Pepie schreef:Uhhh waar is Devel gebleven?

Moderator: moderatorteam
Pepie schreef:Uhhh waar is Devel gebleven?

ohh ik lees het nu allemaal pas.Mirri schreef:FoetsiePepie schreef:Uhhh waar is Devel gebleven?

Staat al 1029274929383939283x beschreven in dit topic.Pepie schreef:Waarom ?Mirri schreef:FoetsiePepie schreef:Uhhh waar is Devel gebleven?
En het gelazer begint al halverwege de eerste pagina, dus je hoeft niet eerst 1500 berichten door te worstelen om tot de kern te komenPepie schreef:Waarom ?Mirri schreef:FoetsiePepie schreef:Uhhh waar is Devel gebleven?
Ja ik kom net aankakken maar inmiddels gelezen hoor.Fafo schreef:Staat al 1029274929383939283x beschreven in dit topic.Pepie schreef:Waarom ?Mirri schreef:FoetsiePepie schreef:Uhhh waar is Devel gebleven?

Liegbeest nog welMirri schreef:Ah daar is ze. Zou je even willen vertellen wat er stond?Asterix schreef:Haha, echt niet. Was een PB. Wat een gezeur allemaal over een weggehaald berichtMirri schreef:De modjes hadden op tijd ingegrepen. En nee ik zeg ook niet wat er stond. Ben niet uit op een rel[WINKING FACE]
En waarom heb je het weg gehaald, liegbeest!
Ga er nou niet op in. Er is in het topic al gezegd door een moderator dat je het bericht zelf hebt weggehaald.Asterix schreef:Liegbeest nog welMirri schreef:Ah daar is ze. Zou je even willen vertellen wat er stond?Asterix schreef:Haha, echt niet. Was een PB. Wat een gezeur allemaal over een weggehaald berichtMirri schreef:De modjes hadden op tijd ingegrepen. En nee ik zeg ook niet wat er stond. Ben niet uit op een rel[WINKING FACE]
En waarom heb je het weg gehaald, liegbeest!Wat ik ook vaak in het openbaar heb geschreven. Dat ik blij ben dat *de naam die niet genoemd mag worden* , een pb-wisseling van Thom en wijlen Ariane zij mij heeft doorgestuurd. Niets meer, niets minder.
En wat heeft dat met dit topic te maken?Asterix schreef:Liegbeest nog welMirri schreef:Ah daar is ze. Zou je even willen vertellen wat er stond?Asterix schreef:Haha, echt niet. Was een PB. Wat een gezeur allemaal over een weggehaald berichtMirri schreef:De modjes hadden op tijd ingegrepen. En nee ik zeg ook niet wat er stond. Ben niet uit op een rel[WINKING FACE]
En waarom heb je het weg gehaald, liegbeest!Wat ik ook vaak in het openbaar heb geschreven. Dat ik blij ben dat *de naam die niet genoemd mag worden* , een pb-wisseling van Thom en wijlen Ariane zij mij heeft doorgestuurd. Niets meer, niets minder.
En ze heeft geloof ik niet door dat zij net zo achterbaks bezig is.Mirri schreef:En wat heeft dat met dit topic te maken?Asterix schreef:Liegbeest nog welWat ik ook vaak in het openbaar heb geschreven. Dat ik blij ben dat *de naam die niet genoemd mag worden* , een pb-wisseling van Thom en wijlen Ariane zij mij heeft doorgestuurd. Niets meer, niets minder.
En dan ook nog de naam Ariane. Niet er respectvol he

Die vieze achterbakse PB-wisselingen hou je inderdaad maar voor jezelf. Heeft niets met dood te maken.bouvierpoedel schreef:Ojee krijgen we dat weer dat je niets meer over dode mensen mag zeggen of aanhalen.
Een andere voorganger had het over respect , vandaar.Marion. schreef:Die vieze achterbakse PB-wisselingen hou je inderdaad maar voor jezelf. Heeft niets met dood te maken.bouvierpoedel schreef:Ojee krijgen we dat weer dat je niets meer over dode mensen mag zeggen of aanhalen.

Ja natuurlijk. Het is ook de grootste openbaring van de eeuw dat er destijds pb-tjes rondgingen enzo. Wist vast helemaal niemandbouvierpoedel schreef:Ze hield het uiteindelijk ook voor zichzelf om het bericht snel weg te halen.
En nu dus weer neer zet.bouvierpoedel schreef:Een andere voorganger had het over respect , vandaar.Marion. schreef:Die vieze achterbakse PB-wisselingen hou je inderdaad maar voor jezelf. Heeft niets met dood te maken.bouvierpoedel schreef:Ojee krijgen we dat weer dat je niets meer over dode mensen mag zeggen of aanhalen.![]()
Ze hield het uiteindelijk ook voor zichzelf om het bericht snel weg te halen.
1 hele grote plaat voor haar kop ja:(Marion. schreef:En ze heeft geloof ik niet door dat zij net zo achterbaks bezig is.Mirri schreef:En wat heeft dat met dit topic te maken?Asterix schreef:Liegbeest nog welWat ik ook vaak in het openbaar heb geschreven. Dat ik blij ben dat *de naam die niet genoemd mag worden* , een pb-wisseling van Thom en wijlen Ariane zij mij heeft doorgestuurd. Niets meer, niets minder.
En dan ook nog de naam Ariane. Niet er respectvol he
M@scha schreef:smoekie schreef:![]()
![]()
M@scha schreef:smoekie schreef:![]()
![]()
En waar wilde ik precies weten wat je nachtelijke brabbels waren? Nergens. Dank u.Asterix schreef:Marion en Mirri, zitten jullie gezamenlijk in de overgang oid? Eerst willen weten wat er stond, vertel ik het, is het weer niet goed.
Zeikwijven!
Fafo schreef:M@scha schreef:smoekie schreef:![]()
![]()

Ben nog denkendeM@scha schreef:Fafo schreef:M@scha schreef:smoekie schreef:![]()
![]()
moet jij je naam niet veranderen
Fafo schreef: Ben nog denkende
Fazzzz jonguhdagmar88 schreef:Fafo schreef: Ben nog denkende
Faz