misschien moet je beter lezen?Corneliana schreef:renee-uk schreef: toch jammer voor sky dat jij niet beseft hoeveel je kunt doen in drie dagenmaak je niet zo druk joh
je zegt zelf altijd: laat toch wennen!.
en: dat kan niet allemaal tegelijk.
en: bij de da gewoon doorpakken!
het is gewoon komisch hoe theorie en praktijk door elkaar lopen en ik bedoel het helemaal niet lullig maar ja, dan komt er weer zo'n sneer want stel dat het kritiek is.
rita is behandeld bij de da hoor, ondanks dat ze hem graag het ziekenhuis in wilde werken zijn wij niet onverrichter zaken weggegaan, dus waar die opmerking op slaat is mij een raadsel
ik doe niet van alles tegelijk en ze heeft alle tijd van de wereld om te wennen, zoals ook al honderd keer beschreven staat, maar het is natuurlijk ook maar net wat je lezen wil.
ik word niet goed van jouw betweterige gedoe terwijl je de ballen verstand hebt van honden, hondengedrag en hondenopvoeding, het feit dat je alleen leest wat je wil lezen en je ongefundeerde mening over zaken waarvan je geen benul hebt hoe ik ze uitvoer.
en verder ga ik op jou niet meer reageren, ik wil namelijk graag dat mijn topics over mijn nieuwe hond, waar ik zo blij mee ben en die het al zo vreselijk goed doet, leuke topics blijven.
misschien voor jou een idee om het maar bij de kindjes met afwijkingen te houden?