Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

sadie dag 3

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder
Aantal honden: 1

Re: sadie dag 3

Ongelezen bericht door renee-uk »

Corneliana schreef:
renee-uk schreef: toch jammer voor sky dat jij niet beseft hoeveel je kunt doen in drie dagen :(
:LOL: maak je niet zo druk joh

je zegt zelf altijd: laat toch wennen!.
en: dat kan niet allemaal tegelijk.
en: bij de da gewoon doorpakken!

het is gewoon komisch hoe theorie en praktijk door elkaar lopen en ik bedoel het helemaal niet lullig maar ja, dan komt er weer zo'n sneer want stel dat het kritiek is.
misschien moet je beter lezen?
rita is behandeld bij de da hoor, ondanks dat ze hem graag het ziekenhuis in wilde werken zijn wij niet onverrichter zaken weggegaan, dus waar die opmerking op slaat is mij een raadsel :U:
ik doe niet van alles tegelijk en ze heeft alle tijd van de wereld om te wennen, zoals ook al honderd keer beschreven staat, maar het is natuurlijk ook maar net wat je lezen wil.
ik word niet goed van jouw betweterige gedoe terwijl je de ballen verstand hebt van honden, hondengedrag en hondenopvoeding, het feit dat je alleen leest wat je wil lezen en je ongefundeerde mening over zaken waarvan je geen benul hebt hoe ik ze uitvoer.
en verder ga ik op jou niet meer reageren, ik wil namelijk graag dat mijn topics over mijn nieuwe hond, waar ik zo blij mee ben en die het al zo vreselijk goed doet, leuke topics blijven.

misschien voor jou een idee om het maar bij de kindjes met afwijkingen te houden?
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Corneliana
Zeer actief

Ongelezen bericht door Corneliana »

renee-uk schreef:
Corneliana schreef:
renee-uk schreef: toch jammer voor sky dat jij niet beseft hoeveel je kunt doen in drie dagen :(
:LOL: maak je niet zo druk joh

je zegt zelf altijd: laat toch wennen!.
en: dat kan niet allemaal tegelijk.
en: bij de da gewoon doorpakken!

het is gewoon komisch hoe theorie en praktijk door elkaar lopen en ik bedoel het helemaal niet lullig maar ja, dan komt er weer zo'n sneer want stel dat het kritiek is.
misschien moet je beter lezen?
rita is behandeld bij de da hoor, ondanks dat ze hem graag het ziekenhuis in wilde werken zijn wij niet onverrichter zaken weggegaan, dus waar die opmerking op slaat is mij een raadsel :U:
ik doe niet van alles tegelijk en ze heeft alle tijd van de wereld om te wennen, zoals ook al honderd keer beschreven staat, maar het is natuurlijk ook maar net wat je lezen wil.
ik word niet goed van jouw betweterige gedoe terwijl je de ballen verstand hebt van honden, hondengedrag en hondenopvoeding, het feit dat je alleen leest wat je wil lezen en je ongefundeerde mening over zaken waarvan je geen benul hebt hoe ik ze uitvoer.
en verder ga ik op jou niet meer reageren, ik wil namelijk graag dat mijn topics over mijn nieuwe hond, waar ik zo blij mee ben en die het al zo vreselijk goed doet, leuke topics blijven.

misschien voor jou een idee om het maar bij de kindjes met afwijkingen te houden?
:19: tjonge jonge wat neem je jezelf weer serieus.
ik wil ook dat je topic een leuk topic is en ik zie er gewoon de humor van in.
ik zeg helemaal niet dat je het fout doet of wat dan ook.
over lezen gesproken...
maar goed ik zal ook niet meer reageren want dit moet idd een leuk topic blijven en als je zo aangebrand bent schiet dat ook niet echt op.
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door ranetje »

renee-uk schreef: ze heeft nog steeds rare poep maar die stonk niet meer zo hard en was ook beter van kleur.
heb haar ook aan het eten, met drie kleine porties per dag en ze glimt je tegemoet.
echt diepzwart is haar dek in het zonnetje :I:

ze heeft ook een prachtige gang in draf, doet echt dat hele makkelijke draven.
ik ga straks eens kijken of ik ergens een goedkope fiets op de kop kan tikken, dan ga ik elke dag even bij vriendje op het industrieterrein rondjes met haar fietsen.
is niet ideaal en ik zou het ook liever ergens anders doen, maar dat gaat hier nou eenmaal niet en iets is beter dan niets!
Ze klinkt echt heel erg leuk :D
Als de poep al minder stinkt werkt de medicatie waarschijnlijk en gaat dat buikje snel over :ok:

Ik ben heel erg benieuwd naar je clickerervaringen met haar!

Enne, moet je de naam in de titel van het topic nu niet veranderen? :tongue: :wink:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”