Hier idem, duin mag nu ook niet los, binnenkort strand dus ook pas weer na zeven uur (net nu het weer wat langer licht blijft). Net in het superdeluxe losloopparkje waar ik overstak omdat je nauwelijks elkaar kunt passeren laat staan met drie honden even aan weerszijden van de sloot gesproken met een mevrouw die me ook waarschuwde dat op dat op het braakliggende veld waar ik ze altijd laat rennen ze had gezien dat een paar mensen ook bekeuringen hadden gekregen (echt buitenterrein, mensen die wel eens foto's kijken van mijn duo weten hoe dat veld eruit ziet en hoe vrij dat ligt. En dan gaan ze daar ineens bekeurenchrico schreef:Wel grappig dat het zo afhankelijk is waar je woont ook al is er veel natuur in je naaste omgeving. Ik moet voor het aanlijngebied mijn auto pakken. Alles binnen loopafstand is losloopgebied of gedoogzone of ik moet door de straten gaan wandelen maar dat vinden de honden weer geen bal aan
Nou goed is bij mij dus gedoogzone en vrijloopstukjes, maar die stukjes vanmorgen trof ik er ook nog 1 aan bij toeval, ook weer zo'n smal strookje naast een groot speelveld en naast de rijn waar de honden dan weer niet mochten komen
Maar dat strategisch op grote velden gaan staan waar die honden die los lopen voor niemand overlast geven vind ik echt zo irritant en miereneukerig