Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Muk schreef:
OMG die zingt vreselijk! En dan nog volle zalen trekken ook, respect!
Nu moeten mijn oren even bijkomen, wat een muziekverkrachting is dat.
Ik zie hier toch parallellen met Nico, daar komt ook niks zinnigs uit, en die heeft toch ook beslist amusementswaarde.
Nou jij wilt er ook fietsen toch ? dus het moet een locatie zijn waar je kunt fietsen ?
Laten we ff kijken wie er nog meer mee gaat en dan pakken we een mooie locatie waar je mooi met de honden kunt lopen en jij op je fiets kun rijden.
goed idee
NicoBorder schreef:Nee ik wou het graag combineren met een training in de Duinen. Aangezien het er daar door de vorst waarschijnlijk erg goed bij licht
Duinen die bij lichten?
Met een zaklamp of zo?
Vroeg mij ook al af welk licht hij bedoelde. Misschien zonlicht?
NicoBorder schreef:Nee ik wou het graag combineren met een training in de Duinen. Aangezien het er daar door de vorst waarschijnlijk erg goed bij licht kan ik daar proberen een record rondje neer te zetten.
172 km/h haal jij echt niet . Dus een record rondje kan je wel schudden. Zelf niet met jouw licht.
NicoBorder schreef:Ja heerlijk centraal dan zit ik 4 uur op de fiets.
Nee eerlijk is eerlijk soesterduinen zijn voor de mensen die meer uit het zuiden komen niet echt eerlijk.
Maar kun je niet met de auto ergens komen en de fiets meenemen ?
'Als je niets bent en je verbeeldt je niets, dan ben je twee keer niets'.
NicoBorder schreef:Heen en terug wordt het een beetje te in de winter.
Ggg. Mietje.
Zit hij eerst op te scheppen dat hij een bazen duur training van 5 uur heeft gedaan, in volle vermomming. Nu is een uur heen en terug al teveel voor het ijskonijn.
Jeeetje, kom ik hier één dagje niet omdat we met t huis bezig zijn, hebben jullie serieus 36 pagina's erbij weten te toveren! Nouja, heb ik weer wat te lezen!
zijn meer mensen die wel mee willen de 25e. Allemaal mooie dames !! Die komen wat meer uit het noorden dus ik ben van mening dat we echt ergens centraal nederland moeten afspreken. anders is het niet te doen.
'Als je niets bent en je verbeeldt je niets, dan ben je twee keer niets'.
zijn meer mensen die wel mee willen de 25e. Allemaal mooie dames !! Die komen wat meer uit het noorden dus ik ben van mening dat we echt ergens centraal nederland moeten afspreken. anders is het niet te doen.
Volgens mij heeft Nico niet veel met de dames op en wil hij alleen jou zien .