daar super. Ik wordt op de hoogte gehouden via app en fotos en die liegen er niet om. Over een tijde wil ik langs gaan om te kijken hoe het met hem gaat, maar eerst de heftige situatie op dit moment verwerken. Mijn zoon ligt inmiddels voor de 2e keer in het ziekenhuis dus daar gaat mijn aandacht naar uit. Ipv de forums.
Ik heb een aanvraag gedaan tot verwijdering van mij account. Ik ga mij dus verder niet verantwoorden er zijn altijd mensen die beter zullen weten al kennen ze mij of de hond niet.
Darko is niet naar de mensen gegaan die geboden hebben. Het bod ben ik namelijk helemaal niet op i gegsan. Darko is naar mensen gegaan die met hem gaa sporten. Zij hebben eerder een hond gehad van dit ras en deze is 13 jaar geworden. Na 2 jaar zochten ze weer een hondje waar ze wat mee konden doen. Zij weten precies hoe de vork in de steel zit alles is gewoon eerlijk verteld.
Misschien ben ik te snel geweest maar ik had mezelf nooit vergeven als er wat was gebeurd. Hij zit daar super. Ik wordt op de hoogte gehouden via app en fotos en die liegen er niet om. Over een tijde wil ik langs gaan om te kijken hoe het met hem gaat, maar eerst de heftige situatie op dit moment verwerken. Mijn zoon ligt inmiddels voor de 2e keer in het ziekenhuis dus daar gaat mijn aandacht naar uit. Ipv de forums.
Ik heb een aanvraag gedaan tot verwijdering van mij account. Ik ga mij dus verder niet verantwoorden er zijn altijd mensen die beter zullen weten al kennen ze mij of de hond niet.
- Tineke
- Zeer actief
Nou gezien je vermeende ''kennis'' van honden nemen we dit ook maar met een korreltje zout.Devel schreef: Ik heb er inderdaad alles aan gedsan maar ik herkende Darko niet meer zodra hij de baby zag. Hij kwam niet rustig kijken en likken helemaal niets van dat. Zijn houding veranderde helemaal hij maakte zich groot zijn ogen donker en werd helemaal gek, niet meer te houden. Zijn spring gedrag was er helemaal uit maar deze keren heeft hij vaker geprobeerd op ons te springen en dat ging niet zachtjes en ik was blij dst vriendlief hem een aantal keer kon tegen houden.
Maar goed je hebt er anderhalve dag ofzo alles aan gedaan

- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Lafbek.....eerst de hond dumpen en dan alle commentaar ontlopen door je account te verwijderen.....Devel schreef:Ik zal jullie betreft darko op de hoogte brengen. Hij stond niet op marktplaats voor de baby geboren is maar erna. Ik weet niet wie dat verzonnen heeft maar dat klopt dus niet. Ik heb er inderdaad alles aan gedsan maar ik herkende Darko niet meer zodra hij de baby zag. Hij kwam niet rustig kijken en likken helemaal niets van dat. Zijn houding veranderde helemaal hij maakte zich groot zijn ogen donker en werd helemaal gek, niet meer te houden. Zijn spring gedrag was er helemaal uit maar deze keren heeft hij vaker geprobeerd op ons te springen en dat ging niet zachtjes en ik was blij dst vriendlief hem een aantal keer kon tegen houden.
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
Er staat niet voor de baby geboren was
Er staat voor de baby thuis kwam
Tot zover begrijpend lezen.
En toen wist je blijkbaar al hoe hij was . Is hij in het zhs op bezoek geweest ?
En toen wist je blijkbaar al hoe hij was . Is hij in het zhs op bezoek geweest ?
Fenneke en Baloe

-
Devel
Dan ben ik maar een lafbek. Jullie weten nu hoe het in elkaar steekt. Ga jullie gang met verhalen succes.
- Tineke
- Zeer actief
Toch wellicht die Jomandagavefenneke schreef:Er staat niet voor de baby geboren was

- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
zal best niet zachtjes geweest zijn dat springen, dat heb je nou eenmaal bij een jonge onbesuisde niet opgevoede hond van dat kaliber, die zijn vrouwtje al een tijdje niet gezien heeft en blij is dat ze er weer is.
had nou toch maar de tijd die je had voor je kind er was besteed aan darko manieren bijbrengen, maar aan de andere kant had je dan wel wat anders gevonden om hem te laten wieberen.
onverteerbaar dat zo'n hond gebruikt wordt om je overtollige vrije tijd wat kleur te geven en dat ie op kan rotten als je wat beters te doen hebt.
bah!
had nou toch maar de tijd die je had voor je kind er was besteed aan darko manieren bijbrengen, maar aan de andere kant had je dan wel wat anders gevonden om hem te laten wieberen.
onverteerbaar dat zo'n hond gebruikt wordt om je overtollige vrije tijd wat kleur te geven en dat ie op kan rotten als je wat beters te doen hebt.
bah!

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
We weten welk verhaal je verzonnen hebt.....heb je niet de teletac omgedaan toen de baby kwam? Of je vriend hem weg laten schoppen net als de katten? Misschien had het wel geholpen he....Devel schreef:Dan ben ik maar een lafbek. Jullie weten nu hoe het in elkaar steekt. Ga jullie gang met verhalen succes.
- renee-uk
- Zeer actief
oh en neem de volgende keer alsjeblieft een bart smit hondje, dat kun je uitzetten als je er even geen zin meer in hebt!

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Roompie
- Zeer actief
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja, is ergens uitgebreid aan bod geweest....
-
ElPerroFantástico
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Podenco Andaluz
Terechtwijzingen komen toch niet binnen in allen tegen één situatie, hoe gerechtvaardigd ook.
Ik hoop dat Darko een goed huis gevonden heeft en dat gezondheid van de zoon van TS snel verbeterd.
Ik hoop dat Darko een goed huis gevonden heeft en dat gezondheid van de zoon van TS snel verbeterd.
-
Devel
Ooktoen stond hij er nog niet op.fenneke schreef:Er staat niet voor de baby geboren was
-
Marion.
Werkelijk om te kotsen dit. Ben blij dat het je laatste berichtje hier was, en je bent niet eens een Bart Smit hond waard. Gatverdamme!
-
Lemuria
In een ander topic (waarin mannen die niet van katten houden in een ruimte worden gezet met allemaal kittens en er against all odds helemaal door wegsmolten) vertelde ze loeiend trots dat dat met haar vriend een bloedbad zou worden. Toen ik haar (ter verduidelijking) vroeg of dat veroorzaakt zou worden door de kittens of door haar vriend, zei ze dat haar vriend katten schopte en dit vond ze doodnormaal. Ja, later giebelde ze dat het allemaal een grote grap was natuurlijkRoompie schreef:Katten wegschoppen? Ik mis blijkbaar meer.
Devel, de hond was een maat te groot. En dit wíst je of had je kunnen weten als je je kop niet in het zand gestoken had. Ik hoop dat de hond écht naar sporters is gegaan, maar ik betwijfel dit ten zeerste. Je bent gewoon weer het zoveelste stuk onbenul dat een hond van dit ras aanschaft en geen benul heeft wat ze in huis haalde.
-
Lemuria
Precies! En daarom maak ik me boos. Ze heeft de hond ws voor de stoer gekocht en nou mag die hond het weer uitzoeken. WalgelijkNanna schreef:Ik denk dat dit voorbeeld het prototype is waardoor er veel klapkaken in het asiel zitten.
- ellen en de birmanen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 4 tollers
- Aantal honden: 4
zie je dat je niet spoort. zowel jij als je vriend/man zijn geen dieren waardig laat staan kindwaardig. wanneer gaat je kind weg? goed voorbeeld doet goed volgen.
ellen
ellen
- renee-uk
- Zeer actief
elke hond van welk ras dan ook is een maat te groot voor devel en mensen zoals zij, maar met een bart smit hondje redt ze het waarschijnlijk net.Lemuria schreef:In een ander topic (waarin mannen die niet van katten houden in een ruimte worden gezet met allemaal kittens en er against all odds helemaal door wegsmolten) vertelde ze loeiend trots dat dat met haar vriend een bloedbad zou worden. Toen ik haar (ter verduidelijking) vroeg of dat veroorzaakt zou worden door de kittens of door haar vriend, zei ze dat haar vriend katten schopte en dit vond ze doodnormaal. Ja, later giebelde ze dat het allemaal een grote grap was natuurlijkRoompie schreef:Katten wegschoppen? Ik mis blijkbaar meer.![]()
Devel, de hond was een maat te groot. En dit wíst je of had je kunnen weten als je je kop niet in het zand gestoken had. Ik hoop dat de hond écht naar sporters is gegaan, maar ik betwijfel dit ten zeerste. Je bent gewoon weer het zoveelste stuk onbenul dat een hond van dit ras aanschaft en geen benul heeft wat ze in huis haalde.