NicoBorder schreef:Frank: quote dat verhaal van je is. Frank heb je een adres voor mij voor de 22ste?
Lieve Nico, jij kleine jokkebrok !!!
Op pagina 80 stelde ik jou voor om de 9e april met mij mee te gaan. Op pagina 81 geef jij aan dat je dan niet kan omdat je een belangrijke internationale wedstrijd hebt. De wedstrijd van Nieuwkuijk.
Daarom gaf ik jou in pagina 82 de datum 22 april. Die kon je wel. Wel met een hoop gedoe maar uiteindelijk kon je wel.
Nu heb je het de afgelopen pak en beet 10 pagina's steeds weer over de 9e. Je schrijft meerdere malen '' ik zie je de 9e wel'' wacht jij de 9e maar enz enz.
Lieg je nou zoveel dat je het niet meer weet ?
Volgens mij had iemand hier al gepost dat iemand die zo veel liegt ook heel erg veel moet kunnen onthouden. Lastig he.
Je liegt,draait en zeikt maar je kletst je zelf tegen.
Nog een dingetje , in het beging van de discussie geef jij aan dat je gewoon foto's van internet zonder toestemming op internet mag zetten. Nu doe ik dat en wil je me voor de rechter slepen. Daar kom je 4 pagina's terug al wel een beetje op terug omdat je zelf inziet dat het een onbegonnen zaak is maar toch. En wat doe je een paar pagina's terug ? Je zet weer een foto van een persoon zonder toestemming op internet
Je bent de weg kwijt he ? Je weet het echt niet meer he .....
Zullen we maar stoppen voordat het echt ziekelijke vormen begint aan te nemen ?
Dat dus. En je hebt het wel gelezen want je begint opeens over de 22e.