Nogmaals heel veel sterkte
Moderator: moderatorteam
Femia schreef:Hij zit er nog steeds hoor.......................
Je mag lekker vroeg bellen dus. Neem een warme melk met honing, en probeer wat te slapen. Hij is inderdaad in kundige handen, en hij doet het daar goed. Vertrouw daar dan maar op, je kunt toch niets andersStang schreef:Morgenochtend om 8.30 uur kan ik weer bellen hoe Moritz de nacht is doorgekomen. Uiteraard bellen ze ook 's nachts als er echt iets aan de hand is, maar daar ga ik nu even niet van uit. Hij is nu in kundigere handen dan dat hij thuis was geweest.
Femia schreef:Mazzel blijft net zo lang als de hondjes hem nodig hebben. Bij Fangio en Lana zit hij ook nog steeds.Stang schreef:
![]()
Ik wilde er al bijna om vragen..... ik word bijgelovig
![]()

Inderdaad, dat bedacht ik me ook maar steeds toen Lana opgenomen was, twee weken geleden.Stang schreef:Hij is nu in kundigere handen dan dat hij thuis was geweest.
Femia schreef:Mazzel blijft net zo lang als de hondjes hem nodig hebben. Bij Fangio en Lana zit hij ook nog steeds.Stang schreef:
![]()
Ik wilde er al bijna om vragen..... ik word bijgelovig
![]()

Dat graven is een teken van onrust (dat zie je ook bij drachtige teven die op het punt van bevallen staan). Megan doet dat ook als er weer toevallen zitten te broeien. En hoe dichter ze bij een toeval komt, hoe langer en heftiger ze gaat graven op van alles en nog wat.Stang schreef: De laatste dagen bleef hij buiten ook graven, ook op de stenen, en at veel aarde (beestjes in de aarde), enz.