chrico schreef:NelBowie schreef:
Ik zeg ook: "ik weet niet of Cleva/Martijn aan het fucken is...of of ie dit echt serieus bedoelt"...maar evengoed, ik vind dat Martijn nou ineens ook omslaat als een blad aan een boom. Eerst was ie ook 100% overtuigd dat Gila absoluut niet op haar plaats zat....en nu ArCee eindelijk tot het besluit is gekomen om haar te herplaatsen gaat hij ineens de andere kant op lullen??

Komt een beetje raar over.
Mijn berichten zijn niet zo veranderlijk, ik heb wel steeds een zelfde mening gehad dacht ik. En als dat niet zo was was er ook andere informatie bijgekomen op grond waarvan mijn mening bijgesteld is.
Soms moet je naar het dieptepunt om het licht weer te kunnen zien dus ik zie niets verkeerds eigenlijk in zijn opmerking (en geloof mij dat wij elkaar meestal wel in de haren zitten

).
Zelf het sturen naar opgeven kan uiteindelijk de vechtlust weer opwekken en nu zijn hart nee roept kan dat net het stukje vechtlust zijn waardoor er wel een kans van slagen is mede omdat rene nu ziet dat dit wat hij deed niet werkte zoals hij dat wilde
Oké...be that as it may...dan nóg...hebben we de afgelopen bijna 20 pagina's dan niet goed gelezen? Het gaat hier in eerste instantie wel om Gila. Ik heb helemaal geen aversie tegen Rene, ook al ben ik het net als een boel anderen op dit forum ook niet eens met de halsstarrige manier van honden opvoeden die hij leek te hanteren, maar ik ben niet van mening dat nog een half jaar bij Rene en zijn vrouw blijven Gila ten goede komt. Er is geen goede band tussen Puck en Gila, er is sprake van een onregelmatige werktijd, er is een kattenprobleem, en véél meer dingen die ik allemaal niet meer neer ga typen, maar het belangrijkste is dat Gila een temperament heeft dat Rene en z'n vrouw niet helemaal kunnen handelen
als ze het al voor 100% hebben ontdekt....want ik neem aan dat er nog wel meer in dat hondje zit. Ik ben echt van mening dat het voor Gila beter is om naar mensen te gaan die precies weten wat ze moeten doen om te ontdekken wat er allemaal in zit...en ook de tijd en de mogelijkheden hebben om dat eruit te halen. En dat heeft het gezin ArCee niet, en dat bedoel ik niet verkeerd, maar dat is zoals het is. Daarom is het zover gekomen en daarom is Rene nu zo gefrustreerd dat alles er zo uitkomt (scheldtirade nav dat natrappen)...en dat snap ik best, maar laat het hier stoppen. Doe wat moet en volg je verstand en nu ff niet je hart. Hoe ouder Gila wordt, hoe moeilijker het wordt om haar weg te moeten doen, zowel voor het baasje als de hond, en ook wb de kansen op een goede heropvoeding. Dat hoef ik niemand hier te vertellen toch? Ik ben gewoon bang dat het er hier gewoon niet inzit....en dat het na een half jaar helemaal een drama is.....