Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Douce,moet terug van de rechter!!!

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

poeh
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): van alles wat

Re: Douce,moet terug van de rechter!!!

Ongelezen bericht door poeh »

poeh schreef:Ja inderdaad zo bedoel ik dat @donnaperra
Wanneer iets weggelaten wordt zoals o.a de 2 adoptie aanvragen van de mevr. Uit Rijsbergen uit de stukken naar de voorzieningsrechter in Utrecht en de juistheid van het contact met de Franse databank SCC dan krijgt de rechter natuurlijk geen compleet beeld van alles en heeft op basis van wat hij/zij aangeleverd kreeg de beslissing genomen dat Douce in afwachting van het kort geding in beslag werd genomen.

En door te kijken naar het verleden kunnen we enigszins een beeld vormen van bepaalde personen.
Hoe mensen zijn, doen en reageren.

Marianca heeft het steeds over de honden die de dupe zullen worden van deze discussie maar als ik kijk naar één van de oorzaken waardoor België het verbod op invoer van buitenlandse honden wil instellen dan kom ik toch tot een verontrustende conclusie, en krijg een beetje een indruk hoe de mens die hier mede voor verantwoordelijk is voelt,functioneert en een dier ziet.
Regels zijn er om nageleefd te worden schreef de RDE in het kort geding omtrent Douce, maar naar het schijnt dat ze dit eenzijdig bedoelen. :denken:

http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... =GGP1F4717" onclick="window.open(this.href);return false;[/quote

Nou,die WET wilde,zeg bewust wilde,de dierenorganisatie Blid en Asielen in Belgie maar deze WET gaat dus niet door!
[/quote]

Hoe komt het toch dat jij alleen maar antwoord geeft op alinea’s die er niet toe doen.
De rest waar het juist om gaat ga je niet op door :neenee:

Ik heb toch echt al verschillende vragen gesteld die je nog nergens gesteld zijn en waar dus ook nog nergens antwoord op gegeven is, feiten aangedragen die niet weerlegd zijn of kunnen worden.
Dus verschuil je niet achter andere fora´s of door te vermelden dat dit allemaal al besproken is.

Hoe zit het nu met Douce en hoelang er geen contact meer was met de adoptanten was het nu een half jaar geen contact meer of was het vanaf het begin dus al meer 2 jaar geen contact?

(sorry mensen het quoten heb ik nog niet geheel onder de knie :wink: )
marianca

Ongelezen bericht door marianca »

poeh schreef:
poeh schreef:Ja inderdaad zo bedoel ik dat @donnaperra
Wanneer iets weggelaten wordt zoals o.a de 2 adoptie aanvragen van de mevr. Uit Rijsbergen uit de stukken naar de voorzieningsrechter in Utrecht en de juistheid van het contact met de Franse databank SCC dan krijgt de rechter natuurlijk geen compleet beeld van alles en heeft op basis van wat hij/zij aangeleverd kreeg de beslissing genomen dat Douce in afwachting van het kort geding in beslag werd genomen.

En door te kijken naar het verleden kunnen we enigszins een beeld vormen van bepaalde personen.
Hoe mensen zijn, doen en reageren.

Marianca heeft het steeds over de honden die de dupe zullen worden van deze discussie maar als ik kijk naar één van de oorzaken waardoor België het verbod op invoer van buitenlandse honden wil instellen dan kom ik toch tot een verontrustende conclusie, en krijg een beetje een indruk hoe de mens die hier mede voor verantwoordelijk is voelt,functioneert en een dier ziet.
Regels zijn er om nageleefd te worden schreef de RDE in het kort geding omtrent Douce, maar naar het schijnt dat ze dit eenzijdig bedoelen. :denken:

http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... =GGP1F4717" onclick="window.open(this.href);return false;[/quote

Nou,die WET wilde,zeg bewust wilde,de dierenorganisatie Blid en Asielen in Belgie maar deze WET gaat dus niet door!
Hoe komt het toch dat jij alleen maar antwoord geeft op alinea’s die er niet toe doen.
De rest waar het juist om gaat ga je niet op door :neenee:

Ik heb toch echt al verschillende vragen gesteld die je nog nergens gesteld zijn en waar dus ook nog nergens antwoord op gegeven is, feiten aangedragen die niet weerlegd zijn of kunnen worden.
Dus verschuil je niet achter andere fora´s of door te vermelden dat dit allemaal al besproken is.

Hoe zit het nu met Douce en hoelang er geen contact meer was met de adoptanten was het nu een half jaar geen contact meer of was het vanaf het begin dus al meer 2 jaar geen contact?

(sorry mensen het quoten heb ik nog niet geheel onder de knie :wink: )[/quote]

@Poeh

Herhaling,Herhaling,Herhaling...ik ben geen vastgelopen LP
Topic Douce is bijna voorbij.. :oohja:
Laatst gewijzigd door marianca op 05 nov 2010 22:04, 1 keer totaal gewijzigd.
marianca

@Irwi

Dat zullen ze ook wel hebben,ze schreeuwde dat er 8000 waren die een baasje zochten...nou hebben ze keus genoeg :F:
blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door blondie »

marianca schreef:@Irwi

Dat zullen ze ook wel hebben,ze schreeuwde dat er 8000 waren die een baasje zochten...nou hebben ze keus genoeg :F:
Die stichting waar jij zo vol van ben heeft ook keus genoeg geloof ik met die herplaatshondjes uit frankrijk, die smily :mrgreen: daar kots ik een beetje op nu.
Zit Douce nou wel bij jou zoals je eerst zegt of in een wachtstation zoals ik in latere berichten lees.
poeh
Vaste gebruiker

Topic Douce bijna voorbij?

Je vergist je hoor Marianca, of bedoel je dat je je dan niet meer in alle bochten hoeft te draaien om vervelende vragen te ontwijken en vooral niet inhoudelijk in te gaan op bewijs en tegenstrijdigheden?
marianca

blondie schreef:

Die stichting waar jij zo vol van ben heeft ook keus genoeg geloof ik met die herplaatshondjes uit frankrijk, die smily :mrgreen: daar kots ik een beetje op nu.
Zit Douce nou wel bij jou zoals je eerst zegt of in een wachtstation zoals ik in latere berichten lees.
Waarom kots je daarvan...die mensen schreeuwde dat...Jullie verwachten dat ik alleen maar netjes en lief blijf,wat denk jij wat er allemaal aan de hand is met de Anti RDE strijders,ze gaan heel ver!Is het zo verkeerd dat ik die honden uit Frankrijk een warme mand toewens?Moeten we dan maar onze kop in het zand steken en die honden laten creperen,komop zeg...ik ben daar geweest en heb koppies gezien die je smeekend aankijken in hokjes van 2bij2 in de wintermaanden..ijskoud was het daar..Al die koppies en huilende honden die mee wilden.En,nogmaals,ik heb ook honden van Belgie uit asiels en van NL..ik red waar ik redden kan...Jullie hoeven het er niet mee eens te zijn maar zoals jullie een mening hebben zo geef ik ook mijn mening...Jullie redden in eigen land een dier en ik uit verscheidenen landen...
marianca

poeh schreef:Topic Douce bijna voorbij?

Je vergist je hoor Marianca, of bedoel je dat je je dan niet meer in alle bochten hoeft te draaien om vervelende vragen te ontwijken en vooral niet inhoudelijk in te gaan op bewijs en tegenstrijdigheden?

Nee hoor,ik vergis me ECHT niet....Volgens mij 'lees' jij wat je lezen wilt..
marianca

Dit Hondje,een reu van 10jaar zit nu in dat Asiel...hij wordt ingeslapen als niemand hem adopteert.Ja,daar kan ik dus niet tegen he..Nu zijn er veel mensen in Belgie en NL die zo`n honden vrijkopen zodat ze niet worden ingeslapen en veel mensen vangen deze honden op of adopteren ze,dat vind ik nu echt TOP :lief:
http://i56.photobucket.com/albums/g187/ ... 1288991975

Ik heb 18 maart een cockertje uit het Dieren Asiel Sint Truiden geadopteert,het meisje kreeg 3mnd anders werd ze ingeslapen..blind/doof en de oogjes helemaal verwaarloosd..oren onstoken en vol met vlooien en wormen toen ze haar gevonden hadden,vol met klitten..Niemand vroeg naar haar,baasje niet te vinden..Dus,ik adopteer ook in eigen land..
Maria7
Actief

Ongelezen bericht door Maria7 »

[quote="marianca

Gaat niet plaatsvinden,Familie V ziet ervan af...Tja,waarom zouden ze dat doen?[/quote]

Ja,Marianca waarom zou dat zijn?Is jou dat ook verteld?Maar ik heb een bruin vermoeden dat het toch nog doorgaat.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Puk en Cappy voor altijd in mijn hart.
marianca

Maria7 schreef:[quote="marianca

Gaat niet plaatsvinden,Familie V ziet ervan af...Tja,waarom zouden ze dat doen?
Ja,Marianca waarom zou dat zijn?Is jou dat ook verteld?Maar ik heb een bruin vermoeden dat het toch nog doorgaat.[/quote]

:oohja: jij hebt een bruin vermoeden...
poeh
Vaste gebruiker

marianca schreef:

Nee hoor,ik vergis me ECHT niet....Volgens mij 'lees' jij wat je lezen wilt..
Laten we het er maar op houden dat jij leest wat je wilt lezen, ik doelde op dit forum :wink: ik ben misschien beter op de hoogte dan je denkt! de brief en de reden zullen nog wel ter sprake komen.
~Suzanne~
Zeer actief

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Ik neem aan dat jullie weten hoe hilarisch belachelijke proporties dit aan het aannemen is?

Het is volstrekt niet meer te volgen wie wie is, wie namens wie spreekt en wie wat over Douce vind, gevonden heeft of zal vinden.

Alsjeblieft hou er over op en ga alleemaal weer je eigen ding doen.....

Ik staak in ieder geval alle pogingen om er ook nog maar iets van te begrijpen...

Suzanne
SannePP
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door SannePP »

Mijn god, kijk ik 2 dagen niet, zijn er 10 bladzijden bijgekomen!! :boos: Dit kan toch niemand meer volgen?
RIP Cena :roos:
    renee-uk
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

SannePP schreef:Mijn god, kijk ik 2 dagen niet, zijn er 10 bladzijden bijgekomen!! :boos: Dit kan toch niemand meer volgen?
    dit gaat ook nergens meer over, wat een vertoning :roll:
    Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
    Marjoleine
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
    Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Het is inderdaad redelijk gênant.
    En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
    empyree
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Newfoundlander/Grand Basset Griffon Vendéen/Lagotto Romagnolo
    Aantal honden: 5
    Contacteer:

Ongelezen bericht door empyree »

marianca schreef:Dit Hondje,een reu van 10jaar zit nu in dat Asiel...hij wordt ingeslapen als niemand hem adopteert.Ja,daar kan ik dus niet tegen he..Nu zijn er veel mensen in Belgie en NL die zo`n honden vrijkopen zodat ze niet worden ingeslapen en veel mensen vangen deze honden op of adopteren ze,dat vind ik nu echt TOP :lief:
    http://i56.photobucket.com/albums/g187/ ... 1288991975

Ik heb 18 maart een cockertje uit het Dieren Asiel Sint Truiden geadopteert,het meisje kreeg 3mnd anders werd ze ingeslapen..blind/doof en de oogjes helemaal verwaarloosd..oren onstoken en vol met vlooien en wormen toen ze haar gevonden hadden,vol met klitten..Niemand vroeg naar haar,baasje niet te vinden..Dus,ik adopteer ook in eigen land..
    Dit is ook zo'n kreet waar ik de kriebels van krijg want er wordt gewoon het adoptiebedrag betaald en het heeft niets te maken met vrijkopen ???? want die honden zijn gewoon beschikbaar voor adoptie. Enkel hebben jullie als stichting kennelijk niet de verplichting om ze gesteriliseerd/gecastreerd mee te nemen en kunnen ze dus mee voor ongeveer 75 euro......
    Sandra
    Afbeelding
    chrico
    Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

blondie schreef:

Ze vind het allemaal helemaal geweldig wat er nu gebeurd :piew: en zoals het hele verhaal hangt ook deze story van leugens aan elkaar. Volgens mij weet zij zelf al niet meer wat waarheid is :U: en wat uberhaupt ook maar normaal is :piew:
    Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
    Dyna, Lulu, Kito, Nikan
    twinkeltje
    moderator
    Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Misschien wil ze daar niet op antwoorden is haar goed recht toch.
    Afbeelding
    senna en odin
    Zeer actief

Ongelezen bericht door senna en odin »

dit gaat ook nergens meer over, wat een vertoning
    Dus het feit dat mensen één blok vormen tegen een stichting die haar werk niet doet, waar honden de dupe van zijn, nota bene op een hondenforum met hondenliefhebbers......dat vind jij een vertoning??
    Ik vind dat met zijn allen opstaan tegen wanprestaties die eindelijk wel eens de kop mogen worden ingedrukt :S: .

Het geblaat van sommigen die hier op emoties spelen en mensen persoonlijk aanvallen, mensen die zich voordoen als iemand anders om onrust te stoken...tja daar heb je misschien een punt :ok: . Maar gezien de situatie alleen maar begrijpelijk. Sommigen die opkomen voor Douce en de betrokken families hebben het van dichtbij meegemaakt, logisch toch dat ze opstaan en zich laten horen als ze worden zwart gemaakt???

Ik ben blij dat er mensen bij zijn die e.e.a verduidelijken want anders was de RDE toch wel zoooo geweldig en zegevierend terwijl ze nu toch wel in een ander daglicht worden gezet. Helaas daarmee ook andere stichtingen die wel goed hun werk doen en het belang van de honden voor de centjes laten gaan.

En dan nog wat.......wanneer er een hond van tien jaar of ouder in een Frans asiel zit weg te kwijnen en er is een geïnteresseerde....dan haalde ik dat hondje daar weg als stichting (bijv als je een andere hond ophaalt) en werd ie gratis geplaatst zodat het beestje zijn oude dag kan slijten in waardigheid. Dát is hart voor dieren hebben en niet nog een abnormaal adoptiebedrag/vrijkoop bedrag van €250 of meer vragen!!!!!
    Groetjes Belinda
    Afbeelding
    irwi
    Zeer actief

Ongelezen bericht door irwi »

Als iedereen hier zo een probleem heeft met de rescue dogs spannen ze toch gezamelijk een rechtszaak aan tegen de resque dogs :engel:
    Afbeelding
    ~Suzanne~
    Zeer actief

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Als een stichting fungeert als "brood-opkoper" moet daar zeker tegenin gegaan worden!!
    Maar dit topic is door allen die erin meeptraten enorm over de top getild; er is geen touw meer aan vast te knopen.
    Het taalgebruik van sommigen (en ik zal geen namen noemen, maar ik bedoel geen oudgedienden ;-) ) is niet om over naar huis te schrijven, maar dat is niet het enige wat mij stoort.

Het verhaal Douce is niet meer te achterhalen vrees ik wie wanneer wat waarom deed. Laat dat dus nu voor wat het is; daar is "geen eer meer te behalen" van beide kanten trouwens.

Als een stichting bewezen fouten maakt, ben ik de eerste om daartegen in te gaan en mensen ertegen te waarschuwen.
    Er zijn ook stichtingen die het wel goed en verantwoord doen; die mogen direct in het zonnetje gezet worden.

Mijn suggestie op dit moment... laat "het verhaal Douce" voor wat het is....
    Niet omdat de hond is afgeschreven of omdat ik die niet het beste zou gunnen... maar juist omdat het verhaal zo verward is en van alle kanten rammelt.... het is niet meer te doen de waarheid boven tafel te krijgen.

Als het moet, begin een topic over een stichting als je meent dat die het goed of slecht doet en waarom.. dan kan een discussie / gesprek ON TOPIC nog ergens over gaan. Dit topic is met al zijn verwarrende berichten voor en tegen volledig uit zijn verband gerukt. Maar dan ook volledig!

Suzanne
    twinkeltje
    moderator
    Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

irwi schreef:Als iedereen hier zo een probleem heeft met de rescue dogs spannen ze toch gezamelijk een rechtszaak aan tegen de resque dogs :engel:
    Ja vind ik ook als er zoveel bewijzen zijn,moet dat lukken toch.
    In plaats al de energie op de forums te gooien gewoon samen een vuist maken
    Afbeelding
    marian*
    Erelid
    Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
    Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Suzanne123 schreef: Als het moet, begin een topic over een stichting als je meent dat die het goed of slecht doet en waarom.. dan kan een discussie / gesprek ON TOPIC nog ergens over gaan.
    Suzanne

Dat kan niet.
    A)Mag het hier gewoon niet en
    B)Heeft FF dan in no time een aanklacht wegens smaad aan zijn broek.
    Afbeelding
    Uit het oog maar nooit uit het hart
    Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
    renee-uk
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

Martijn schreef:
    senna en odin schreef:
    dit gaat ook nergens meer over, wat een vertoning
    Dus het feit dat mensen één blok vormen tegen een stichting die haar werk niet doet, waar honden de dupe van zijn, nota bene op een hondenforum met hondenliefhebbers......dat vind jij een vertoning??
    Ik vind dat met zijn allen opstaan tegen wanprestaties die eindelijk wel eens de kop mogen worden ingedrukt :S: .
    Ik zou het fijn vinden als je deze domme, onzinnige hetze niet als zijnde "namens het forum" presenteert.

Verder begrijp ik niet welk doel je nastreeft. Welke honden worden er geholpen met het feit dat jullie elkaar allerlei imbeciele verwensing toedelen.
    :ok:
    Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
    Adriano
    Actief
    Mijn ras(sen): herder

Ongelezen bericht door Adriano »

Ik heb ook een paar honden van de Rde mogen adopteren en ben altijd meer dan correct behandeld geweest.
    Ik volg dit topic ook al vanaf het begin, in eerste instantie als gast,
    maar momenteel is het inderdaad niet meer te volgen, waar gaat dit nog over.
    De hele leidraad uit dit verhaal lijkt weg te zijn.

Kort samengevat:
    De mensen hebben alles gedaan om de eigenaar te achterhalen.
    Vervolgens halen ze alles uit de kast om Douce illegaal te mogen houden
    Er volgt een rechtzaak die ze verliezen
    Douce word opgehaald bij de mensen die weigerden de hond terug te geven.
    Ze zeggen dat er genoeg andere honden te adopteren zijn.
    Ze zien van een rechtzaak af.
    Douce ziet er gelukkig uit.

Wat is het probleem nu nog.
    Doet me denken aan een kind die stiekum een lolly uit de kast heeft gehaald en met veel tamtam boos is op de ouders die hem weer afpakten.
    laeken
    Zeer actief
    Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Adriano schreef:Ik heb ook een paar honden van de Rde mogen adopteren en ben altijd meer dan correct behandeld geweest.
    Ik volg dit topic ook al vanaf het begin, in eerste instantie als gast,
    maar momenteel is het inderdaad niet meer te volgen, waar gaat dit nog over.

Kort samengevat: De mensen hebben alles gedaan om de eigenaar te achterhalen.
    Vervolgens halen ze alles uit de kast om Douce illegaal te mogen houden.
    Er volgt een rechtzaak die ze verliezen.

Wat is het probleem nu nog.
    Doet me denken aan een kind die stiekum een lolly uit de kast heeft gehaald en met veel tamtam boos is op de ouders die hem weer afpakten.
    Dit gevoel heb ik dus ook steeds. Ik begrijp wel dat er mensen zijn die willen dat deze hond daar kon blijven waar ze zat omdat het dan goed was voor haar, maar dan hadden ze het meteen goed aan moeten pakken en de hond netjes moeten melden en daarna moeten adopteren via de stichting. Dan was er toch niks aan de hand geweest? Volgens mij is dit alles puur en alleen ontstaan omdat ze de hond verduistert hebben. Wat ik begrijp uit het weerwoord van de RDE is dat zij zeggen, daarom hebben wij geen vertrouwen meer in deze personen. Logisch. En als de hond nu goed zit is het toch goed?

Ik begrijp dus heel goed dat mensen opkomen voor de mensen die de hond hadden en die haar het liefst wilde houden door de vorige eigenaar niet in te lichten, omdat de hond het daar goed had. Maar ik begrijp die stichting ook. Als ik die beauceron gevangen had die hier liep, god hoe heette die, Holly, en ik had haar een maandje gehouden zonder iets te zeggen dan was het ook niet gek als de fokker dan zei, sorry, ik wil haar terug ondanks dat ze herplaatst zal moeten worden. Want jullie vertrouw ik niet meer omdat ik niet verwacht dat jullie open blijven communiceren. En dan had ik net zoveel foto's van een happy Holly met mijn honden kunnen plaatsen als ik wil, feit blijft toch dat de hond bewust verduistert is?

Dus ik begrijp niet waarom dit een topic is waarin er alleen met modder gegooid wordt over en weer. Als je er niet meer uitkomt ga je naar het gerecht. Die heeft beslist. Hond moet terug. Ik begrijp wel dat een stichting geen honden laat adopteren door vinders die weigeren de gegevens door te geven van waar de hond zit. Als fokker, stichting of asiel blijf je verantwoordelijk en als de hond weg moet moet je hem teruggeven. Volgens mij was het veel zinvollere geweest als de vindster met de nieuwe eigenaar gewoon vanaf dag 1 normaal contact had gehouden en de hond gewoon officieel geadopteerd had. Dan was dat denk ik geen enkel probleem als het huis geschikt was gebleken. Zo gaat dat nu eenmaal met honden die van iemand anders zijn. De eigenaar, in dit geval de RDE, beslist wat er met hun hond gebeurd. Niet een vindster en al helemaal niet iemand die niet eens doorgeeft waar die hond is bewust om te zorgen dat de echte eigenaar haar niet meer op kan halen. :U: Dat deel vind ik zo stom. Dat hadden ze nooit zo moeten doen. Dat is de reden dat de hond daar weg moet. Ik zou ook niet op de stem van een anonieme vinder van Eva geloven dat ze nu een goed geheim nieuw huis had. Rot op, ze moet terug en wel naar mij en wel meteen. Dan maar via het gerecht.
    Afbeelding
    Maria7
    Actief

Ongelezen bericht door Maria7 »

Adriano schreef:
    Kort samengevat:
    De mensen hebben alles gedaan om de eigenaar te achterhalen.
    KLOPT.
    Vervolgens halen ze alles uit de kast om Douce illegaal te mogen houden
    WAAROM HEBBEN ZE ER DAN ALLES AAN GEDAAN OM DE EIGENAAR TE ACHTERHALEN?
    Er volgt een rechtzaak die ze verliezen
    HET KORTGEDING ZOU EEN WEEK WORDEN UITGESTELD OMDAT PAM MIDDEN IN EEN VERHUIZING ZAT VAN HUIS EN ZAAK.

KLOPT OOK NIET.METEEN TOEN ZIJ TE HOREN KREGEN DAT DOUCE VAN EEN STICHTING WAS ,HEBBEN ZIJ EEN ADOPTIEAANVRAAG VIA DE LID LATEN VERSTUREN.

WEER ZO EEN WALGELIJKE OPMERKING!!!
    NA DINSDAG KOMT NAAR BUITEN WAAROM ZIJ ER LIEVER VAN AF ZIEN.
    HET SCHAAMROOD ZOU DE HOOFDPERSONEN VAN DE STICHTING OP DE WANGEN MOETEN STAAN.

MAAR IK PERSOONLIJK DENK DAT DE ZAAK WEL DOORGAAT.
    HET IS MAAR HOE JE HET ZIET!!!
    Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Puk en Cappy voor altijd in mijn hart.
    senna en odin
    Zeer actief

Ik zou het fijn vinden als je deze domme, onzinnige hetze niet als zijnde "namens het forum" presenteert.
    Blijkbaar ontgaat het je dat ik het over sommigen heb. Ik praat niet uit naam van het forum of medeforummers.
    Ik vind dat met zijn allen opstaan tegen wanprestaties die eindelijk wel eens de kop mogen worden ingedrukt
    Als je het vetgedrukte bedoelt dan heb ik het over de mensen waar ik later naar refereer als sommigen, de mensen die het van dichtbij hebben meegemaakt en die opkomen voor Douce en de betrokken families.
    Welke honden worden er geholpen met het feit dat jullie elkaar allerlei imbeciele verwensing toedelen.
    Welke honden worden er dan geholpen als ze uit een Frans asiel worden gehaald om vervolgens als pionnen te worden rond geschoven?
    Groetjes Belinda
    Afbeelding
    Adriano
    Actief
    Mijn ras(sen): herder

Ongelezen bericht door Adriano »

Precies Marc,

Een stichting moet het hebben van adopties anders blijven ze toch zelf met al die honden zitten.
    Waarom zouden ze een adoptie weigeren als het goed leek.
    Ze hadden Douce ook door deze mensen kunnen laten adopteren, hadden ze weer een extra plekje vrij voor een andere rottweiler die in dat asiel zit te wachten.
    Ik vind het wel knap van ze hoe ze voor deze hond vechten.

Ik snap ook best wel dat deze mensen voor Douce vechten maar waarom vanaf het begin niet via de normale weg.
    senna en odin
    Zeer actief

Ik denk niet dat verder muggenziften nog erg veel toevoegt aan dit onderwerp.
    :ok:
    Groetjes Belinda
    Afbeelding
    Gesloten

Terug naar “Discussieforum”