Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ayla was in Zamunda, nu alleen de beelden nog (foto's p17)

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1

Re: Ayla in Zamunda, nog heel even

Ongelezen bericht door ranetje »

Zamunda schreef:
ranetje schreef:Misschien zou Claire even moeten komen logeren :tongue:

Nee hoor, ik zal je niet verder belasten :engel:
Heb wel erg genoten van je verhalen :D
Leuk om te horen! Enne Claire... dat is toch een onwijs pittig ding, zelfs voor een werkhond :O: ?!
Nee hoor gewoon werkhond :tongue:
Zo lang je niet met haar werkt, ze de tuin mag omspitten en ze met de honden mag racen valt het reuze mee :engel:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
nomo
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door nomo »

Zamunda schreef: Whahahahaha :LOL: . Ja ik dacht dat je gewoon niet meer zou komen, maar voor de zekerheid toch wat blokkades opgeworpen inderdaad. Het mocht helaas niet baten, Morris wilde zijn Ayla terug :roll: .

Ja die grijze haren komen door het water denk ik :scratch: . En ja, ze deed alsof ze hier woonde :LOL: . Aaah, ze had thuis thuis nog wat energie over? Hier liggen ze al de hele middag voor dood :LOL: .

Goed dat je meteen op cursus gaat met het kind, ik had toch gezegd dat ik haar zou verpesten :pffff: :19: . Ik benieuwd of je er nog wat van kunt brouwen, ik denk het niet. Je moet maar naar je moeder luisteren denk ik :engel: .
Morris heeft die kleine wel gemist :I: Toen ze lekker op haar botje ging kluiven ging hij er zo dicht mogelijk bij liggen
Afbeelding

De energie is sinds vijf minuten ein-de-lijk op! Het kind slaapt!

Dat verpesten is je wel gelukt :jank:

Kreeg eerst dit, ze wou me iets duidelijk maken
Afbeelding

Omdat ze haar vriendje zo leek te missen mocht ze even filmpje kijken
Afbeelding

Waarna ze nog een beetje met haar ziel onder haar arm is gaan liggen. En nu is ze eindelijk in slaap gevallen
Afbeelding

En ja, ze ligt op de bank :oeps: na die zielige 'act met sok' kon ik haar natuurlijk niks meer weigeren :ugh: Maar alleen op uitnodiging en als kleed erop ligt! Ik ben hier tenslotte de baas! Ik beslis! helaas lijk ik hier de enige te zijn die dat nog gelooft

Maar ik luister niet naar mijn moeder :pffff:

Het filmpje is echt geweldig :I: Ze hadden zo'n lol samen!
Zamunda schreef:
Niika88 schreef:Neenee zo werkt dat niet natuurlijk. Die van mij komen met een boekwerk aan beschrijvingen en do's en don'ts.... :LOL:
Oh god, Nomo 2.0 :tongue: .
En dan nog kon je haar commando om te gaan plassen niet onthouden :cool2: volgende keer komt er nog een lijst met de commando's bij als bijlage :pffff:
Ptje schreef:Geweldige foto's en filmpje, had verwacht dat ze wel helemaal op.zou zijn na al haar avonturen dus niet :LOL:
Een ding is wel zeker, de dame heeft een topvakantie gehad in zamunda
Dat had ik ook wel een klein beetje verwacht, maar nee, energie te over! Volgens mij heeft ze voor ze thuiskwam nog een blikje redbull door haar water gehad :hmmm:
Kayltje schreef:
nomo schreef: Het arme kind was compleet gehersenspoeld, gedroeg zich alsof ze daar gewoon woonde! Alsof ik niet eens bestond :ugh:
:hmmm: Daar heeft Ayla wel een handje van. Ze wou ook al bij Imp blijven wonen. Wat doe jij eigenlijk allemaal voor gemene dingen bij dat arme zoete puppenkind?
Ze mag hier gewoon niks. Doodsaai leven heeft het arme ding :ugh:
fenneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn

Re: Ayla was in Zamunda, nu alleen de beelden nog (foto's p1

Ongelezen bericht door fenneke »

Volgende keer ? Jij hebt het over een volgende keer

:schrik: :schrik:

Denk niet dat zamunda dat trekt :LOL:
Fenneke en Baloe
Afbeelding
nomo
Zeer actief

Ongelezen bericht door nomo »

fenneke schreef:Volgende keer ? Jij hebt het over een volgende keer

Ik zorg gewoon dat ik op de stoep sta als Meneer Zamunda thuis is :mann:
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Hahaha wat een ontzettend leuk filmpje :I: :LOL:

Ik heb vreselijk gelachen om Raaf die halverwege het filmpje de stok te pakken kreeg en daar zó dolblij mee wegrende :I:
en even een 'oeps' momentje bij Ayla toen ze net zo dolenthousiast voor Lais stond... owww nee, ik moet Raaf hebben :LOL:

Zoals Ayla het water in plonst, doet Jessie dat ook: toen ze hier net was, was ze hartstikke bang als ze een plons hoorde en
nu springt ze van hoogte met een enorme aanloop zo het water in en vervolgens springt ze nog even door om dan pas iets
te doen wat op zwemmen lijkt.
Volgens mij zouden Ayla en Jessie samen de boel compleet op stelten zetten en Raaf helemaal horendol maken :F:

Leuk :ok: en nu is het zeker heel erg stil :mann:
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Awww die foto waarbij Morris dichtbij Ayla kruipt :I: dat is wel heel zoet :I:
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Perle
Zeer actief
Mijn ras(sen): MH - Chihuahua
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Perle »

Zamunda schreef:
Perle schreef:Ow yeah! Feest :cheer: !
En wat is daar dan zo feestelijk aan :schrik: ?
Nou! Veel! Het is een beetje So you think you can dance, met de partner van Crutz als danspartner/life guard (ohja Crutz, geef je die mee? Maar die heeft misschien wel wat meer dan twee A4'tjes handleiding :scratch: )
Yuma staat daar ergens tussenin, briesend en dodelijke blikken werpend, mààrrrr het is helemaal niet persoonlijk bedoeld (echt!). Aan de zijlijn staat Crutz dan bordjes met scores op te houden. :lol1:
Ja, echt wel een klein feestje hoor!
Everywhere I go, your shadow is my companion, your vigilance my protection.
Just like the moon, you're always there, watching.
Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Zamunda »

GrethavW schreef:Wat een heerlijk verhaal!!
De foto's, filmpjes en honden zijn natuurlijk ook geweldig :LOL:
fenneke schreef:Nou gelukkig zijn er nog foto's :cheer: :cheer:

Ik vind ze geweldig :mrgreen:
Dank jullie wel, ik zit er zelf ook steeds genietend naar te kijken :mann: .

Ptje schreef:Geweldige foto's en filmpje, had verwacht dat ze wel helemaal op.zou zijn na al haar avonturen dus niet :LOL:
Een ding is wel zeker, de dame heeft een topvakantie gehad in zamunda
Nee joh, is echt een duracelkonijn :schrik: .
Kayltje schreef: :hmmm: Daar heeft Ayla wel een handje van. Ze wou ook al bij Imp blijven wonen. Wat doe jij eigenlijk allemaal voor gemene dingen bij dat arme zoete puppenkind?
Kind mag daar gewoon niks. Niet van Nomo en niet van Morris. Doodzielig!

HillieS schreef:Dat filmpje :LOL: :LOL: :LOL: Nomo, je moet met dat kind gaan dog diven hoor!
En op t laatst in t filmpje Ravi die alvast in het water gaat, en wacht op De Stok. En Ayla die hem alsnog als eerste heeft :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Idioot beest hè! En ja, sukkel van een Ravi :oohja: .

fenneke schreef:Wat een heerlijke waterpoel. Is dat in jullie wei?
Ja :mann: . Hij is nu met de afgelopen droogte zo ongeveer op zijn kleinst, normaal is hij veel groter maar gelukkig is hij diep genoeg om ook met deze droge zomer nog voor waterpret te kunnen zorgen. Echt ontzettend veel plezier van.

ranetje schreef:Nee hoor gewoon werkhond :tongue:
Zo lang je niet met haar werkt, ze de tuin mag omspitten en ze met de honden mag racen valt het reuze mee :engel:
Ooooh, niks aan het handje dus :mrgreen: .

Caro. schreef:Hahaha wat een ontzettend leuk filmpje :I: :LOL:

Ik heb vreselijk gelachen om Raaf die halverwege het filmpje de stok te pakken kreeg en daar zó dolblij mee wegrende :I:
en even een 'oeps' momentje bij Ayla toen ze net zo dolenthousiast voor Lais stond... owww nee, ik moet Raaf hebben :LOL:
Ja wat was hij trots hè :mrgreen: . Het is zo'n ontzettend leuke hond :love: !

Caro. schreef:Zoals Ayla het water in plonst, doet Jessie dat ook: toen ze hier net was, was ze hartstikke bang als ze een plons hoorde en
nu springt ze van hoogte met een enorme aanloop zo het water in en vervolgens springt ze nog even door om dan pas iets
te doen wat op zwemmen lijkt.
Volgens mij zouden Ayla en Jessie samen de boel compleet op stelten zetten en Raaf helemaal horendol maken :F:

Leuk :ok: en nu is het zeker heel erg stil :mann:
Oh wat leuk dat Jessie dat ook zo doet! Mooi hoe ze van watervrees naar waterrat is gegaan :I: .
Nou, alleen Ayla maakte Raaf al horendol :LOL: , arme beest heeft met Jessie erbij ofwel écht geen leven meer ofwel complete rust omdat Jessie en Ayla zich op elkaar storten.

Ja, het is hier heel erg stil. Alles ligt in diepe en tevreden rust :slaap2: .
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

Perle schreef:
Zamunda schreef:
Perle schreef:Ow yeah! Feest :cheer: !
En wat is daar dan zo feestelijk aan :schrik: ?
Nou! Veel! Het is een beetje So you think you can dance, met de partner van Crutz als danspartner/life guard (ohja Crutz, geef je die mee? Maar die heeft misschien wel wat meer dan twee A4'tjes handleiding :scratch: )
Yuma staat daar ergens tussenin, briesend en dodelijke blikken werpend, mààrrrr het is helemaal niet persoonlijk bedoeld (echt!). Aan de zijlijn staat Crutz dan bordjes met scores op te houden. :lol1:
Bestaat er een handleiding voor Ronald dan? WAAR????

Geef wel de baskerville mee, telt dat ook?
Het is zo niet persoonlijk dat als de waterblazer stil houdt hij weer direct knuffels wil.....en zonder baskerville of Ronald zou hij zich ook enkel op de blazer richten ;)
Zamunda
Zeer actief

nomo schreef:Morris heeft die kleine wel gemist :I: Toen ze lekker op haar botje ging kluiven ging hij er zo dicht mogelijk bij liggen
Afbeelding
Och de schat :love: !

Dat verpesten is je wel gelukt :jank:
Zamunda, voor al uw hondenverpesterijen :cool2: .

Kreeg eerst dit, ze wou me iets duidelijk maken
Afbeelding
Ah, dat koppie :I: . En met Mister zijn sok, zo aandoenlijk :I: .

Omdat ze haar vriendje zo leek te missen mocht ze even filmpje kijken
Afbeelding
Noh, kijk dat kijken dan :80: :I: !

Waarna ze nog een beetje met haar ziel onder haar arm is gaan liggen. En nu is ze eindelijk in slaap gevallen
Afbeelding
Ah scheetje. Goesso kind, lekker op de bank :E: .

En ja, ze ligt op de bank :oeps: na die zielige 'act met sok' kon ik haar natuurlijk niks meer weigeren :ugh: Maar alleen op uitnodiging en als kleed erop ligt! Ik ben hier tenslotte de baas! Ik beslis! helaas lijk ik hier de enige te zijn die dat nog gelooft
Tuurlijk schatje :J: .

Maar ik luister niet naar mijn moeder :pffff:
Zie je die blik van Ayla met die sok? Die blik heeft meneer Zamunda nu ik hem dit vertel :jank: .

Het filmpje is echt geweldig :I: Ze hadden zo'n lol samen!
Genieten hè!

En dan nog kon je haar commando om te gaan plassen niet onthouden :cool2: volgende keer komt er nog een lijst met de commando's bij als bijlage :pffff:
Ja, je zei het bij vertrek nog even tussen neus en lippen door, dat kan ik toch niet onthouden :roll: .

Dat had ik ook wel een klein beetje verwacht, maar nee, energie te over! Volgens mij heeft ze voor ze thuiskwam nog een blikje redbull door haar water gehad :hmmm:
Let even op de volgende keer dat ze poept, het zou kunnen dat de peper dan uit haar reet valt :engel: .

Nou zeg dat! Pfff, dat denkt dat er een volgende keer komt :piew: . (waar staat dat eigenlijk, heb er helemaal overheen gelezen :80: )

nomo schreef:Ik zorg gewoon dat ik op de stoep sta als Meneer Zamunda thuis is :mann:
Oh wat ben je toch uitgekookt :80: :LOL: . Kijk maar uit, want ik geef meneer Z het nummer van je moeder en voor je het weet ben je je hond kwijt :pffff: .
Zamunda
Zeer actief

Perle schreef:Nou! Veel! Het is een beetje So you think you can dance, met de partner van Crutz als danspartner/life guard (ohja Crutz, geef je die mee? Maar die heeft misschien wel wat meer dan twee A4'tjes handleiding :scratch: )
Ik heb beeld :LOL:

crutz schreef:Bestaat er een handleiding voor Ronald dan? WAAR????

Geef wel de baskerville mee, telt dat ook?
Het is zo niet persoonlijk dat als de waterblazer stil houdt hij weer direct knuffels wil.....en zonder baskerville of Ronald zou hij zich ook enkel op de blazer richten ;)
Ja, doe die baskerville dan maar :mrgreen: . Zo sneu voor Ronald als hij de hele logeerpartij buiten moet blijven :cool2: .
hakunamatata
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense straatratjes

Ongelezen bericht door hakunamatata »

Zamunda schreef:
Ja, je zei het bij vertrek nog even tussen neus en lippen door, dat kan ik toch niet onthouden :roll: .

Nou zeg dat! Pfff, dat denkt dat er een volgende keer komt :piew: . (waar staat dat eigenlijk, heb er helemaal overheen gelezen :80: )
Kijk eens een paar quotes hoger, daar reageer je zelf op de tekst dat er een volgende keer komt :lees: :LOL:

Was echt geweldig om te volgen dit topic. Ayla is zo leuk en jouw stel is ook echt heel erg leuk Zamunda. Leuk om ze eens zo veel te zien! En Willem ook in het filmpje :I: Dat filmpje is sowieso echt geweldig, kers op de taart van dit topic. Enorm genoten :cheer:
Maar de volgende keer willen wij Ayla weer hebben :pffff:
~ Hakuna matata: Ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet! ~
Afbeelding
Zamunda
Zeer actief

hakunamatata schreef:
Zamunda schreef:

Kijk eens een paar quotes hoger, daar reageer je zelf op de tekst dat er een volgende keer komt :lees: :LOL:
Ahum, helemaal overheen gelezen :blont: . Zal de oververmoeidheid zijn :mann: .

hakunamatata schreef:Was echt geweldig om te volgen dit topic. Ayla is zo leuk en jouw stel is ook echt heel erg leuk Zamunda. Leuk om ze eens zo veel te zien! En Willem ook in het filmpje :I: Dat filmpje is sowieso echt geweldig, kers op de taart van dit topic. Enorm genoten :cheer:
Maar de volgende keer willen wij Ayla weer hebben :pffff:
Ah wat een leuke reactie :love: ! En over het filmpje vind ik ook echt heel erg leuk, heb er behoorlijk wat werk ingestoken om het in elkaar te zetten dus dat maakt dat ik het extra leuk vind om (van jou en anderen) te horen dat je het zo leuk vindt :flower: .

Maar ik weet het niet hoor, of jij Ayla volgende keer weer mag. Dat wordt touwtrekken met meneer Zamunda :cool2: .
hakunamatata
Zeer actief

Mevrouw nomo heeft gelukkig al gezegd dat ik vaste oppas blijf voor de avondjes of dagjes :I: Mogen jullie de vakanties blijven doen :lol1:
Afbeelding
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door alm@ »

Ik heb genoten van je filmpje en de foto's. Een heerlijke afsluiting van een uiterst vermakelijk topic :cheer:
Afbeelding
Zamunda
Zeer actief

hakunamatata schreef:Mevrouw nomo heeft gelukkig al gezegd dat ik vaste oppas blijf voor de avondjes of dagjes :I: Mogen jullie de vakanties blijven doen :lol1:
Dat heeft mevrouw Nomo al even eenzijdig geregeld ja :hmmm: ?
Zamunda
Zeer actief

Maar we moeten het kind maar vierendelen. Een stukje Kayltje, eentje voor jou (HM), eentje voor ons in Zamunda en vooruit, ook een stukje voor Nomo :F: .
hakunamatata
Zeer actief

Zamunda schreef:
hakunamatata schreef:Mevrouw nomo heeft gelukkig al gezegd dat ik vaste oppas blijf voor de avondjes of dagjes :I: Mogen jullie de vakanties blijven doen :lol1:
Dat heeft mevrouw Nomo al even eenzijdig geregeld ja :hmmm: ?
/het kind heeft zo genoten bij jullie dat ik heel blij ben dat ik heb gezegd dat ze lekker naar jullie toe mocht. En ik weet zeker dat je stiekem ook enorm van het reuzenkind genoten hebt :lol1: Dus ik vind dat Ayla bij vakanties fijner bij jullie logeert en dat jullie gewoon niet kunnen weigeren :pffff: Nomo is het vast met mij eens. En Ayla en Ravi ook.
Zamunda schreef:Maar we moeten het kind maar vierendelen. Een stukje Kayltje, eentje voor jou (HM), eentje voor ons in Zamunda en vooruit, ook een stukje voor Nomo :F: .
:LOL:
Maar neeeee, geen pup voor mij voor altijd :schrik:
Ik pik haar wel voor altijd in als ze volwassen is en ik een huis met tuin heb. Dan heb ik eindelijk twee honden die ook vriendinnen zijn :I:
Kayltje heeft Imp al. Die mag niet klagen want ik krijg Imp ook al niet te logeren omdat ze niet aan vakanties doet :hmmm:
Afbeelding
Tineke
Zeer actief

Ongelezen bericht door Tineke »

nomo schreef:Reddingsactie "Free Ayla"

Vanmiddag was het dan eindelijk zover. Gewapend met alcohol om de Zamundas te drogeren en lekkers voor de honden om te zorgen dat ze ons zouden laten gaan. Morris natuurlijk mee voor het nodige speurwerk mocht Huize Zamunda leeg zijn. Wij waren er klaar voor :rambo:
Steun was ondertussen ver te zoeken... 'maar als ze het er zo naar haar zin heeft en ze haar zo leuk vinden, moet je haar er misschien maar laten'. Bedankt mam! :hmmm:

Zamunda had meerdere blokkades opgeworpen. Waar ze alle Polen vandaan heeft gehaald om met een slakkengangetje van nog geen 70 voor me te rijden met hun slingerende vrachtwagens is me een raadsel, maar er was een flink blik Polen opengetrokken.
In de buurt van Zamunda de ramen opengezet en Morris laten speuren. Zijn die lessen ook nog ergens goed voor.

Gelukkig vonden we het nog altijd prachtige Zamunda terug en daar kreeg ik meteen de schrik van mijn leven. Mijn prachtige, mooie, pikzwarte meisje is in één week grijs geworden :jank:
Ik weet niet wat voor verschrikkingen ze allemaal heeft moeten doormaken, maar die grijze haren zijn er niet zomaar gekomen natuurlijk :jank:
Het arme kind was compleet gehersenspoeld, gedroeg zich alsof ze daar gewoon woonde! Alsof ik niet eens bestond :ugh:

Uiteindelijk Ayla in de auto kunnen stoppen en snel de bench dicht gedaan. Eenmaal thuis heeft ze zich meteen op een grote kluif gestort die compleet verslonden werd. Daarna rennen en spelen en nu heeft ze Morris zijn kluif gepikt, ze heeft nog wat energie over.
We gaan nu meteen door naar de hondenschool! Kijken wat er nog te redden valt :blauwoog: Misschien kunnen we met hypnose of regressietherapie nog wat doen...
:LOL: :LOL: :LOL:
Afbeelding
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.

https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
Tineke
Zeer actief

Ongelezen bericht door Tineke »

Wat een ontzettend leuk topic en de foto's zijn ook geweldig. Voor herhaling vatbaar dus :D
Afbeelding
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.

https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
Lieske_1977
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever

Ongelezen bericht door Lieske_1977 »

Heerlijk topic inderdaad!
Dat filmpje :I: Zo mooi om te zien hoeveel plezier ze hebben!
Afbeelding
petra1
Zeer actief
Mijn ras(sen): Teckel

Ongelezen bericht door petra1 »

alm@ schreef:
petra1 schreef:Ik heb drie teckels, dus je kan voor drie weken voorzien zijn, stuur ik ze om en om een weekje.
Teckels zijn meutehonden. Die kan je niet uit elkaar halen :pffff: we brengen ze gewoon tegelijk. Met 5 ondeugende jonge teckels in huize Zamunda gaan wij ons wel een weekje amuseren in dit topic :E: :LOL: moet alleen nog even over die enge paarden nadenken :roll:
Als jij haar afleidt met de teckels, zet ik de wei wel open :E:
Afbeelding

In loving memory of Denzel, Stef en Dax.
Groetjes Petra en de hondjes
petra1
Zeer actief
Mijn ras(sen): Teckel

Ongelezen bericht door petra1 »

alm@ schreef:
Niika88 schreef:
alm@ schreef:
Niika88 schreef:Hmmm... neem je er ook 2 tegelijk?
Van Petra en mij krijgt ze er 5. Zou die 2 van jou gewoon erbij over het hek gooien :engel:
Neenee zo werkt dat niet natuurlijk. Die van mij komen met een boekwerk aan beschrijvingen en do's en don'ts.... :LOL:
Dat doe ik niet hoor. Alsjeblieft, vreselijk lief maar een tikje ondeugend, daaag tot over een week :LOL:
En wij ontkennen alles. Onze engeltjes zijn nóóit vervelend.
'Graven? Nou ja zeg, doen ze anders nooit. Heb jij ze aangeleerd.' :pffff:
Afbeelding

In loving memory of Denzel, Stef en Dax.
Groetjes Petra en de hondjes
Lunatic
Erelid
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix

Ongelezen bericht door Lunatic »

Heerlijk topic :E:
En Zinzi heeft na het zien van het waterfilmpje haar koffertje gepakt, ze wacht alleen nog op de juiste route :cheer: :LOL:
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

:LOL: Je hebt het voor elkaar hoor, nu wil iedereen z'n lastige hond bij je dumpen.
alm@
moderator

petra1 schreef:
alm@ schreef:
petra1 schreef:Ik heb drie teckels, dus je kan voor drie weken voorzien zijn, stuur ik ze om en om een weekje.
Teckels zijn meutehonden. Die kan je niet uit elkaar halen :pffff: we brengen ze gewoon tegelijk. Met 5 ondeugende jonge teckels in huize Zamunda gaan wij ons wel een weekje amuseren in dit topic :E: :LOL: moet alleen nog even over die enge paarden nadenken :roll:
Als jij haar afleidt met de teckels, zet ik de wei wel open :E:
Hoezo? Dan ontsnappen die levensgevaarlijke, schoppende en bijtende paarden :schrik: of is dat de bedoeling? :engel:
Afbeelding
alm@
moderator

dagmar88 schreef: :LOL: Je hebt het voor elkaar hoor, nu wil iedereen z'n lastige hond bij je dumpen.
Mijn teckels zijn niet lastig :pffff: hooguit een beetje bewerkelijk :cool2:
Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

alm@ schreef:
dagmar88 schreef: :LOL: Je hebt het voor elkaar hoor, nu wil iedereen z'n lastige hond bij je dumpen.
Mijn teckels zijn niet lastig :pffff: hooguit een beetje bewerkelijk :cool2:
:engel: Ja. Dat kan ik van sjakie ook zeggen. De allerliefste, alleen is het terugkerend thema stelen, hyper en poep.
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers

Ongelezen bericht door gonnie »

Wat is Raaf leuk.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Izzie_Anneke
Zeer actief

Ongelezen bericht door Izzie_Anneke »

En nu? Ben je in een diep zwart gat gevallen?
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”