Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

wat een hufter *update* blz 5

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Innuendo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Sammie is een "Maltezer"
Maxi is een kruising Basset Hound / Cocker Spaniël

Ongelezen bericht door Innuendo »

blondie schreef:
Pak-de-bal schreef:
pooh schreef:
Wil de hond schreef:Mag ik jou nu voortaan ook lekker een hufter noemen Pdb, zonder dat je gelijk begint te zeiken over grof taalgebruik en waarschuwingen?
even in de herhaling want ik zit vol spanning te wachten op het antwoord
zo ik ga nu een klacht indienen bij de modjes omdat je me persoonlijk hebt beledigd.
Hoeveel bans had je nu al gehad eigenlijk? Nou ja maakt ook niet uit, er kan er vast nog wel eentje bij.

vind jij jezelf dan aardig en fair overkomen? :denken:

ik niet :pffff:.. omdat je reageert op Wil de hond, die mij niet mag
de meneer had een leids accent... en die zijn niet intiligent te noemen..
ik weet niet waar je woont maar om bagataliserend te denken... kan ik niet anders concluderen dat je in wassenaar woont...
(geen negatieve uitlingen, ik ben een katwijker, een haring vreter zogezegd in de streek..P)
maar jouw uitlatingen verbazen me meer en meer mvr pdb
jij denkt in hokjes en menigeen probeert hokjes te doorbreken, om normaal met elkaar om te gaan
Lijkt me niet, ik ben geboren en getogen wassenaarse en kan me niet voorstellen dat Pak daar vandaan komt, denk eerder vogelwijk in DH :pffff:

En een echte leidsche glibber uit de kooi met dito accent klinkt indd niet al te slim (een kennis van mij zei altijd die paard bijv. hoe slim klinkt dat :mrgreen: ), maar dat zegt niks over zijn of haar werkelijke intelligentie natuurlijk :mrgreen:
Naad
Zeer actief
Mijn ras(sen): Am Akita, Am Staff

Ongelezen bericht door Naad »

*Silvia* schreef:
Pak-de-bal schreef:
fenneke schreef:
Martijn schreef:Ik geloof er geen fluit van.
Jij hebt wel erg veel avonturen tijdens je wandelingen. :roll:
mijn eerste gedachte :wink:
kom naar Den Haag en je ziet de raarste mensen hier :ok:

"
Kom zelden rare mensen tegen op wandelingen oh en ik loop ook overal en nergens in Den haag te wandelen :mrgreen:
Ik denk dat Pak op de Monsterseweg woont :wink:
Afbeelding
Rust zacht meisje, ik zal je missen 7-8-1995 - 25-11-2009
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Pak-de-bal schreef:want hij sprak heel erg met een Leids accent, en die mensen zijn niet erg intelligent te noemen.
hoezo vooroordelen :roll:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Pak-de-bal

Ongelezen bericht door Pak-de-bal »

malinois schreef:
Pak-de-bal schreef:want hij sprak heel erg met een Leids accent, en die mensen zijn niet erg intelligent te noemen.
ja, zeg dat maar tegen de CBS :19:
er was vroeger veel inteelt geloof ik.

en ik heb in Leiden gewerkt, het is echt het lelijkste dialect of accent van ons land, hoor :wink:
Pak-de-bal

Martijn schreef:
Pak-de-bal schreef:
malinois schreef:
ja, zeg dat maar tegen de CBS :19:
Kom jij er ook vandaan dan?
Martijn:
Afbeelding
Gos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Gos »

Wat een hilarisch topic weer :smile: Ik gelooof dat ik maar een paar opmerkingen moet bewaren voor een nieuw "grappige forumuitspraken" topic :wink:

@Geer: ik zie het helemaal voor me, dat struikpakje! :smile:
Pak-de-bal schreef:en hij houdt die 2 aan de lijn, omdat ze tòch maar steeds weglopen, dat si ook niet erg een ervaringsman op hondengebied te noemen,
want dàn doe je toch iets fout :wink:
Goh, loopt Bauke tegenwoordig niet meer hele enden achter loopse teven aan, met jou in zijn kielzog omdat hij zo onzettend goed luistert?

Ik ben echt blij dat ik niet bij jou in de buurt woon, ik vrees dat ik in m'n broek zou piesen van het lachen als ik jou de zoveelste wandelaar-met-hond de les zou horen lezen, jij lichtend-voorbeeld-voor-alle-hondeneigenaren :mrgreen:
Frenk
Zeer actief
Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu

Ongelezen bericht door Frenk »

Martijn schreef:
Pak-de-bal schreef:
Martijn schreef:
Pak-de-bal schreef: ja, zeg dat maar tegen de CBS :19:
Kom jij er ook vandaan dan?
Martijn:
Afbeelding
Gelijk heb je. Ik zou er zelf ook niet over praten. :ok:
:smile: :smile: :smile:

Ahum...

Martijn :neenee:

Het is niet leuk als je moeder ook je oma is en je vader je neef :klaar:

:F:
Afbeelding
Pak-de-bal

Gos schreef:Ik ben echt blij dat ik niet bij jou in de buurt woon, ik vrees dat ik in m'n broek zou piesen van het lachen als ik jou de zoveelste wandelaar-met-hond de les zou horen lezen, jij lichtend-voorbeeld-voor-alle-hondeneigenaren :mrgreen:
wees blij dàt er nog mensen zijn, die er wat van zeggen :ok:

de meesten lopen zwijgend door , maar denken wel: "wat een hufter" :19:
Lucia
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Lucia »

Maar intussen ben je 9 van de 10x te kortzichtig om de hele situatie van de hond te achterhalen terwijl je van alles over de baas roept.
Gos
Zeer actief

Pak-de-bal schreef:
Gos schreef:Ik ben echt blij dat ik niet bij jou in de buurt woon, ik vrees dat ik in m'n broek zou piesen van het lachen als ik jou de zoveelste wandelaar-met-hond de les zou horen lezen, jij lichtend-voorbeeld-voor-alle-hondeneigenaren :mrgreen:

Wat zou je er eigenlijk van vinden, als andere mensen zo tegen jou tekeer zouden gaan als jij bijvoorbeeld je eigen hond moet achtervolgen omdat hij niet luistert? Dan zeg je zeker dankjewel :smile:
Frenk
Zeer actief
Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu

Ongelezen bericht door Frenk »

Gos schreef:
Pak-de-bal schreef:

Wat zou je er eigenlijk van vinden, als andere mensen zo tegen jou tekeer zouden gaan als jij bijvoorbeeld je eigen hond moet achtervolgen omdat hij niet luistert? Dan zeg je zeker dankjewel :smile:
Da's geen ongehoorzaamheid... Da's "reuiig" (brrr..... van dat woord krijg ik bulten! :boos:)
Afbeelding
Marie-Josée
Erelid
Mijn ras(sen): Havanezer

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Frenk schreef:
Martijn schreef:
Pak-de-bal schreef:
Martijn schreef: Kom jij er ook vandaan dan?
Martijn:
Afbeelding
Gelijk heb je. Ik zou er zelf ook niet over praten. :ok:
:smile: :smile: :smile:

Ahum...

Martijn :neenee:

Het is niet leuk als je moeder ook je oma is en je vader je neef :klaar:

:F:
Shame and scandal in the family :smile:
Pak-de-bal

Lucia schreef:Maar intussen ben je 9 van de 10x te kortzichtig om de hele situatie van de hond te achterhalen terwijl je van alles over de baas roept.
tja, je moet maar talent hebben in het "observeren" , hè? :ok:

want je merkt: als iemand dan kwaad wordt, dan had je het wèl aan het rechte eind :19:
niemand wil de waarheid onder ogen zien,
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

ik geloof wel dat je talent hebt pak.

ik weet zelfs zeker dat niemand op dit forum zal ontkennen dat jij een heel speciaal talent hebt! :ok:
Afbeelding
Pak-de-bal

Gos schreef:Wat zou je er eigenlijk van vinden, als andere mensen zo tegen jou tekeer zouden gaan als jij bijvoorbeeld je eigen hond moet achtervolgen omdat hij niet luistert? Dan zeg je zeker dankjewel :smile:
dat heb ik nog nooit bij de hand gehad , dus dat weet ik niet, sorry :19:
Addy

Ongelezen bericht door Addy »

massam schreef:ik geloof wel dat je talent hebt pak.

ik weet zelfs zeker dat niemand op dit forum zal ontkennen dat jij een heel speciaal talent hebt! :ok:
een heel speciaal talent :ok:
Gos
Zeer actief

Pak-de-bal schreef:
Gos schreef:Wat zou je er eigenlijk van vinden, als andere mensen zo tegen jou tekeer zouden gaan als jij bijvoorbeeld je eigen hond moet achtervolgen omdat hij niet luistert? Dan zeg je zeker dankjewel :smile:
Nee, als het jou overkomt, zeggen de mensen natuurlijk niets. Ze kennen je en weten dat er bij jou toch niks binnenkomt. Of ze liggen natuurlijk al bulderend van het lachen op de grond :mrgreen:
Addy

Gos schreef:
Pak-de-bal schreef:
Nee, als het jou overkomt, zeggen de mensen natuurlijk niets. Ze kennen je en weten dat er bij jou toch niks binnenkomt. Of ze liggen natuurlijk al bulderend van het lachen op de grond :mrgreen:
niet zo onaardig doen Gos, we hebben net geconstateerd dat Pak een uitzonderlijk talent heeft :mrgreen:
Pak-de-bal

Gos schreef:Nee, als het jou overkomt, zeggen de mensen natuurlijk niets. Ze kennen je en weten dat er bij jou toch niks binnenkomt. Of ze liggen natuurlijk al bulderend van het lachen op de grond :mrgreen:
ik weet niet waar jij woont, maar zó raar zijn de mensen hier niet :pffff:
Addy

Pak-de-bal schreef:
Gos schreef:Nee, als het jou overkomt, zeggen de mensen natuurlijk niets. Ze kennen je en weten dat er bij jou toch niks binnenkomt. Of ze liggen natuurlijk al bulderend van het lachen op de grond :mrgreen:
jij doet anders wel alsof die Hagenezen gestoord zijn hoor, die wetenschap hebben we van jou, allemaal asoos :roll:
Gos
Zeer actief

Addy schreef: niet zo onaardig doen Gos, we hebben net geconstateerd dat Pak een uitzonderlijk talent heeft :mrgreen:
Dat zal ik niet onkennen :mrgreen: Een bijzonder talent om mij buikpijn van het lachen te bezorgen! :ok:
Gos
Zeer actief

Pak-de-bal schreef:
Laten we dat dan maar zo houden. Misschien hebben hagenaars geen gevoel voor humor? :wink: Vandaar die agressie zeker :mrgreen: Hier worden incidenten gewoon opgelost zonder lichamelijke aanvaringen, wordt niet meteen overal een levensgroot drama van gemaakt en bemoeien de mensen zich ook niet continu betweterig overal tegenaan. Honden worden hier niet mishandeld op de uitlaatroutes en de mensen groeten elkaar gewoon vriendelijk. Het bos is hier gelukkig zendeling-vrij, dus blijf jij maar lekker in Den Haag.
Hanneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bearded Collie

Ongelezen bericht door Hanneke »

Dankzij Pak ben ik mijn woensdag luid schaterend begonnen :smile: :cheer:
Groetjes,
Hanneke.

When you are over the hill, you pick up speed.
Lucia
Zeer actief

Pak-de-bal schreef:
Lucia schreef:Maar intussen ben je 9 van de 10x te kortzichtig om de hele situatie van de hond te achterhalen terwijl je van alles over de baas roept.

want je merkt: als iemand dan kwaad wordt, dan had je het wèl aan het rechte eind :19:
Je verdrinkt bijna in eigendunk volgens mij.
Tuurlijk jij hebt het altijd bij het juiste eind, je ziet álles goed, terwijl je de mensen niet kent, de honden niet kent, etc.
Ik kan me voorstellen dat mensen kwaad worden, je bent een bemoeial die dénkt alles te weten.
Maar dénken alles te weten is wat anders dan ook daadwerkelijk alles echt te weten.
Pak-de-bal

Addy schreef:
Pak-de-bal schreef:
jij doet anders wel alsof die Hagenezen gestoord zijn hoor, die wetenschap hebben we van jou, allemaal asoos :roll:
aso's gaan gelijk schelden, die bulderen niet van het lachen

en trouwens, je hebt hier verschillende wijken, dus verschillende mensen hè? :19:
Pak-de-bal

Lucia schreef:Ik kan me voorstellen dat mensen kwaad worden, je bent een bemoeial die dénkt alles te weten.
Maar dénken alles te weten is wat anders dan ook daadwerkelijk alles echt te weten.
Hoe wéét jij dat, :eek: dat ik niet alles weet ?? :smile:

dàt noem ik nou eens een hoge dunk van jezelf hebben :smile:
Lucia
Zeer actief

Pak-de-bal schreef:
Lucia schreef:Ik kan me voorstellen dat mensen kwaad worden, je bent een bemoeial die dénkt alles te weten.
Hoe wéét jij dat, :eek: dat ik niet alles weet ?? :smile:

dàt noem ik nou eens een hoge dunk van jezelf hebben :smile:
Nee hoor, zie je mij ergens beweren dat ik alles weet? :denken:
Als je alles zo goed zou weten zou je niet zoveel topics openen.
Bijna alle topics getuigen van onwetendheid. Daar hoef ik geen expert voor te zijn. :19:
pooh
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwiterse witte herder

Ongelezen bericht door pooh »

Pak-de-bal schreef: vind jij jezelf dan aardig en fair overkomen? :denken:

ik niet :pffff:.. omdat je reageert op Wil de hond, die mij niet mag
nou en? Wil stelt je een normale vraag, daar kun je toch wel op antwoorden? Het is aardig respectloos om zo selectief met mensen om te gaan.
:pop:
Hayley84
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hayley84 »

Pak-de-bal schreef:

misschien dacht hij dat je met weekendverlof was en werd hij daarom niet boos :19:
Afbeelding
pammetje
Zeer actief

Ongelezen bericht door pammetje »

Pak-de-bal schreef:
aso's gaan gelijk schelden, die bulderen niet van het lachen

en trouwens, je hebt hier verschillende wijken, dus verschillende mensen hè? :19:
ik ken best wat aso's
en ik denk dat die niet gaan schelden
ik denk dat die jouw gewoon vol in je gezicht gaan staan uitlachen
Afbeelding
ik geniet van het leven
ik geniet van de zon
ik doe de deur open
en pleur van het balkon
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”