Ik heb bij mijn eerste honden ook veel verkeerd gedaan.AnneMarie schreef:SannePP schreef:prima dat jij mijn reactie niet snapt, maar met een puppebeest dat krap een week ervoor behoorlijk ziek is geweest, daarvoor ook bij de dierenarts is geweest en daarnaast pas 6 maanden oud is, was ik best even in paniek ja. Sorry als dat je stoort!AnneMarie schreef:Nou eerlijk gezegd vind ik de reactie nogal erg paniekerig en begrijp ik HELEMAAL NIET waarom je zo overdreven reageert, nog minder begrijp ik waarom je de hond daarna een ellendige ervaring bezorgd EN NOG minder waarom je hem negeert als ie zich vervelend voelt![]()
![]()
Mijn hondje heeft wel eens een chocolade eitje gegeten nu daar gaat ie echt niet doodvan hoor.....
Soesjes vinden ze erg lekker.
Ik zou de volgende keer soesjes Zonder chocolade kopen![]()
Okay, snap het, maar waarom dan zo onaardig tegen je hond doen als ie zich daarna akelig voelt om een reden die jou zeer bekend is, namelijk hij is beroerd en ziek van het zout...
En eh, ik zou een andere dierenarts zoeken

En ook kan ik de reactie best begrijpen,wat niet wil zeggen dat dit het beste is wat je kan doen.

Iedereen wil het beste voor zijn hond,en ze zijn natuurlijk erg geschrokken,en dan doe je wel eens dingen die beter anders gekund hadden. Je wil immers niet dat dit nog eens gebeurd,maar helaas heeft een hond daar meestal toch 'lak' aan op zo een moment.