Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

1001 manieren en inzichten over opvoeden volgens het forum.

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

chrico
Zeer actief

Re: 1001 manieren en inzichten over opvoeden volgens het for

Ongelezen bericht door chrico »

MJ schreef:Jezus, wat een debiel gedoe hier !
Iemand herplaatst zijn hond en krijgt nog een paar trappen na omdat hij niet naar de 'forumgoden' geluisterd
heeft ? Niet goed bij je hoofd....?! :80:
Dramaqueen omdat ie kenbaar maakt er moeite mee te hebben dat ie moet gaan herplaatsen ? Laat verdikkie iemand een keer in zijn waarde en laat iemand zijn gevoel uiten. Of je het nu raar of debiel vindt....dat is niet aan een ander om dat te bepalen en ook nog even fijn neer te sabelen.
Ik vind het niet raar dat Arcee uit zijn plaat gaat....

Ik heb ook af en toe met gekromde tenen sommige posts van Arcee gelezen maar jezus...dit is echt te min ! iemand nog even natrappen nadat de beslissing tot herplaatsing genomen is.

Gatverdamme...plaatsvervangende schaamte...dit is echt iets om trots op te zijn. :kotz:
:ok: goed gesproken. Gaat lekker zo allemaal :piew:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

chrico schreef:
Iemand herplaatst zijn hond en krijgt nog een paar trappen na omdat hij niet naar de 'forumgoden' geluisterd
Dramaqueen omdat ie kenbaar maakt er moeite mee te hebben dat ie moet gaan herplaatsen ? Laat verdikkie iemand een keer in zijn waarde en laat iemand zijn gevoel uiten. Of je het nu raar of debiel vindt....dat is niet aan een ander om dat te bepalen en ook nog even fijn neer te sabelen.

Ik heb ook af en toe met gekromde tenen sommige posts van Arcee gelezen maar jezus...dit is echt te min ! iemand nog even natrappen nadat de beslissing tot herplaatsing genomen is.

Gatverdamme...plaatsvervangende schaamte...dit is echt iets om trots op te zijn. :kotz:
:ok: goed gesproken. Gaat lekker zo allemaal :piew:
:80: Wie moesten ze pasgeleden nog dood knuppelen. :wink: :LOL:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
MJ
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door MJ »

Kssssssssstttttt BP !
bouvierpoedel
Zeer actief

MJ schreef:Kssssssssstttttt BP !
humor :LOL: :LOL: :engel:
NelBowie
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising Golden Retriever X Appenzeller
kruising Mechelse Herder X Duitse Herder
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door NelBowie »

Cleva schreef:
ArCee schreef: Ik kan het allemaal mooi opschrijven, maar mijn hart gilt keihard NEEEEEEEEEE! :jank: :jank: :jank:
Doe het dan niet. Je zit er zo vreselijk dicht bij.
Ga op een leuke, wat modernere cursus en geef het een half jaar.
Het zit hem echt in de nuances en dan heb je er een prima hond aan.
Nee! Niet naar luisteren Rene...nu moet je doorzetten!
Het zit helemaal niet in de 'nuances' het zit veel dieper en het is ingewikkelder dan we allemaal hier kunnen beoordelen.
Ik weet niet of Cleva/Martijn nu aan het fucken is of of ie dit werkelijk serieus bedoelt :roll: zo goed ken ik hem nog niet....maar ga alstjeblieft door met de herplaatsing, en laat je niet van je stuk brengen door wie dan ook. Denk aan Gila en niet aan jezelf....ik denk dat je dat al doet, anders was je niet al tot die conclusie gekomen.
Afbeelding
Trusten Mieltjepiel, Bas en Zus, Love You....
GROET, Gea, Nelson, Bowie en Ogie!
bouvierpoedel
Zeer actief

NelBowie schreef:
Cleva schreef:
ArCee schreef: Ik kan het allemaal mooi opschrijven, maar mijn hart gilt keihard NEEEEEEEEEE! :jank: :jank: :jank:
Het zit helemaal niet in de 'nuances' het zit veel dieper en het is ingewikkelder dan we allemaal hier kunnen beoordelen.
Ik weet niet of Cleva/Martijn nu aan het fucken is of of ie dit werkelijk serieus bedoelt :roll: zo goed ken ik hem nog niet....maar ga alstjeblieft door met de herplaatsing, en laat je niet van je stuk brengen door wie dan ook. Denk aan Gila en niet aan jezelf....ik denk dat je dat al doet, anders was je niet al tot die conclusie gekomen.
Waarom zou dat fucken zijn ,.?
Zo kan jouw bericht ook gezien worden. :wink:
Als hij graag die hond wil houden en er energie in steekt om het te laten slagen is daar toch niets mis mee. :19:
Weg doen kan ook maar als je zo over de zeik raakt van het alleen al denken zou ik nog eens 2 x achter de oren krabben of dat het waard is.
lieke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
Contacteer:

Ongelezen bericht door lieke »

Mellow schreef:Niets geen roedelgedrag hoor.
Dat ik het met sommigen eens ben en anderen weer niet is mijn mening en die mag ik hier op een openbaar forum uiten.
Mag je mij ook gelijk even zeggen waar ik schijnheilig ben geweest gezien ik nergens onduidelijk ben geweest in mijn mening over ArCee.
Plus dat wat jij neerbuigend vindt is niet mijn idee daarvan en ik heb ook nergens genoemd dat ik de wijsheid in pacht had.
Het 'zuigen en zieken' (in jouw ogen dan) had ik al aangegeven dat ik daarmee zou stoppen na ArCee's laatste dramaqueen act maar goed..
Zo kunnen we nog wel even door blijven gaan.

Nou ja, ik kan net zo goed tegen de tafelpoot praten. :19:
Afbeelding
NelBowie
Zeer actief

bouvierpoedel schreef:
NelBowie schreef:
Cleva schreef:
Waarom zou dat fucken zijn ,.?
Zo kan jouw bericht ook gezien worden. :wink:
Als hij graag die hond wil houden en er energie in steekt om het te laten slagen is daar toch niets mis mee. :19:
Weg doen kan ook maar als je zo over de zeik raakt van het alleen al denken zou ik nog eens 2 x achter de oren krabben of dat het waard is.
Ik zeg ook: "ik weet niet of Cleva/Martijn aan het fucken is...of of ie dit echt serieus bedoelt"...maar evengoed, ik vind dat Martijn nou ineens ook omslaat als een blad aan een boom. Eerst was ie ook 100% overtuigd dat Gila absoluut niet op haar plaats zat....en nu ArCee eindelijk tot het besluit is gekomen om haar te herplaatsen gaat hij ineens de andere kant op lullen?? :U: Komt een beetje raar over.
Mijn berichten zijn niet zo veranderlijk, ik heb wel steeds een zelfde mening gehad dacht ik. En als dat niet zo was was er ook andere informatie bijgekomen op grond waarvan mijn mening bijgesteld is.
Afbeelding
chrico
Zeer actief

NelBowie schreef:
Ik zeg ook: "ik weet niet of Cleva/Martijn aan het fucken is...of of ie dit echt serieus bedoelt"...maar evengoed, ik vind dat Martijn nou ineens ook omslaat als een blad aan een boom. Eerst was ie ook 100% overtuigd dat Gila absoluut niet op haar plaats zat....en nu ArCee eindelijk tot het besluit is gekomen om haar te herplaatsen gaat hij ineens de andere kant op lullen?? :U: Komt een beetje raar over.
Mijn berichten zijn niet zo veranderlijk, ik heb wel steeds een zelfde mening gehad dacht ik. En als dat niet zo was was er ook andere informatie bijgekomen op grond waarvan mijn mening bijgesteld is.
Soms moet je naar het dieptepunt om het licht weer te kunnen zien dus ik zie niets verkeerds eigenlijk in zijn opmerking (en geloof mij dat wij elkaar meestal wel in de haren zitten :mrgreen: ).
Zelf het sturen naar opgeven kan uiteindelijk de vechtlust weer opwekken en nu zijn hart nee roept kan dat net het stukje vechtlust zijn waardoor er wel een kans van slagen is mede omdat rene nu ziet dat dit wat hij deed niet werkte zoals hij dat wilde
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
NelBowie
Zeer actief

chrico schreef:
NelBowie schreef:
Soms moet je naar het dieptepunt om het licht weer te kunnen zien dus ik zie niets verkeerds eigenlijk in zijn opmerking (en geloof mij dat wij elkaar meestal wel in de haren zitten :mrgreen: ).
Zelf het sturen naar opgeven kan uiteindelijk de vechtlust weer opwekken en nu zijn hart nee roept kan dat net het stukje vechtlust zijn waardoor er wel een kans van slagen is mede omdat rene nu ziet dat dit wat hij deed niet werkte zoals hij dat wilde
Oké...be that as it may...dan nóg...hebben we de afgelopen bijna 20 pagina's dan niet goed gelezen? Het gaat hier in eerste instantie wel om Gila. Ik heb helemaal geen aversie tegen Rene, ook al ben ik het net als een boel anderen op dit forum ook niet eens met de halsstarrige manier van honden opvoeden die hij leek te hanteren, maar ik ben niet van mening dat nog een half jaar bij Rene en zijn vrouw blijven Gila ten goede komt. Er is geen goede band tussen Puck en Gila, er is sprake van een onregelmatige werktijd, er is een kattenprobleem, en véél meer dingen die ik allemaal niet meer neer ga typen, maar het belangrijkste is dat Gila een temperament heeft dat Rene en z'n vrouw niet helemaal kunnen handelen als ze het al voor 100% hebben ontdekt....want ik neem aan dat er nog wel meer in dat hondje zit. Ik ben echt van mening dat het voor Gila beter is om naar mensen te gaan die precies weten wat ze moeten doen om te ontdekken wat er allemaal in zit...en ook de tijd en de mogelijkheden hebben om dat eruit te halen. En dat heeft het gezin ArCee niet, en dat bedoel ik niet verkeerd, maar dat is zoals het is. Daarom is het zover gekomen en daarom is Rene nu zo gefrustreerd dat alles er zo uitkomt (scheldtirade nav dat natrappen)...en dat snap ik best, maar laat het hier stoppen. Doe wat moet en volg je verstand en nu ff niet je hart. Hoe ouder Gila wordt, hoe moeilijker het wordt om haar weg te moeten doen, zowel voor het baasje als de hond, en ook wb de kansen op een goede heropvoeding. Dat hoef ik niemand hier te vertellen toch? Ik ben gewoon bang dat het er hier gewoon niet inzit....en dat het na een half jaar helemaal een drama is.....
Afbeelding
NelBowie
Zeer actief

Cleva schreef:
chrico schreef: Soms moet je naar het dieptepunt om het licht weer te kunnen zien
Precies.
Niet dat ik het licht uitdeel maar dat gewauwel over eenduidigheid vind ik zo oenig.
Jammer voor je dat je niet in staat bent meer dan één werkbaar scenario te zien maar om nou te vragen dat de rest van de wereld ook zo'n eenpittermentaliteit aanneemt is wel erg brutaal voor een dom figuur.
Ik vind het dan weer jammer dat ik meteen moet worden uitgescholden voor een 'dom figuur' maarja, als jij dat nodig hebt... :U:
Afbeelding
chrico
Zeer actief

NelBowie schreef:
Oké...be that as it may...dan nóg...hebben we de afgelopen bijna 20 pagina's dan niet goed gelezen? Het gaat hier in eerste instantie wel om Gila. Ik heb helemaal geen aversie tegen Rene, ook al ben ik het net als een boel anderen op dit forum ook niet eens met de halsstarrige manier van honden opvoeden die hij leek te hanteren, maar ik ben niet van mening dat nog een half jaar bij Rene en zijn vrouw blijven Gila ten goede komt. Er is geen goede band tussen Puck en Gila, er is sprake van een onregelmatige werktijd, er is een kattenprobleem, en véél meer dingen die ik allemaal niet meer neer ga typen, maar het belangrijkste is dat Gila een temperament heeft dat Rene en z'n vrouw niet helemaal kunnen handelen als ze het al voor 100% hebben ontdekt....want ik neem aan dat er nog wel meer in dat hondje zit. Ik ben echt van mening dat het voor Gila beter is om naar mensen te gaan die precies weten wat ze moeten doen om te ontdekken wat er allemaal in zit...en ook de tijd en de mogelijkheden hebben om dat eruit te halen. En dat heeft het gezin ArCee niet, en dat bedoel ik niet verkeerd, maar dat is zoals het is. Daarom is het zover gekomen en daarom is Rene nu zo gefrustreerd dat alles er zo uitkomt (scheldtirade nav dat natrappen)...en dat snap ik best, maar laat het hier stoppen. Doe wat moet en volg je verstand en nu ff niet je hart. Hoe ouder Gila wordt, hoe moeilijker het wordt om haar weg te moeten doen, zowel voor het baasje als de hond, en ook wb de kansen op een goede heropvoeding. Dat hoef ik niemand hier te vertellen toch? Ik ben gewoon bang dat het er hier gewoon niet inzit....en dat het na een half jaar helemaal een drama is.....
Maar dat is aan rene en niet aan een ander om over te beslissen of er een kans bestaat dat met een omzwaai het wel gaat werken. Een hond is redelijk flexibel en vooral niet haatdragend dus ook Gila kan positief veranderen als de omzwaai er is. Alle problemen zijn zo groot als je het zelf maakt. Er is niemand die kan beoordelen hoe de problemen echt zijn behalve hoe ze gezien worden en opgeschreven, meestal word de soep niet zo heet gegeten als hij word opgediend. Ik denk dat de basis van de frustratie van Rene toch echt bij de reacties op het forum liggen en niet als projectie van zijn problemen rondom Gila. Als alles anders was geweest dan had ook dat er niet geweest :wink:
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dianavdberkt
Zeer actief

Ongelezen bericht door Dianavdberkt »

ik heb nu eindelijk voor het eerst bijna het hele topic gelezen. Wat ik me afvraag is of Gila wel genoeg lichaams beweging krijgt. Ik lees ergens in het topic dat je "deze week zeker een uur aan het fietsen bent geweest en nog laten rennen". Het is een kruising mechelaar rotweiler zover ik begrepen heb en die verlangen veel veel meer dan dat. Die hebben niet genoeg aan een kluif of speeltje in de mand. Die moeten rennen en vliegen en mentale activiteiten krijgen. Hoe krijgt deze hond dat als jij ploegen diensten draait en je vrouw de hond niet uit kan laten.

sorry hoor, maar ik vind het een zeer vervelende ouderwetse manier om je hond aan de mand vast te binden om daar te blijven. Doet me denken aan een persoon die dit eiste van een pup van 4 maanden oud. Bij bezoek of wat dan ook werd het beestje de mand in gesommeerd en eiste de man dat het beestje daar bleef anders zwaaide er wat. pfffffffffffffffffff

Nee Arcee je kunt verhalen zo mooi vertellen maar sorry ik trap er niet in. Ga eerst maar eens iets leren over hedendaagse opvoeding.
Hanneke2
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hanneke2 »

Dianavdberkt schreef:ik heb nu eindelijk voor het eerst bijna het hele topic gelezen. Wat ik me afvraag is of Gila wel genoeg lichaams beweging krijgt. Ik lees ergens in het topic dat je "deze week zeker een uur aan het fietsen bent geweest en nog laten rennen". Het is een kruising mechelaar rotweiler zover ik begrepen heb en die verlangen veel veel meer dan dat. Die hebben niet genoeg aan een kluif of speeltje in de mand. Die moeten rennen en vliegen en mentale activiteiten krijgen. Hoe krijgt deze hond dat als jij ploegen diensten draait en je vrouw de hond niet uit kan laten.

sorry hoor, maar ik vind het een zeer vervelende ouderwetse manier om je hond aan de mand vast te binden om daar te blijven. Doet me denken aan een persoon die dit eiste van een pup van 4 maanden oud. Bij bezoek of wat dan ook werd het beestje de mand in gesommeerd en eiste de man dat het beestje daar bleef anders zwaaide er wat. pfffffffffffffffffff

Nee Arcee je kunt verhalen zo mooi vertellen maar sorry ik trap er niet in. Ga eerst maar eens iets leren over hedendaagse opvoeding.
Je had beter het hele topic kunnen lezen...

Arcee, ik kan me voorstellen dat je je opwindt over dat 'natrappen'. Maar het is maar een handjevol mensen dat dat doet, dus laat lekker lullen. Ik blijf erbij dat het gewoon een verstandige beslissing is om Gila te herplaatsen. Soms is de combi baas/hond uiteindelijk niet goed, en dan is het beter voor baas en hond om zo'n besluit te nemen.

Ik zou zeker mijn account niet opzeggen, ben je gek.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
Dianavdberkt
Zeer actief

Ongelezen bericht door Dianavdberkt »

Hanneke2 schreef:
Dianavdberkt schreef:ik heb nu eindelijk voor het eerst bijna het hele topic gelezen. Wat ik me afvraag is of Gila wel genoeg lichaams beweging krijgt. Ik lees ergens in het topic dat je "deze week zeker een uur aan het fietsen bent geweest en nog laten rennen". Het is een kruising mechelaar rotweiler zover ik begrepen heb en die verlangen veel veel meer dan dat. Die hebben niet genoeg aan een kluif of speeltje in de mand. Die moeten rennen en vliegen en mentale activiteiten krijgen. Hoe krijgt deze hond dat als jij ploegen diensten draait en je vrouw de hond niet uit kan laten.

Je had beter het hele topic kunnen lezen...

Arcee, ik kan me voorstellen dat je je opwindt over dat 'natrappen'. Maar het is maar een handjevol mensen dat dat doet, dus laat lekker lullen. Ik blijf erbij dat het gewoon een verstandige beslissing is om Gila te herplaatsen. Soms is de combi baas/hond uiteindelijk niet goed, en dan is het beter voor baas en hond om zo'n besluit te nemen.

Ik zou zeker mijn account niet opzeggen, ben je gek.
sorry hoor. ik heb de rest net ook gelezen. ook het feit dat mevrouw eigenlijk een kattenmens is en ga maar door maar ik blijf bij mijn mening. gewoon herplaatsen dat beest.
Gila is in feite niet opgevoed en een juiste opvoeding geven aan een volwassen hond gaat je maanden kosten. Het is geen natrappen dat ik doe maar gewoon realistisch denken en schrijven. Bij iedereen gaat wel eens iets mis. maar om nu te zeggen dat de hond de mand kiest in plaats van een bench gaat mij al te ver. Als je dan wilt dat je hond doet wat je zegt geef je hem in die plaats al geen keus. Jezus mijn moeder deed dat in het verleden 40 jaar geleden een hond vast binden als ie niet luisterde. pffffffffffffffff
NelBowie
Zeer actief

:19: Tja, dit is een openbaar forum... iedereen bemoeit zich hier al een hele maand overal mee omdat ArCee zelf het probleem aan het licht bracht, en dan kun je allerlei inbreng verwachten, van links en rechts. En natuurlijk is de ultieme beslissing aan hemzelf, maar hij heeft al gezegd dat ie wilde herplaatsen.
chrico schreef: Maar dat is aan rene en niet aan een ander om over te beslissen of er een kans bestaat dat met een omzwaai het wel gaat werken. Een hond is redelijk flexibel en vooral niet haatdragend dus ook Gila kan positief veranderen als de omzwaai er is. Alle problemen zijn zo groot als je het zelf maakt. Er is niemand die kan beoordelen hoe de problemen echt zijn behalve hoe ze gezien worden en opgeschreven, meestal word de soep niet zo heet gegeten als hij word opgediend. Ik denk dat de basis van de frustratie van Rene toch echt bij de reacties op het forum liggen en niet als projectie van zijn problemen rondom Gila. Als alles anders was geweest dan had ook dat er niet geweest :wink:
WB vetgedrukte: Dat klopt op zich wel, maar kan ook helemaal de andere kant op! Er zijn genoeg honden die met een verkeerde aanpak compleet verpest zijn, vooral honden met een hele sterke eigen wil en een moeilijk karakter, ik kan zo niet zeggen of Gila zo'n hond is...ik weet niet of Rene alles verteld heeft wat er speelt, of misschien valt het wel mee :19:
Ja...en je laatste zin :roll: DUH! :tongue:
Afbeelding
pepim
Zeer actief

Ongelezen bericht door pepim »

chrico schreef:
NelBowie schreef:
Maar dat is aan rene en niet aan een ander om over te beslissen of er een kans bestaat dat met een omzwaai het wel gaat werken. Een hond is redelijk flexibel en vooral niet haatdragend dus ook Gila kan positief veranderen als de omzwaai er is. Alle problemen zijn zo groot als je het zelf maakt. Er is niemand die kan beoordelen hoe de problemen echt zijn behalve hoe ze gezien worden en opgeschreven, meestal word de soep niet zo heet gegeten als hij word opgediend. Ik denk dat de basis van de frustratie van Rene toch echt bij de reacties op het forum liggen en niet als projectie van zijn problemen rondom Gila. Als alles anders was geweest dan had ook dat er niet geweest :wink:
Dat dus :ok:
NelBowie schreef: Oké...be that as it may...dan nóg...hebben we de afgelopen bijna 20 pagina's dan niet goed gelezen?
Ik denk dat je beter voor jezelf kunt spreken?
Laatst gewijzigd door pepim op 26 nov 2011 23:31, 1 keer totaal gewijzigd.
NelBowie
Zeer actief

[quote="pepim
NelBowie schreef: Oké...be that as it may...dan nóg...hebben we de afgelopen bijna 20 pagina's dan niet goed gelezen?
Ik denk dat je beter voor jezelf kunt spreken?[/quote]
Ik kan best iets gemist hebben hoor...maar waar doel je nou op?? Ik heb alles gevolgd vanaf het begin en wat de rest betreft....ik ventileer ook mijn eigen mening...net als iedereen hier.

sorry voor de verklootte quote...
Afbeelding
pepim
Zeer actief

pepim schreef:
Ik denk dat je beter voor jezelf kunt spreken?
NelBowie schreef:Ik kan best iets gemist hebben hoor...maar waar doel je nou op?? Ik heb alles gevolgd vanaf het begin en wat de rest betreft....ik ventileer ook mijn eigen mening...net als iedereen hier.

sorry voor de verklootte quote...
Dat je schrijft hebben WE de afgelopen 20 pagina's etc ... Dat bedoel ik :wink:
NelBowie
Zeer actief

Oké, maar ik spreek toch mede voor mezelf :wink: en ook voor een paar mensen die mi over een hele hoop dingen heen lezen, vandaar die opmerking.
Afbeelding
pepim
Zeer actief

NelBowie schreef:Oké, maar ik spreek toch mede voor mezelf :wink: en ook voor een paar mensen die mi over een hele hoop dingen heen lezen, vandaar die opmerking.
Je kunt alleen maar voor jezelf spreken nooit namens een groep lijkt mij ...
NelBowie
Zeer actief

Ik spreek ook NAMENS en VOOR mezelf en TEGEN anderen...ik heb het nergens gehad over namens anderen spreken.
Afbeelding
pepim
Zeer actief

NelBowie schreef:Ik spreek ook NAMENS en VOOR mezelf en TEGEN anderen...ik heb het nergens gehad over namens anderen spreken.
Misschien moet je jezelf dan even teruglezen?

edit Nou ja laat ook maar ...
Laatst gewijzigd door pepim op 27 nov 2011 00:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Dee
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje

Ongelezen bericht door Dee »

Lieve mensen, McArcee is er vandoor. Waarom nog ruzie maken?
NelBowie
Zeer actief

Ben je nou niet een heleboel spijkers op laag water aan het zoeken?? :ugh: Ik vind het niet erg hoor, maar ik ga eerst met de honden lopen....tis al laat. Ik ga morgen alles wel terug lezen :roll:
Afbeelding
NelBowie
Zeer actief

Cleva schreef:
NelBowie schreef:
Cleva schreef:
chrico schreef: Soms moet je naar het dieptepunt om het licht weer te kunnen zien
Precies.
Niet dat ik het licht uitdeel maar dat gewauwel over eenduidigheid vind ik zo oenig.
Jammer voor je dat je niet in staat bent meer dan één werkbaar scenario te zien maar om nou te vragen dat de rest van de wereld ook zo'n eenpittermentaliteit aanneemt is wel erg brutaal voor een dom figuur.
Ik vind het dan weer jammer dat ik meteen moet worden uitgescholden voor een 'dom figuur' maarja, als jij dat nodig hebt... :U:
Dank je, dat heb ik soms inderdaad vreselijk nodig. Bij jou bijvoorbeeld.

Moet je maar niet met je domme gezwets over wat ik allemaal wel, niet en al dan niet tegelijkertijd mag vinden aan komen kakken. En dan ook graag netjes in de eerste persoon en niet tegen iemand anders over mij.

Maak lekker je eigen punt in plaats van je aan mij op te hangen.

Dag Nel.
Ja...ik had het inderdaad direct tegen jou moeten zeggen, daar heb je gelijk in. Excuus daarvoor. Het was een hele impulsieve reactie. Ik vind de rest van jouw reactie wel wat overdreven, ik had mijn verhaal al gedaan voordat ik überhaupt op jou had gereageerd en ik hang helemaal niks aan jou op, waar je dat vandaan haalt :19: Verder heb ik nog nooit eerder op jou gereageerd geloof ik, in geen enkel topic, dus om nou enkel en alleen vanwege deze ene reactie van mij meteen zó te doen... Je kent me niet dus zo'n hekel kun je niet aan me hebben toch :19: .
Afbeelding
Gon
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising boomer. mopshond
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Gon »

IK vindt het ook niet vreemd dat hij zo reageerd, laat een mens in de waarde, hoe hij ook doet of is.......
Groetjes van Gon, Famke, en poezebeest Ayla, een kleine doerak...
Afbeelding
NelBowie
Zeer actief

Cleva schreef:Welnee, ik vond de manier waarop je reageerde onbeschoft dus ik dacht "ha! Ik mag ook!" :mrgreen:
Je trof me op een uiterst chagrijnig moment.

Niet op letten. Excuses aanvaard en van het zelfde. :wink:
Gelukkig...en idem dito. :F: Dan beginnen we nu met een schone lei :ok:
Afbeelding
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

bouvierpoedel schreef::LOL: :LOL:
Waar is toch die overemotioenel man gebleven die niet kan slapen van het verdriet en zich geamputeert voelt zonder zijn hond.
Al dat soort emo gewauwel want blijkbaar ben je toch ietsje anders dan je doet voorkomen blijkt nu wel met je scheld en tier berichtje.
En dan nog gaan dreigen om haar in te laten slapen en dergelijk.

Hopelijk gaat verder alles goed met je.?? :wink:
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Goh zou ook kunnen dat iemand uit emotie zo reageerde.
Niet iedereen is het zelfde.
Het lijkt me sterk dat iemand al juichende zijn of haar hond gaat verplaatsen.
En zeker als je dan nog eens van die trappen na krijgt en kut opmerkingen.
Afbeelding
pepim
Zeer actief

twinkeltje schreef:
bouvierpoedel schreef::LOL: :LOL:
Waar is toch die overemotioenel man gebleven die niet kan slapen van het verdriet en zich geamputeert voelt zonder zijn hond.
Al dat soort emo gewauwel want blijkbaar ben je toch ietsje anders dan je doet voorkomen blijkt nu wel met je scheld en tier berichtje.
En dan nog gaan dreigen om haar in te laten slapen en dergelijk.

Hopelijk gaat verder alles goed met je.?? :wink:
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Goh zou ook kunnen dat iemand uit emotie zo reageerde.
Niet iedereen is het zelfde.
Het lijkt me sterk dat iemand al juichende zijn of haar hond gaat verplaatsen.
En zeker als je dan nog eens van die trappen na krijgt en kut opmerkingen.
Nou idd.
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”