Het enige wat ik telkens lees zijn de woordjes: mijn eigen merk.Cocochanel schreef:Roelfien schreef:Wat zit er dan in jouw brokken? Wat maakt jouw brokken dan houdbaar op een manier dat het niet schadelijk is voor je honden.Cocochanel schreef:---Dit is je uitspraak Karen,hier begon allemaal over.Hier heb je duidelijk over antioxidanten in het algemeen,want er staat niks voor.Dus hoef je niet te proberen gauw over iets anders of iemand anders...Scooby schreef:Nee, anti-oxydanten zijn juist heel erg slecht en verre van natuurlijk. Een hond gezond houden, kan op hele andere en veel gezonderen manieren!
En trouwens ...dat Carnibest slecht is,zul je mij niet horen zeggen.
Wat jij schreef is zeer foute info(educatief)...punt uit.En daar ging ik op in.
En anderen(Roelfin,Malinois) hebben over premium brokken met BHA (E320), BHT (E321) en Etoxyquine (E324 erin...Voor zulke brokken heb ik niet gekozen...
In mijn premiumbrokken zitten die giffen niet in,dus ik heb er geen ervaring mee.En dat is de reden dat ik, niet erop reageer...
Als je dat namelijk meteen had aangegeven had je de hele discussie met Scooby ook niet hoeven hebben. Want tja, iemand die brokjes voert die helemaal verantwoord zijn, weet dus ook dat er heel veel merken zijn die niet zo verantwoord met hun houdbaarheidsstofjes omgaan. En dus is het wel zo eerlijk om daar dan over te praten en niet te zeggen dat premium brokjes perfect zijn. Jouw specifieke premiumbrokjes, die daarmee een uitzondering zijn, bevatten geen chemische oxidanten en zijn daarmee minder schadelijk. Dat is dus iets heeeel anders als wat je beweert.Roelfien schreef:Wat zit er dan in jouw brokken?
.--- Daar gaan we weer...heb al eerder vertelt...Natuurlijke antioxidanten zijn heel duur voor de inkoop en dat weten alle fabrikanten...en daarom kiezen de meeste ,voor veel goedekopere on-natuurlijke(schadelijke) antioxidanten.
Je hebt merken(mijn eigen) die bijvoorbeeld qua ingredienten bevatten : Vit.C =300 mg/kg , Vit.E =400 mg/kg , en ook extra toevoegingen van tocoferolen,taurine en betacaroteen(zijn ook antioxidanten) enz.. Mijn eigen merk,is de enigste merk met zoveel mg/kg aan antioxidanten...voor de fabrikant,oh zo dure antioxidanten.---En dat is betacaroteen,wat je bedoelt en dat is ook in mijn merk te vinden...Roelfien schreef : Je hebt anti-oxidanten, zoals in rood fruit, die zijn gezond.
Betekent dat je zelf fabrikant bent? Of begrijp ik het nu weer verkeerd?