Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wat een speeltuindrama!! Maar dan met een knipoog....

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Mojuan
Zeer actief

Re: Wat een speeltuindrama!! Maar dan met een knipoog....

Ongelezen bericht door Mojuan »

renee-uk schreef:
wenmart20 schreef:@ melmops..
Stafford eigenaren mogen dat soort dingen niet plaatsen hier. Zitten genoeg staffordhaters hier.
Als het een golden of teckel ofzo was geweest had iedereen gezegd hahahahaha wat grappig.
Gewoon geen reet van aantrekken want als staffordeigenaar blijf je hier toch buiten de boot vallen :S: :S:
Want dat zijn honden die hier niet in de maatschappij thuis horen. :blah: :blah: :blah:
Godallemachtig, heb je al eens leren lezen?
Wat een compleet idiote reactie weer, volgens mij moet je daar inderdaad een staffordeigenaar voor zijn :piew:
So sielug, ze worden altijd in het verdomhoekje geschopt :jank:

Ey, we zijn niet allemaal het zelfde hè, de 'stafordeigenaren' :pffff:
Ik zou het helemaal niet zo lollig vinden als 1 van onze honden ontsnapt, en al helemaal niet als er daardoor kinderen bang worden gemaakt.
Gelukkig is hier nog nooit een hond ontsnapt op wat voor manier dan ook, ik ben daar nml heel erg voorzichtig mee.
Mijn vriend vindt me vaak paniekerig, maar ik vind dat hij soms te nonchalant is met de poort open laten staan ook al staat hij er vlakbij.
Stel dat er een kat voorbij komt gerend, dan kan hij nog zo dichtbij staan, maar dan zijn de honden toch écht sneller en sterker hoor.
:zweep:
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door renee-uk »

Paulala schreef: Ey, we zijn niet allemaal het zelfde hè, de 'stafordeigenaren' :pffff:
Ik zou het helemaal niet zo lollig vinden als 1 van onze honden ontsnapt, en al helemaal niet als er daardoor kinderen bang worden gemaakt.
Gelukkig is hier nog nooit een hond ontsnapt op wat voor manier dan ook, ik ben daar nml heel erg voorzichtig mee.
Mijn vriend vindt me vaak paniekerig, maar ik vind dat hij soms te nonchalant is met de poort open laten staan ook al staat hij er vlakbij.
Stel dat er een kat voorbij komt gerend, dan kan hij nog zo dichtbij staan, maar dan zijn de honden toch écht sneller en sterker hoor.
Nee dat weet ik wel en mijn reactie slaat ook eigenlijk nergens op
Net zo min als de post waar ik op reageerde.

:roos: voor al de staffordeigenaren die wel hun verstand gebruiken en terechte kritiek niet op hun ras gooien en zich door mij aangesproken voelden ;)
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

Een ongeluk kan altijd gebeuren, mijn god wat een overdreven reacties! Ik durf te wedden dat iedereen hier van het forum wel eens wat mee heeft gemaakt wat je liever niet had zien gebeuren. En wat ook verkeerd af had kunnen lopen (in welke vorm dan ook). Niemand kan zijn / haar hond 100% in de gaten houden.

Natuurlijk is het niet handig dat dit is gebeurd, maar gelukkig is het goed afgelopen.

Mijn hond heeft zich vorige week ook schandelijk misdragen, alleen maar omdat hij indruk wilde maken op een teef. En ja, ook dat had hem minder goed kunnen bekomen (anderen niet in dit geval). Kan gebeuren, zolang je er maar van leert.
Inc

Ongelezen bericht door Inc »

Dan ga je er toch niet lollig en luchtig over doen?
De3staffies
Zeer actief
Mijn ras(sen): American Staffordshire terrier
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door De3staffies »

Bij ons woonde een vrouw met twee grote honden, een mix en een dalmatier, zodra die vrouw buiten zat liepen de honden los op de kinderspeelplaats. Andere buurtbewoners vonden dat normaail denk ik, en met als gevolg dat iedereen hun hond maar los liet. Ik heb geen kinderen, maar heb altijd gezegd dat ik dit dus echt niet vind kunnen!!
Als ik dit verhaal dan lees denk ik, ok hij ontsnapte en het is gelukkig allemaal goed gegaan....Ik denk niet dat de TS het grappig vond dat de kinderen gilden, maar dat ze gewoon trots is omdat het goed ging!! We zijn toch allemaal wel eens trots op onze trouwe viervoeters??
Afbeelding

Twinkeltje bedankt!!!
De3staffies
Zeer actief

Bij ons woonde een vrouw met twee grote honden, een mix en een dalmatier, zodra die vrouw buiten zat liepen de honden los op de kinderspeelplaats. Andere buurtbewoners vonden dat normaail denk ik, en met als gevolg dat iedereen hun hond maar los liet. Ik heb geen kinderen, maar heb altijd gezegd dat ik dit dus echt niet vind kunnen!!
Als ik dit verhaal dan lees denk ik, ok hij ontsnapte en het is gelukkig allemaal goed gegaan....Ik denk niet dat de TS het grappig vond dat de kinderen gilden, maar dat ze gewoon trots is omdat het goed ging!! We zijn toch allemaal wel eens trots op onze trouwe viervoeters??
Afbeelding

Twinkeltje bedankt!!!
Maryanne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
Aantal honden: 12
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maryanne »

Valerie schreef:
fes/lou schreef:Ik hoef niet opgelucht zijn als een van mijn honden losgelopen heeft, mijn honden doen nl niks...
Maar ik heb dan ook ggeen gevaarlijke "pitbullachtige" om mee te pronken...
Ik begrijp wel dat jouw hussels niets zijn om mee te pronken maar wat dat met dit topic te maken heeft snap ik weer niet.
Hussels? Wat een rare opmerking is dit zeg :roll:
wenmart20
Zeer actief
Mijn ras(sen): SBT , AST en CC
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door wenmart20 »

van de 5 jaar dat ik ze heb is er ook nog nooit 1tje ontsnapt hoor.. Hebben ze nog nooit uit zichzelf een hond of kat gepakt etc..
Maar als er hier op dit forum een topic wordt geopend zoals nu krijg je tonnen van reacties.
Ik had het ook niet tof gevonden als ik zo in een speeltuin gestaan had en er kwam een staff op me af gestormd maar het gaat om het idee dat ze trots is dat de hond terug kwam.

Gelukkig weet ik zelf hoe ik ben als eigenaar daar heb ik een ander niet voor nodig.
Ik weet dat mijn honden nog nooit wat gedaan hebben bij een andere hond of kind.
Dus lekker boeiend hoe een ander over mijn honden denkt. Of over mij notabene..
Afbeelding
melmops
Actief
Mijn ras(sen): Super lieve American Staffordshire Terriër, Tys en Zwarte Kater, Kattemans
Contacteer:

Ongelezen bericht door melmops »

Paulala schreef:
Nanna schreef:Ik snap het eerlijk gezegd niet zo.
Ik zou zo'n verhaal niet neertikken als het bijvoorbeeld Topsi betrof. Maar ja, daar kan ik ook niet bij roeptoeteren dat het zo bijzonder is dat ze niet eens een kind aangevallen heeft :19:
Bij pitbullachtigen schijnt het van de daken geschreeuwd te moeten worden. "HIJ DÉÉ NIET EENS WAT, HOEST MÓGELIJK!!!!" :smile:

Voor mij geldt precies het zelfde hoor, en ik deel je mening volledig.

Vooral die laatste zin van je haha :smile:
Ik neem het juist op voor dit ras! Juist door dit soort dingen te typen... Om het tegendeel te tonen, die vooroordelen zouden moeten ontkrachten! Al 20 jaar heb ik Staffords als er 1 ras is wat miskend wordt, dan is het wel am./ eng Staffords! Maar schijnbaar "willen" sommige mensen dat niet in zien... En zo bijzonder is het niet dat mijn hond geen kind heeft aangevallen, hij is een sok! Als hij gevaarlijk was dan had ik hem ook niet bij mijn vier andere kinderen in huis laten lopen! :klaar: En dat betekent niet dat hij MAG ontsnappen, maar het is gebeurt.... en goed afgelopen. Alle kinderen hard lachen erna, er zijn geen trauma's veroorzaakt. Echt dat zovelen hier zooooooo verschrikkelijk over vallen.....ongelooflijk eigenlijk! :ugh:
Afbeelding
Je zorgen maken, is de verkeerde kant op fantaseren
Muk

Nanna schreef:Als je geschoren wordt moet je stilzitten ;-)
Dit is gewoon een typische leuke kleine forumrel :mrgreen: Ik ben ook weleens de lul geweest hoor :lol1:
Jij? Waarmee dan? En is daar nog een link van? :mann: Of ging dat gewoon over je s-fobie?
renee-uk
Zeer actief

melmops schreef: Ik neem het juist op voor dit ras! Juist door dit soort dingen te typen... Om het tegendeel te tonen, die vooroordelen zouden moeten ontkrachten! Al 20 jaar heb ik Staffords als er 1 ras is wat miskend wordt, dan is het wel am./ eng Staffords! Maar schijnbaar "willen" sommige mensen dat niet in zien... En zo bijzonder is het niet dat mijn hond geen kind heeft aangevallen, hij is een sok! Als hij gevaarlijk was dan had ik hem ook niet bij mijn vier andere kinderen in huis laten lopen! :klaar: En dat betekent niet dat hij MAG ontsnappen, maar het is gebeurt.... en goed afgelopen. Alle kinderen hard lachen erna, er zijn geen trauma's veroorzaakt. Echt dat zovelen hier zooooooo verschrikkelijk over vallen.....ongelooflijk eigenlijk! :ugh:
mens leer toch eens lezen, het gaat helemaal niet om het ras van de hond :roll:
Ik zou bij elke enthousiaste hond van die afmetingen zo gereageerd hebben.

Is trouwens niet één van de karaktereigenschappen van de staffords dat ze zo mensvriendelijk zijn?
Denk dat iedereen daar wel van doordrongen is op dit forum, soort van 'stating the obvious' dus en door zijn overbodigheid het doel volledig voorbijschietend lijkt mij zo :roll:
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
flamme
Zeer actief
Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door flamme »

melmops schreef: Ik neem het juist op voor dit ras! Juist door dit soort dingen te typen... Om het tegendeel te tonen, die vooroordelen zouden moeten ontkrachten! . Echt dat zovelen hier zooooooo verschrikkelijk over vallen.....ongelooflijk eigenlijk! :ugh:
Ik gok zomaar dat men , ondere andere Renee , hetzelfde gereageerd zou hebben als ik dit verhaal verteld had over Mika (dat is mijn flatcoated retriever).
Er wordt niet zozeer op het ras gehamerd als wel op de grote van de hond. En een hond van dat formaat is gewoon niet handig in een speeltuin :mrgreen:

Ik zou overigens ook blij geweest zijn als mijn honden gewoon terugkwamen :D Maar zou wel een beetje balen van geschrokken ouders en kindjes.
amber81

Ongelezen bericht door amber81 »

renee-uk schreef:
amber81 schreef: omygod, tuurlijk zou ik daar niet om lachen wat is dit voor iets? Maar er is niets gebeurd, en toch is de hond/baas fout, want een stafford, pffff! Als de puberale buurjongen op zijn fiets ongeinteresseerd voorbij fietst en een kindje omverrijdt, moet hij dan ook in de tuin opgesloten en nooit meer bij de speeltuin ofzo? In een speeltuin vallen kids om de haverklap een gat in hun hoofd. Doe niet zo druk, er is niets gebeurd en ze mag met recht trots zijn. Ja, de hond ontsnapte, ja, de hond werd enthousiast en ja, hij was braaf en ging naar huis. TS, je had schijnbaar beter kunnen zeggen: mijn misschien wel gevaarlijke hond van dat 'formaat'(tjeez, wélk formaat?!) heb ik weer hard naar binnen getrapt, voordat hij schade kon veroorzaken!
Hadden ze misschien wel leuker gevonden als topic.
nee TS had beter kunnen schrijven dat ze blij was dat het zonder ongelukken was afgelopen en ze ervoor zou zorgen dat hondlief niet meer kon ontsnappen.
hoe moeilijk is het nou helemaal?

oh en hou alsjeblieft op mij te beschuldigen van stafford haat want als er hier iemand is die het meestal voor de vechthondenrassen opneemt zonder er zelf een te bezitten ben ik dat wel.
Graag lezen wat er staat en je eigen interpretatie brengen als wat het is: een eigen interpretatie!
nou misschien moet je dan zelf leren lezen want ik heb nergens gezegd dat jij staffords oid haat :denken: steek vooral hand in eigen boezem!
Misschien moet jij je zelf eens wat minder aangesproken voelen, zeg!

Maar goed neemt niet weg dat de meesten wel erg heftig en onnodig reageren en de strekking van het topic niet echt begrijpen. Maar dat geeft niet hoor, we zijn allemaal mensen. Gelukkig hoef ik niet zo nodig mijn gelijk te halen. Ook zie ik overigens veel voorbijkomen over Jack Russels en Hussels, die hier natuurlijk ineens allemaal braaf zijn. Dat is mijn punt, zou ik moeten kiezen tussen de stafford van TS, mijn nepherder of de Jacks van bijvoorbeeld mijn buurvrouw en zo'n beetje alle die ik geregeld tegenkom, zouden die sowieso achteraan staan. Want als er iets bijtgraag is, want het is hier schijnbaar rasbepalend allemaal, dan zijn het die wel! (ow sorry dat mag ik natuurlijk niet zeggen)
wat een gepiep
renee-uk
Zeer actief

amber81 schreef:
renee-uk schreef: oh en hou alsjeblieft op mij te beschuldigen van stafford haat want als er hier iemand is die het meestal voor de vechthondenrassen opneemt zonder er zelf een te bezitten ben ik dat wel.
Graag lezen wat er staat en je eigen interpretatie brengen als wat het is: een eigen interpretatie!
nou misschien moet je dan zelf leren lezen want ik heb nergens gezegd dat jij staffords oid haat :denken: steek vooral hand in eigen boezem!
Als jij mij niet aanspreekt moet je niet op een post van mij reageren.
Het is zo makkelijk op een forum: als je ergens naar verwijst citeer je, spreek je in het algemeen citeer je niet :ok:
Afbeelding

Muk

Nanna schreef:
Muk schreef:
Dit is gewoon een typische leuke kleine forumrel :mrgreen: Ik ben ook weleens de lul geweest hoor :lol1:
Jij? Waarmee dan? En is daar nog een link van? :mann: Of ging dat gewoon over je s-fobie?
Ik had toen een foto geplaatst van Topsi die trots met een gevangen konijn aan kwam zetten :smile: Het forum was te klein :mrgreen:
Oja, die kan ik mij wel ergens herinneren ja. Volgens mij vreet elke hond wel wat uit wat hier op dit forum niet als wenselijk wordt gezien.

En dan heb ik het niet eens over wat kinderen (ook die van de forummers hier) allemaal uitspoken en wat ook verkeerd had kunnen aflopen. Maar daar hoor je ouders nooit over, want hun kinderen doen dat natuurlijk niet.
amber81

Ongelezen bericht door amber81 »

renee-uk schreef:
amber81 schreef:
renee-uk schreef: oh en hou alsjeblieft op mij te beschuldigen van stafford haat want als er hier iemand is die het meestal voor de vechthondenrassen opneemt zonder er zelf een te bezitten ben ik dat wel.
Als jij mij niet aanspreekt moet je niet op een post van mij reageren.
Het is zo makkelijk op een forum: als je ergens naar verwijst citeer je, spreek je in het algemeen citeer je niet :ok:
als je goed las, had je gezien dat ik én citeerde én in het algemeen sprak. Das ook zo mooi, dat ik dat helemaal zelf mag uitmaken, nietwaar?!of heb jij een nieuwe regel bedacht? Doe niet zo raar.
Vlinder
Actief
Mijn ras(sen): Bulldoggen

Ongelezen bericht door Vlinder »

Dit is beter dan Jerry Springer :pop: ! Wat een reacties....en wat een invullingen. Prachtig :cheers:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik lees ook alleen maar dat TS trots is op haar hond. Hij komt toch maar mooi terug terwijl het wel heel verleidelijk is om in de speeltuin rond te blijven banjeren :mrgreen: . Tuurlijk is het niet fijn dat hij in de speeltuin liep, daar hoort hij niet, maar hij was er niet expres. We maken toch allemaal wel eens iets mee met onze honden waar we niet zo blij mee zijn?
Groetjes!

Afbeelding
Mojuan
Zeer actief

Vlinder schreef:Dit is beter dan Jerry Springer :pop: ! Wat een reacties....en wat een invullingen. Prachtig :cheers:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik lees ook alleen maar dat TS trots is op haar hond. Hij komt toch maar mooi terug terwijl het wel heel verleidelijk is om in de speeltuin rond te blijven banjeren :mrgreen: . Tuurlijk is het niet fijn dat hij in de speeltuin liep, daar hoort hij niet, maar hij was er niet expres. We maken toch allemaal wel eens iets mee met onze honden waar we niet zo blij mee zijn?

Ik vind dat niet meer dan normaal, mijn honden komen ook terug als ik ze roep.
En ja, ook bij verleidelijke leuke spelende kindjes.
ZaZa
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herder

Ongelezen bericht door ZaZa »

Dat je het speeltuindrama van Den Bosch voor je zag geeft dus wel aan dat je niet wist of je hond zich zo goed zou gedragen. Het had dus ook heel anders kunnen eindigen.
Herma en Boris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Drentsche Patrijs (moeder)- Duitse Staande (vader)
Contacteer:

Ongelezen bericht door Herma en Boris »

meid, ik ben mede trots op je dat je hond zo braaf terug kwam!!!
ik zou ook mega trots zijn op die van mij. want ik heb ook zo'n over-enthousiasteling.

en ja, niemand kan zijn hond toch elke sec in de gaten houden? en je kind wel???
jeetje wat een gepietlut hier.

iedereen snapt wel dat een hond niet in de speeltuin hoort. en als je de hele dag achter je 2,5 jarige aan wilt hobbelen... nou dan wordt je er druk mee. oja en dan moet je hond mee want die mag je ook niet uit het oog verliezen.
misschien verhuizen naar oosten des lands? minder gevaarlijk!!! met rondlopende engerds enzo
flamme
Zeer actief
Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje

Ongelezen bericht door flamme »

Herma en Boris schreef:.
misschien verhuizen naar oosten des lands? minder gevaarlijk!!! met rondlopende engerds enzo
Ehh, Wat? :denken:
Erwina
Zeer actief

Ongelezen bericht door Erwina »

renee-uk schreef:
Stafford eigenaren mogen dat soort dingen niet plaatsen hier. Zitten genoeg staffordhaters hier.
Als het een golden of teckel ofzo was geweest had iedereen gezegd hahahahaha wat grappig.
Gewoon geen reet van aantrekken want als staffordeigenaar blijf je hier toch buiten de boot vallen :S: :S:
Want dat zijn honden die hier niet in de maatschappij thuis horen. :blah: :blah: :blah:
Wat een compleet idiote reactie weer, volgens mij moet je daar inderdaad een staffordeigenaar voor zijn :piew:
Dat is precies hetzelfde als dat er gistermiddag een allochtone vrouw bij ons in de winkel compleet uit haar dak ging om niets. Vervolgens wilde de manager haar rustig krijgen en kreeg naar zijn hoofd dat er weer eens gediscrimineerd werd. Als het een Nederlander was geweest, had hij er ook wat van gezegd. Dit voelt voor mij een beetje hetzelfde als dat de staffordeigenaren zich altijd aangevallen gevoelen.
Welkom Ollie!
Afbeelding

Goodbye my friend... Rex, *01-05-2001 / † 23-08-2012
Kiran
Zeer actief
Mijn ras(sen): Toller

Ongelezen bericht door Kiran »

Of het nou per ongeluk gebeurde of niet het had niet mogen gebeuren ondanks het ras.

Bijvoorbeeld mijn man is als de doods voor honden klein groot lief eng maakt niet uit. Denk dat je dan niet meer gelachen had om dit gebeuren je hond had een maat 46 voor zijn hol gehad :N:

Hij kan niet het verschil zien tussen een overmatige enthousiaste hond of een enge agressieveling, hij ziet zijn kids en een dolle hond hij loopt al om voor een dwergpoedeltje :U:
Afbeelding
Kiran
Zeer actief
Mijn ras(sen): Toller

Ongelezen bericht door Kiran »

Of het nou per ongeluk gebeurde of niet het had niet mogen gebeuren ondanks het ras.

Bijvoorbeeld mijn man is als de doods voor honden klein groot lief eng maakt niet uit. Denk dat je dan niet meer gelachen had om dit gebeuren je hond had een maat 46 voor zijn hol gehad :N:

Hij kan niet het verschil zien tussen een overmatige enthousiaste hond of een enge agressieveling, hij ziet zijn kids en een dolle hond hij loopt al om voor een dwergpoedeltje :U:
Afbeelding
De3staffies
Zeer actief

Erwina schreef:
renee-uk schreef:
Dat is precies hetzelfde als dat er gistermiddag een allochtone vrouw bij ons in de winkel compleet uit haar dak ging om niets. Vervolgens wilde de manager haar rustig krijgen en kreeg naar zijn hoofd dat er weer eens gediscrimineerd werd. Als het een Nederlander was geweest, had hij er ook wat van gezegd. Dit voelt voor mij een beetje hetzelfde als dat de staffordeigenaren zich altijd aangevallen gevoelen.
Ik voel me persoonlijk niet aangevallen, maar jij scheert wel alles over 1 kam!!
Afbeelding

Twinkeltje bedankt!!!
Vlinder
Actief
Mijn ras(sen): Bulldoggen

Ongelezen bericht door Vlinder »

Paulala schreef: Ik vind dat niet meer dan normaal, mijn honden komen ook terug als ik ze roep.
En ja, ook bij verleidelijke leuke spelende kindjes.
Mooi :ok: Maar.......helaas geldt dat niet voor alle honden. Mijne luisteren best goed, maar soms is iets gewoon TE leuk voor ze. Kan ik op mijn kop gaan staan maar helaas....En ik weet dat dat niet alleen voor mijn honden geldt, ik zie het wel vaker. Dus ik vind het wel knap van de hond van TS en niet altijd normaal.
En voor ik een andere discussie open....Nee, mijn honden lopen niet overal los, alleen op omheinde uitlaatplaatsen waar het is toegestaan en op plaatsen waar ik niet iedere 5 minuten iemand tegenkom. Loopt wel zo relaxed :D .
Groetjes!

Afbeelding
melmops
Actief
Mijn ras(sen): Super lieve American Staffordshire Terriër, Tys en Zwarte Kater, Kattemans
Contacteer:

Ongelezen bericht door melmops »

ZaZa schreef:Dat je het speeltuindrama van Den Bosch voor je zag geeft dus wel aan dat je niet wist of je hond zich zo goed zou gedragen. Het had dus ook heel anders kunnen eindigen.
Als ik zeker wist dat hij niets zou doen, dan kan ik hem altijd wel los laten lopen om het huis.... Het was immers niet de bedoeling dat hij ontsnapte! Je kan NOOIT zeker zeggen dat je hond zoiets niet doet!.... Des te trotser dat ik was ja...dat het gewoon goed ging! Dat hij heel goed luistert en dat hij zich net zo gedraagt tussen "andere" kinderen als dat hij thuis doet... Moet er niet aandenken dat het anders was afgelopen... Dit voorval bevestigde wel mijn idee van het karakter van Tys...het is een lobbes :F:
Afbeelding
Je zorgen maken, is de verkeerde kant op fantaseren
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers

Ongelezen bericht door gonnie »

Nanna schreef:
Muk schreef:
Ik had toen een foto geplaatst van Topsi die trots met een gevangen konijn aan kwam zetten :smile: Het forum was te klein :mrgreen:
Daar had je van mij niks over gehoord hoor, mijn honden komen ook weleens met een konijn uit de bosjes.

Ik snap eigenlijk niet waar jullie je druk om maken, hier nemen mensen hun honden samen met hun kinderen mee naar de speeltuin terwijl er een paal staat dat er geen honden mogen komen.

De TS was gewoon heel erg trots dat haar hond gelijk terug kwam.
Net als anderen denk ik dat elke hond weleens iets doet waar we niet blij mee zijn.

Mensen zijn niet perfect en honden ook niet.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Mojuan
Zeer actief

Nanna schreef:En húp in de slachtofferrrol want daar is de vechthondhap ook al zo goed in :mrgreen:

Ik voel me zo erg slachtofferig..... :jank:
Nanna, niet aardig van je :engel:
Mojuan
Zeer actief

relmops schreef: Ik neem het juist op voor dit ras! Juist door dit soort dingen te typen... Om het tegendeel te tonen, die vooroordelen zouden moeten ontkrachten! Al 20 jaar heb ik Staffords als er 1 ras is wat miskend wordt, dan is het wel am./ eng Staffords! Maar schijnbaar "willen" sommige mensen dat niet in zien... En zo bijzonder is het niet dat mijn hond geen kind heeft aangevallen, hij is een sok! Als hij gevaarlijk was dan had ik hem ook niet bij mijn vier andere kinderen in huis laten lopen! :klaar: En dat betekent niet dat hij MAG ontsnappen, maar het is gebeurt.... en goed afgelopen. Alle kinderen hard lachen erna, er zijn geen trauma's veroorzaakt. Echt dat zovelen hier zooooooo verschrikkelijk over vallen.....ongelooflijk eigenlijk! :ugh:

Heb je eigenlijk wel eens naar mijn onderschrift gekeken?
Ik snap uberhaupt niet dat je na 20 jaar Staffords nog steeds de behoefte voelt om het ras te verdedigen.
Dat heb ik nou helemaal niet. :19:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”