ja, ik zie ze al rennen over de banken en door het zorgvuldig geharkte plantsoenBrowny schreef:Gelukkig is je oude grijze man er nog jaFlevo Bordertje schreef:Wat een leuk hondje, MiekeAls Boyke er niet meer was (maar die is er gelukkig wel
) dan zou het een super vriendje zijn voor Sidney
Hij past wel heel leuk bij jullie in de roedel, inderdaad een en al blije snuiten! Maar ik kan me goed voorstellen dat 6 echt te veel is. Ik weet zeker dat hij -als hij niet terug kan naar zijn baasje- een heel fijn huis zal vinden deze leukerd
![]()
En Skunk de stinkerd (daar zijn wij inmiddels achtergekomen haha), zou echt een super leuk vriendje zijn voor Sid! hele dag spelen en ravotten![]()
Hij loopt er hier echt tussen, alsof hij hier hoort ja, echt helemaal niets mee te doen, super lief en braaf!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
onverwachts tijdelijke roedel uitbreiding update pag 3
Moderator: moderatorteam
- Flevo Bordertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
- Aantal honden: 3
Re: onverwachts tijdelijke roedel uitbreiding
- Browny
- Zeer actief
- Aantal honden: 5
Re: onverwachts tijdelijke roedel uitbreiding update pag 3
Vandaag heb ik samen met de baas besloten, om Borus een nieuw mandje te geven met vriendjes (minstens 1). dus ga ik toch op zoek naar een geschikt mandje, waar hij genoeg uitdaging krijgt, lekker kan spelen en geen stress heeft. Een moeilijke en verdrietige beslissing voor zijn baasje, maar het beste voor het hondje en daar gaat het nu om.
Tot die tijd (zal denk ik niet zo snel gaan ivm de eisen) blijft hij gewoon hier de tent afbreken met de anderen
Van het weekend als ik tijd heb, ga ik er even voor zitten om een beschrijving van hem te maken.
Morgen gaat hij naar de oppas, daar kan hij zijn lol op met 6 andere honden
Tot die tijd (zal denk ik niet zo snel gaan ivm de eisen) blijft hij gewoon hier de tent afbreken met de anderen
Van het weekend als ik tijd heb, ga ik er even voor zitten om een beschrijving van hem te maken.
Morgen gaat hij naar de oppas, daar kan hij zijn lol op met 6 andere honden

- Flevo Bordertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
- Aantal honden: 3
Ach, dus toch. Maar als het voor hem het beste is, dan is het een goede beslissing. Je vindt vast wel een fijn thuis voor Borus
En in de tussentijd heeft hij ook de tijd van zijn leven 
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
- Browny
- Zeer actief
Inderdaad voor hem de beste beslissing en ben blij voor hem dat er in zijn belang gehandeld isFlevo Bordertje schreef:Ach, dus toch. Maar als het voor hem het beste is, dan is het een goede beslissing. Je vindt vast wel een fijn thuis voor BorusEn in de tussentijd heeft hij ook de tijd van zijn leven
zij heeft gelukkig nog genoeg vriendjes en vriendinnetjes overtwinkeltje schreef:Arme yuk
vanmiddag heeft hij gewoon met Rox gespeeld

- twinkeltje
- moderator
Ik denk dat ze echt in therapie moeten wat zullen zich emotioneel verscheurd voelen alleen maar omdat de baasjes niet 1 meer willen, voel je je nu niet heel slecht 
- Browny
- Zeer actief
Een duidelijke leider bepaaldtwinkeltje schreef:Ik denk dat ze echt in therapie moeten wat zullen zich emotioneel verscheurd voelen alleen maar omdat de baasjes niet 1 meer willen, voel je je nu niet heel slecht

- twinkeltje
- moderator
Natuurlijk niet wand dan ben ik het die hem bij yuk wegtrekt
- Browny
- Zeer actief
Ik moet toch iemand de schuld kunnen geven!twinkeltje schreef:Natuurlijk niet wand dan ben ik het die hem bij yuk wegtrekt