Cash schreef:Jammer dat het is misgegaan.
We zijn er allemaal niet bij geweest dus weten helemaal niet hoe of wat er gebeurd is. Zelf ben ik niet zo snel onder de indruk en wellicht is Anneke dat wel. Voorlopig is er nog geen druppeltje bloed gezien.
Ik blijf de reacties echt overdreven vinden: over naar het asiel brengen, aan de deur knopen, NU in de trein stappen, naar een pension etc etc.
Tjezus mina zeg.
Nou precies.

Alsof daar een of ander mishandelt skelet rondloopt met moordneigingen naar de andere hond
Ik vind dit forum wat dit soort zaken aangaat een beetje eng. Mensen zijn geneigd om massaal op iemand te springen om vervolgens heel hard dingen te gaan roepen en bijna te eisen. JE MOET NU! die hond wegbrengen. Ben jij wel helemaal goed dat je AL DEZE domme beslissingen neemt etc etc. En dan krijgt 1 persoon die niks anders gedaan heeft dan heel veel mensen hier doen ineens emmer na emmer stront over zich heen. Godgod, wie hebben er allemaal twee reuen? Waar is het allemaal mis gegaan? Wat deden we toen? Ow wat erg voor je.... (en dat is het ook, maar dat is het nu ook voor een ander forumlid waar schijnbaar ineens massaal over gevallen moet worden?)
Ik herinner me ook de topic van Ivo. Ineens ging het los. Allemaal op de baasjes van Ivo hakken. Dat terwijl andere forumleden honden herplaatsen en dan wordt er succes en sterkte gezegd?????

Dat laatste is terecht overigens maar dat mag dan van mij wel even consequent doorgevoerd worden en niet per persoon verschillen. De ene wordt afgemaakt om iets waar de ander sterkte voor gewenst wordt. En nee, de omstandigheden zijn wel degelijk gelijk.
Ik begrijp niet goed wat men wil bereiken met iemand de grond in stampen en als minderwaardig neerzetten. Dat is wat ik zie. Iemand wordt klein gemaakt zodat daarna iedereen er een plasje overheen mag doen.

Ik vind het niet om aan te zien dat dit gebeurd. Zo vreselijk laf en onnodig.