Het was wel heel schattig. Ze had alleen geen geduld om even stil te zitten dus m'n iPhone kon daar niet tegenop.

Moderator: moderatorteam

Valente mag je op de terugweg ook wel bij mij afzetten.....dat snoetje!Dee schreef:Felico mijn grote favoriet.
Ik zei van de week tegen vriend : ik heb twee kittens besteld.
Wat?
Kittens.
Hoe moet ik dat opvatten?![]()
Toen liet ik Felico en Valenthe zien, hij vroeg wanneer we ze konden halen
Dat zal 'm nooit worden.Dee schreef:Felico mijn grote favoriet.
Ik zei van de week tegen vriend : ik heb twee kittens besteld.
Wat?
Kittens.
Hoe moet ik dat opvatten?![]()
Toen liet ik Felico en Valenthe zien, hij vroeg wanneer we ze konden halen
Ja heel jammer.. Maar zoveel twijfels en overdenkingen.. Niet alleen met Gioia maar ook met Lenthe. Vreselijk! Al die beslissingen.Ilupa schreef:Dat gouden mandje van Felico zal helaas toch niet door gaan hoor, want die komt gewoon hier wonen!
En ach ja, doe Fiero er ook maar bij!
Erg jammer dat je geen mogelijkheid hebt om Gioia aan te houden...Zeker aangezien je zo'n klik met haar lijkt te hebben.
Nou moet ik eigenlijk de situatie van Tessa even uitleggen. Wanneer Tessa gestrest is, met wat dan ook, uit ze dit gauw door vaak naar de kattenbak te gaan. Ze had hier af en toe last van met haar eigen hormonen en de eerste paar dagen dat de kittens geboren waren. Nu heeft ze het niet meer. En wanneer ze het heeft mag ze gewoon de hele dag lekker boven slapen en zorgen we dat ze het zo rustig mogelijk heeft. Dan is het gelukkig ook zo over. Ze heeft het echt niet vaak, maar het is wel erg vervelend. Nu is er niet zoveel aan de hand, alleen kan ze soms wat gestrest reageren naar de babies en dan gaat ze liever weer lekker boven liggen met Lila. Alleen eten heeft ze niet zoveel rust voor nu.Ilupa schreef:Ow, ik wist niet dat je nog thuis woonde. Plaats zat daar dacht ik...![]()
Als buitenstaander is dat dilemma heel makkelijk op te lossen: voor je katten is het de beste oplossing om Lenthe zo gauw mogelijk te laten steriliseren. Een nest met haar zit er gezien de omstandigheden toch niet in en door haar nog een paar keer krols te laten worden ga je de stress periode van Tessa verlengen. Dat heeft dus geen zin... Een kat die loopt te plassen van de stress vind ik echt zielig...![]()
3 katten én een hondje in een starterswoning lijkt mij inderdaad nogal veel van het goede trouwens... Gioia aanhouden lijkt me dus evenmin een optie.
Moeilijke beslissingen of niet, denk aan het welzijn van de katten die je nu hebt! Succes ermee!