Kijk anders even naar wát ik van denise geqoute heb.frank1985 schreef:Fafo schreef:Zeg het niet vaak, maar ben het hélemaal met je eens.Denise. schreef:Omg, na al deze pagina's gaan jullie het hebben over fatsoenSorry maar dat vind ik ietsje ongeloofwaardig
![]()
Voor de rest maakt het mij niet uit hoor, maar ik verbaasde mij er wel even over
Nou nogmaals, Je kunt elkaar ( wat Muk zegt ) verbaal de hersenen in slaan. Daar is niets mis mee. Maar op het moment zoals nu dat er iemand overleden is doe je dat ff niet. Dat heeft met fatsoen te maken. En dan condoleer je die persoon. Daarmee ben je geen vrienden geworden of ben je het opeens met elkaar eens.
Nico is nog steeds een naar mannetje die veel liegt. Maar daarom is het wel heel erg voor hem dat zijn opa is overleden. Dat gun ik hem niet. Niemand. En daar wens ik hem dan inderdaad veel sterkte mee. Dat staat los van onze meningsverschillen.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gestoord tijdens wandelen in het bos [slot graag]
Moderator: moderatorteam
-
Ήυs
Re: Gestoord tijdens wandelen in het bos [slot graag]
-
Muk
Het lijkt de Donald Duck hier wel. Wat is je favoriete eten, wat is je droomwens en welke stripfiguur doe je na?Yvet schreef:Nico, wat is jou de grootste ultieme droomwens die je wilt realiseren?
Het niveau mag van mij best dalen, maar tjezus, dit is wel heel triest.
-
Ήυs
Yvet, als je zoveel gezelligheid wilt, kun je ook naar het twittertopic gaan? Nico zou namelijk gewoon jouw hondje aanrijden als hij in de weg loopt, ben je dan nog geïnteresseerd in zijn ultieme droomwens?Yvet schreef:Nico, wat is jou de grootste ultieme droomwens die je wilt realiseren?
MY GOD.
-
NicoBorder
Nou MUK, met jou erbij is een niveau daling toch nooit ver weg.
Yvet: Uhhmmm Nooit maar dan ook nooit een van 9 tot 5 leven krijgen.
- frank1985
- Zeer actief
Denise is van mening dat het niet geloofwaardig is als mensen nu Nico condoleren. Ik leg uit waarom ik dat wel doe. Dat is wat jij quote. En dat is waar jij het dus mee eens bent.Fafo schreef:Kijk anders even naar wát ik van denise geqoute heb.frank1985 schreef:Fafo schreef:Zeg het niet vaak, maar ben het hélemaal met je eens.Denise. schreef:Omg, na al deze pagina's gaan jullie het hebben over fatsoenSorry maar dat vind ik ietsje ongeloofwaardig
![]()
Voor de rest maakt het mij niet uit hoor, maar ik verbaasde mij er wel even over
Nou nogmaals, Je kunt elkaar ( wat Muk zegt ) verbaal de hersenen in slaan. Daar is niets mis mee. Maar op het moment zoals nu dat er iemand overleden is doe je dat ff niet. Dat heeft met fatsoen te maken. En dan condoleer je die persoon. Daarmee ben je geen vrienden geworden of ben je het opeens met elkaar eens.
Nico is nog steeds een naar mannetje die veel liegt. Maar daarom is het wel heel erg voor hem dat zijn opa is overleden. Dat gun ik hem niet. Niemand. En daar wens ik hem dan inderdaad veel sterkte mee. Dat staat los van onze meningsverschillen.
'Als je niets bent en je verbeeldt je niets, dan ben je twee keer niets'.

- frank1985
- Zeer actief
Fafo schreef:Yvet, als je zoveel gezelligheid wilt, kun je ook naar het twittertopic gaan? Nico zou namelijk gewoon jouw hondje aanrijden als hij in de weg loopt, ben je dan nog geïnteresseerd in zijn ultieme droomwens?Yvet schreef:Nico, wat is jou de grootste ultieme droomwens die je wilt realiseren?
MY GOD.
Volgens mij heb je zelf Denise niet echt begrepen schat.
overigens wel met je eens
Laatst gewijzigd door frank1985 op 07 feb 2012 23:20, 1 keer totaal gewijzigd.

-
Muk
In dit topic pas ik mij helemaal aan aan jouw niveau. En dat is laag ja.NicoBorder schreef:Nou MUK, met jou erbij is een niveau daling toch nooit ver weg.
- Yvet
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Pepper, Dwergpinscher x Podenco uit La Línea de la Concepción
- Aantal honden: 1
Ik woon daar niet eens en ik zal daar ook nooit komenFafo schreef:Yvet, als je zoveel gezelligheid wilt, kun je ook naar het twittertopic gaan? Nico zou namelijk gewoon jouw hondje aanrijden als hij in de weg loopt, ben je dan nog geïnteresseerd in zijn ultieme droomwens?Yvet schreef:Nico, wat is jou de grootste ultieme droomwens die je wilt realiseren?
MY GOD.
Hoe je mensen beter leert kennen des te meer je van dieren gaat houden
Kom eens in mijn fotoboekje kijken
viewtopic.php?f=26&t=235201

- Leeuwtje
- Actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler, Beauceron
- Aantal honden: 2
En hier, lukt het ons aardig goed om zelf ons eigen hond aan te fietsen als die in de weg looptYvet schreef:Ik woon daar niet eens en ik zal daar ook nooit komenFafo schreef:Yvet, als je zoveel gezelligheid wilt, kun je ook naar het twittertopic gaan? Nico zou namelijk gewoon jouw hondje aanrijden als hij in de weg loopt, ben je dan nog geïnteresseerd in zijn ultieme droomwens?Yvet schreef:Nico, wat is jou de grootste ultieme droomwens die je wilt realiseren?
MY GOD.

-
NicoBorder
Fafo: wat een populistisch gedrag zeg. Net alsof ik zo maar hondjes aan rij.
-
Muk
Dus is het niet erg dat Nico irritante honden aanrijdt? Vreemde redenatie niet?Yvet schreef:Ik woon daar niet eens en ik zal daar ook nooit komenFafo schreef:Yvet, als je zoveel gezelligheid wilt, kun je ook naar het twittertopic gaan? Nico zou namelijk gewoon jouw hondje aanrijden als hij in de weg loopt, ben je dan nog geïnteresseerd in zijn ultieme droomwens?Yvet schreef:Nico, wat is jou de grootste ultieme droomwens die je wilt realiseren?
MY GOD.
Overigens traint Nico in heel NL en daarbuiten, dus die kan ook zomaar bij jou in de buurt opduiken. En dan toevallig jouw loslopende hond (ja, het gaat weer over honden) aanrijden.
- Yvet
- Zeer actief
Ik snap je even nietNicoBorder schreef:

-
NicoBorder
@MUK: Ik reis heel Europa door om zo veel mogelijk honden aan te rijden nou goed? Sjongejonge.
@Yvet: Werk van 9 tot 5 fulltime dat wil ik niet...
@Yvet: Werk van 9 tot 5 fulltime dat wil ik niet...
- frank1985
- Zeer actief
Yvet schreef:Ik snap je even nietNicoBorder schreef:
Nou dat lijkt me toch wel duidelijk. Hij zegt daarmee nooit een 9 tot 5 baan te willen. 9 uur tot 5 uur.
Toch Nico ?

- Qal
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo & Welsh
Ik wil iets van wat Yvet heeft gebruikt!
Lijkt me geweldig.
Lijkt me geweldig.
'Oooow Lars ik hou van je'

'hahaha jij bent geweldig'

- Leeuwtje
- Actief
groot gelijk heb je! Is er sneeuw dan ga je naar de bergen en waait het dan zoek je het water op! Ben 1 van de gelukkigen met een baan waarin dat kanNicoBorder schreef: @Yvet: Werk van 9 tot 5 fulltime dat wil ik niet...

- frank1985
- Zeer actief
En aangezien het dan toch het Hf is. ff snel een paar plaatjes gemaakt met mijn telefoon. Gewoon omdat ik de liefste en meest makkelijke hond heb die er is...... Ik hou er van !!!

-
Muk
Het is dat ik geen zin heb om je quotes terug te halen, maar jij hebt hier meerdere malen verkondigd dat je honden aanrijdt als het zo uitkomt én dat jij geen medelijden hebt ook met de hond + eigenaar. Want jij fietst op mtb-routes. Dat die routes toevallig ook heel vaak door losloopgebied of gewoon wandelgebied lopen, en dat je dus rekening moet houden met de medebosgebruikers daar hoor ik je niet over.NicoBorder schreef:@MUK: Ik reis heel Europa door om zo veel mogelijk honden aan te rijden nou goed? Sjongejonge.
Dus in die zin is het mogelijk dat Yvet haar hond aangereden kan worden door een idioot die onverantwoord hard crosst op een mtb-route die ook over wandelpaden gaat. Dat heet kansberekening! Dat Yvet sympathie kan opbrengen voor iemand die zegt dat hij geen moeite heeft met het aanrijden van een hond, dat snap ik niet.
-
Supernova
- Zeer actief
Lief geloof ik meteen, maar makkelijk?frank1985 schreef:Gewoon omdat ik de liefste en meest makkelijke hond heb die er is
- Leeuwtje
- Actief
En die moet ik dan toch echt even heel lief vinden (die hond dan)

- frank1985
- Zeer actief
Zal wel wat kosten denk ik...,Qal schreef:Ik wil iets van wat Yvet heeft gebruikt!![]()
Lijkt me geweldig.![]()

- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Dat heeft iets te maken met beleefdheid.Wat mij betreft althans.Denise. schreef:Misschien ligt het aan mij hoor, maar ik vind het echt maf dat iedereen hem nu gaat condoleren.Eerst trappen we hem met zijn allen de grond in, en gillen de hele tijd dat alles wat hij vertelt gelogen is. Maar als hij dan zegt dat er iemand overleden is zijn we allemaal o zo meelevend.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
-
Muk
Hahaha, een lieve hond heb je ongetwijfeld, al is die van mij liever natuurlijk.
Heb vandaag genoeg gefotografeerd, maar geen honden.
Heb vandaag genoeg gefotografeerd, maar geen honden.
- Yvet
- Zeer actief
Zeg ik nietMuk schreef:Het is dat ik geen zin heb om je quotes terug te halen, maar jij hebt hier meerdere malen verkondigd dat je honden aanrijdt als het zo uitkomt én dat jij geen medelijden hebt ook met de hond + eigenaar. Want jij fietst op mtb-routes. Dat die routes toevallig ook heel vaak door losloopgebied of gewoon wandelgebied lopen, en dat je dus rekening moet houden met de medebosgebruikers daar hoor ik je niet over.NicoBorder schreef:@MUK: Ik reis heel Europa door om zo veel mogelijk honden aan te rijden nou goed? Sjongejonge.
Dus in die zin is het mogelijk dat Yvet haar hond aangereden kan worden door een idioot die onverantwoord hard crosst op een mtb-route die ook over wandelpaden gaat. Dat heet kansberekening! Dat Yvet sympathie kan opbrengen voor iemand die zegt dat hij geen moeite heeft met het aanrijden van een hond, dat snap ik niet.
En m'n hond heeft heel erg druk met z'n eigen ding en niet op MTB pad te gaan staan

- frank1985
- Zeer actief
Denise. schreef:Lief geloof ik meteen, maar makkelijk?frank1985 schreef:Gewoon omdat ik de liefste en meest makkelijke hond heb die er is
Nah thuis heel makkelijk. Misschien bij andere honden soms iets minder. Maar ach. Daar hebben we Stellar voor. Die lost dat wel op.

- Qal
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo & Welsh
Hahahahaha, in dit geval is de baas echt liever dan de hond hoor.Leeuwtje schreef:En die moet ik dan toch echt even heel lief vinden (die hond dan)
Dat scheelt nog wel een klap ook.
'Oooow Lars ik hou van je'

- frank1985
- Zeer actief
ach Jezus, Moet jij niet naar bed Yvet ?Yvet schreef:Zeg ik nietMuk schreef:Het is dat ik geen zin heb om je quotes terug te halen, maar jij hebt hier meerdere malen verkondigd dat je honden aanrijdt als het zo uitkomt én dat jij geen medelijden hebt ook met de hond + eigenaar. Want jij fietst op mtb-routes. Dat die routes toevallig ook heel vaak door losloopgebied of gewoon wandelgebied lopen, en dat je dus rekening moet houden met de medebosgebruikers daar hoor ik je niet over.NicoBorder schreef:@MUK: Ik reis heel Europa door om zo veel mogelijk honden aan te rijden nou goed? Sjongejonge.
En m'n hond heeft heel erg druk met z'n eigen ding en niet op MTB pad te gaan staan

-
NicoBorder
Ohh shit man, iemand hier zegt een keer iets zinnigs over de discussie en wordt weer weg gehoond, wat verrassend.
- frank1985
- Zeer actief
Qal schreef:Hahahahaha, in dit geval is de baas echt liever dan de hond hoor.Leeuwtje schreef:En die moet ik dan toch echt even heel lief vinden (die hond dan)![]()
Dat scheelt nog wel een klap ook.![]()
Je moet die kleine rooie gewoon eens opvoeden man !!

- Leeuwtje
- Actief
De baas ken ik niet, dus daar oordeel ik maar niet over.... Maar die hond heeft wel een hele lieve kop en zijn post blijft heel (zie foto 1)Qal schreef:Hahahahaha, in dit geval is de baas echt liever dan de hond hoor.Leeuwtje schreef:En die moet ik dan toch echt even heel lief vinden (die hond dan)![]()
Dat scheelt nog wel een klap ook.![]()