Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dan niet... Ik twijfel trouwens of jij wel aan thai boxen gedaan hebt... Want iedereen die dat gedaan heeft zou het Muay Thai noemen en niet Thai boxen.
NicoBorder schreef:Dan niet... Ik twijfel trouwens of jij wel aan thai boxen gedaan hebt... Want iedereen die dat gedaan heeft zou het Muay Thai noemen en niet Thai boxen.
Ohja, jij hebt zeker iedereen gesproken die op thaiboksen heeft gezeten? Ik woon nou eenmaal in Nederland, en niet in Thailand. Overigens kan het mij geen schelen wat jij wel en niet gelooft
Hou nou toch op met die onzin. Ik heb al mijn post vanaf een andere computer en een ander account gezien en er is niks mis mee. Als dit jou manier is om mij hier te laten stoppen met reageren raad ik je aan iets anders te bedenken.
@Fafo
Ja maar er is niemand in dit land die "thai box" les geeft, dat is een ingeburgerde term zoals mijn trainer destijds zei. Dus ik geloof je inderdaad niet.
"Wielersport is de enige echte sport. Alle andere ‘sporten’ zijn spelletjes. Geen scheidsrechters die fluiten bij vals spel, niet stoppen als je buiten de lijn komt, geen theepauze na drie kwartier, geen rij kurken tussen jou en je tegenstanders."
Je zegd dat wielersport de enige sport is. Waarom dan al die doping schandalen?
Leg mij dat is uit.
Ik zie het namewlijk zo: Als je niet kunt winnen op een eerlijke manier dan grijp je maar naar de verboden middelen.
Hou nou toch op met die onzin. Ik heb al mijn post vanaf een andere computer en een ander account gezien en er is niks mis mee. Als dit jou manier is om mij hier te laten stoppen met reageren raad ik je aan iets anders te bedenken.
@Fafo
Ja maar er is niemand in dit land die "thai box" les geeft, dat is een ingeburgerde term zoals mijn trainer destijds zei. Dus ik geloof je inderdaad niet.
Ow wat een humor heb jij
Laatst gewijzigd door Elmo/maureen op 10 feb 2012 11:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Doping... Als ik hetzelfde medicijn voor verkoudheid als jou zou gebruiken zou ik ook doping gebruikt hebben... Wielersport is de enige sport waar ze zo doorgeslagen zijn in de dopingbestrijding.
@Thom
Ik vroeg het al eerder aan MIT maarruh die kon me niet helpen: "Een vriendin van mij wil als jou verkleed gaan met carnaval. Maar ze wil zich ook echt als jou gaan gedragen. Kun jij haar uitleggen hoe je die 9 piemels te gelijk in je mond krijgt?"
OK maak er maar een screenshot van. Kun je lekker je photoshop skills showen. Als het aan mij zou liggen zou iedereen dat zeggen maar mensen reageren gewoon dus je liegt gewoon klaar.
@Fafo
Ow wat een humor heb jij
Ssshhtt Maureen!
Je kan gedrag negeren door niet in te gaan op het ongewenste gedrag, maar ook door het kind af te leiden. Dus we moeten hem even afleiden maureen! Verzin eens iets!
Doping... Als ik hetzelfde medicijn voor verkoudheid als jou zou gebruiken zou ik ook doping gebruikt hebben... Wielersport is de enige sport waar ze zo doorgeslagen zijn in de dopingbestrijding.
@Thom
Ik vroeg het al eerder aan MIT maarruh die kon me niet helpen: "Een vriendin van mij wil als jou verkleed gaan met carnaval. Maar ze wil zich ook echt als jou gaan gedragen. Kun jij haar uitleggen hoe je die 9 piemels te gelijk in je mond krijgt?"
Ja daar kun jij het mooi op afschuiven jochie. Waarom geloof ik dat nu net niet?
Contador heeft zijn titel moeten inleveren omdat hij naar zijn eigen zeggen verkeerd vlees heeft gegeten. Tuurlijk.
Pff je weet helemaal niets van de zaak, blijkbaar. De UCI heeft zelf gezegd dat Contador geen doping gebruikt heeft. Daar is de hoeveelheid te klein voor. Maar de UCI heeft gezegd dat de renner wel verantwoordelijk is voor zijn voeding(supplementen). Hou gewoon je mond over iets waar je geen verstand van hebt.
frank1985 schreef:Oh leuk we gaan het hebben over vechtsporten !!
Ja!!! Welke doe jij of heb jij aan gedaan?
Hier geen ervaring mee, pa was net geen pacifist. Sporten werd gestimuleerd, maar vecht-/zelfverdedigingssporten weer niet