Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Nieuw voer op de markt

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Angelique25
Zeer actief
Mijn ras(sen): Old English Sheepdog
Aantal honden: 6
Contacteer:

Ongelezen bericht door Angelique25 »

ien schreef:
Roelfien schreef:Soort www.albert.nl voor honden. :mrgreen:

ik lig in een deuk echt. :mrgreen:

eerst waren het de vervlees fabrikanten die het licht zagen en hun kvvvoer barfvoeding noemde en nu een brokkenfabrikant...een barfbrok :smile:
Er zit dus wel een waarheid in wat je schrijft, ze maken het voor hoe wij het graag zouden willen zien en dat is een hele kunst ,vandaar ook de mooie website :mrgreen:

maar ik moet er vreselijk om lachen.
Maar dat is niks nieuws hoor. De importeur van Canidea introduceerde toendertijd (jaartje of 4/4 geleden) deze brok ook als het alternatief voor barf, want DAT was het beste, maarja, niet voor iedereen haalbaar een heeeeeeel moeilijk natuurlijk, dus voor die mensen alsnog een brokje :roll: .
ien
Erelid
Contacteer:

Ongelezen bericht door ien »

Roelfien schreef:[

Je moet er maar op komen, duizenden mensen trappen in dit verhaal en zelfs de maker zelf zal er heilig in geloven,
Dat is knap ja :wink:
Totdat iedereen het zat wordt om telkens op te letten of je brokje 3 wel in het juist busje gedaan hebt en niet perongeluk in busje 7. Want dat is best veel werk, dat bijhouden van al die dagen bij het aanvullen van je voorraadbussen.:
nja..t geeft de baasjes wel het gevoel nog IETS te moeten doen om ze afwisselend te eten te geven.
Zit een hele filosofie achter Roelfien :pffff: :mrgreen:
Afbeelding
MoniqueDM
Zeer actief

Ongelezen bericht door MoniqueDM »

Golden Stanley schreef: . Merken als Acana hebben bv. 36% en 40% gedroogd vlees, dan mag je aannemen dat het er ook echt in zit.
Ik heb het zojuist nog even nagekeken San, maar ik las 40% tot 70%.
Groetjes van Monique, Donna en Sandy († in liefdevolle herinnering Megan en Jenny)
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”