Sounds about right. Op het poep en plas-gedoe na, of heb ik daar overheen gelezen?Valerie schreef:1. het gaat over het onderwerp
2. het gaat over een ander onderwerp
3. taalnazi's
4. Cleo bashen
5. poep/plas/sexgedoe??
Volgens mij is dat de volgorde.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
hond aan baby-baby aan hond voorstellen..
Moderator: moderatorteam
-
Lemuria
Re: hond aan baby-baby aan hond voorstellen..
- Maltezers
- Zeer actief
Nanna schreef:bouvierpoedel schreef:Haar drankprobleem .Nanna schreef: Waar krijg ik een ban voor?![]()
Wacht effe eens kijken of ik het nog snap. Nanna krijgt volgens BP dus een 24uurs ban om haar drankprobleem??????
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Aantal honden: 2
Dat moet ongeveer nu komenLemuria schreef:Sounds about right. Op het poep en plas-gedoe na, of heb ik daar overheen gelezen?Valerie schreef:1. het gaat over het onderwerp
3. taalnazi's
4. Cleo bashen
5. poep/plas/sexgedoe??
-
Lemuria
Hoe noem je poep naast een WC?
Een drukfout.
Hebben we dat ook weer achter de rug
Een drukfout.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Moet toch iemand de schuld krijgennMaltezers schreef:Nanna schreef:bouvierpoedel schreef:Haar drankprobleem .Nanna schreef: Waar krijg ik een ban voor?![]()
Wacht effe eens kijken of ik het nog snap. Nanna krijgt volgens BP dus een 24uurs ban om haar drankprobleem??????Ja ja mmmmmmm het kan het kan.
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Een turkse vroedvrouw heet.? Een turketrekker.Lemuria schreef:Hoe noem je poep naast een WC?
Een drukfout.

- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Ja zo schept het forum veel banen leven de economieWolfsblut schreef:Verander niets aan het forum mensen.
Binnen de psychiatrie heeft dit forum de eervolle vermelding het grootste kutforum van Nederland te zijn. Normaliter zou dit afkeurenswaardig zijn, ware het niet dat veel lesmateriaal tijdens de colleges voor aankomende psychiaters afkomstig is van dit forum.
Met name de onderwerpen:
Kuddedierengedrag.
Narcisme.
Hoogmoedswaan.
Slachtofferrol patiënten.
De ziekte van links. Hoe maak ik een einde aan discussies als ik de zaak dreig te verliezen.
Pesten, bij voorkeur in groepsverband en dan consequent doorgaan totdat deze persoon alle vertrouwen in de mensheid heeft verloren. Psychotisch en volledig wanhopig komen ze dan meestal bij de regionale GGD terecht.
Nieuwelingen, die een vraag stellen, bij voorkeur neersabelen in groepsverband, op dusdanige wijze dat hen hun eigenwaarde voor de rest van hun leven volledig ontnomen is.
Kijk, als studie object is dit forum met enorm veel praktijkvoorbeelden van onschatbare waarde voor de wetenschap. Laat ze niet in de kou staan en verander niets. Ze zullen u eeuwig dankbaar zijn.

- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
- Aantal honden: 1
Ik weet niet wat er mis gaat , maar ik ben het steeds vaker met je eens...Fafo schreef:Asterix schreef:Van jou weet ik dat jij mij een permanente ban wenst. Enne zoals velen weten drink ik sinds juli vorig jaar geen druppel alcohol.Nanna schreef:Die vraag mag je jezelf ook wel stellen hoor lieverd. negen van de tien keer dat je op het HF verschijnt zit je in de problemen met je rare drankdoortrokken verhalen.Asterix schreef: Wat doe jij hier nog behalve stooktrollen?
Als ik jou was zou ik de eer eens aan mezelf houden en aan mijn stutten trekken.
Dit even als klein adviesje
Als het aan mijn vervangende HA lag, en ik bij jou in de buurt woonde, zat je wellicht 's nachts naast mijn bedje vorig jaar. Niet vanwege alcohol maar hepatitis C. Laatste keer dat ik dit uitleg en nu in het openbaar.
Dat BV en jij bijna altijd sexuele grappen met elkaar maken weet iedereen wel. En je bent niet voor niets slechts voor 1 a 2 maanden modje geweestDe forrumers stonden , voor mij, terecht niet achter de beslissing dat jij modje was geworden. Je kan nu wel zeggen dat je die eer aan jezelf hebt gehouden en zelf vertrokken bent omdat jij jezelf niet geschikt vond, maar bijna iedereen uit die tijd weet dat het niet het geval was mv Dictator.
Toedeloe, ik ga heerlijk met de honden wandelen.
Ik heb Nanna 1000x liever als mod dan jou als mede-forummer.
En laatst zelfs ook met Smoekie
- Maltezers
- Zeer actief
Fafo schreef:Okeee, misschien was het 1 nulletje te veel.Nanna schreef:Ja Joedi, dat valt me van je tegenAsterix schreef:Haha, en juist jij probeert dat te opperen joedie?Fafo schreef:
Ik heb Nanna 1000x liever als mod dan jou als mede-forummer.![]()
Ik denk wel dat ik opeens mijn nieuwe forumnaam gevonden heb
- twinkeltje
- moderator
Ja maar waarom zou je je voor een ander schamen als jij die ander niet bent, dan blijf ik rood aanlopen, of doe je dat alleen als je verlegen bent 
- Ήυs
- Zeer actief
Smoek in de negeer.. Wat een dooddoener. Iedereen weet ondertussen dat het altijd onzin is als je dat zegt.Marion. schreef:Welk bericht, van die onderbroek? Moet je even quoten, want ik heb Smoek in de negeer. Maar ik denk maar zo dat het in een weekend om half 4 's middags was. Doorgaans ben ik niet zo'n nachtbraker, of ik moet niet kunnen slapen en dat komt misschien eens per jaar voor ofzo.bouvierpoedel schreef:Dat was ik die met je geknoopte slip aan de haal ging.Marion. schreef:Nou, was het weer gezellig vannacht en vandaag? Ik begrijp dat Smoek ook weer haar stokpaardje tevoorschijn heeft gehaald dat ik wel eens een knoop in mijn onderbroek maak als ik een kapotte pak. En al is die quote al jaren oud, ik doe het nog steeds hoor. Dus dat zijn beslist geen oude koeienMaar vertel nu eens , heb je dat bericht nu snacht of smiddags geplaatst om 3.30 uur.
-
Marion.
He, waarom zie ik jouw bericht nu ineens? Vanmiddag zag ik die nog niet. Wat heb je aan je forumnaam veranderd?Fafo schreef:Smoek in de negeer.. Wat een dooddoener. Iedereen weet ondertussen dat het altijd onzin is als je dat zegt.Marion. schreef:Welk bericht, van die onderbroek? Moet je even quoten, want ik heb Smoek in de negeer. Maar ik denk maar zo dat het in een weekend om half 4 's middags was. Doorgaans ben ik niet zo'n nachtbraker, of ik moet niet kunnen slapen en dat komt misschien eens per jaar voor ofzo.bouvierpoedel schreef:Dat was ik die met je geknoopte slip aan de haal ging.Marion. schreef:Nou, was het weer gezellig vannacht en vandaag? Ik begrijp dat Smoek ook weer haar stokpaardje tevoorschijn heeft gehaald dat ik wel eens een knoop in mijn onderbroek maak als ik een kapotte pak. En al is die quote al jaren oud, ik doe het nog steeds hoor. Dus dat zijn beslist geen oude koeienMaar vertel nu eens , heb je dat bericht nu snacht of smiddags geplaatst om 3.30 uur.
Ik heb er 2 in de negeer. Smoek en fafootje. En ls je dat niet gelooft, dan geloof je het toch lekker niet
- Ήυs
- Zeer actief
ProestMarion. schreef:He, waarom zie ik jouw bericht nu ineens? Vanmiddag zag ik die nog niet. Wat heb je aan je forumnaam veranderd?Fafo schreef:Smoek in de negeer.. Wat een dooddoener. Iedereen weet ondertussen dat het altijd onzin is als je dat zegt.Marion. schreef:Welk bericht, van die onderbroek? Moet je even quoten, want ik heb Smoek in de negeer. Maar ik denk maar zo dat het in een weekend om half 4 's middags was. Doorgaans ben ik niet zo'n nachtbraker, of ik moet niet kunnen slapen en dat komt misschien eens per jaar voor ofzo.bouvierpoedel schreef: Dat was ik die met je geknoopte slip aan de haal ging.Maar vertel nu eens , heb je dat bericht nu snacht of smiddags geplaatst om 3.30 uur.
Ik heb er 2 in de negeer. Smoek en fafootje. En ls je dat niet gelooft, dan geloof je het toch lekker niet
Actrice had je nooit kunnen worden in ieder geval.
- dagmar88
- Zeer actief
6. mensen die zichzelf te kakken zettenLemuria schreef:Sounds about right. Op het poep en plas-gedoe na, of heb ik daar overheen gelezen?Valerie schreef:1. het gaat over het onderwerp
3. taalnazi's
4. Cleo bashen
5. poep/plas/sexgedoe??
- Ήυs
- Zeer actief
7. Mensen die samenvattingen makendagmar88 schreef:6. mensen die zichzelf te kakken zettenLemuria schreef:Sounds about right. Op het poep en plas-gedoe na, of heb ik daar overheen gelezen?Valerie schreef:1. het gaat over het onderwerp
3. taalnazi's
4. Cleo bashen
5. poep/plas/sexgedoe??
-
Lemuria
8: Mensen die tussendoor de popcorn erbij pakken 
- Ήυs
- Zeer actief
9. Mensen die denken dat het helpt om na 15 pagina's nog een keer on-topic te gaan.Lemuria schreef:8: Mensen die tussendoor de popcorn erbij pakken
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
10 mensen die overal een punt van maken , geloof dat ik ze allemaal maar in de negeer gooi.Fafo schreef:9. Mensen die denken dat het helpt om na 15 pagina's nog een keer on-topic te gaan.Lemuria schreef:8: Mensen die tussendoor de popcorn erbij pakken
11 kutforum.

- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Contacteer:
RIP Cena
- Madison
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): West Highland White Terriër
12. Mensen die even willen zeggen dat dit een topforum is!
Ik heb niet meegedaan aan de discussie rondom Devel, omdat vrijwel alles al vrij snel gezegd was, maar ik heb het wel gelezen en ik moet eerlijk zeggen dat ik jullie stuk voor stuk (op enkelen na) geweldige persoonlijkheden vind! Soms een beetje ruzie, maar wel genoeg relativeringsvermogen (en meestal respect) om het niet al te erg uit de hand te laten lopen. Ik leer hier echt van!
Ik heb niet meegedaan aan de discussie rondom Devel, omdat vrijwel alles al vrij snel gezegd was, maar ik heb het wel gelezen en ik moet eerlijk zeggen dat ik jullie stuk voor stuk (op enkelen na) geweldige persoonlijkheden vind! Soms een beetje ruzie, maar wel genoeg relativeringsvermogen (en meestal respect) om het niet al te erg uit de hand te laten lopen. Ik leer hier echt van!
-
Safari
13, mensen die het HF door een roze bril blijven bekijken 
- Madison
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): West Highland White Terriër
Safari schreef:13, mensen die het HF door een roze bril blijven bekijken
- twinkeltje
- moderator
- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Contacteer:
Probeer het eens, het is geweldig!!Safari schreef:13, mensen die het HF door een roze bril blijven bekijken
RIP Cena
- Miranda
- Erelid
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder - Aantal honden: 2
Safari schreef:13, mensen die het HF door een roze bril blijven bekijken
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
-
Chris78
- Actief
Ik ben ondertussen misselijk van de popcorn.
-
Safari
- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
Marion. schreef:Nou, was het weer gezellig vannacht en vandaag? Ik begrijp dat Smoek ook weer haar stokpaardje tevoorschijn heeft gehaald dat ik wel eens een knoop in mijn onderbroek maak als ik een kapotte pak. En al is die quote al jaren oud, ik doe het nog steeds hoor. Dus dat zijn beslist geen oude koeien
Ehm weet niet aan welke fles jij gezeten hebt citronella, maarre ik heb niks uit de kast gehaald en al helemaal niet over je kapotte onderbroekken
mercedes2803 schreef: Ik weet niet wat er mis gaat , maar ik ben het steeds vaker met je eens...
En laatst zelfs ook met Smoekie![]()
Ja ssst
Fafo schreef:Smoek in de negeer.. Wat een dooddoener. Iedereen weet ondertussen dat het altijd onzin is als je dat zegt.Marion. schreef:Welk bericht, van die onderbroek? Moet je even quoten, want ik heb Smoek in de negeer. Maar ik denk maar zo dat het in een weekend om half 4 's middags was. Doorgaans ben ik niet zo'n nachtbraker, of ik moet niet kunnen slapen en dat komt misschien eens per jaar voor ofzo.bouvierpoedel schreef:Dat was ik die met je geknoopte slip aan de haal ging.Marion. schreef:Nou, was het weer gezellig vannacht en vandaag? Ik begrijp dat Smoek ook weer haar stokpaardje tevoorschijn heeft gehaald dat ik wel eens een knoop in mijn onderbroek maak als ik een kapotte pak. En al is die quote al jaren oud, ik doe het nog steeds hoor. Dus dat zijn beslist geen oude koeienMaar vertel nu eens , heb je dat bericht nu snacht of smiddags geplaatst om 3.30 uur.
Joh, ze heeft jou ook in de ehm negeer, maar tóch, heel toevallig waart er soms een forumspookrond die aan de instellingen zit ofzo en "ziet" ze je wel
Edit:
Marion. schreef:He, waarom zie ik jouw bericht nu ineens? Vanmiddag zag ik die nog niet. Wat heb je aan je forumnaam veranderd?Fafo schreef:Smoek in de negeer.. Wat een dooddoener. Iedereen weet ondertussen dat het altijd onzin is als je dat zegt.
Ah, kijk daar is ie al
Edit:
Oh, en wees eens lief Joedie. Doe mij even quoten vwb haar kapotte slip. Anders "ziet" ze me niet
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
en nou was ik toch zo benieuwd hoe je nu een baby voorstelt aan de hond en vice versa en nu verzieken jullie weer een belangrijk topic, bah misselijk volk ook
Overigens had ik Rasta nooit voorgesteld aan de babykleinzoon van mijn vriendin, ""dat zoeken ze zelf maar uit.""
Hij snuffelde even en toen was het goed, verder weinig interesse.
Misschien moet ik hem wel herplaatsen nu omdat het kind hem niet interesseert
Overigens had ik Rasta nooit voorgesteld aan de babykleinzoon van mijn vriendin, ""dat zoeken ze zelf maar uit.""
Hij snuffelde even en toen was het goed, verder weinig interesse.
Misschien moet ik hem wel herplaatsen nu omdat het kind hem niet interesseert
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite- twinkeltje
- moderator
Gewoon niet vorige week kwam de oppas baby van mijn dochter voor het eerst hier ik heb echt niks gedaan gewoon in de gaten gehouden, ze gingen aan haar handjes snuffellen en waren gewoon erg lief voor haar.
Ze ligt ook gewoon op een kleedje op de grond hier
Ze ligt ook gewoon op een kleedje op de grond hier