Dank je wel.rexietexie schreef:Zenda schreef:Nou ik ben benieuwd. So far so good. Houden zo
Allereerst rot om te lezen dat Joy er inmiddels niet meer is Zenda
Sterkte daarmee...
Ikzelf mag niet klagen.
Inderdaad nog steeds so far so good. Nu weer een tijdje verder en het lijkt goed aan te slaan. Al die medische termen enzo zeggen me niets, maar bepaalde waarden die omhoog zouden moeten, zijn inmiddels omhoog...en die omlaag moesten, zijn inmiddels omlaag.
Hij is opgewekt als altijd, gaat nog steeds uit z'n dak in het bos en in het park, en lijkt zich dus erg goed te voelen.
Is inmiddels alweer bijna op zijn oude gewicht terug ook, waar hij in de eerste weken in no-time 6 kilo afgevallen was. Dus dat lijkt ook weer in orde.
Hij krijgt nu afwisselend chemo via infuus en via pillen. En ook die pillen worden afgewisseld tussen 2 verschillende.
Afgelopen maandag moest hij bepaalde hebben die we gewoon bij de mensen apotheek konden halen. Hij moest 70mg hebben....krijgen we 35 pilletjes van 2mg mee. Moesten we hem dus 35 pillen op 1 dag geven
Waren wel hele kleintjes, dus dat is gewoon goed gegaan, verdeeld over 4 keer in een stuk filet americain gepropt.
We wachten weer af!
Ik lees nu weer net het hele verhaal, en denk "kijk mij nou ik wens iemand sterke, en dat je er zelf voor moet staan en zo. En een kleine maand later sta ik er zelf voor.
Maar goed. Ik ben blij te lezen dat het goed gaat met Rexie, en het lijkt wel of het inderdaad allemaal aanslaat
Sterkte verder en ik blijf duimen voor jullie.