Moderator: moderatorteam
Slotjes zijn zoooooo van de vorige eeuw, daar doen wij hier gelukkig niet aan. En al helemaal niet als een klein kind zoals jij zijn zin niet krijgt. Ciao!NicoBorder schreef:Doe maar een slotje op dit topic, mijn conclusie is op de kruisingen met wandelpaden kunnen jullie rekenen op mijn aandachtzaamheid en zal ik jullie netjes laten passeren of zelfs de weg wijzen, op de pure mtb paden niet. Mocht ik ooit van m'n fiets geduwt worden op zo'n pad sta ik niet voor mezelf in.
Ciaooo
waarom ? omdat je er niet uitkomt....NicoBorder schreef:Doe maar een slotje op dit topic, mijn conclusie is op de kruisingen met wandelpaden kunnen jullie rekenen op mijn aandachtzaamheid en zal ik jullie netjes laten passeren of zelfs de weg wijzen, op de pure mtb paden niet. Mocht ik ooit van m'n fiets geduwt worden op zo'n pad sta ik niet voor mezelf in.
Ciaooo
Het begon net leuk te worden.NicoBorder schreef:Doe maar een slotje op dit topic, mijn conclusie is op de kruisingen met wandelpaden kunnen jullie rekenen op mijn aandachtzaamheid en zal ik jullie netjes laten passeren of zelfs de weg wijzen, op de pure mtb paden niet. Mocht ik ooit van m'n fiets geduwt worden op zo'n pad sta ik niet voor mezelf in.
Ciaooo
ah ik was niet de enige die hem zagmassam schreef:aan dominantiecomplexjes geen gebrek hier...
ze zitten zoveel op die fiets dat er eea wordt afgeknelt, dat moet schijnbaar gecompenseerd wordenCleva schreef:Mannetjes op fietsjes met pakjes aan. Tot daar aan toe.
Maar waarom vinden ze zichzelf toch zo vreselijk belangrijk?
Wat geniaal bedacht! Nico moet in de leer bij CM, misschien dat hij dan leert hoe hij zijn punt kan maken op een manier dat wij onder de indruk zijn.massam schreef:aan dominantiecomplexjes geen gebrek hier...
Cleva schreef:Mannetjes op fietsjes met pakjes aan. Tot daar aan toe.
Maar waarom vinden ze zichzelf toch zo vreselijk belangrijk?
ik zat nog te twijfelen, zal ik hem quoten, is ie nou sarcastisch bezig? heeft hij de verkeerde gequoteCleva schreef:Jeannettebo schreef:ah ik was niet de enige die hem zagmassam schreef:aan dominantiecomplexjes geen gebrek hier...
ik dacht al
Haha. Ik had niet goed gelezen.
Gelukkig kon ik hem nog net op tijd weghalen.
meer dan 100Euro uitgeven voor een pakje waar heel groot rabobank opstaat. en de rabobank maar lachen,Cleva schreef:
Die nepsponsorreclame zegt ook alles.
Ze kunnen goddomme net zo goed een batmancape op doen. Wat een infantiel gelul.
ik ben net van de zijwieltjes afCleva schreef:
Ik dacht dat Frank van de fietsers was. "waarom moet ík wijken" is toch iets wat zo'n zadelwipper zich vaker afvraagt dan een hondenwandelaar.
nou of een kleine lul want daar zullen ze ook wel last van hebben. en aan de voorkant een middelvinger, over hebben ze schijt aan........immersCleva schreef:Volgens mij is het logischer om een hele grote lul op de rug te zetten. Dat past op verschillende manieren bij de gemiddelde snelfietser.frank1985 schreef:meer dan 100Euro uitgeven voor een pakje waar heel groot rabobank opstaat. en de rabobank maar lachen,Cleva schreef:
Die nepsponsorreclame zegt ook alles.
Ze kunnen goddomme net zo goed een batmancape op doen. Wat een infantiel gelul.
maar we voelen ons wel cool
Cleva schreef:Een printje van allemaal hele kleine lulletjes.frank1985 schreef: nou of een kleine lul want daar zullen ze ook wel last van hebben.
Die heeft WJ.Reny schreef:Ik weet dat je de laatste in Florence kunt kopen, ook in keukenschort uitvoering trouwens (iets met het beeld van David)
Dom zal ik je niet noemen. Maar je gedraagt je wel erg dom. Ook heel onhebbelijk. Je lijkt te denken dat de hele wereld zich aan moet passen aan mountainbikers. Lijkt mij dat het een kwestie van geven en nemen is.NicoBorder schreef:Als je mij een * klein tikje * tegen mijn stuur geeft op een mtb route, dan heb je een gigantisch probleem, kan ik je vertellen. Kan er nog zo'n grote hond bij staan maar dan ga je gegarandeerd neer. Ik studeer dan ook bedrijfskunde op de universiteit, mij een beetje dom noemen. Jullie interpretatie slaat helaas nergens op, kan best dat je op een mtb pad mag komen, maar slim is het niet. Ik zou het vooral een keer doen trouwens, doe maar op de vaste route van mierlo ofzo.
Nanna schreef:Reny schreef:Ik weet dat je de laatste in Florence kunt kopen, ook in keukenschort uitvoering trouwens (iets met het beeld van David)
OMGNanna schreef:Ik vind deze trouwens leuker![]()
![]()
![]()
Ik quote mezelf even.Ariane schreef:NicoBorder schreef: Voor de rest ben ik nog nooit een botsing met een hond gekomen
![]()
![]()
Ik dacht toch echt gelezen te hebben dat je een hond doodgereden had, zelf een gebroken sleutelbeen had en een schade van 200 euro aan je fiets.
Ariane schreef:Ik quote mezelf even.Ariane schreef:NicoBorder schreef: Voor de rest ben ik nog nooit een botsing met een hond gekomen
![]()
![]()
Ik dacht toch echt gelezen te hebben dat je een hond doodgereden had, zelf een gebroken sleutelbeen had en een schade van 200 euro aan je fiets.
Hoe zit het nou?
Liesbeth schreef:Nicoborder, je verwacht dat een wandelaar (met of zonder hond) weet waar een mtb-route is. Weet jij ook waar het losloopgebied is? De mtb-route in Mierlo doorkruist namelijk een losloopgebied.
http://www.doggies.nl/hondenlosloopgebi ... ierlo-5381
Heeft ie dan wel verlichting op zijn fiets? Dat mag wel? Fietsbel mocht tenslotte niet.frank1985 schreef:Ariane schreef:Ik quote mezelf even.Ariane schreef:NicoBorder schreef: Voor de rest ben ik nog nooit een botsing met een hond gekomen
![]()
![]()
Hoe zit het nou?
die loser is aan het fietsen joh
of zn oorlogs uitrusting voor morgen aan het zoeken
Branka schreef:Heeft ie dan wel verlichting op zijn fiets? Dat mag wel? Fietsbel mocht tenslotte niet.frank1985 schreef:
die loser is aan het fietsen joh
of zn oorlogs uitrusting voor morgen aan het zoeken
![]()