renee-uk schreef:Godallemachtig, heb je al eens leren lezen?wenmart20 schreef:@ melmops..
Stafford eigenaren mogen dat soort dingen niet plaatsen hier. Zitten genoeg staffordhaters hier.
Als het een golden of teckel ofzo was geweest had iedereen gezegd hahahahaha wat grappig.
Gewoon geen reet van aantrekken want als staffordeigenaar blijf je hier toch buiten de boot vallen![]()
![]()
Want dat zijn honden die hier niet in de maatschappij thuis horen.![]()
![]()
Wat een compleet idiote reactie weer, volgens mij moet je daar inderdaad een staffordeigenaar voor zijn![]()
So sielug, ze worden altijd in het verdomhoekje geschopt
Ey, we zijn niet allemaal het zelfde hè, de 'stafordeigenaren'
Ik zou het helemaal niet zo lollig vinden als 1 van onze honden ontsnapt, en al helemaal niet als er daardoor kinderen bang worden gemaakt.
Gelukkig is hier nog nooit een hond ontsnapt op wat voor manier dan ook, ik ben daar nml heel erg voorzichtig mee.
Mijn vriend vindt me vaak paniekerig, maar ik vind dat hij soms te nonchalant is met de poort open laten staan ook al staat hij er vlakbij.
Stel dat er een kat voorbij komt gerend, dan kan hij nog zo dichtbij staan, maar dan zijn de honden toch écht sneller en sterker hoor.