Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

schrik van mijn leven: choco-soesjes gejat!

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

eefje_ates
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder en Duitse herder.

Ongelezen bericht door eefje_ates »

AnneMarie schreef:
SannePP schreef:
AnneMarie schreef:Nou eerlijk gezegd vind ik de reactie nogal erg paniekerig en begrijp ik HELEMAAL NIET waarom je zo overdreven reageert, nog minder begrijp ik waarom je de hond daarna een ellendige ervaring bezorgd EN NOG minder waarom je hem negeert als ie zich vervelend voelt :denken: :jank:

Mijn hondje heeft wel eens een chocolade eitje gegeten nu daar gaat ie echt niet doodvan hoor.....

Soesjes vinden ze erg lekker.

Ik zou de volgende keer soesjes Zonder chocolade kopen :smile: :wink:
prima dat jij mijn reactie niet snapt, maar met een puppebeest dat krap een week ervoor behoorlijk ziek is geweest, daarvoor ook bij de dierenarts is geweest en daarnaast pas 6 maanden oud is, was ik best even in paniek ja. Sorry als dat je stoort! :pukel:

Okay, snap het, maar waarom dan zo onaardig tegen je hond doen als ie zich daarna akelig voelt om een reden die jou zeer bekend is, namelijk hij is beroerd en ziek van het zout... :19:

En eh, ik zou een andere dierenarts zoeken :denken:
Ik heb bij mijn eerste honden ook veel verkeerd gedaan. :19: En me veel te druk gemaakt.
En ook kan ik de reactie best begrijpen,wat niet wil zeggen dat dit het beste is wat je kan doen.
:wink:
Iedereen wil het beste voor zijn hond,en ze zijn natuurlijk erg geschrokken,en dan doe je wel eens dingen die beter anders gekund hadden. Je wil immers niet dat dit nog eens gebeurd,maar helaas heeft een hond daar meestal toch 'lak' aan op zo een moment. :mrgreen:
Afbeelding
SannePP
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door SannePP »

AnneMarie schreef: Okay, snap het, maar waarom dan zo onaardig tegen je hond doen als ie zich daarna akelig voelt om een reden die jou zeer bekend is, namelijk hij is beroerd en ziek van het zout... :19:

En eh, ik zou een andere dierenarts zoeken :denken:
Dat heb ik al uitgelegd en ik heb geen zin dat nog een keer te doen.
RIP Cena :roos:
    Maxiem
    Zeer actief

Ongelezen bericht door Maxiem »

Ik snap de reactie van Sanne heel goed. Ik had dat ook toen Max een keer een boterham met hagelslag had opgegeten. Zeker als het je eerste hond is en je hebt nog nooit zoiets bij de hand gehad, denk je toch in eerste instantie: "Oh shit, chocola, dat is giftig voor honden".

Mijn DA vertelde me toen dat hagelsag, in die hoeveelheid, niet zoveel kwaad kon, maar als mijn dierenarts me toen had gezegd: "gooi er een half pak zout in", had ik dat ook gedaan.
    Max, 1-12-1999 - 29-10-2010. Je wordt gemist.
    Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”