Ik vindt het gezellig en in de winter lekker warm. Vies vindt ik het niet, ik verschoon het bed gewoon vaker

Moderator: moderatorteam
Je baardagaam in bed?!samantha! schreef:Hier komen de honden niet boven.
En we hebben geen katten![]()
Koos (mijn baardagaam) wil nog wel eens onder het kussen kruipen
dat valt wel mee... alleen als hond in de groei is naar beneden vrij belastend maar als dat maar 1 x per dag is valt dat reuze mee....doggy schreef:het is ook slecht om trap te lopen voor honden.
ja mara ze had je vandaag anders wel te laat wakker gemaaktValerie schreef:Vanochtend was ik vrij. Ik wordt half wakker en kijk naast mij en zie ik zo een klein slaperig kopje op mijn kussen liggen met de deken tot haar middel, mij met spleetjes aankijken, diep zuchten, tegen mij aankruipen en weer even verder slapen.. nee dat wil ik niet missen. Tyra slaapt dus altijd bij mij in bed.
Ja een erg goede wekker is die luiwammes nietpammetje schreef:ja mara ze had je vandaag anders wel te laat wakker gemaaktValerie schreef:Vanochtend was ik vrij. Ik wordt half wakker en kijk naast mij en zie ik zo een klein slaperig kopje op mijn kussen liggen met de deken tot haar middel, mij met spleetjes aankijken, diep zuchten, tegen mij aankruipen en weer even verder slapen.. nee dat wil ik niet missen. Tyra slaapt dus altijd bij mij in bed.
Ik heb Dingo tot zijn eerste levensjaar de trap op en af getild. maar om een tweetal keer per dag de trap op en af te gaan kunnen ze gewoon oud om worden hoormalinois schreef:dat valt wel mee... alleen als hond in de groei is naar beneden vrij belastend maar als dat maar 1 x per dag is valt dat reuze mee....doggy schreef:het is ook slecht om trap te lopen voor honden.
Onze kat komt nooit buiten, we hebben een mooie kattenren in de tuin en daaris hij heel gelukkig als het mooi en droog weer is geniet hij daar van de buitenluchtDingo schreef:Dingo ligt bijna iedereen avond tussen ons in, met resultaat dat ik regelmatig uit bed hang. (en dan ook nog blijf liggen, omdat Dingo zo lekker ligt)
Ik vind het wel smerig als je kat de hele dag heeft buiten gelopen, en dan s'avonds bij je in bed kruiptje weet geen eens waar en wat hij uitgespookt heeft de hele dag