Ik vindt het gezellig en in de winter lekker warm. Vies vindt ik het niet, ik verschoon het bed gewoon vaker
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Honden en katten vaak bij baasje in bed
Moderator: moderatorteam
-
joline
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
- iones
- Zeer actief
-
*Jolanda*
Je baardagaam in bed?!samantha! schreef:Hier komen de honden niet boven.
En we hebben geen katten![]()
Koos (mijn baardagaam) wil nog wel eens onder het kussen kruipen
mijn Japie (ook baardagaam) slaapt echt niet in bed... die keutels stinken echt enorm en ze zijn niet zindelijk hoe doe je dat in hemelsnaam?!
Magic slaapt af en toe in bed als ik de nachtrust kan missen
- Frenkie
- Zeer actief
- Contacteer:
Timo, Wieke en Frenkie (kat) slapen beneden. Ik wil de dieren niet in bed hebben aangezien ik dan gewoon niet kan slapen door al die lichamen die tijdens het woelen in de weg liggen
Ik zou het wel gezellig vinden als ze in de slaapkamer zouden slapen maar daar wil vriendlief weer helemaal niks van weten....
Groetjes Martine, Timo, Wieke en Frenkie

-
siske
- Vaste gebruiker
Ons helaas overleden boomerke sliep wel bij ons in bed. Dat is nooit een probleem geweest, tot hij minder goed kon zien en niet meer zo goed kon springen.
In de winter bleef hij mooi op bed liggen aan mijn voeten, maar in de zomer werd het vaak te warm voor hem dus ging hij dan uit bed in zijn mand liggen.
Eens hij ouder werd kon hij niet meer alleen uit bed springen, dus werden we drie tot 4 keer wakker gemaakt omdat meneer uit bed wou, of er weer in.
Nu hebben we Siske, en die slaapt in haar bench. Ik wil er geen gewoonte meer van maken dat ze in ons bed komt slapen.
en ze heeft totaal geen problemen met haar bench, tis haar eigen plekje.
In de winter bleef hij mooi op bed liggen aan mijn voeten, maar in de zomer werd het vaak te warm voor hem dus ging hij dan uit bed in zijn mand liggen.
Eens hij ouder werd kon hij niet meer alleen uit bed springen, dus werden we drie tot 4 keer wakker gemaakt omdat meneer uit bed wou, of er weer in.
Nu hebben we Siske, en die slaapt in haar bench. Ik wil er geen gewoonte meer van maken dat ze in ons bed komt slapen.
en ze heeft totaal geen problemen met haar bench, tis haar eigen plekje.

- Crista
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
- samantha1986
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Franse Bulldog
- Contacteer:
Senna ligt altijd aan mijn kant onde de deken
En anders bij mijn vriend op de deken aan het voeteneind
En anders bij mijn vriend op de deken aan het voeteneind
Senna 11.12.04 - 12.11.12 (Am.Staff), Diesel 10.01.08 - 09.05.14 (Boxer) herplaatser, Harrie 15.08.06 - 09.05.16 (Franse Bulldog) herplaatser

Bob 27.08.11 (X Fr.Bulldog) herplaatser
Kaya 12.09.16 (X Bullterrier)
Reflecterende hesjes voor de hond! Het kan gevaarlijk zijn om je hond in het donker uit te laten. Jaarlijks gebeuren er aanrijdingen waarbij honden en auto's betrokken zijn.
Met de reflecterende hesjes of ben je er zeker van dat jij en je hond sneller gezien worden in het donker. https://hondenhesjes.jimdo.com/

Bob 27.08.11 (X Fr.Bulldog) herplaatser
Kaya 12.09.16 (X Bullterrier)
Reflecterende hesjes voor de hond! Het kan gevaarlijk zijn om je hond in het donker uit te laten. Jaarlijks gebeuren er aanrijdingen waarbij honden en auto's betrokken zijn.
Met de reflecterende hesjes of ben je er zeker van dat jij en je hond sneller gezien worden in het donker. https://hondenhesjes.jimdo.com/
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Hier slapen Pasha en Zaba gewoon op en in bed bij mijn moeder. Pasha wil wel graag bij mij, maar dat mag van mijn vriend niet. Dus als die er niet is (weg voor werk, elke maand 2 weken) slaapt Pasha bij mij. DIezel en Bowie willen niet op bed. Dus die slapen ernaast of op de overloop.
Als mijn vriend en ik straks samenwonen, willen we (nouja, hij
) geen honden boven.
Als mijn vriend en ik straks samenwonen, willen we (nouja, hij
Laatst gewijzigd door nathalie op 03 nov 2008 20:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
- Jacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): retrievers
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
doggy
Beike mag niet boven komen, het is ook slecht om trap te lopen voor honden.
De katten mogen het wel, maar die mogen ook traplopen.
We hebben 3 katten en één ervan gaat ook daadwerkelijk naar boven, de andere 2 blijven liever beneden.
Als ik een gelijkvloerse woning had, dan had Beike wel op bed gemogen.
De katten mogen het wel, maar die mogen ook traplopen.
We hebben 3 katten en één ervan gaat ook daadwerkelijk naar boven, de andere 2 blijven liever beneden.
Als ik een gelijkvloerse woning had, dan had Beike wel op bed gemogen.
-
jacq1970
- Zeer actief
- Contacteer:
- Tamara/Bayko
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)
-
Mojuan
- Zeer actief
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
-
Mirjam65
- Vaste gebruiker
Teuntje is als pup, na 4 nachten van janken in de bench, bij mij in bed beland en heeft een klein jaar bij me geslapen. Daar ze steeds meer liep te klieren als het tijd was om naar boven te gaan (tussen de stoelpoten doorlopen enzo, zodat ik haar niet kon pakken, ze loopt zelf binnen geen trap op) heb ik haar een keer beneden gelaten, met het idee dat ze wel zou gaan janken en ik haar dan op zou halen. Maar... ze jankte niet. Sindsdien slaapt ze gewoon lekker beneden, inmiddels samen met Beau.
Ik mis het wel hoor, maar het is ook wel weer heel lekker gewoon midden in mijn bed te kunnen luggen zonder me om haar heen te hoeven kronkelen.
Ik mis het wel hoor, maar het is ook wel weer heel lekker gewoon midden in mijn bed te kunnen luggen zonder me om haar heen te hoeven kronkelen.
Liefste Daan, we zullen je nooit vergeten, klein dapper mannetje van ons.
26-10-2007 04-07-2008
- laura22
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Boerenfox en Siberische husky
De katten mogen op bed maar doen dat niet echt soms de een een kwartiertje tot half uurtje en dan gaat hij weer weg rex mag van mij niet op bed al wil hij dat wel graag net zoals me vriend maar ik wil het absoluut niet hebben. Menneer is nog niet helemaal zindelijk dus wil het risico niet lopen dat ik midden in de nacht het bed moet verschonen. 

- Daphne
- Zeer actief
- Kayka
- Zeer actief
- Daantjeln4
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
- Contacteer:
Hier mogen ze zelf weten waar ze slapen.
Tease slaapt altijd boven, Kira 50/50.
Kira slaapt als ze boven slaapt op een bed, langs ons bed
Ze komt wel eens lekker tussen ons in liggen, maar blijft niet langer dan een half uur liggen, want wij liggen niet stil genoeg
Tease geeft nergens iets om, al trap je hem bijna het bed uit, hij duwt net zo hard terug
Hij komt altijd op bed staan, kijkt heel zielig naar de dekens, en wacht tot ik een gaatje maak, en dan kruipt ie heerlijk tegen mijn benen aan, lekker joh, zo'n persoonlijke kruik
Als het te warm wordt komt ie erbovenop liggen.
Zit er wel aan te denken om een eigen bed te maken........zo breed als heel de kamer, hebben we allemaal genoeg ruimte, lekker toch
Tease slaapt altijd boven, Kira 50/50.
Kira slaapt als ze boven slaapt op een bed, langs ons bed
Ze komt wel eens lekker tussen ons in liggen, maar blijft niet langer dan een half uur liggen, want wij liggen niet stil genoeg
Tease geeft nergens iets om, al trap je hem bijna het bed uit, hij duwt net zo hard terug
Hij komt altijd op bed staan, kijkt heel zielig naar de dekens, en wacht tot ik een gaatje maak, en dan kruipt ie heerlijk tegen mijn benen aan, lekker joh, zo'n persoonlijke kruik
Als het te warm wordt komt ie erbovenop liggen.
Zit er wel aan te denken om een eigen bed te maken........zo breed als heel de kamer, hebben we allemaal genoeg ruimte, lekker toch
Groetjes Danielle & High Five Tease en Ferro
In Loving Memory: Kira 14-10-1999 - 13-12-2010

In Loving Memory: Kira 14-10-1999 - 13-12-2010

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
dat valt wel mee... alleen als hond in de groei is naar beneden vrij belastend maar als dat maar 1 x per dag is valt dat reuze mee....doggy schreef:het is ook slecht om trap te lopen voor honden.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Vanochtend was ik vrij. Ik wordt half wakker en kijk naast mij en zie ik zo een klein slaperig kopje op mijn kussen liggen met de deken tot haar middel, mij met spleetjes aankijken, diep zuchten, tegen mij aankruipen en weer even verder slapen.. nee dat wil ik niet missen. Tyra slaapt dus altijd bij mij in bed.
- pammetje
- Zeer actief
ja mara ze had je vandaag anders wel te laat wakker gemaaktValerie schreef:Vanochtend was ik vrij. Ik wordt half wakker en kijk naast mij en zie ik zo een klein slaperig kopje op mijn kussen liggen met de deken tot haar middel, mij met spleetjes aankijken, diep zuchten, tegen mij aankruipen en weer even verder slapen.. nee dat wil ik niet missen. Tyra slaapt dus altijd bij mij in bed.

ik geniet van het leven
ik geniet van de zon
ik doe de deur open
en pleur van het balkon
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Ja een erg goede wekker is die luiwammes nietpammetje schreef:ja mara ze had je vandaag anders wel te laat wakker gemaaktValerie schreef:Vanochtend was ik vrij. Ik wordt half wakker en kijk naast mij en zie ik zo een klein slaperig kopje op mijn kussen liggen met de deken tot haar middel, mij met spleetjes aankijken, diep zuchten, tegen mij aankruipen en weer even verder slapen.. nee dat wil ik niet missen. Tyra slaapt dus altijd bij mij in bed.
- FrisianOutlawftVera
- Actief
- Mijn ras(sen): Duitse x Mechelse Herder ( Mei 2005 )
Hollandse x Mechelse Herder ( Dec 2013 ) - Aantal honden: 2
-
Fin
- Zeer actief
Christo heeft zich onlangs het voorrecht verworven om op bed te liggen, maar doet dat niet elke avond. En als Christo geen zin heeft, neemt Aidan zijn kans waar. 't Is gezellig, maar enig nadeel is dat je nooit genoeg dekbed overhoudt
Durga, om wat voor reden dan ook, wil niet op bed. Die gaat in de woonkamer liggen.
Durga, om wat voor reden dan ook, wil niet op bed. Die gaat in de woonkamer liggen.
-
ayla
- Dingo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
Dingo ligt bijna iedereen avond tussen ons in, met resultaat dat ik regelmatig uit bed hang. (en dan ook nog blijf liggen, omdat Dingo zo lekker ligt
)
Ik vind het wel smerig als je kat de hele dag heeft buiten gelopen, en dan s'avonds bij je in bed kruipt
je weet geen eens waar en wat hij uitgespookt heeft de hele dag 
Ik vind het wel smerig als je kat de hele dag heeft buiten gelopen, en dan s'avonds bij je in bed kruipt

Who finds a faithful friend, finds a treasure.
- Dingo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
Ik heb Dingo tot zijn eerste levensjaar de trap op en af getild. maar om een tweetal keer per dag de trap op en af te gaan kunnen ze gewoon oud om worden hoormalinois schreef:dat valt wel mee... alleen als hond in de groei is naar beneden vrij belastend maar als dat maar 1 x per dag is valt dat reuze mee....doggy schreef:het is ook slecht om trap te lopen voor honden.

Who finds a faithful friend, finds a treasure.
-
ayla
Onze kat komt nooit buiten, we hebben een mooie kattenren in de tuin en daaris hij heel gelukkig als het mooi en droog weer is geniet hij daar van de buitenluchtDingo schreef:Dingo ligt bijna iedereen avond tussen ons in, met resultaat dat ik regelmatig uit bed hang. (en dan ook nog blijf liggen, omdat Dingo zo lekker ligt)
Ik vind het wel smerig als je kat de hele dag heeft buiten gelopen, en dan s'avonds bij je in bed kruiptje weet geen eens waar en wat hij uitgespookt heeft de hele dag
gtroetjes ayla