Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Laat zien wat je mooi vindt.

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

-Gaby-
Zeer actief
Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard Dog, Tamaskan
Aantal honden: 2

Re: Laat zien wat je mooi vindt.

Ongelezen bericht door -Gaby- »

samantha! schreef:
-Gaby- schreef:Tjeetje, die pups zijn prachtig uitgegroeid hè? Ik vond Jasper namelijk qua kleur niet zo en Vixen vond ik veel te klein. Toch zijn de pups stuk voor stuk prachtig. ;)

@ Samantha, onze tweede hond wordt een Tamaskan. Ik vind ze helemaal te gek. Ze zijn prachtig, maar het karakter spreekt me ook heel erg aan naast Rhodin. Gemoedelijk, lief, gemakkelijk. ;) Weet jij trouwens welke Catahoula dat is die bij jou in de buurt woont?
Ja ik ben er ook helemaal verliefd op geworden de laatste tijd, ik ga me er nog wat meer in verdiepen.
Zover ik begrepen heb zijn ze ook sociaal met andere honden toch? dat vind ik namelijk wel een erg belangrijk punt.
Ik weet niet welke Catahoula dat is die hier woont, ik zie hem zo af en toe door de wijk lopen maar meestal zit ik dan in de auto.
De eigenaar zoekt ook geen plaatsen op waar meerdere honden komen volgens mij want daar zie ik hem nooit.
Ja klopt, Tamaskans zijn erg sociaal met andere honden. Ze staan wel hun mannetje mocht dat nodig zijn. Maar o.h.a. zijn ze sociaal. Tenminste op de Tamaskandag in Duitsland waar ik was geweest (heeft Rahne wel foto's van geplaatst) was de sfeer erg gemoedelijk. De enige honden die ik wat vervelend zag doen waren geen Tamaskans. Ze liepen allemaal los, ongeveer 20 ongecastreerde reuen en teven, en er werd gewoon gespeeld. De baasjes stonden lekker te kleppen en de honden gingen hun gang.
Ik heb ook twee reuen gezien die iemand in NL heeft, die liet ze niet samen los, want die wilden nog wel eens wat klieren met zijn tweeën. Maar dat waren ook twee jonge, ongecastreerde reuen, waarvan één op dat moment iets ouder dan een jaar. Ze waren wel gemoedelijk vond ik, want we hadden Rhodin ook bij ons, daar deden ze niets mee, de jongste fixeerde soms ietwat.
En wat die Catahoula betreft, weet je wel wat voor kleur hij of zij heeft en of het een reu of een teef is? Ben nog steeds op zoek naar broers en zussen, wie weet ken ik hem al. ;) En ik kan me voorstellen dat hij niet op losloopgebieden loopt. ;)
Afbeelding
Foto gemaakt door Judith & Olly
samantha!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door samantha! »

MARC_S schreef:Dus deze hond is het vanaf nu helemaal voor mij :I: :I: :I: :I: :I: :I: Zelden zo'n mooie hond gezien.
Afbeelding
Wauw echt heel mooi :ok:

In dit topic staan ook veel mooie honden.
Ik vind vooral de hond op foto 6 (van de foto's die het doen) heel mooi!
http://www.hondenforum.nl/plaza/fotohoe ... t=tamaskan
Afbeelding
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
samantha!
Zeer actief

-Gaby- schreef:
samantha! schreef:Ja ik ben er ook helemaal verliefd op geworden de laatste tijd, ik ga me er nog wat meer in verdiepen.
Zover ik begrepen heb zijn ze ook sociaal met andere honden toch? dat vind ik namelijk wel een erg belangrijk punt.
Ik weet niet welke Catahoula dat is die hier woont, ik zie hem zo af en toe door de wijk lopen maar meestal zit ik dan in de auto.
De eigenaar zoekt ook geen plaatsen op waar meerdere honden komen volgens mij want daar zie ik hem nooit.
Ja klopt, Tamaskans zijn erg sociaal met andere honden. Ze staan wel hun mannetje mocht dat nodig zijn. Maar o.h.a. zijn ze sociaal. Tenminste op de Tamaskandag in Duitsland waar ik was geweest (heeft Rahne wel foto's van geplaatst) was de sfeer erg gemoedelijk. De enige honden die ik wat vervelend zag doen waren geen Tamaskans. Ze liepen allemaal los, ongeveer 20 ongecastreerde reuen en teven, en er werd gewoon gespeeld. De baasjes stonden lekker te kleppen en de honden gingen hun gang.
Ik heb ook twee reuen gezien die iemand in NL heeft, die liet ze niet samen los, want die wilden nog wel eens wat klieren met zijn tweeën. Maar dat waren ook twee jonge, ongecastreerde reuen, waarvan één op dat moment iets ouder dan een jaar. Ze waren wel gemoedelijk vond ik, want we hadden Rhodin ook bij ons, daar deden ze niets mee, de jongste fixeerde soms ietwat.
En wat die Catahoula betreft, weet je wel wat voor kleur hij of zij heeft en of het een reu of een teef is? Ben nog steeds op zoek naar broers en zussen, wie weet ken ik hem al. ;) En ik kan me voorstellen dat hij niet op losloopgebieden loopt. ;)
Ja, dat vind ik ook zo fijn dat ze wel sociaal zijn met andere honden :ok:
Die foto's had ik inderdaad gevonden, ik heb hierboven ook een link daarvan staan, echt mooi!

De Catahoula die hier woont heeft dezelfde kleur als Rhodin alleen dan veel donkerder en ook de kop is donker.
Volgens mij is het een teef maar dat weet ik niet zeker.
Als ik die meneer weer eens tegenkom zou ik hem eens aanspreken, ik ben zelf ook wel benieuwd :ok:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
marye
Zeer actief
Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door marye »

Ik vind Caja natuurlijk een hele mooie toller.
Afbeelding

Dit vind ik een prachtige reu

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door marye op 02 jan 2011 13:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
-Gaby-
Zeer actief

samantha! schreef:Ja, dat vind ik ook zo fijn dat ze wel sociaal zijn met andere honden :ok:
Die foto's had ik inderdaad gevonden, ik heb hierboven ook een link daarvan staan, echt mooi!

De Catahoula die hier woont heeft dezelfde kleur als Rhodin alleen dan veel donkerder en ook de kop is donker.
Als ik die meneer weer eens tegenkom zou ik hem eens aanspreken, ik ben zelf ook wel benieuwd :ok:
Graag! Als het je lukt lijkt het me leuk. Het is vast een (half)zus van Rhodin. En inderdaad, prachtige foto's hè? :I:
Afbeelding
Rahne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tamaskan
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Rahne »

Wow, wat leuk dat jullie zo enthousiast zijn over de Tamaskan :D Akim (de zwarte reu) is idd prachtig, zijn ogen.. :I:
Alle pups uit het nest van Konah waren erg groot, Akim is trouwens wel een van de kleinere reuen uit het nest. Nanuq (ook zwart) is de grootste, zo'n 78cm schoft ;) Het was de bedoeling dat Tumanra (zwarte teef) gedekt zou worden door Akim een tijdje terug. Akim bleek alleen geen sperma te hebben nadat hij getest was dus hebben ze toen Nanuq gebruikt. De dekking was wel gelukt maar de teef is leeg gebleven. Volgende loopsheid willen ze het nogmaals proberen met Tumanra en Nanuq.
-Rahne-
Afbeelding
Nederlandse Tamaskan Club: http://www.tamaskan-dog.nl
-Gaby-
Zeer actief

Rahne schreef:Wow, wat leuk dat jullie zo enthousiast zijn over de Tamaskan :D Akim (de zwarte reu) is idd prachtig, zijn ogen.. :I:
Alle pups uit het nest van Konah waren erg groot, Akim is trouwens wel een van de kleinere reuen uit het nest. Nanuq (ook zwart) is de grootste, zo'n 78cm schoft ;) Het was de bedoeling dat Tumanra (zwarte teef) gedekt zou worden door Akim een tijdje terug. Akim bleek alleen geen sperma te hebben nadat hij getest was dus hebben ze toen Nanuq gebruikt. De dekking was wel gelukt maar de teef is leeg gebleven. Volgende loopsheid willen ze het nogmaals proberen met Tumanra en Nanuq.
Ah ja, dat was ook zo. Ik dacht dat Nanuq was omgeruild voor Akim. Wel heel jammer zeg. Tumanra is ook een pracht van een beest, en zo ontzettend lief... :I:
Afbeelding
herejede
Zeer actief

Ongelezen bericht door herejede »

Afbeelding
erg mooie teef :mrgreen:

Afbeelding
batish van de laarbeekhoeve, erg mooie reu
Yai
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever X Mechelse Herder

Ongelezen bericht door Yai »

marye schreef:Ik vind Caja natuurlijk een hele mooie toller.
Afbeelding

Dit vind ik een prachtige reu

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ik vind Caja ook een hele mooie Toller!

En die reu vind ik mooi gebouwd en een mooie uitstraling hebben, maar ik hou niet van zoveel wit bij een Toller. Vind dan Caja's kleur stukken mooier!
Afbeelding
** Angela **
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herder
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door ** Angela ** »

MARC_S schreef:Jeetje, die Tamaskans, waanzinnig! :O: Wij zaten laatst steeds te kijken naar husky's en ik had de Tamaskan afgeschreven als evt nieuwe hond omdat ik vond dat ze veel te klein waren. Totaal verkeerd beeld dus en gister heb ik alle sites afgelopen die ik kon vinden over dit nieuwe ras. Moet zeggen, inpakken en hier daarmee :cheer: Zou er best een willen hebben.

Tijdens dat rondsnuffelen zag ik deze hond. Op deze hond val ik als een blok. De ruglijn, hoekingen en het gangwerk vind ik prachtig. De uitstraling, het formaat en het totaalbeeld vind ik al helemaal waanzinnig. Dan te bedenken dat deze honden niet eens opgebouwd zijn met wolf. Vind ze zelf wolfachtiger dan de Saarloos die toch oorspronkelijk uit wolfhybrides gefokt is.

Dus deze hond is het vanaf nu helemaal voor mij :I: :I: :I: :I: :I: :I: Zelden zo'n mooie hond gezien.
Afbeelding
Vind de kleur erg mooi, maar vind m zo dun/kort in zn vacht zitten.
Had wel wat meer vacht mogen hebben , nu toont hij ielig terwijl hij dat wrs niet echt is.

De Tamaskan die een stukje terug stond ( die liggende ) die vind ik dan eigenlijk veel mooier.
Zit mooi in de vacht, en heeft een zeer mooie kop
Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints
samantha!
Zeer actief

-Gaby- schreef:
samantha! schreef:Ja, dat vind ik ook zo fijn dat ze wel sociaal zijn met andere honden :ok:

Graag! Als het je lukt lijkt het me leuk. Het is vast een (half)zus van Rhodin. En inderdaad, prachtige foto's hè? :I:
Ja echt mooi!
Ik zou eens kijken of ik hem tegenkom binnekort en hem dan eens aanspreken :ok:
Afbeelding
Tring
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tring »

Bij de langhaar Chihuahua's vind ik Keeffer toch echt geweldig. Zijn smoeltje is zo mooi, nergens in overdreven, gewoon prachtig :I: . Karakter van goud ook nog. Hij is nu eindelijk 'af', op de standfoto istie nog sprietje. Nu meneer dikbil :love: .

Afbeelding

Afbeelding

En van de teefjes vind ik Isa echt super :love: Ook geweldig smoeltje zonder overdrijvingen en een prachtige bouw en vacht, nu al :love:
Afbeelding

Afbeelding

Verder vind ik dit een prachtig reutje, super hoofd met een super bouw. Ook weer geen overdrijvingen :love: kan helaas geen grotere foto vinden:
Afbeelding

Korthaar Chi'tjes ga ik nog even over nadenken :F:
xx Marr en Keeff
Afbeelding
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

** Angela ** schreef:
MARC_S schreef:Jeetje, die Tamaskans, waanzinnig! :O: Wij zaten laatst steeds te kijken naar husky's en ik had de Tamaskan afgeschreven als evt nieuwe hond omdat ik vond dat ze veel te klein waren. Totaal verkeerd beeld dus en gister heb ik alle sites afgelopen die ik kon vinden over dit nieuwe ras. Moet zeggen, inpakken en hier daarmee :cheer: Zou er best een willen hebben.

Tijdens dat rondsnuffelen zag ik deze hond. Op deze hond val ik als een blok. De ruglijn, hoekingen en het gangwerk vind ik prachtig. De uitstraling, het formaat en het totaalbeeld vind ik al helemaal waanzinnig. Dan te bedenken dat deze honden niet eens opgebouwd zijn met wolf. Vind ze zelf wolfachtiger dan de Saarloos die toch oorspronkelijk uit wolfhybrides gefokt is.

Dus deze hond is het vanaf nu helemaal voor mij :I: :I: :I: :I: :I: :I: Zelden zo'n mooie hond gezien.
Afbeelding
Had wel wat meer vacht mogen hebben , nu toont hij ielig terwijl hij dat wrs niet echt is.

De Tamaskan die een stukje terug stond ( die liggende ) die vind ik dan eigenlijk veel mooier.
Ik denk dat dit zomervacht is. Een Europese wolf ziet er in de zomer ook zo uit. Heel iel doordat de hele ondervacht weg valt. Ik vind het wel wat hebben en denk dat deze hond in de winter totaal anders zal tonen. Daar ga ik tenminste vanuit.

Verder vind ik dit iele zelfs mooi. Zo zie je de bouw goed. Je ziet dat de hond nog jong is en nog moet uitzwaren. Ook de borst mag wat dieper maar ik denk dat dat nog wel komt. Eva was het eerste jaar en zelfs het tweede jaar eigenlijk net zo als deze hond. Inmiddels is ze aardig wat forser dus dat kan goed nog komen. :wink:

Weet iemand wat het karakter van de reuen is als zij eigen teven hebben? Immers, bij ons zal een reu komen mocht ik ooit zo'n hond willen en die zal dus eigen niet gecastreerde teven hebben. Daarmee kan je het sociale karakter aardig negatief beïnvloeden ben ik bang maar dat weet ik dus niet. Als er veel husky in zit zou dat ook goed mee moeten vallen. Echter, de DH en malamute geven daar wel tegenwerking aan want die zitten er ook door en staan nu niet bekend als de makkelijkste reuen.
Afbeelding
Luna87
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullterrier

Ongelezen bericht door Luna87 »

MARC_S schreef:Dus deze hond is het vanaf nu helemaal voor mij :I: :I: :I: :I: :I: :I: Zelden zo'n mooie hond gezien.
Afbeelding
:80: Wat een prachtige hond zeg, echt geweldig!

Ik heb een bullterrier en als ik eerlijk ben vind ik dat ras nou niet echt mooi :wink: Er zitten wel mooie bij, maar meestal zijn ze in mijn ogen te grof en te dik. Mijn Luna is slank en rank, maar mooi? Nee, ik vind Luna geen mooie hond. Ze is leuk en lief, gelukkig niet te dik en te breed, maar mijn voorkeur gaat echt uit naar honden zoals bovenstaande. Hoe meer ze lijken op een wolf, hoe mooier.
Afbeelding
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Even los van de rasstandaarden.
Ik vind van Gils echt een prachtige CC.
Osa haar papa vond ik prachtig
Afbeelding

Nino vom Carrabba Haus vind ik een erg mooie rottweiler reu

Afbeelding

En Xai, het broertje van Xavier

Afbeelding

Afbeelding
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Standaard American Bulldog één van de honden van een Duitse kennel welke honden fokt waar mijn voorkeur naar uit gaat.

Lennox SchH-III, IPO III, AD, BST-II, TE, IDT3, CGC, WPI, ABNA Grand Champion and Working Conformation Degree, NKC Champion

Afbeelding

Afbeelding
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

En is dan wel mijn eigen hond en niet helemaal perfect maar wel een hond naar mijn AmBull hart.

Ch. Allbulldogsaint's Bunker.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Rahne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tamaskan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Rahne »

MARC_S schreef:
** Angela ** schreef:

Afbeelding

Ik denk dat dit zomervacht is. Een Europese wolf ziet er in de zomer ook zo uit. Heel iel doordat de hele ondervacht weg valt. Ik vind het wel wat hebben en denk dat deze hond in de winter totaal anders zal tonen. Daar ga ik tenminste vanuit.

Verder vind ik dit iele zelfs mooi. Zo zie je de bouw goed. Je ziet dat de hond nog jong is en nog moet uitzwaren. Ook de borst mag wat dieper maar ik denk dat dat nog wel komt. Eva was het eerste jaar en zelfs het tweede jaar eigenlijk net zo als deze hond. Inmiddels is ze aardig wat forser dus dat kan goed nog komen. :wink:

Weet iemand wat het karakter van de reuen is als zij eigen teven hebben? Immers, bij ons zal een reu komen mocht ik ooit zo'n hond willen en die zal dus eigen niet gecastreerde teven hebben. Daarmee kan je het sociale karakter aardig negatief beïnvloeden ben ik bang maar dat weet ik dus niet. Als er veel husky in zit zou dat ook goed mee moeten vallen. Echter, de DH en malamute geven daar wel tegenwerking aan want die zitten er ook door en staan nu niet bekend als de makkelijkste reuen.
Wat jij zegt klopt wel ja :ok: Ik heb geen nieuwere foto's van deze reu maar hier is een foto van Konah op dezelfde show genomen (ook zo iel toen):

Afbeelding

Ze waren nog net geen jaar oud en het was midden in de zomer. Als je deze foto van haar vergelijkt met de foto op de 1ste pagina die ik van haar heb neer gezet dan zit daar alweer een heel verschil tussen. Er zijn meerdere eigenaren die teven en reuen samen houden, zowel gecastreerd als niet, en dat lijkt allemaal prima te gaan :ok: Op de show liepen ook reuen met 'eigen' teven rond en het ging allemaal heel gemoedelijk met elkaar om. Het huskybloed is het meest aanwezig, herder en malamute is maar een heel klein gedeelte.
-Rahne-
Afbeelding
Nederlandse Tamaskan Club: http://www.tamaskan-dog.nl
-Gaby-
Zeer actief

MARC_S schreef:
** Angela ** schreef:

Afbeelding

Klopt, hij is een broer van Konah, en je kunt nu in het onderschrift van Rahne zien hoe de wintervacht er uit ziet. (Konah is nu echt prachtig Rahne!) Van de zomer op deze dag hadden ze vergelijkbare vachten namelijk.

Wat betreft de karakters, ik heb een stuk of 20 ongecastreerde reuen en teven door elkaar zien lopen en er viel geen onvertogen woord. Daar liep ook een roedel tussen van de kennel van Münsterland, twee teven en twee reuen. Ik had niet de indruk dat de reuen de teven aan het beschermen waren o.i.d. Het leken allemaal uitermate gemoedelijke honden. Maar goed, hoe dat is met eigen honden in het dagelijks leven weet ik natuurlijk niet. Op het Tamaskanforum lees ik nooit iets over agressie of aanverwante problemen. Terwijl het niet allemaal extreem ervaren hondenbazen zijn. Het zijn wel honden die hun mannetje kunnen staan lijkt mij. Misschien dat Rahne er meer over kan vertellen. ;)

Edit: Oh ik had niet gezien dat Rahne al gepost had, haha. :oohja:
Afbeelding
Brindlecardi
Zeer actief

En ja van de stamboom labjes vind ik natuurlijk mijn eigen mormel het mooist! Ik ben ook een keer
gevraagd om hem te laten dekken door een fokker die werk-labs fokt.

Mooie reuenkop
Afbeelding

Met een lijf dat rank en gespierd is.
Afbeelding

Afbeelding
Yai
Zeer actief

Aimee schreef:Met een lijf dat rank en gespierd is.
Afbeelding
Inderdaad, mooie bouw! Ik hou wel van Labradors die zo gebouwd zijn. :ok:
Afbeelding
Badu
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Badu »

Yai schreef:
Afbeelding
Ik ook :E: zie ze alleen zelden zo :O:
Afbeelding
'alles van waarde is weerloos' Lucebert

De nakers..., óók op FB :)
Lin-C
Zeer actief
Mijn ras(sen): X Russische Toy Terriër

Ongelezen bericht door Lin-C »

Ik vind bij Chihuahua's dit echt mooi:

Afbeelding

Ik hou niet van plop-ogen, korte snuitjes en te dikke lijfjes. Ik vind dat het hondje op deze foto echt een mooi hoofd heeft.
Yai
Zeer actief

Badu schreef:Ik ook :E: zie ze alleen zelden zo :O:
:ugh: Zo jammer vind ik dat.
Afbeelding
Brindlecardi
Zeer actief

Badu schreef:
Yai schreef:
Afbeelding
Ik ook :E: zie ze alleen zelden zo :O:
Komt omdat die vaak niet sporen :mrgreen: dus die kom je niet tegen in het wild :mrgreen:
-Gaby-
Zeer actief

Lin-C schreef:Ik vind bij Chihuahua's dit echt mooi:

Afbeelding

Ik hou niet van plop-ogen, korte snuitjes en te dikke lijfjes. Ik vind dat het hondje op deze foto echt een mooi hoofd heeft.
Inderdaad, dit vind ik ook een mooie Chi! De hondjes op de voorgaande foto's van Tring vind ik helemaal niet zo mooi. Veel te korte neuzen, bijna geen kin en juist wel overdrijvingen, in mijn ogen. Maar ik ben ook maar een Chihuahua-leek. :F:
Afbeelding
Lin-C
Zeer actief
Mijn ras(sen): X Russische Toy Terriër

Ongelezen bericht door Lin-C »

-Gaby- schreef:
Lin-C schreef:Ik vind bij Chihuahua's dit echt mooi:

Afbeelding

Inderdaad, dit vind ik ook een mooie Chi! De hondjes op de voorgaande foto's van Tring vind ik helemaal niet zo mooi. Veel te korte neuzen, bijna geen kin en juist wel overdrijvingen, in mijn ogen. Maar ik ben ook maar een Chihuahua-leek. :F:
Ik ben ook een chihuahua-leek maar ik weet wel dat ik dit mooi vind. :engel:
Yai
Zeer actief

Aimee schreef:Komt omdat die vaak niet sporen :mrgreen: dus die kom je niet tegen in het wild :mrgreen:
Ooh, is dat het! Ik snapte het al niet. :N:
Afbeelding
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

Ik ben helemaal verliefd op deze Deerhound teef:

Hier als puppy:
Afbeelding

Hier ongeveer een jaar:
Afbeelding

En nog een paar als volwassen hond:
Afbeelding
Afbeelding

Wie weet komt er ooit eentje hier, dan zou ik er graag eentje van deze teef willen.
samantha!
Zeer actief

Yai schreef:
Aimee schreef:Komt omdat die vaak niet sporen :mrgreen: dus die kom je niet tegen in het wild :mrgreen:
Ooh, is dat het! Ik snapte het al niet. :N:
:smile:

Macho is dan wel een uitzondering hoor! die ziet er ook zo uit maar die is helemaal in orde hoor :lol1:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”