Asterix schreef:Wat doe jij hier nog behalve stooktrollen?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
hond aan baby-baby aan hond voorstellen..
Moderator: moderatorteam
- dagmar88
- Zeer actief
Re: hond aan baby-baby aan hond voorstellen..
- dagmar88
- Zeer actief
bouvierpoedel schreef: Daarvoor krijg je een ban van 24 uur schatje. Heb ik pas ook gehad.
Oh, echt? Ik heb je helemaal niet gemist
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Ja lul er maar over heendagmar88 schreef:Asterix schreef:Wat doe jij hier nog behalve stooktrollen?Bedankt voor het lolletje.
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Rinringring verkeerde antwoord .dagmar88 schreef:bouvierpoedel schreef: Daarvoor krijg je een ban van 24 uur schatje. Heb ik pas ook gehad.
Oh, echt? Ik heb je helemaal niet gemist

- Asterix
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Spaanse kleine mix en een Poolse ex-zwerver
- Aantal honden: 2
Van jou weet ik dat jij mij een permanente ban wenst. Enne zoals velen weten drink ik sinds juli vorig jaar geen druppel alcohol.Nanna schreef:Die vraag mag je jezelf ook wel stellen hoor lieverd. negen van de tien keer dat je op het HF verschijnt zit je in de problemen met je rare drankdoortrokken verhalen.Asterix schreef: Wat doe jij hier nog behalve stooktrollen?
Als ik jou was zou ik de eer eens aan mezelf houden en aan mijn stutten trekken.
Dit even als klein adviesje
Als het aan mijn vervangende HA lag, en ik bij jou in de buurt woonde, zat je wellicht 's nachts naast mijn bedje vorig jaar. Niet vanwege alcohol maar hepatitis C. Laatste keer dat ik dit uitleg en nu in het openbaar.
Dat BV en jij bijna altijd sexuele grappen met elkaar maken weet iedereen wel. En je bent niet voor niets slechts voor 1 a 2 maanden modje geweest
Toedeloe, ik ga heerlijk met de honden wandelen.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Haar drankprobleem .Nanna schreef:Waar krijg ik een ban voor?bouvierpoedel schreef:Daarvoor krijg je een ban van 24 uur schatje. Heb ik pas ook gehad.Nanna schreef:Die vraag mag je jezelf ook wel stellen hoor lieverd. negen van de tien keer dat je op het HF verschijnt zit je in de problemen met je rare drankdoortrokken verhalen.Asterix schreef: Wat doe jij hier nog behalve stooktrollen?
Als ik jou was zou ik de eer eens aan mezelf houden en aan mijn stutten trekken.
Dit even als klein adviesje![]()

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Heeft het loeder nu al een BV opgericht en gaat verder zonder mij.Asterix schreef:Van jou weet ik dat jij mij een permanente ban wenst. Enne zoals velen weten drink ik sinds juli vorig jaar geen druppel alcohol.Nanna schreef:Die vraag mag je jezelf ook wel stellen hoor lieverd. negen van de tien keer dat je op het HF verschijnt zit je in de problemen met je rare drankdoortrokken verhalen.Asterix schreef: Wat doe jij hier nog behalve stooktrollen?
Als het aan mijn vervangende HA lag, en ik bij jou in de buurt woonde, zat je wellicht 's nachts naast mijn bedje vorig jaar. Niet vanwege alcohol maar hepatitis C. Laatste keer dat ik dit uitleg en nu in het openbaar.
Dat BV en jij bijna altijd sexuele grappen met elkaar maken weet iedereen wel. En je bent niet voor niets slechts voor 1 a 2 maanden modje geweestDe forrumers stonden , voor mij, terecht niet achter de beslissing dat jij modje was geworden. Je kan nu wel zeggen dat je die eer aan jezelf hebt gehouden en zelf vertrokken bent omdat jij jezelf niet geschikt vond, maar bijna iedereen uit die tijd weet dat het niet het geval was mv Dictator.

- Ήυs
- Zeer actief
Asterix schreef:Van jou weet ik dat jij mij een permanente ban wenst. Enne zoals velen weten drink ik sinds juli vorig jaar geen druppel alcohol.Nanna schreef:Die vraag mag je jezelf ook wel stellen hoor lieverd. negen van de tien keer dat je op het HF verschijnt zit je in de problemen met je rare drankdoortrokken verhalen.Asterix schreef: Wat doe jij hier nog behalve stooktrollen?
Dat BV en jij bijna altijd sexuele grappen met elkaar maken weet iedereen wel. En je bent niet voor niets slechts voor 1 a 2 maanden modje geweestDe forrumers stonden , voor mij, terecht niet achter de beslissing dat jij modje was geworden. Je kan nu wel zeggen dat je die eer aan jezelf hebt gehouden en zelf vertrokken bent omdat jij jezelf niet geschikt vond, maar bijna iedereen uit die tijd weet dat het niet het geval was mv Dictator.
Ik heb Nanna 1000x liever als mod dan jou als mede-forummer.
- Asterix
- Zeer actief
Beginnen we van voren afaan. Dat is in de wereld geholpen door mede wijlen Ariane en Thom.
- Ήυs
- Zeer actief
Asterix schreef:Beginnen we van voren afaan. Dat is in de wereld geholpen door mede wijlen Ariane en Thom.
Ligt meer aan je rare gezwets en je onsamenhangende verhalen en geblaat in elk topic op vaak rare tijdstippen.
- Asterix
- Zeer actief
Haha, en juist jij probeert dat te opperen joedie?Fafo schreef:Asterix schreef:Van jou weet ik dat jij mij een permanente ban wenst. Enne zoals velen weten drink ik sinds juli vorig jaar geen druppel alcohol.Nanna schreef:Die vraag mag je jezelf ook wel stellen hoor lieverd. negen van de tien keer dat je op het HF verschijnt zit je in de problemen met je rare drankdoortrokken verhalen.Asterix schreef: Wat doe jij hier nog behalve stooktrollen?
Laatst gewijzigd door Asterix op 27 sep 2014 12:24, 1 keer totaal gewijzigd.
- Ήυs
- Zeer actief
Lastig he?Asterix schreef:Fafo schreef:Haha, en juist jij probeert dat te opperen joedie?Asterix schreef:Van jou weet ik dat jij mij een permanente ban wenst. Enne zoals velen weten drink ik sinds juli vorig jaar geen druppel alcohol.Nanna schreef:
Die vraag mag je jezelf ook wel stellen hoor lieverd. negen van de tien keer dat je op het HF verschijnt zit je in de problemen met je rare drankdoortrokken verhalen.
Toedeloe, ik ga heerlijk met de honden wandelen.![]()
![]()
- Tineke
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Nou ik vind het idee ook zo slecht nog niet , polletje dan maar doenAsterix schreef:Haha, en juist jij probeert dat te opperen joedie?Fafo schreef:
Ik heb Nanna 1000x liever als mod dan jou als mede-forummer.![]()

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
- Ήυs
- Zeer actief
Okeee, misschien was het 1 nulletje te veel.Nanna schreef:Ja Joedi, dat valt me van je tegenAsterix schreef:Haha, en juist jij probeert dat te opperen joedie?Fafo schreef:
Ik denk wel dat ik opeens mijn nieuwe forumnaam gevonden heb
- Ήυs
- Zeer actief
Tineke schreef:Nou ik vind het idee ook zo slecht nog niet , polletje dan maar doenAsterix schreef:Haha, en juist jij probeert dat te opperen joedie?Fafo schreef:
Edit: hebben jullie dat nu beide met die komma
- Tineke
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Ja wij blijken dat beide te doen en we schrijven weleens per ongeluk onder elkaars account maar in dit geval ben ik het gewoon zelfFafo schreef:Tineke schreef:Nou ik vind het idee ook zo slecht nog niet , polletje dan maar doenAsterix schreef:Haha, en juist jij probeert dat te opperen joedie?Fafo schreef:
Edit: hebben jullie dat nu beide met die kommaOf doen jullie aan account-wissel

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
-
Lemuria
Is het weer zover 
- Ήυs
- Zeer actief
Spuit 11Lemuria schreef:Is het weer zover
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Ja was ik even weg en gebeurt er weer iets . Word ook overal buiten gehouden.Lemuria schreef:Is het weer zover

- Mirri
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpinschers
Cleo heb je weer een nieuw slachtoffer gevonden. Nou ja ga je gang hoor heb ik in ieder geval rust 
-
Marion.
Nou, was het weer gezellig vannacht en vandaag? Ik begrijp dat Smoek ook weer haar stokpaardje tevoorschijn heeft gehaald dat ik wel eens een knoop in mijn onderbroek maak als ik een kapotte pak. En al is die quote al jaren oud, ik doe het nog steeds hoor. Dus dat zijn beslist geen oude koeien 
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Dat was ik die met je geknoopte slip aan de haal ging.Marion. schreef:Nou, was het weer gezellig vannacht en vandaag? Ik begrijp dat Smoek ook weer haar stokpaardje tevoorschijn heeft gehaald dat ik wel eens een knoop in mijn onderbroek maak als ik een kapotte pak. En al is die quote al jaren oud, ik doe het nog steeds hoor. Dus dat zijn beslist geen oude koeien

- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
-
Lemuria
Kan dit niet het logo van het hondenforum wordentwinkeltje schreef:
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Wel dan met haar onderschrift erbij.Lemuria schreef:Kan dit niet het logo van het hondenforum wordentwinkeltje schreef:?
Durf te leven dood ga je toch.

-
Marion.
Welk bericht, van die onderbroek? Moet je even quoten, want ik heb Smoek in de negeer. Maar ik denk maar zo dat het in een weekend om half 4 's middags was. Doorgaans ben ik niet zo'n nachtbraker, of ik moet niet kunnen slapen en dat komt misschien eens per jaar voor ofzo.bouvierpoedel schreef:Dat was ik die met je geknoopte slip aan de haal ging.Marion. schreef:Nou, was het weer gezellig vannacht en vandaag? Ik begrijp dat Smoek ook weer haar stokpaardje tevoorschijn heeft gehaald dat ik wel eens een knoop in mijn onderbroek maak als ik een kapotte pak. En al is die quote al jaren oud, ik doe het nog steeds hoor. Dus dat zijn beslist geen oude koeienMaar vertel nu eens , heb je dat bericht nu snacht of smiddags geplaatst om 3.30 uur.
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
1. het gaat over het onderwerp
2. het gaat over een ander onderwerp
3. taalnazi's
4. Cleo bashen
5. poep/plas/sexgedoe??
Volgens mij is dat de volgorde.
2. het gaat over een ander onderwerp
3. taalnazi's
4. Cleo bashen
5. poep/plas/sexgedoe??
Volgens mij is dat de volgorde.
- Maltezers
- Zeer actief
Gewoon vast iets over een boerderij of zo gezien die ouwe koeien dat kan je zelf toch ook wel verzinnen Kees?bouvierpoedel schreef:Wat stond er dan in haar weggehaalde bericht.??
Gewoon interesse hoor en geen nieuwsgierigheid.
-
Wolfsblut
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Verander niets aan het forum mensen.
Binnen de psychiatrie heeft dit forum de eervolle vermelding het grootste kutforum van Nederland te zijn. Normaliter zou dit afkeurenswaardig zijn, ware het niet dat veel lesmateriaal tijdens de colleges voor aankomende psychiaters afkomstig is van dit forum.
Met name de onderwerpen:
Kuddedierengedrag.
Narcisme.
Hoogmoedswaan.
Slachtofferrol patiënten.
De ziekte van links. Hoe maak ik een einde aan discussies als ik de zaak dreig te verliezen.
Pesten, bij voorkeur in groepsverband en dan consequent doorgaan totdat deze persoon alle vertrouwen in de mensheid heeft verloren. Psychotisch en volledig wanhopig komen ze dan meestal bij de regionale GGD terecht.
Nieuwelingen, die een vraag stellen, bij voorkeur neersabelen in groepsverband, op dusdanige wijze dat hen hun eigenwaarde voor de rest van hun leven volledig ontnomen is.
Kijk, als studie object is dit forum met enorm veel praktijkvoorbeelden van onschatbare waarde voor de wetenschap. Laat ze niet in de kou staan en verander niets. Ze zullen u eeuwig dankbaar zijn.

Binnen de psychiatrie heeft dit forum de eervolle vermelding het grootste kutforum van Nederland te zijn. Normaliter zou dit afkeurenswaardig zijn, ware het niet dat veel lesmateriaal tijdens de colleges voor aankomende psychiaters afkomstig is van dit forum.
Met name de onderwerpen:
Kuddedierengedrag.
Narcisme.
Hoogmoedswaan.
Slachtofferrol patiënten.
De ziekte van links. Hoe maak ik een einde aan discussies als ik de zaak dreig te verliezen.
Pesten, bij voorkeur in groepsverband en dan consequent doorgaan totdat deze persoon alle vertrouwen in de mensheid heeft verloren. Psychotisch en volledig wanhopig komen ze dan meestal bij de regionale GGD terecht.
Nieuwelingen, die een vraag stellen, bij voorkeur neersabelen in groepsverband, op dusdanige wijze dat hen hun eigenwaarde voor de rest van hun leven volledig ontnomen is.
Kijk, als studie object is dit forum met enorm veel praktijkvoorbeelden van onschatbare waarde voor de wetenschap. Laat ze niet in de kou staan en verander niets. Ze zullen u eeuwig dankbaar zijn.

Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.