malinois schreef:van prins en Energique vind ik dat weer niet... tenminste het is wel een jaar of 6 geleden dat ik het gevoerd heb dus hoe het er nu uitziet weet ik niet...... Van duck idd. wel. Maar sowieso vind ik kvv's als lotgering, ahv, carnibest, Smuldier er veel natuurlijk uitzien dus ik zou dat vele malen liever voeren.crutz schreef:malinois schreef:ow oke dan begreep ik het verkeerd...mirretje schreef:ik wil ook maar 1 soort kvv geven hoor maar ik vroeg dat omdat ik niet weet of ze wel smuldier hebben bij de dierenwinkel vandaar de vraag welke merken nog meer goed zijn.
Prins is ook wel goed alleen wel prijzig... , Rodi hebben ze meestal ook wel, ik vond het niks met die ene doperwt erin, duck is ook wel goed al vind ik het eruit zien als papier maché..energique heb ik vroeger wel gegeven vond ook ook prima kvv. Van zowel prins als energique weet ik dat ze lichte varianten hebben voor darmproblemen.
vind Prins, Rodi, Energique en Duck zo droog en kartonachtig overkomen
weet niet waar je woont, vaak zijn er nl ook verkoop punten ipv een dierenspeciaalzaak.
das voor mij ook een tijd geleden, maar vind dat van alles wat in hamburgervormpjes geperst wordt