Daar ben ik het dan niet mee eens. Het is meestal een tactisch teamspel, waarin je als renner maar de stalorders van de ploegleider hebt te volgen. Helaas.NicoBorder schreef:@Yvet: Pijn lijden, afzien, concentratie, balanceren op het randje van vallen maar toch elke keer opnieuw weer opstappen. Op een gegeven moment wordt het een verslaving. Met als enige motivatie het winnen. Het pure winnen is bij weinig andere sporten zo groot als in Wielersporten. Omdat het zo eerlijk is. De sterkste wint. Altijd.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gestoord tijdens wandelen in het bos [slot graag]
Moderator: moderatorteam
-
Muk
Re: Gestoord tijdens wandelen in het bos [slot graag]
-
NicoBorder
Tara: en al die onzin dan waar jullie het nu en nachten over hebben? Dat heeft ook niets met honden te maken...
@MUK
Je kijkt te veel TV... Dat denken mensen altijd maar in de praktijk werkt het echt niet zo. Zeker niet met mountainbiken en zeker niet in het beloften peleton.
Het is ook niet zo dat het makkelijk is om 7 uur lang in de wielen te zitten met 48 per uur gemiddeld.
@MUK
Je kijkt te veel TV... Dat denken mensen altijd maar in de praktijk werkt het echt niet zo. Zeker niet met mountainbiken en zeker niet in het beloften peleton.
Het is ook niet zo dat het makkelijk is om 7 uur lang in de wielen te zitten met 48 per uur gemiddeld.
Laatst gewijzigd door NicoBorder op 07 feb 2012 22:48, 3 keer totaal gewijzigd.
-
Supernova
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Nou Frank, nee.frank1985 schreef:Denise. schreef:Omg, na al deze pagina's gaan jullie het hebben over fatsoenSorry maar dat vind ik ietsje ongeloofwaardig
![]()
Voor de rest maakt het mij niet uit hoor, maar ik verbaasde mij er wel even over
Nou Denise, Volgens mij heeft het HF toch aardig fatsoen gehouden?
- Leeuwtje
- Actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler, Beauceron
Voor 2 en achter staat die op 4
Zeembroek ook geprobeert; dat werkt wel voor je zitvlees maar niet voor je SI gewricht
Zeembroek ook geprobeert; dat werkt wel voor je zitvlees maar niet voor je SI gewricht

- frank1985
- Zeer actief
WellusDenise. schreef:Nou Frank, nee.frank1985 schreef:Denise. schreef:Omg, na al deze pagina's gaan jullie het hebben over fatsoenSorry maar dat vind ik ietsje ongeloofwaardig
![]()
Voor de rest maakt het mij niet uit hoor, maar ik verbaasde mij er wel even over
Nou Denise, Volgens mij heeft het HF toch aardig fatsoen gehouden?
'Als je niets bent en je verbeeldt je niets, dan ben je twee keer niets'.

- frank1985
- Zeer actief
Anders doe je ff aanmelden op het MTB forum ?Leeuwtje schreef:Voor 2 en achter staat die op 4

- Liesbeth
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Kan je lacherig over doen en je over verbazen, maar voor mij is het niet meer dan normaal om iemand te condoleren met het verlies van een familielid of vriend(in).Denise. schreef:Omg, na al deze pagina's gaan jullie het hebben over fatsoenSorry maar dat vind ik ietsje ongeloofwaardig
![]()
Stukje respect, ....................
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
-
NicoBorder
Ok nou als je dan zeg maar uit het zadel komt schakel je naar de 2-3 of 2-2. Weet je toevallig wat je gemiddelde snelheid is? Dan kan ik je trapfrequentie uitrekenen en deze houdt verband met pijn in de gewrichten die jij noemt.
Frank: Jullie hebben het alleen maar over onzin, dus ik vind dat jij hier niets van mag zeggen. Je zegt het bovendien zelf ook.
Frank: Jullie hebben het alleen maar over onzin, dus ik vind dat jij hier niets van mag zeggen. Je zegt het bovendien zelf ook.
Laatst gewijzigd door NicoBorder op 07 feb 2012 22:51, 2 keer totaal gewijzigd.
- Yvet
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Pepper, Dwergpinscher x Podenco uit La Línea de la Concepción
Om naar Nico niet meer met modder te gaan gooienfrank1985 schreef:Denise. schreef:Omg, na al deze pagina's gaan jullie het hebben over fatsoenSorry maar dat vind ik ietsje ongeloofwaardig
![]()
Nou Denise, Volgens mij heeft het HF toch aardig fatsoen gehouden ? Wat yvet doet snap ik niet zo goed.
Maar goed. Nog ff en het is nacht en dan is dit weer een echt sloeren topic !! daar wacht ik maar op !
Zeg maar met het gedreig richting Nico te stoppen dat een hele gezellige topic wordt
Hoe je mensen beter leert kennen des te meer je van dieren gaat houden
Kom eens in mijn fotoboekje kijken
viewtopic.php?f=26&t=235201

-
Muk
Mee eens.Denise. schreef:Omg, na al deze pagina's gaan jullie het hebben over fatsoenSorry maar dat vind ik ietsje ongeloofwaardig
![]()
Ik snap de ommezwaai van Yvet niet. Eerst worden alle hondenbezitters (inclusief Yvet) voor stront uitgemaakt en daarna ga je ineens poeslief doen? Ik behandel mensen zoals zij mij behandelen. En voordat ik mijn gedrag bijstel, zal de persoon in kwestie daar wel wat voor moeten doen. Maar als jij (Yvet) graag aardig doet terwijl je emmers stront over je heen krijgt, dat moet je dan zelf weten. Alhoewel ik het niet geloofwaardig vind.
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
Okéééééé. Een gezellig topic. Nou. Ik pak mijn boeltje maar eens in dan. Daar heb ik andere media voor.
- frank1985
- Zeer actief
Yvet schreef:Om naar Nico niet meer met modder te gaan gooienfrank1985 schreef:Denise. schreef:Omg, na al deze pagina's gaan jullie het hebben over fatsoenSorry maar dat vind ik ietsje ongeloofwaardig
![]()
Nou Denise, Volgens mij heeft het HF toch aardig fatsoen gehouden ? Wat yvet doet snap ik niet zo goed.
Maar goed. Nog ff en het is nacht en dan is dit weer een echt sloeren topic !! daar wacht ik maar op !
Zeg maar met het gedreig richting Nico te stoppen dat een hele gezellige topic wordt
Zeg, Heb jij het topic een beetje gelezen ? het is niet met modder gooien. Nico is zelf nogal onbeschoft en gooit nogal wat leugens de wereld in. Daar reageren mensen op.

-
Muk
Lieverd, in welke wereld leef jij? Ik lees hier gedreig ja, maar niet van hf leden, wel van Nico. Mijn god, het lijkt wel alsof je een vorm van het Stockholm syndroom hebt.Yvet schreef: Om naar Nico niet meer met modder te gaan gooien
-
Muk
Libelle!Mit schreef:Okéééééé. Een gezellig topic. Nou. Ik pak mijn boeltje maar eens in dan. Daar heb ik andere media voor.
- Leeuwtje
- Actief
Mag toch wel 1 normale vraag tussendoor, lees ik straks met jouw nachtelijk gebabbel verder.. Wie weet zijn er meer met hond fietsende/trainende mensen die stiekem wel dezlfde vragen hebben nu er iemand is die er iets van weet... De hond wordt gekeurd tijdens de UV, dierenarts gaat vast niet vragen of ik het ook nog trekfrank1985 schreef:Anders doe je ff aanmelden op het MTB forum ?Leeuwtje schreef:Voor 2 en achter staat die op 4, snelheid tussen de 12 en 15 km per uur

- frank1985
- Zeer actief
Leeuwtje schreef:Mag toch wel 1 normale vraag tussendoor, lees ik straks met jouw nachtelijk gebabbel verder.. Wie weet zijn er meer met hond fietsende/trainende mensen die stiekem wel dezlfde vragen hebben nu er iemand is die er iets van weet... De hond wordt gekeurd tijdens de UV, dierenarts gaat vast niet vragen of ik het ook nog trekfrank1985 schreef:Anders doe je ff aanmelden op het MTB forum ?Leeuwtje schreef:Voor 2 en achter staat die op 4, snelheid tussen de 12 en 15 km per uur
Liever niet.

-
Supernova
- Zeer actief
Ach alsjeblieft zeg, waar was dat respect voor Nico dan in de rest van dit topicLiesbeth schreef:Kan je lacherig over doen en je over verbazen, maar voor mij is het niet meer dan normaal om iemand te condoleren met het verlies van een familielid of vriend(in).Denise. schreef:Omg, na al deze pagina's gaan jullie het hebben over fatsoenSorry maar dat vind ik ietsje ongeloofwaardig
![]()
Stukje respect, .....................
-
Muk
Ik vind het een vorm van fatsoen.Denise. schreef:Ach alsjeblieft zeg, waar was dat respect voor Nico dan in de rest van dit topicLiesbeth schreef:Kan je lacherig over doen en je over verbazen, maar voor mij is het niet meer dan normaal om iemand te condoleren met het verlies van een familielid of vriend(in).Denise. schreef:Omg, na al deze pagina's gaan jullie het hebben over fatsoenSorry maar dat vind ik ietsje ongeloofwaardig
![]()
Ik vind iemand condoleren behoorlijk hol klinken als je diegene eerst voor stront en andere lelijke dingen hebt uitgemaakt.
Het is net zoals op het hf, het ene moment hak je elkaar verbaal de hersens in, maar als die persoon hulp nodig heeft, dan sta je er wel voor elkaar. Maar dat zul jij ook wel hypocriet vinden. Ik noem dat gewoon basis fatsoensnormen.
-
NicoBorder
Nogmaals Frank jij hebt het al dagen wat zeg ik weken niet meer over hond gerelateerde dingen gehad hier.
- frank1985
- Zeer actief
Afgelopen week nog fotos van mijn hond hier geplaatst hoor. En op verzoek van Denise ook nog een verhaaltje er bij geschreven.NicoBorder schreef:Nogmaals Frank jij hebt het al dagen wat zeg ik weken niet meer over hond gerelateerde dingen gehad hier.

- frank1985
- Zeer actief
Ja joh, Verbaal is met geweld en zoTara schreef:Vocaal Muk, vocaal.Muk schreef:hak je elkaar verbaal de hersens in,

-
Muk
Oh k*t, je hebt helemaal gelijk. Hoe kan ik die fout nu weer maken?Tara schreef:Vocaal Muk, vocaal.Muk schreef:hak je elkaar verbaal de hersens in,
- Leeuwtje
- Actief
Liever niet.[/quote]
Da's eerlijk! Maar ben stiekem wel blij met de verkregen antwoorden
Da's eerlijk! Maar ben stiekem wel blij met de verkregen antwoorden

-
Muk
Wanneer heb jij het voor het laatst over hondgerelateerde dingen gehad hier op dit forum?NicoBorder schreef:Nogmaals Frank jij hebt het al dagen wat zeg ik weken niet meer over hond gerelateerde dingen gehad hier.
-
Ήυs
Zeg het niet vaak, maar ben het hélemaal met je eens.Denise. schreef:Omg, na al deze pagina's gaan jullie het hebben over fatsoenSorry maar dat vind ik ietsje ongeloofwaardig
![]()
- Liesbeth
- Zeer actief
Okee, respect is niet echt het goede woord (in dit topic). En dat ik weinig op heb met mensen die leugenachtig om hete breien heen draaien, heeft voor mij helemaal niks te maken met iemand sterkte wensen met het verlies van een dierbare. Ik ga er in ieder geval vanuit dat de opa van TS/NN voor hem/haar dierbaar was.Denise. schreef:Ach alsjeblieft zeg, waar was dat respect voor Nico dan in de rest van dit topicLiesbeth schreef:Kan je lacherig over doen en je over verbazen, maar voor mij is het niet meer dan normaal om iemand te condoleren met het verlies van een familielid of vriend(in).Denise. schreef:Omg, na al deze pagina's gaan jullie het hebben over fatsoenSorry maar dat vind ik ietsje ongeloofwaardig
![]()
Ik vind iemand condoleren behoorlijk hol klinken als je diegene eerst voor stront en andere lelijke dingen hebt uitgemaakt.
En als dat niet zo was heb ik de eer aan mijzelf gehouden
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.
-
Supernova
- Zeer actief
Muk schreef: Ik vind het een vorm van fatsoen.
Het is net zoals op het hf, het ene moment hak je elkaar verbaal de hersens in, maar als die persoon hulp nodig heeft, dan sta je er wel voor elkaar. Maar dat zul jij ook wel hypocriet vinden. Ik noem dat gewoon basis fatsoensnormen.
Jij bent een beetje in de war geloof ikMuk schreef:Mee eens.Denise. schreef:Omg, na al deze pagina's gaan jullie het hebben over fatsoenSorry maar dat vind ik ietsje ongeloofwaardig
![]()
Maar goed, ik heb echt geen zin in een discussie hoor. Daarvoor vind ik het niet interessant genoeg.
Ik vind het inderdaad hypocriet, en hiermee is het voor mij ook wel klaar.
-
Muk
Niet in de war, ik heb de verkeerde persoon gequote. Ik vind het normaal om iemand te condoleren, ook als je elkaar niet ligt. Op je werk kom je ook genoeg mensen tegen die niet allemaal even leuk zijn. Die condoleer je ook, gewoon uit fatsoen.Denise. schreef:Muk schreef: Ik vind het een vorm van fatsoen.
Het is net zoals op het hf, het ene moment hak je elkaar verbaal de hersens in, maar als die persoon hulp nodig heeft, dan sta je er wel voor elkaar. Maar dat zul jij ook wel hypocriet vinden. Ik noem dat gewoon basis fatsoensnormen.Jij bent een beetje in de war geloof ikMuk schreef:Mee eens.Denise. schreef:Omg, na al deze pagina's gaan jullie het hebben over fatsoenSorry maar dat vind ik ietsje ongeloofwaardig
![]()
Voor de rest maakt het mij niet uit hoor, maar ik verbaasde mij er wel even over![]()
Maar goed, ik heb echt geen zin in een discussie hoor. Daarvoor vind ik het niet interessant genoeg.
Ik vind het inderdaad hypocriet, en hiermee is het voor mij ook wel klaar.
- frank1985
- Zeer actief
Fafo schreef:Zeg het niet vaak, maar ben het hélemaal met je eens.Denise. schreef:Omg, na al deze pagina's gaan jullie het hebben over fatsoenSorry maar dat vind ik ietsje ongeloofwaardig
![]()
Nou nogmaals, Je kunt elkaar ( wat Muk zegt ) verbaal de hersenen in slaan. Daar is niets mis mee. Maar op het moment zoals nu dat er iemand overleden is doe je dat ff niet. Dat heeft met fatsoen te maken. En dan condoleer je die persoon. Daarmee ben je geen vrienden geworden of ben je het opeens met elkaar eens.
Nico is nog steeds een naar mannetje die veel liegt. Maar daarom is het wel heel erg voor hem dat zijn opa is overleden. Dat gun ik hem niet. Niemand. En daar wens ik hem dan inderdaad veel sterkte mee. Dat staat los van onze meningsverschillen.

- Yvet
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Pepper, Dwergpinscher x Podenco uit La Línea de la Concepción
Nico, wat is jou de grootste ultieme droomwens die je wilt realiseren?
Hoe je mensen beter leert kennen des te meer je van dieren gaat houden