Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
Ik ga het proberen, maar hij is ook niet gek van vis.
ja dat ja, daar haal ik het ook weleens, en misschien moet ie wennen, je kan het ook effe weken en laten wennen aan de zachte "uitvoering" , tenzij die vis gewoon vies vind, dan houd het op he?
Ik zal maar niet uitwijden over wat ik al allemaal heb geprobeerd om hem te laten kluiven. Uiteindelijk hapt hij nu wel een kipvleugel weg, dus het begint eindelijk z'n vruchten af te werpen. Bij de fokker kreeg hij al allerlei kluifdingen en bij mij ook. Maar op gegeven moment wilde hij gewoon niet meer.
he verdorie......en inslapen? en dan gewoon een goeie kopen
Het was niet een van m'n eisen: moet kluiven. Dus ik denk dat ik daar al de mist in ben gegaan. Maar tandenpoetsen is ook best leuk hoor
Ja ik weet het, deed het altijd bij Feniks omdat ie zo uit de vbekkie kon stinken maar je hebt van die setjes die doe je om je duim heen, wat tandpoets erop en dan gaat het heel makkelijk hoor, beter dan die borstels
Rob* schreef:
Ja ik weet het, deed het altijd bij Feniks omdat ie zo uit de vbekkie kon stinken maar je hebt van die setjes die doe je om je duim heen, wat tandpoets erop en dan gaat het heel makkelijk hoor, beter dan die borstels
Ik zag al van alles langskomen op internet. Ik ga even wat verschillende dingen bestellen om te proberen en dan opvoeren naar 2x per week.
Rob* schreef:
Ik zag al van alles langskomen op internet. Ik ga even wat verschillende dingen bestellen om te proberen en dan opvoeren naar 2x per week.
Dat duimdingetje is het handigst, ga zelf maar na hoe makkelijk dat is, met een borstel heb je geen direct kontakt, maar succes met borstelen hoor
Ik heb zo'n 2 koppige borstel, werkt wel fijn! (3 passen niet in minibekjes ).
Floors tanden moest ik iedere dag poetsen, anders was het echt niet bij te houden. Benno's tanden poets ik maar heel af en toe. Dus verschilt echt per hond.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto