Lijkt me niet, ik ben geboren en getogen wassenaarse en kan me niet voorstellen dat Pak daar vandaan komt, denk eerder vogelwijk in DHblondie schreef:de meneer had een leids accent... en die zijn niet intiligent te noemen..Pak-de-bal schreef:pooh schreef:even in de herhaling want ik zit vol spanning te wachten op het antwoordWil de hond schreef:Mag ik jou nu voortaan ook lekker een hufter noemen Pdb, zonder dat je gelijk begint te zeiken over grof taalgebruik en waarschuwingen?zo ik ga nu een klacht indienen bij de modjes omdat je me persoonlijk hebt beledigd.
Hoeveel bans had je nu al gehad eigenlijk? Nou ja maakt ook niet uit, er kan er vast nog wel eentje bij.
vind jij jezelf dan aardig en fair overkomen?![]()
ik niet.. omdat je reageert op Wil de hond, die mij niet mag
ik weet niet waar je woont maar om bagataliserend te denken... kan ik niet anders concluderen dat je in wassenaar woont...
(geen negatieve uitlingen, ik ben een katwijker, een haring vreter zogezegd in de streek..P)
maar jouw uitlatingen verbazen me meer en meer mvr pdb
jij denkt in hokjes en menigeen probeert hokjes te doorbreken, om normaal met elkaar om te gaan

En een echte leidsche glibber uit de kooi met dito accent klinkt indd niet al te slim (een kennis van mij zei altijd die paard bijv. hoe slim klinkt dat