SannePP schreef:
Achossie, op je ziel getrapt?
Moet zeggen dat een lesje etiketten van jou wel heel erg misplaatst is als je zelf geen haar beter bent.

Ga gewoon lekker op dezelfde toer als Nakisha of hou je mond over hoe de sfeer is en wat wel of niet kan als je zelf duidelijk nergens boven staat. Want waarom heb jij ineens iets te melden hier? Na de tirade van Nakisha kwam een reactie en die ga je ons verwijten? Misschien had je dan meteen kunnen reageren op Nakisha als jij zo goed bent.
Er is hier op het forum een beeld ontstaan van jouw hond en dat beeld heb je zelf gecreeerd. Ga dan achteraf niet een drama maken als mensen daar op terug komen. Ik ken Cleo niet en ga dus ook geen uitspraken doen over haar, maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die dat wel doen. Juist omdat je in dit topic doet alsof Cleo alleen maar geweldig is.
Welk beeld is ontstaan? Jij kletst wat mee en dat vind ik prima. Ik heb echter nog nooit gemeld dat die hond niet sociaal is en dat heeft Martijn ook nog nooit gemeld. Dus welk beeld? Want jij hebt duidelijk een beeld en dat kan je denk ik ook wel ergens op baseren toch? Of praat je gewoon mee met Nakisha die schijnbaar wel een beeld heeft. Zover ik weet heb ik nog nooit gezegd dat die hond gebeten of gevochten heeft aangezien dat ook zo is.
Dus kom jij nu maar even met dat beeld en leg me meteen uit waar dat vandaan komt. Als je dat ineens allemaal niet zo goed meer weet nu ik het letterlijk vraag dan is het misschien tijd dat je niet net doet alsof jij een beeld hebt gekregen maar dat je gewoon zegt dat je vindt wat Nakisha vindt ondanks dat jij dat nergens op kan baseren. Want zo is het gewoon denk ik.
Wel jammer dat dit topic blijkbaar alleen nog maar over jou en je honden mag gaan. Ik haak af.
Hoe minder over mijn honden hoe beter. Alleen als mensen het niet met mij eens zijn dan denken ze iets "terug" te kunnen doen door mijn honden erbij te slepen en al hun negatieve eigenschappen. Dus ga vooral NIET! door over mijn honden. Dat is nl niks anders dan mij vragen te weerleggen wat jullie god weet waar vandaan plukken en van hoe lang geleden. Denk je nu werkelijk dat ik wil dat het daar over gaat? Ben jij bevriend met Nakisha ofzo? Ik kan je gedrag nl niet verklaren. En ik denk dat jij dat ook niet kan.
Cleo is ook alleen maar geweldig. Leuk he, dat wij blij zijn met onze honden. Ook iets waar mensen blijkbaar niet tegen kunnen.
Sanne, zeg nu eens wat echt het probleem is? Dat ik vind dat je geen honden mag trappen of dat Nakisha na haar laster-stukje uit het niets over negeren en verziekte topics lik op stuk kreeg en zij jouw vriendin is ofzo. Want ik kan mij geen enkel gesprek met jou herinneren waarin wij een probleem hadden. Dus als jij nu zo hevig uit de hoek komt wijdt ik dat puur aan bijstaan van iemand die iets zegt en zich boos maakt over de reactie van Martijn of mijzelf.
Ik wordt een beetje moe van dit soort gedrag. Je praat verstandig maar zo bedoel je dat helemaal niet en daar kan ik dus weer niet tegen.

Als je iets te zeggen hebt raad ik je aan dat gewoon te doen en je niet achter iemand te scharen en mee te gaan lullen. Daar kan ik niks mee. En als jij hetzelfde vindt als Nakisha dan zet je ons toch lekker op de negeer? Hoe kan je je ergeren als je iets niet kan lezen?
Ik vind wat dit aangaat het forum verre van plezierig. Er wordt een topic geopend, ik ben het er absoluut niet mee eens en dan krijg je de menigte die daarvoor zei het er wel mee eens te zijn in je nek. Hou het lekker bij het onderwerp en ga er geen achterbaks gedoe van maken zodra je merkt dat ik mijn mening toch niet bij ga stellen. En wat me ook mateloos irriteert hier is dat als je ondanks alles nog steeds bij je mening blijft mensen met trash gaan smijten om maar te zorgen dat je je niet goed kan blijven voelen bij je eigen mening. Waarom moeten mijn honden er negatief bijgehaald worden. Want als jij je mening baseert op wat ik zeg dan zeg je nu dat die hond sociaal en poeslief is. Maar nee, dat zal je niet doen. Dat is positief. En positief past nu niet in het gevoel dat je hebt naar iemand die een andere stellige mening heeft in dit topic of die iets verkeerd gezegd heeft tegen je vriendin die uit het niets een of andere tirade meent te moeten plaatsen die niks met het onderwerp te maken heeft.
En wat nog triester is is dat zodra dit toontje gezet is en ik nu bv tegen jouw stukje inga er nog wat hyena's opspringen die zelf hun boontjes niet kunnen doppen. Ik kan je bijna een lijstje sturen van 4 mensen die dit soort momenten vrijwel altijd aangrijpen om wat kool op het vuur te gooien en dan hebben we een rel. Dan komt zometeen een bepaalde vrouw die uit mijn stukje 2 zinnen pikt en daar op in gaat lopen hakken. Dan is het circeltje rond.
En jij, jij gaat net als Nakisha waarschijnlijk meteen uit de topic. Soort belletje lellende buurtkinderen die wel stront op je deur smeren maar die niet blijven staan als je verhaal gaat halen. Want het gaat erom dat de buurt ziet dat er stront op je deur zit.
Waarom moet ik me zo'n tirade van Nakisha over mijn kant laten gaan? Als je zegt dat mensen op de negeer staan dan hou je dat zo. De negeer is niet het verstandige stukje wat je over wil brengen als je mensen helemaal niet in de negeer zet. Kijk mij eens verstandig zijn met het negeren van bepaalde mensen. Maar ondertussen zet je wel een of ander lelijk stuk neer dus hou dan gewoon je mond over negeren. Dat is verstandiger dan zeggen het wel te doen maar laten zien dat je het niet doet.
En als jij Sanne nu eens aangeeft wat echt het probleem is dan zal je zien dat dat er waarschijnlijk niet eens is. Of wel, maar dat is dan wel jouw keuze. Net zoals Nakisha daarvoor koos want ik heb geen idee wat ik ooit verkeerd tegen die vrouw heb gezegd. Maar het zal allemaal wel. Maak je vooral lekker druk als jij dat leuk vindt