Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Time out

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Re: Ik ben hier nog...... Time out

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Lunatic schreef:
nathalie71 schreef:
Lunatic schreef:Fijn dat je iemand gevonden heb die helemaal met jou denkwijze meegaat.
Als je nou in het begin van het topic gewoon had gezegd dat je alleen maar ja en amen wilde lezen en geen commentaar, tips en truuks, dan scheelde dat een hoop energie voor mensen die je oprecht probeerde te helpen!

Ik hoop voor Ferry dat het goed gaat komen.
Dit bedoel ik nou...je begrijpt er niks van...zeg dan liever niks want van dit soort dingen wordt ik kwaad.

Dit is ook de laatste waar ik op reageer wat dit betreft.

Deze trainer is geen ja en amen....hij is rechtdoor zee en eerlijk...daar kan ik wat mee.
Eentje die mij ook aanpakt maar dan wel op een eerlijke manier,echt jij hebt geen flauw idee waar je het over hebt
En hij ziet Ferry precies zo als ik hem zie.

Waarom leg ik het eigenlijk nog uit...
Word maar lekker kwaad, is misschien eens goed voor je!

Jij schrijft; zie je wel dat ik het allemaal goed doe en goed zag, hij is het helemaal met me eens, dus alle adviezen hier waren slecht Dramaqueen gedrag dus, even alle mensen die bereid waren je te helpen, de tijd en moeite daarvoor namen en sommige gingen daar nog verder in door hun kostbare tijd aan te bieden, die moet je nu nog even na-schoppen :kotz:

Mensen moeten hun kinderen opvoeden, mee eens, maar jij moet ook je hond opvoeden!
Mensen die aan de andere kant van je tuinhek staan met honden zijn bijna criminelen, hoe durven ze, daar kan Ferry niet tegen.....voed dat beest op of haal hem binnen, de wereld is niet van jou hoor!
Nou zeg.
Ik hoef geen bedankje voor mijn aanbod maar ook geen trap na met de mededeling dat het harstikke fout zou zijn. Terwijl ze zelf naar antwoorden zoekt en nu per toeval 1 heeft gevonden die de antwoorden geeft die ze graag wil horen.En dan zeggen van zie je wel ik heb helemaal gelijk. :hmmm:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
nathalie71

Ongelezen bericht door nathalie71 »

Lunatic schreef:
nathalie71 schreef:
Lunatic schreef:Fijn dat je iemand gevonden heb die helemaal met jou denkwijze meegaat.
Als je nou in het begin van het topic gewoon had gezegd dat je alleen maar ja en amen wilde lezen en geen commentaar, tips en truuks, dan scheelde dat een hoop energie voor mensen die je oprecht probeerde te helpen!

Dit bedoel ik nou...je begrijpt er niks van...zeg dan liever niks want van dit soort dingen wordt ik kwaad.

Deze trainer is geen ja en amen....hij is rechtdoor zee en eerlijk...daar kan ik wat mee.
Eentje die mij ook aanpakt maar dan wel op een eerlijke manier,echt jij hebt geen flauw idee waar je het over hebt

Jij schrijft; zie je wel dat ik het allemaal goed doe en goed zag, hij is het helemaal met me eens, dus alle adviezen hier waren slecht Dramaqueen gedrag dus, even alle mensen die bereid waren je te helpen, de tijd en moeite daarvoor namen en sommige gingen daar nog verder in door hun kostbare tijd aan te bieden, die moet je nu nog even na-schoppen :kotz:

Mensen moeten hun kinderen opvoeden, mee eens, maar jij moet ook je hond opvoeden!
Mensen die aan de andere kant van je tuinhek staan met honden zijn bijna criminelen, hoe durven ze, daar kan Ferry niet tegen.....voed dat beest op of haal hem binnen, de wereld is niet van jou hoor!

Ja dat zijn precies mijn woorden!!Zo ben ik.... :ok:
LEES eerst eens...probeer eens.

:piew: :piew: :piew:
Lunatic
Erelid
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Lunatic »

bouvierpoedel schreef:
Lunatic schreef:
nathalie71 schreef:

Nou zeg.
Ik hoef geen bedankje voor mijn aanbod maar ook geen trap na met de mededeling dat het harstikke fout zou zijn. Terwijl ze zelf naar antwoorden zoekt en nu per toeval 1 heeft gevonden die de antwoorden geeft die ze graag wil horen.En dan zeggen van zie je wel ik heb helemaal gelijk. :hmmm:
Dat bedoel ik dus, ze heeft iemand gevonden die het met haar eens is, of het gaat werken moet ze nog maar afwachten! Maar ondertussen wel zeggen dat dingen die hier aangedragen en aangeboden zijn, fout zijn, daar kots ik van.
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
nathalie71

PRIMA...wat is hier nu de bedoeling van..Willen jullie dat ik ga?

Zeg het maar,ook goed.
Lunatic
Erelid
Roemeense mix

nathalie71 schreef:
Lunatic schreef:
nathalie71 schreef:

Ja dat zijn precies mijn woorden!!Zo ben ik.... :ok:
LEES eerst eens...probeer eens.

:piew: :piew: :piew:
Als je nou eens zo :piew: voor de spiegel gaat staan, misschien valt er dan een kwartje? :19:
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
bouvierpoedel
Zeer actief

nathalie71 schreef:PRIMA...wat is hier nu de bedoeling van..Willen jullie dat ik ga?

Zeg het maar,ook goed.
Nee Nathalie je weet hoe ik over je denk en dat is positief maar je oordeeld over anderen waar jezelf zo de schurft aan hebt.
Je weet het zelf niet hoe op te treden met je hond en poneert hier een vraag , ik doe een aanbod en daar hoef ik heel geen bedankje voor maar ook geen trap in mijn rug met de woorden dat ik het niet weet en dat het niet goed voor je hond zou zijn.
Dat weet je niet ,gewoon omdat je het jezelf ook maar laat vertellen.
Ik had je iets hoger aangeslagen en zie dat als een compliment..
nathalie71

Jullie maken er een zwart-wit verhaal van terwijl ik heel veel aan een aantal adviezen heb gehad.En daar wat mee heb gedaan.En nee ik kan geen 20 adviezen tegelijk uit proberen.Ik heb die mensen ook heel erg bedankt.....pfftt...Ik ga het wèèr uitleggen.

En opmerkingen van daar kots ik van...Jeetje,wat triest.

oke...sorry voor degenen die het wel leuk vonden dat ik hier was.

Mensen die me wel begrijpen ,dank je wel.

Ik heb niks aan al deze negativiteit,sommigen van jullie moeten eens na denken hoe je een ander behandeld.Je maakt mensen depressief en dat is nog gevaarlijk ook.

Maar goed,ik ben er klaar mee.

Ik stop hier definitief.

Dag allemaal
bouvierpoedel
Zeer actief

nathalie71 schreef:Jullie maken er een zwart-wit verhaal van terwijl ik heel veel aan een aantal adviezen heb gehad.En daar wat mee heb gedaan.En nee ik kan geen 20 adviezen tegelijk uit proberen.Ik heb die mensen ook heel erg bedankt.....pfftt...Ik ga het wèèr uitleggen.

Ik heb niks aan al deze negativiteit,sommigen van jullie moeten eens na denken hoe je een ander behandeld.Je maakt mensen depressief en dat is nog gevaarlijk ook.

Ik stop hier definitief.

Dag allemaal
Oh god zelf iets créeren en dan weer de drama queen spelen en het allemaal omdraaien.
Weet je wat Nathalie hoe aardig ik je ook vind Ajuuuuuuuuuuu
Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Mit »

Ja het bericht was nogal rottig. Er hebben hier heel veel mensen meegedacht, energie erin gestoken maar nu de juiste trainer voorbij komt en op sommige punten iets anders zegt dan de meeste mensen hier zijn al die adviezen maar kut.
En het denigrerende 'ik heb die 2 hondjes opgelapt en het is maar de vraag of jullie dat zouden kunnen' vond ik het meest onnodig.
Het is superfijn dat je gaat trainen en er ineens zoveel vertrouwen in hebt maar mensen hebben wel degelijk hun best gedaan.
Jammer om dan zo te reageren. Lees het nog eens na.
Afbeelding
Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Mit »

Oh je gaat weg. Wel jammer, had wel de adviezen van de trainer willen horen eigenlijk, had ik er ook iets aan gehad :mrgreen:
Afbeelding
Lunatic
Erelid
Roemeense mix

bouvierpoedel schreef:
nathalie71 schreef:Jullie maken er een zwart-wit verhaal van terwijl ik heel veel aan een aantal adviezen heb gehad.En daar wat mee heb gedaan.En nee ik kan geen 20 adviezen tegelijk uit proberen.Ik heb die mensen ook heel erg bedankt.....pfftt...Ik ga het wèèr uitleggen.

Ik stop hier definitief.

Dag allemaal
Oh god zelf iets créeren en dan weer de drama queen spelen en het allemaal omdraaien.
Weet je wat Nathalie hoe aardig ik je ook vind Ajuuuuuuuuuuu
Dit dus!

En nog even dit, want meelezen zal je vast nog wel. Niemand maakt je depresief, dat ben je al en daarom reageer je zo, dus ga eerst eens aan jezelf werken en dan pas aan je hondje, daar hebben jullie beide profijt van!
Hilde
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Hilde »

Goed gedaan hoor, weer iemand weg gejaagd :ok: :19:
Moet dat nou? Het is Nathalie haar hond, haar training, haar problemen, haar ding. Ze wordt hier beschuldigt van haar mening en gelijk door dringen, maar de pot verwijt de ketel dat 'ie zwart ziet nu.
Afbeelding
Lunatic
Erelid
Roemeense mix

Hilde schreef:Goed gedaan hoor, weer iemand weg gejaagd :ok: :19:
Moet dat nou? Het is Nathalie haar hond, haar training, haar problemen, haar ding. Ze wordt hier beschuldigt van haar mening en gelijk door dringen, maar de pot verwijt de ketel dat 'ie zwart ziet nu.
Zolang ze niet tegen het minste beetje kritiek kan, is deze trainer op het moment dat hij wel eens kritiek geeft ook ineens een grote l*l
Ze zal eerst eens naar zichzelf moeten kijken waarom ze zo slecht met kritiek om kan gaan, het meeste was niet eens kritiek, ze flipte al als iemand het niet met haar eens was!
bouvierpoedel
Zeer actief

Hilde schreef:Goed gedaan hoor, weer iemand weg gejaagd :ok: :19:
Ze heeft haar zelf weggejaagd hoor.
Iedereen word wel eens aangesproken op zijn gedrag of dat nu hier ,op je werk of thuis is. Dat je het dan op een lopen zet omdat je teveel met je eigen gelijk bezig bent en ondertussen wel de meeste hier in het topic die even hebben meegedacht onderuit halen.
Frolic

Ongelezen bericht door Frolic »

Nathalie, ik ken je niet, maar ik denk dat je als je over een aantal maanden dit topic terug leest, je meer zult begrijpen van de reacties van mensen.
Zorg dat je weer rust in je hoofd krijgt dat is het belangrijkste. Je zegt keer op keer dat mensen jou niet kennen en dat is ook zo. Net zoals jij mensen niet kent. Hoe je de dingen leest en opvat heeft ook veel te maken met hoe je jezelf voelt.
Laat dit topic voor wat het is en ga je op Ferry richten.
Kijk naar de toekomst en de hoop die je gekregen hebt en laat de rest zitten.
Kost alleen maar negatieve energie die je helemaal niet kunt gebruiken, die je op je hondjes overbrengt.
Neem even forumpauze en kom over een week of wat vertellen hoe het gaat. Jij gelooft in Ferry, in jezelf, in je hondenschool en dat is voldoende nu, je hoeft daar verder helemaal niemand van te overtuigen.
Hilde
Zeer actief

Lunatic schreef:Zolang ze niet tegen het minste beetje kritiek kan, is deze trainer op het moment dat hij wel eens kritiek geeft ook ineens een grote l*l
Ze zal eerst eens naar zichzelf moeten kijken waarom ze zo slecht met kritiek om kan gaan, het meeste was niet eens kritiek, ze flipte al als iemand het niet met haar eens was!
Ik ben het met je eens dat Nathalie niet goed met kritiek van hier om kan gaan, maar om dan met z'n allen er bovenop te duiken.. Nee.
Afbeelding
bouvierpoedel
Zeer actief

Hilde schreef:
Lunatic schreef:Zolang ze niet tegen het minste beetje kritiek kan, is deze trainer op het moment dat hij wel eens kritiek geeft ook ineens een grote l*l
Ik ben het met je eens dat Nathalie niet goed met kritiek van hier om kan gaan, maar om dan met z'n allen er bovenop te duiken.. Nee.
Allen.? :denken:
Lunatic
Erelid
Roemeense mix

Hilde schreef:
Met z'n allen?
BP en ik schreven ongeveer gelijktijdig hetzelfde, dat was geen afgesproken werk hoor (of zitten we in een kliekje samen BP? :F: )
Als ze het er niet mee eens is word je meteen voor gek :piew: verklaard.
Hilde
Zeer actief

Nogmaals, ik ben het met jullie eens dat Nathalie dingen ook wel anders neer had kunnen zetten. Maar ik vind het commentaar direct ook niet heel vriendelijk. Zal vast aan mij liggen :)
Afbeelding
bouvierpoedel
Zeer actief

Lunatic schreef:
Hilde schreef:
Met z'n allen?
BP en ik schreven ongeveer gelijktijdig hetzelfde, dat was geen afgesproken werk hoor (of zitten we in een kliekje samen BP? :F: )
Als ze het er niet mee eens is word je meteen voor gek :piew: verklaard.
Nou jij bent nog steeds niet voor mijn schrijven en kritiek verantwoordelijk en ik niet voor het jouwe.
Toevallig beide een mening en toevallig kwam deze overeen. :19: Moet dan de ander zijn mond maar houden omdat het al gezegt is.?
lets have fun

Ongelezen bericht door lets have fun »

nathalie71 schreef:
bouvierpoedel schreef:Beetje gek dat je zegt dat ouders hun kinderen moeten opvoeden die gaan gillen en slaan. Terwijl jouw hond als een debiel tekeer gaat tegen dat kind.
Het lijkt net of de hele wereld maar moet veranderen om het jou te plezieren .

Over je blijven doorhameren vind ik ook jammer Nathalie , iedereen heeft een mening en als jij maar de drama queen blijft uithangen en maar loopt te schreeuwen dan kun je wel nagaan dat niemand kan raden wat er nu precies aan de hand is. Die zien alleen een drama queen .
Zo werkt het toch.!!

Maar mooi dat het weer goed met je gaat en je weer verse moed hebt.
Hij gaat niet als een debiel te keer tegen kinderen.En ja ik vind dat een ouder een kind moet leren hoe deze dieren benadert.

Ik ben geen drama queen.Het was een schreeuw omdat ik me niet begrepen voelde en er even door heen zat,zal het niet meer doen :mrgreen:

En jou oplossing was vreselijk fout geweest,een angstig hondje in een roedel van poedels en bouviers gooien.....

In dit geval,weet ik dat ik het goed heb gedaan.
Wat een rare reactie :denken: Als je dat aan iemand kan overlaten is het wel aan bp. Die man heeft meer fealing voor honden in zijn pink dan jij in je hele lijf. Hij doet echt geen dingen die niet kunnen en ik gok zomaar dat er geen sprake van zou zijn dat Ferry er zomaar tussen werd gegooid. Je had er je voordeel mee kunnen doen :ok:
Weet je nathalie, je komt over als een hele labiele vrouw. Het ene moment is iemand alles, het volgende moment krijgt ie een trap. Het ene moment ben je juichend blij, het andere zit je er compleet doorheen.Daar zul je het vast moelijk mmee hebben. Vaarwel dan maar.
bouvierpoedel
Zeer actief

Hilde schreef:Nogmaals, ik ben het met jullie eens dat Nathalie dingen ook wel anders neer had kunnen zetten. Maar ik vind het commentaar direct ook niet heel vriendelijk. Zal vast aan mij liggen :)
Dat mag je vinden net als ik dingen mag vinden. :pffff:
Trouwens als je goed leest zeg ik ook dat ik haar graag mag en meer goeds over haar zeg en dat mijn berichten niet alleen maar afzekerig zijn bedoeld maar er ook nog de guldenmiddenweg in zit.
Hilde
Zeer actief

Heavy schreef:Of negeren?
Zeg eens eerlijk wat leert ze daarvan?
Dat er niemand reageert als ze zich niet leuk gedraagt.
Afbeelding
pointer
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Dsk/pointer
Hound

Ongelezen bericht door pointer »

Frolic schreef:Nathalie, ik ken je niet, maar ik denk dat je als je over een aantal maanden dit topic terug leest, je meer zult begrijpen van de reacties van mensen.
Zorg dat je weer rust in je hoofd krijgt dat is het belangrijkste. Je zegt keer op keer dat mensen jou niet kennen en dat is ook zo. Net zoals jij mensen niet kent. Hoe je de dingen leest en opvat heeft ook veel te maken met hoe je jezelf voelt.
Laat dit topic voor wat het is en ga je op Ferry richten.
Kijk naar de toekomst en de hoop die je gekregen hebt en laat de rest zitten.
Kost alleen maar negatieve energie die je helemaal niet kunt gebruiken, die je op je hondjes overbrengt.
Neem even forumpauze en kom over een week of wat vertellen hoe het gaat. Jij gelooft in Ferry, in jezelf, in je hondenschool en dat is voldoende nu, je hoeft daar verder helemaal niemand van te overtuigen.
Hier sluit ik mij bij aan!

Aanbieding om volgende week mee te gaan om te filmen staat nog, stuur maar PB.
Groetjes Iris
bouvierpoedel
Zeer actief

lets have fun schreef:
nathalie71 schreef:
bouvierpoedel schreef:Beetje gek dat je zegt dat ouders hun kinderen moeten opvoeden die gaan gillen en slaan. Terwijl jouw hond als een debiel tekeer gaat tegen dat kind.
Het lijkt net of de hele wereld maar moet veranderen om het jou te plezieren .

Over je blijven doorhameren vind ik ook jammer Nathalie , iedereen heeft een mening en als jij maar de drama queen blijft uithangen en maar loopt te schreeuwen dan kun je wel nagaan dat niemand kan raden wat er nu precies aan de hand is. Die zien alleen een drama queen .
Zo werkt het toch.!!

Maar mooi dat het weer goed met je gaat en je weer verse moed hebt.
Hij gaat niet als een debiel te keer tegen kinderen.En ja ik vind dat een ouder een kind moet leren hoe deze dieren benadert.

Ik ben geen drama queen.Het was een schreeuw omdat ik me niet begrepen voelde en er even door heen zat,zal het niet meer doen :mrgreen:

En jou oplossing was vreselijk fout geweest,een angstig hondje in een roedel van poedels en bouviers gooien.....

In dit geval,weet ik dat ik het goed heb gedaan.
Wat een rare reactie :denken: Als je dat aan iemand kan overlaten is het wel aan bp. Die man heeft meer fealing voor honden in zijn pink dan jij in je hele lijf. Hij doet echt geen dingen die niet kunnen en ik gok zomaar dat er geen sprake van zou zijn dat Ferry er zomaar tussen werd gegooid. Je had er je voordeel mee kunnen doen :ok:
Weet je nathalie, je komt over als een hele labiele vrouw. Het ene moment is iemand alles, het volgende moment krijgt ie een trap. Het ene moment ben je juichend blij, het andere zit je er compleet doorheen.Daar zul je het vast moelijk mmee hebben. Vaarwel dan maar.
Gaat er mij meer om dat je iemand een lekkere slagroomtaart geeft , eigen gebakken met een lief gebaar gegeven omdat je iemand graag mag en dan die taart recht in je muil geooit ktrijgt met de mededeling dat je appeltaart lekkerder vind.
Terwijl je geen eens weet hoe die slagroom taart smaakt en je voorbij gaat dat het met een lief gebaar is gegeven.

Zo ook met alle adviesen van forumers die toch even de tijd en moeite aan haar hebben besteed. Dat het niet haar manier was gaat het niet over maar dat het niet gewaardeerd word en op zijn waarden geschat.

Maar goed wel meer overspannen depresieve mensen lopen te schreeuwen dat niemand ze begrijpt terwijl ze hun zelf niet begrijpen.
Hilde
Zeer actief

bouvierpoedel schreef:
Hilde schreef:Nogmaals, ik ben het met jullie eens dat Nathalie dingen ook wel anders neer had kunnen zetten. Maar ik vind het commentaar direct ook niet heel vriendelijk. Zal vast aan mij liggen :)
Trouwens als je goed leest zeg ik ook dat ik haar graag mag en meer goeds over haar zeg en dat mijn berichten niet alleen maar afzekerig zijn bedoeld maar er ook nog de guldenmiddenweg in zit.
Dat heb ik ook gelezen, ik zei ook nergens dat het alleen maar onaardig was :wink:
Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

lets have fun schreef: Weet je nathalie, je komt over als een hele labiele vrouw. Het ene moment is iemand alles, het volgende moment krijgt ie een trap. Het ene moment ben je juichend blij, het andere zit je er compleet doorheen.
Voorheen toch niet zo. Of niet zo duidelijk.
Vraag me af of het wel goed gaat.
bouvierpoedel
Zeer actief

Hilde schreef:
Heavy schreef:Of negeren?
Zeg eens eerlijk wat leert ze daarvan?
Dat er niemand reageert als ze zich niet leuk gedraagt.
Waarom reageer je dan wel op ons en loop je niet gewoon weg uit dit topic. :hmmm: :LOL:
bouvierpoedel
Zeer actief

Hilde schreef:
bouvierpoedel schreef:
Hilde schreef:Nogmaals, ik ben het met jullie eens dat Nathalie dingen ook wel anders neer had kunnen zetten.
Maar ik vind het commentaar direct ook niet heel vriendelijk. Zal
============================================
vast aan mij liggen :)
Dat heb ik ook gelezen, ik zei ook nergens dat het alleen maar onaardig was :wink:
Lees je eigen commentaar dan nog maar even door. :W:
lets have fun

Ongelezen bericht door lets have fun »

dagmar88 schreef:
lets have fun schreef: Weet je nathalie, je komt over als een hele labiele vrouw. Het ene moment is iemand alles, het volgende moment krijgt ie een trap. Het ene moment ben je juichend blij, het andere zit je er compleet doorheen.
Voorheen toch niet zo. Of niet zo duidelijk.
Vraag me af of het wel goed gaat.
Vraag ik me ook af. Vraag me af of ze nog wel slaapt. Ze heeft ook wel eens wat dingetjes verteld natuurlijk over haar psychische gezondheid. Maar goed, daar kunnen wij haar niet mee helpen. Zal ze toch echt irl hulp bij moeten zoeken.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”