poeh schreef:Ja inderdaad zo bedoel ik dat @donnaperra
Wanneer iets weggelaten wordt zoals o.a de 2 adoptie aanvragen van de mevr. Uit Rijsbergen uit de stukken naar de voorzieningsrechter in Utrecht en de juistheid van het contact met de Franse databank SCC dan krijgt de rechter natuurlijk geen compleet beeld van alles en heeft op basis van wat hij/zij aangeleverd kreeg de beslissing genomen dat Douce in afwachting van het kort geding in beslag werd genomen.
En door te kijken naar het verleden kunnen we enigszins een beeld vormen van bepaalde personen.
Hoe mensen zijn, doen en reageren.
Marianca heeft het steeds over de honden die de dupe zullen worden van deze discussie maar als ik kijk naar één van de oorzaken waardoor België het verbod op invoer van buitenlandse honden wil instellen dan kom ik toch tot een verontrustende conclusie, en krijg een beetje een indruk hoe de mens die hier mede voor verantwoordelijk is voelt,functioneert en een dier ziet.
Regels zijn er om nageleefd te worden schreef de RDE in het kort geding omtrent Douce, maar naar het schijnt dat ze dit eenzijdig bedoelen.![]()
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... =GGP1F4717" onclick="window.open(this.href);return false;[/quote
Nou,die WET wilde,zeg bewust wilde,de dierenorganisatie Blid en Asielen in Belgie maar deze WET gaat dus niet door!
[/quote]
Hoe komt het toch dat jij alleen maar antwoord geeft op alinea’s die er niet toe doen.
De rest waar het juist om gaat ga je niet op door

Ik heb toch echt al verschillende vragen gesteld die je nog nergens gesteld zijn en waar dus ook nog nergens antwoord op gegeven is, feiten aangedragen die niet weerlegd zijn of kunnen worden.
Dus verschuil je niet achter andere fora´s of door te vermelden dat dit allemaal al besproken is.
Hoe zit het nu met Douce en hoelang er geen contact meer was met de adoptanten was het nu een half jaar geen contact meer of was het vanaf het begin dus al meer 2 jaar geen contact?
(sorry mensen het quoten heb ik nog niet geheel onder de knie