Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

onverwachts tijdelijke roedel uitbreiding update pag 3

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Flevo Bordertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
Aantal honden: 3

Re: onverwachts tijdelijke roedel uitbreiding

Ongelezen bericht door Flevo Bordertje »

Browny schreef:
Flevo Bordertje schreef:Wat een leuk hondje, Mieke :I: Als Boyke er niet meer was (maar die is er gelukkig wel :wink: ) dan zou het een super vriendje zijn voor Sidney :lol1: Hij past wel heel leuk bij jullie in de roedel, inderdaad een en al blije snuiten! Maar ik kan me goed voorstellen dat 6 echt te veel is. Ik weet zeker dat hij -als hij niet terug kan naar zijn baasje- een heel fijn huis zal vinden deze leukerd :ok:
Gelukkig is je oude grijze man er nog ja :I:
En Skunk de stinkerd (daar zijn wij inmiddels achtergekomen haha), zou echt een super leuk vriendje zijn voor Sid! hele dag spelen en ravotten :mrgreen:
Hij loopt er hier echt tussen, alsof hij hier hoort ja, echt helemaal niets mee te doen, super lief en braaf! :I:
ja, ik zie ze al rennen over de banken en door het zorgvuldig geharkte plantsoen :mrgreen: Ach, hij lijkt ook nog op Sidney, die kan ook zo verschrikkelijk stinken :LOL: Weet je al wat meer over zijn baasje en de kansen van terugkeer? In ieder geval fijn dat hij het bij jullie zo goed doet.
Browny
Zeer actief
Aantal honden: 5

Re: onverwachts tijdelijke roedel uitbreiding update pag 3

Ongelezen bericht door Browny »

Vandaag heb ik samen met de baas besloten, om Borus een nieuw mandje te geven met vriendjes (minstens 1). dus ga ik toch op zoek naar een geschikt mandje, waar hij genoeg uitdaging krijgt, lekker kan spelen en geen stress heeft. Een moeilijke en verdrietige beslissing voor zijn baasje, maar het beste voor het hondje en daar gaat het nu om.
Tot die tijd (zal denk ik niet zo snel gaan ivm de eisen) blijft hij gewoon hier de tent afbreken met de anderen :F:
Van het weekend als ik tijd heb, ga ik er even voor zitten om een beschrijving van hem te maken.

Morgen gaat hij naar de oppas, daar kan hij zijn lol op met 6 andere honden :LOL:
Afbeelding
Flevo Bordertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Flevo Bordertje »

Ach, dus toch. Maar als het voor hem het beste is, dan is het een goede beslissing. Je vindt vast wel een fijn thuis voor Borus :ok: En in de tussentijd heeft hij ook de tijd van zijn leven :mrgreen:
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Arme yuk
Afbeelding
Browny
Zeer actief

Flevo Bordertje schreef:Ach, dus toch. Maar als het voor hem het beste is, dan is het een goede beslissing. Je vindt vast wel een fijn thuis voor Borus :ok: En in de tussentijd heeft hij ook de tijd van zijn leven :mrgreen:
Inderdaad voor hem de beste beslissing en ben blij voor hem dat er in zijn belang gehandeld is :ok: Ik hoop dat ik een huisje kan vinden met een vriendje of vriendinnetje met dezelfde energie :mrgreen: Hij is hier zo opgeknapt en in zo een korte tijd een totaal ander hondje geworden.
twinkeltje schreef:Arme yuk
zij heeft gelukkig nog genoeg vriendjes en vriendinnetjes over :LOL: en ze had vanaf de eerste dag al geen schijn van kans dat hij zou blijven :engel: maar zal wel even moeilijk voor hun worden ja..

vanmiddag heeft hij gewoon met Rox gespeeld :80: terwijl zij niet zo speels is, alleen met Yuki speelt ze af en toe.. zo zie je maar honden kunnen je echt doen verbazen :LOL:
Afbeelding
twinkeltje
moderator

Ik denk dat ze echt in therapie moeten wat zullen zich emotioneel verscheurd voelen alleen maar omdat de baasjes niet 1 meer willen, voel je je nu niet heel slecht :jank:
Afbeelding
Browny
Zeer actief

twinkeltje schreef:Ik denk dat ze echt in therapie moeten wat zullen zich emotioneel verscheurd voelen alleen maar omdat de baasjes niet 1 meer willen, voel je je nu niet heel slecht :jank:
Een duidelijke leider bepaald :pffff: worden ze hard van! :S: En als je het allemaal zo zielig vind dan kom je hem maar halen!
Afbeelding
twinkeltje
moderator

Natuurlijk niet wand dan ben ik het die hem bij yuk wegtrekt
Afbeelding
Browny
Zeer actief

twinkeltje schreef:Natuurlijk niet wand dan ben ik het die hem bij yuk wegtrekt
Ik moet toch iemand de schuld kunnen geven!
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”