Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gestoord tijdens wandelen in het bos [slot graag]
Moderator: moderatorteam
Re: Gestoord tijdens wandelen in het bos
Is geen wedstrijd, gewoon een training. Ligt eraan wanneer het droog is, fiets liever niet nat.
Marjoleine, omdat het gevaarlijk is voor iedereen. Mens en dier.
Laatst gewijzigd door NicoBorder op 06 jan 2012 16:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe weet je dat dit door hondeneigenaren gedaan wordt? Je bent wel lekker bezig zo. Het kunnen ook gewone wandelaars zijn geweest, of (zoals hier in de bossen gebeurt) gewoon door de bosbeheerder zelf.NicoBorder schreef:Neem het zakmesje niet mee hoor, volgens mij heeft ze die niet. Maar ik ga morgen inderdaad gewoon fietsen zoals bijna elke dag, iemand hier boven geeft aan dat ze daar altijd wandelt en nooit problemen gehad heeft. Dus ik ga daar idd fietsen maar ik merk gewoon dat er de laatste tijd routes en tochten gesaboteerd worden door hondeneigenaren. Daar hebben wij meer last van als jullie van ons.
Misschien heb ik dit wel verkeerd verwoord, wil ik best toegeven. Maar ik snap niet dat jullie zo vast houden aan het feit dat je daar mag komen, het is gewoon heel dom omdat te doen namelijk.
Ik zie wel of ik morgen spijker matten, klauwhamers en dergelijke zie. Succes!
En nogmaals, de mtb-route van jou gaat over gewoon wandelgebied. Dus je hebt gewoon rekening te houden met de medebosgebruikers. Net zoals die ook met jou rekening moeten houden. Geven en nemen, weet je wel.
Dat weten we 200 procent zeker, iedereen remt af voor kruispunten met wandelpaden, ik ook. Dat is het probleem niet.
Honden op de singletracks dat is het probleem.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... _Track.jpg Hier een foto van zo'n stuk, je ziet het zicht is minimaal en de snelheid hoog, je hebt niet het overzicht om altijd een nood stop te kunnen maken. Dat is in essentie het probleem.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... _Track.jpg Hier een foto van zo'n stuk, je ziet het zicht is minimaal en de snelheid hoog, je hebt niet het overzicht om altijd een nood stop te kunnen maken. Dat is in essentie het probleem.
Laatst gewijzigd door NicoBorder op 06 jan 2012 16:25, 2 keer totaal gewijzigd.
Saboteren
heb je je para pilletje geslikt 

- Jeannettebo
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
plus dat een deel ook gewoon niet weet dat er gefietst word, net als mensen die op zondag in hun nette kleding in een losloopgebied gaan lopen, deze mensen weten niet dat het een losloopgebied is, puur omdat ze daar niet op letten.Marjoleine schreef:Maar het MAG, Nico.NicoBorder schreef:Misschien heb ik dit wel verkeerd verwoord, wil ik best toegeven. Maar ik snap niet dat jullie zo vast houden aan het feit dat je daar mag komen, het is gewoon heel dom omdat te doen namelijk.
Het is toegestaan.
Dus waarom zouden hondenbezitters er niet aan vasthouden?
Jullie weten duidelijk ook niet altijd of iets een losloopgebied is.

- frank1985
- Zeer actief
NicoBorder schreef:Neem het zakmesje niet mee hoor, volgens mij heeft ze die niet. Maar ik ga morgen inderdaad gewoon fietsen zoals bijna elke dag, iemand hier boven geeft aan dat ze daar altijd wandelt en nooit problemen gehad heeft. Dus ik ga daar idd fietsen maar ik merk gewoon dat er de laatste tijd routes en tochten gesaboteerd worden door hondeneigenaren. Daar hebben wij meer last van als jullie van ons.
Misschien heb ik dit wel verkeerd verwoord, wil ik best toegeven. Maar ik snap niet dat jullie zo vast houden aan het feit dat je daar mag komen, het is gewoon heel dom omdat te doen namelijk.
Ik zie wel of ik morgen spijker matten, klauwhamers en dergelijke zie. Succes!
worden de wegen gesaboteerd, jochie toch..... dat meen je niet
je snapt het nog steeds niet. het is niet dom dat honden en wandelaars er komen want we waren het toch over eens dat beide groepen volgens de regelgeving evenveel recht hebben om daar te komen ?
dus moet je er met elkaar leven.
wedstrijd ajax tegen utrecht. de ajax supporters zeggen dan. het zal wel heel dom zijn van de utrecht aanhang hier te komen. terwijl ze wel een kaartje hebben
precies het zelfde. is toch de wereld op zijn kop.
snap je het ?
we mogen allemaal in het bos dus jij hebt net zo goed rekening te houden met andere bos gebruikers.
dat van het mesje was humor maar dat ken je niet he...
'Als je niets bent en je verbeeldt je niets, dan ben je twee keer niets'.

Jij hoort in een gewoon wandelgebied je netjes aan de regels te houden en het niet asociaal voor jezelf op te eisen. Als je dat wilt, moet je zelf een groot stuk grond aankopen en omtoveren tot fietsparcours. Maar ja, dat zit er als armzalige student niet in. Dus tot die tijd heb je je gewoon aan te passen aan je omgeving.NicoBorder schreef:Is geen wedstrijd, gewoon een training. Ligt eraan wanneer het droog is, fiets liever niet nat.
- frank1985
- Zeer actief
gevaarlijk voor mens en dier. en daarom heb jij meer rechtMuk schreef:NicoBorder schreef:Is geen wedstrijd, gewoon een training. Ligt eraan wanneer het droog is, fiets liever niet nat.

nee als het gevaarlijke situaties op kan leveren moeten zowel de honden mensen en de fietsers Allert zijn. zo is het. beide groepen mogen er komen en jij hebt daar dus geen totaal geen privileges
120 rijden kan ook gevaarlijk zijn he..... hebben snelle autos meer rechten dan oude langzame autos ?
je begrijpt er echt geen zak van he

- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Oja.NicoBorder schreef:Dat weten we 200 procent zeker, iedereen remt af voor kruispunten met wandelpaden, ik ook. Dat is het probleem niet.
![]()
Hier een foto van zo'n stuk, je ziet het zicht is minimaal en de snelheid hoog, je hebt niet het overzicht om altijd een nood stop te kunnen maken. Dat is in essentie het probleem.
Die hebben we hier ook, zulke stukken.
Daar rijden de mtb-ers je van de sokken inderdaad.
Niet dat het mag, want die mogen er niet komen en ik wel, ik loop.
Maar toch. Dat is de essentie.
Hoe doe je het trouwens als je daar een ree tegenkomt? Rijd je die ook voor z'n noten?
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Contacteer:
Je bekijkt het echt niet helder meer. De mtb route hier loopt gelijk op stukken met het wandelpad; gewoon een paaltjesroute door het bos waar wandelaars met loslopende honden hun rondje op lopen. Wat verwacht je dan? Dat wandelaars daar niet meer lopen? Waar dan in hemelsnaam? Op het officiele geasfalteerde fietspad? Je bent niet reeel. Er zijn officiele wandelroute's en paden in het bos waar mensen mogen lopen met hun loslopende honden. Naast ruiterpaden, geasfalteerde fietspaden en stukken mtb-paden. En sommige stukken vallen dus samen. Daar hou je dus rekening met elkaar.NicoBorder schreef:Is geen wedstrijd, gewoon een training. Ligt eraan wanneer het droog is, fiets liever niet nat.
Je kan iets niet opeisen! Het wordt pas gevaarlijk als er mensen met jouw instelling rondscheuren.
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Een training van jou, vind ik niet de moeite. Eerst een grote bek dat er morgen een wedstrijd zou zijn en nu de aap uit de mouw dreigt te komen, is het slechts een training. Beetje zwakjes, die leugens en grootspraak waar je steeds op terug moet komen. Als je nu nog talent zou hebben, dan misschien wel. Ik kom wel eens kijken bij een wedstrijd. Uiteraard bij het wandelgebied, kijken hoeveel rekening er dan met elkaar gehouden wordt.
- Reny
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
Nu snap ik trouwens wel waarom Fimone tegenwoordig Fimone heet, komt door die wedstrijdenNanna schreef:Ik wandel gewoon over die mb paden hoor, volgens mij hebben fietsers helemaal niet het alleenrecht om daar te komen![]()
En ik kom echt alleen van die aardige mannen tegen, van die gemoedelijke brabanders. We zuipen nog net geen biertje met elkaar![]()
Het veranderd echter op slag wanneer er klaarblijkelijk een wedstrijd is; dan komen er opeens allemaal van die mij onbekende gefrustreerden uit alle hoeken en gaten aangillen.
Niet dat ik me er ook maar iets aan gelegen laat liggen hoor

En de groeten van de mannen 

- frank1985
- Zeer actief
ik zie mevr Nana al lopen, huh wat... hoezo ik loop op een wedstrijd parcours ?? ik loop hier iedere dag.....Nanna schreef:Ik wandel gewoon over die mb paden hoor, volgens mij hebben fietsers helemaal niet het alleenrecht om daar te komen![]()
En ik kom echt alleen van die aardige mannen tegen, van die gemoedelijke brabanders. We zuipen nog net geen biertje met elkaar![]()
Het veranderd echter op slag wanneer er klaarblijkelijk een wedstrijd is; dan komen er opeens allemaal van die mij onbekende gefrustreerden uit alle hoeken en gaten aangillen.
Niet dat ik me er ook maar iets aan gelegen laat liggen hoor

Dt is een verkeerd voorbeeld Frank, want hier zou ik toch echt ja op willen antwoorden.frank1985 schreef:..... hebben snelle autos meer rechten dan oude langzame autos ?

Al is de wet niet helemaal afgestemd met mijn ideëen voor wat betreft het bovenstaande punt.
- frank1985
- Zeer actief
ho ho ik zou ook ja zeggen maar het ging in dit geval toch om een gebied waar beide groepen evenveel rechten hebben.Muk schreef:Dt is een verkeerd voorbeeld Frank, want hier zou ik toch echt ja op willen antwoorden.frank1985 schreef:..... hebben snelle autos meer rechten dan oude langzame autos ?![]()
Al is de wet niet helemaal afgestemd met mijn ideëen voor wat betreft het bovenstaande punt.
en dat is dus wel het zelfde als bovenstaande.

- frank1985
- Zeer actief
Nanna schreef:Ik lóóp er ook iedere dag.frank1985 schreef:
ik zie mevr Nana al lopen, huh wat... hoezo ik loop op een wedstrijd parcours ?? ik loop hier iedere dag.....En dan zal ik me nu zeker fluks achterover in het Gebusch moeten werpen omdat er een stel gefrustreerden op hun fietsje voorbijmoet met een noodgang? Dacht het niet
Je remt maar netjes af voor tante Nanna en je zegt nog keurig goedemiddag ook anders pak ik je alsnog in dat kippenekje.
hehehe.... gaan we een keer samen wandelen dat zal best leuk worden denk ik

MUK:
Ik heb nooit gezegd dat er morgen een wedstrijd is, eerste wedstrijd is in berlicum in maart, heb gezegd dat er zondag een toertocht is in Valkenswaard, maar jullie staan open voor geen enkel argument, ik geef het op met jullie valt niet te praten. Heb het misschien verkeert aangepakt maar net bijvoorbeeld heb ik duidelijk gemaakt dat deze paden te onoverzichtelijk zijn voor de 2 groepen. Is het leuker om met de hond op zo'n paadje te komen? Nee kom er dan ook niet te gevaarlijk. Blijf op de overzichtelijke (brede) paden en wij rijden jullie echt niet van je sokken, maar op zo'n paadje kan je niet constant denken ohh opletten na deze bocht staat iemand, dat gaat gewoon niet in een training. Dat zou hetzelfde zijn als je gaat lopen op een parcours met alleen maar stoplichten. Dat was mijn laatste reactie. Echte helden komen morgen maar met hun grote praatjes.
Ik heb nooit gezegd dat er morgen een wedstrijd is, eerste wedstrijd is in berlicum in maart, heb gezegd dat er zondag een toertocht is in Valkenswaard, maar jullie staan open voor geen enkel argument, ik geef het op met jullie valt niet te praten. Heb het misschien verkeert aangepakt maar net bijvoorbeeld heb ik duidelijk gemaakt dat deze paden te onoverzichtelijk zijn voor de 2 groepen. Is het leuker om met de hond op zo'n paadje te komen? Nee kom er dan ook niet te gevaarlijk. Blijf op de overzichtelijke (brede) paden en wij rijden jullie echt niet van je sokken, maar op zo'n paadje kan je niet constant denken ohh opletten na deze bocht staat iemand, dat gaat gewoon niet in een training. Dat zou hetzelfde zijn als je gaat lopen op een parcours met alleen maar stoplichten. Dat was mijn laatste reactie. Echte helden komen morgen maar met hun grote praatjes.
- frank1985
- Zeer actief
NicoBorder schreef:MUK:
Ik heb nooit gezegd dat er morgen een wedstrijd is, eerste wedstrijd is in berlicum in maart, heb gezegd dat er zondag een toertocht is in Valkenswaard, maar jullie staan op voor geen enkel argument, ik geef het op met jullie valt niet te praten. Heb het misschien verkeert aangepakt maar net bijvoorbeeld heb ik duidelijk gemaakt dat deze paden te onoverzichtelijk zijn voor de 2 groepen. Is het leuker om met de hond op zo'n paadje te komen? Nee kom er dan ook niet te gevaarlijk. Dat was mijn laatste reactie. Echte helden komen morgen maar met hun grote praatjes.
ik heb je heel veel voorbeelden en argumenten gegeven en die waren serieus maar je gaat zelf ook nergens op in....
waarom doe je dat niet ?
de paden zijn niet geschikt voor 2 groepen, ok. maar waarom moeten dan de honden weg en niet de fietsers.
kun je mij naar 5 x vragen nou eens aangeven waarom jij denkt dat jij meer rechten hebt.
mensen kunnen overtuigen is belangrijk hoor in het bedrijfsleven
Laatst gewijzigd door frank1985 op 06 jan 2012 16:45, 1 keer totaal gewijzigd.

- Jeannettebo
- Zeer actief
ja maar het komt toch van twee kanten, als jullie rustiger rijden op die onoverzichtelijke stukken, kunnen wij onze honden aan de kant halen. Nu moeten wij maar opkrassen en zijn wij asociaal als wij niet wijken voor de almachtige mtb'er.NicoBorder schreef:MUK:
Ik heb nooit gezegd dat er morgen een wedstrijd is, eerste wedstrijd is in berlicum in maart, heb gezegd dat er zondag een toertocht is in Valkenswaard, maar jullie staan op voor geen enkel argument, ik geef het op met jullie valt niet te praten. Heb het misschien verkeert aangepakt maar net bijvoorbeeld heb ik duidelijk gemaakt dat deze paden te onoverzichtelijk zijn voor de 2 groepen. Is het leuker om met de hond op zo'n paadje te komen? Nee kom er dan ook niet te gevaarlijk. Dat was mijn laatste reactie. Echte helden komen morgen maar met hun grote praatjes.

Frank, ik reageer niet op jou omdat ik geen wijs kom uit je reactie's, je zinsopbouw ontbreekt totaal en je gebruikt amper interpunctie. Als je de mtb bordjes negeert en op dit soort single tracks loopt neem je naar mijn mening willens en wetens een risico puur alleen omdat je daar MAG lopen terwijl je het ook achterwege kan laten, het maakt je wandeling alleen maar gevaarlijker en je hebt meer irritatie's waarom blijven doen?
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
NicoBorder schreef:Frank, ik reageer niet op jou omdat ik geen wijs kom uit je reactie's, je zinsopbouw ontbreekt totaal en je gebruikt amper interpunctie. Als je de mtb bordjes negeert en op dit soort single tracks loopt neem je naar mijn mening willens en wetens een risico puur alleen omdat je daar MAG lopen.
en jij MAG daar fietsen dus neem jij willens en wetens hetzelfde risico.
conclusie: beetje op elkaar letten en rekening houden met elkaar.
en nu allemaal bekken dicht, mas heeft weekend!

Lieve schat, ik speur met mijn hond (speurhondentraining) op dat soort paadjes. Gewoon legaal. Een mtb-er kan ik tegenkomen (meestal niet, want die mogen maar op beperkte tijdstippen hier crossen) en die hoort netjes af te remmen en rekening met mij te houden. Net zoals ik ook rekening hou met andere bosgebruikers. Als mtb-er moet je juist extra voorzichtig zijn, veel wandelaars weten niet eens dat er gecrost mag worden op die paden. Jij denkt alleen aan jezelf, maar vergeet dat anderen net zoveel rechten hebben om daar te zijn.NicoBorder schreef:MUK:
Als echte held reageer ik niet op een smeekbede om een simpele training van een nog simpelere nobody te gaan bezoeken.

- frank1985
- Zeer actief
je komt geen wijs uit mijn reacties ?NicoBorder schreef:Frank, ik reageer niet op jou omdat ik geen wijs kom uit je reactie's, je zinsopbouw ontbreekt totaal en je gebruikt amper interpunctie.Als je de mtb bordjes negeert en op dit soort single tracks loopt neem je naar mijn mening willens en wetens een risico puur alleen omdat je daar MAG lopen terwijl je het ook achterwege kan laten, het maakt je wandeling alleen maar gevaarlijker en je hebt meer irritatie's waarom blijven doen?
ik denk dat je heel erg goed begrijpt wat ik bedoel. Ik denk dat je het gewoon niet weet. dat is het denk ik.....
ik zal het nog een keer uitleggen. op een nijntje manier.
er is een pad in het bos. daar staat een bordje. je mag er fietsen. eerder op het pad staat een bordje dat het hele gebied losloop gebied is.
mijn punt is dus dat iedereen dat mag komen en iedereen rekening met elkaar moet houden.
jij geeft meerdere keren aan dat het dan niet slim en zelfs dom is dat wij daar komen omdat het gevaarlijk is.
mijn duidelijke vraag is dan dus ook: waarom moet ik met mijn hond weg ipv de fietser ? waarom heeft die fietser meer recht.
lijkt mij een duidelijke vraag
waarom moet ik wijken terwijl ik het zelfde recht heb. dat kan er niet in bij mij en begrijp ik echt niet
dus jou vraag, waarom blijven doen ?? kun je ook omdraaien.
Laatst gewijzigd door frank1985 op 06 jan 2012 16:56, 2 keer totaal gewijzigd.

Nee je reageerde wel op frank tot hij je uit lulde
vooral lekker selectief blijven reageren en net blijven doen alsof er mtb routes zijn die niet over andere paden/ kruisingen heen gaan 

Toevoeging: almachtige mtb-ers met kleine piemels. Een normale crosser ziet gewoon in dat het geven en nemen is en dat je het bos deelt met diverse groepen medegebruikers.Jeannettebo schreef:Nu moeten wij maar opkrassen en zijn wij asociaal als wij niet wijken voor de almachtige mtb'er.
- Saskia241
- Zeer actief
Ik ben ook niet erg enthousiast over jouw zinsbouw en spelling.NicoBorder schreef:Frank, ik reageer niet op jou omdat ik geen wijs kom uit je reactie's, je zinsopbouw ontbreekt totaal en je gebruikt amper interpunctie. Als je de mtb bordjes negeert en op dit soort single tracks loopt neem je naar mijn mening willens en wetens een risico puur alleen omdat je daar MAG lopen terwijl je het ook achterwege kan laten, het maakt je wandeling alleen maar gevaarlijker en je hebt meer irritatie's waarom blijven doen?
Doe maar een slotje op dit topic, mijn conclusie is op de kruisingen met wandelpaden kunnen jullie rekenen op mijn aandachtzaamheid en zal ik jullie netjes laten passeren of zelfs de weg wijzen, op de pure mtb paden niet. Mocht ik ooit van m'n fiets geduwt worden op zo'n pad sta ik niet voor mezelf in.
Ciaooo
Ciaooo
frank1985 schreef: je komt geen wijs uit mijn reacties ?
ik denk dat je heel erg goed begrijpt wat ik bedoel. Ik denk dat je het gewoon niet weet. dat is het denk ik.....
ik zal het nog een keer uitleggen. op een nijntje manier.
er is een pad in het bos. daar staat een bordje. je mag er fietsen. eerder op het pad staat een bordje dat het hele gebied losloop gebied is.
mijn punt is dus dat iedereen dat mag komen en iedereen rekening met elkaar moet houden.
jij geeft meerdere keren aan dat het dan niet slim en zelfs dom is dat wij daar komen omdat het gevaarlijk is.
mijn duidelijke vraag is dan dus ook: waarom moet ik met mijn hond weg ipv de fietser ? waarom heeft die fietser meer recht.
lijkt mij een duidelijke vraag
waarom moet ik wijken terwijl ik het zelfde recht heb. dat kan er niet in bij mij en begrijp ik echt
niet

Het niveau van de studenten daalt wel heel erg, dat zij de uitleg op een normale manier meer begrijpen.
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Ik zal mezelf maar even quoten
Jij mag er ook fietsen maar dat betekent ook dat je rekening dient te houden met andere gebruikers van dat zelfde gebied.Dat kan ik zijn maar ook een gezinnetje met een wandelwagen.En ik kan me zo voorstellen dat als jij met een asociale instelling dat kind uit die wandelwagen rijdt pa en ma niet blij zijn met je.
Als er een wedstrijd is wordt alles afgezet en de rest is tour-of trainingstocht.
Hou je dan aan door je club en de Nederlandse wet opgestelde regels.Jij blij,andere gebruikers blij.Zo kan het n.l. ook.
Of het slim is om er te gaan lopen met je hond is een tweede.Maar het mag.marian* schreef:Bij de mtb-route in Rheden vond ik dit:
" In het hele gebied, met uitzondering van de rustgebieden voor het wild, mag gewandeld worden.
De route volgt de wandelpaden regelmatig."
http://www.mtbroutes.nl/com_mtbinfo/rou ... ute_id=505
Dat houdt dus in dat je daar met aangelijnde hond óók mag wandelen Michael.Die route is dus niet van jou noch van de wandelaar,en dus heb je rekening met elkaar te houden.
Koop dus toch maar die fluit en hang hem om je nek.
Jij mag er ook fietsen maar dat betekent ook dat je rekening dient te houden met andere gebruikers van dat zelfde gebied.Dat kan ik zijn maar ook een gezinnetje met een wandelwagen.En ik kan me zo voorstellen dat als jij met een asociale instelling dat kind uit die wandelwagen rijdt pa en ma niet blij zijn met je.
Als er een wedstrijd is wordt alles afgezet en de rest is tour-of trainingstocht.
Hou je dan aan door je club en de Nederlandse wet opgestelde regels.Jij blij,andere gebruikers blij.Zo kan het n.l. ook.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- Jeannettebo
- Zeer actief
idd, die hebben tenslotte iets te compenserenMuk schreef:Toevoeging: almachtige mtb-ers met kleine piemels. Een normale crosser ziet gewoon in dat het geven en nemen is en dat je het bos deelt met diverse groepen medegebruikers.Jeannettebo schreef:Nu moeten wij maar opkrassen en zijn wij asociaal als wij niet wijken voor de almachtige mtb'er.