Zamunda schreef:
Whahahahaha

. Ja ik dacht dat je gewoon niet meer zou komen, maar voor de zekerheid toch wat blokkades opgeworpen inderdaad. Het mocht helaas niet baten, Morris wilde zijn Ayla terug

.
Ja die grijze haren komen door het water denk ik

. En ja, ze deed alsof ze hier woonde

. Aaah, ze had thuis thuis nog wat energie over? Hier liggen ze al de hele middag voor dood

.
Goed dat je meteen op cursus gaat met het kind, ik had toch gezegd dat ik haar zou verpesten

. Ik benieuwd of je er nog wat van kunt brouwen, ik denk het niet. Je moet maar naar je moeder luisteren denk ik

.
Morris heeft die kleine wel gemist

Toen ze lekker op haar botje ging kluiven ging hij er zo dicht mogelijk bij liggen
De energie is sinds vijf minuten ein-de-lijk op! Het kind slaapt!
Dat verpesten is je wel gelukt
Kreeg eerst dit, ze wou me iets duidelijk maken
Omdat ze haar vriendje zo leek te missen mocht ze even filmpje kijken
Waarna ze nog een beetje met haar ziel onder haar arm is gaan liggen. En nu is ze eindelijk in slaap gevallen
En ja, ze ligt op de bank

na die zielige 'act met sok' kon ik haar natuurlijk niks meer weigeren

Maar alleen op uitnodiging en als kleed erop ligt! Ik ben hier tenslotte de baas! Ik beslis!
helaas lijk ik hier de enige te zijn die dat nog gelooft
Maar ik luister niet naar mijn moeder
Het filmpje is echt geweldig

Ze hadden zo'n lol samen!
Zamunda schreef:Niika88 schreef:Neenee zo werkt dat niet natuurlijk. Die van mij komen met een boekwerk aan beschrijvingen en do's en don'ts....

Oh god, Nomo 2.0

.
En dan nog kon je haar commando om te gaan plassen niet onthouden

volgende keer komt er nog een lijst met de commando's bij als bijlage
Ptje schreef:Geweldige foto's en filmpje, had verwacht dat ze wel helemaal op.zou zijn na al haar avonturen dus niet
Een ding is wel zeker, de dame heeft een topvakantie gehad in zamunda
Dat had ik ook wel een klein beetje verwacht, maar nee, energie te over! Volgens mij heeft ze voor ze thuiskwam nog een blikje redbull door haar water gehad
Kayltje schreef:
nomo schreef:
Het arme kind was compleet gehersenspoeld, gedroeg zich alsof ze daar gewoon woonde! Alsof ik niet eens bestond

Daar heeft Ayla wel een handje van. Ze wou ook al bij Imp blijven wonen. Wat doe jij eigenlijk allemaal voor gemene dingen bij dat arme zoete puppenkind?
Ze mag hier gewoon niks. Doodsaai leven heeft het arme ding