toch niets ergs met 1 van je doggiesScooby schreef:Hoi Jip,jip007 schreef: heb je het nou nog gevraagt aan kees
Nee, want daar zou ik donderdag pas heen gaan.(Maar ik ga morgen al, dus ik zal het morgen vragen. Als ik het niet vergeet...)

Moderator: moderatorteam
dat ligt eraan...stel ik maak een combi, krijg daar een mooi nest van, maar het zijn allemaal reuen, dan zou ik het nog wel eens kunnen herhalen om er een mooie teef aan over te houden...Scooby schreef:Hoi,yamie schreef:uiteraard als fokker heel kritisch zijn en ik zou de combi niet herhalen... komt er nog een ker een probleem uit, of nog vaker...dan oke...
Zowiezo zie ik het nu van herhalingsnesten niet zo.
Maar dat geschreven stukje is een theorie en dus nog niet bewezengreatdane schreef:Doormiddel van DNA-testen,want DCM is erg moeilijk aantoonbaar via echo en kan meestal pas na maanden of jaren aangetoond worden.jip007 schreef:Maar hoe herken je een drager
Nou theorie was misschien het verkeerde woord er zijn wel degelijk onderzoeken naar gedaan en nu zijn ze dus bezig om niet willekeurig een dog te testen(DNA)maar hele generaties,om er meer over te weten te komen hoe het zich overdraagt.jip007 schreef:Maar dat geschreven stukje is een theorie en dus nog niet bewezengreatdane schreef:Doormiddel van DNA-testen,want DCM is erg moeilijk aantoonbaar via echo en kan meestal pas na maanden of jaren aangetoond worden.jip007 schreef:Maar hoe herken je een drager
maar als ze nu bezig zijn met onderzoeken , dan weten ze het dus ook nog niet precies . De dragers zijn de ergste , degene die het hebben vallen wel door de mand. Maar ik vind het heel goed dat ze daar mee bezig zijngreatdane schreef:Nou theorie was misschien het verkeerde woord er zijn wel degelijk onderzoeken naar gedaan en nu zijn ze dus bezig om niet willekeurig een dog te testen(DNA)maar hele generaties,om er meer over te weten te komen hoe het zich overdraagt.jip007 schreef:Maar dat geschreven stukje is een theorie en dus nog niet bewezengreatdane schreef:Doormiddel van DNA-testen,want DCM is erg moeilijk aantoonbaar via echo en kan meestal pas na maanden of jaren aangetoond worden.jip007 schreef:Maar hoe herken je een drager
Idd nog niet alles is helemaal duidelijk en daar zijn ze nu dus goed mee bezigjip007 schreef:maar als ze nu bezig zijn met onderzoeken , dan weten ze het dus ook nog niet precies . De dragers zijn de ergste , degene die het hebben vallen wel door de mand. Maar ik vind het heel goed dat ze daar mee bezig zijngreatdane schreef:Nou theorie was misschien het verkeerde woord er zijn wel degelijk onderzoeken naar gedaan en nu zijn ze dus bezig om niet willekeurig een dog te testen(DNA)maar hele generaties,om er meer over te weten te komen hoe het zich overdraagt.jip007 schreef:Maar dat geschreven stukje is een theorie en dus nog niet bewezengreatdane schreef:Doormiddel van DNA-testen,want DCM is erg moeilijk aantoonbaar via echo en kan meestal pas na maanden of jaren aangetoond worden.
Hoi Jip,jip007 schreef:toch niets ergs met 1 van je doggies
Hoi Jip,jip007 schreef:De dragers zijn de ergste , degene die het hebben vallen wel door de mand. Maar ik vind het heel goed dat ze daar mee bezig zijn
he bah , hoe oud is levi ook alweer.Scooby schreef:Hoi Jip,jip007 schreef:toch niets ergs met 1 van je doggies
Nou, dat hoop ik niet nee...
Bono heeft al een paar dagen enorme diarree, dus die heeft nu Finidair meegekregen. Gaat wel weer over.![]()
Maar Levi is al maanden erg timide. Ik ben al eerder met haar naar Kees geweest en toen heeft hij haar uitgebreid onderzocht, zelfs bloedwaardes onderzocht, maar niets gevonden. We hielden het er toen op dat het misschien door de komst van Bono was? Maar ze blijft maar zo timide. Ze is gewoon niet zichzelf. Kees denkt nu aan een schildklierafwijking, dus hij heeft weer bloed afgenomen wat nu opgestuurd wordt. Begin volgende week weten we meer...
(Ach ja; een schildklierafwijking hadden we ook nog niet gehad in ons lijstje...)
Alleen..., ik ben dus helemaal vergeten te vragen van die Cardiomyopathie! :N: Maar als het goed is, spreek ik hem begin volgende week als hij belt over de uitslag van Levi. Ik hoop dat ik het onthoud om er dan naar te vragen...!
Hoi Jip,jip007 schreef:he bah , hoe oud is levi ook alweer.